﷽یاد خاطرات عاشقان خدا﷽
💠 خواب سید محمد فرزند شهید مدافع حرم #سید_رضا_طاهر
قصد داشتم برای #اربعین به کربلا برم.
پیاده روی نجف تا #کربلا، به نیابت از شهیدم و همه شهدا...
همه بهم میگفتن سید محمدو تنها نذار و نرو؛ اون بچه تو این موقعیت به حضورت نیاز داره
ولی با اطمینان میگفتم: سید محمد مشکلی نداره، اونو می سپرم به باباش. حتما باباش مراقبش هست که این سفرو برام جور کرده.
دلم پر میزد برای رفتن
سید محمدو گذاشتم پیش مامانم و رفتم.
مامانم باجون ودل مراقبش بود
یه شب که همه خواب بودن، مامانم با صدای بلند خنده های سید محمد از خواب بیدار میشه.
میبینه که اون بلند بلند و از ته دل میخنده.
بعد چند لحظه بیدار میشه و میگه: «مادر جون، باباجونم اومد پیشم. بالا بود، پیش سقف.
کلی باهام بازی کرد. برام غذا آورد. بهم گفت:سیدمحمد از چیزی نترس من همیشه پیشتم
شهید مدافع حرم🕊🌹
#سیدرضا_طاهر🌷
«شهـدا چشم شان را بہ روی دنیا بستند تا معراجشان #آسمان شود و پرواز ڪنند ...»
" مواظب #چشمهایمان باشیم "
ویلای جبهه ها
و ویلانشینان عصر روح الله
از نوع دوبلکس !!
#زندگی_در_جنگ
#مردان_بی_ادعا
🌹"حا"و"سین"و"یا"و"نون" یعنی الفبای جنون
🌹هر کسی غیرازشما، در قلب نوکر سرنگون
🌹سینه ی من راشکافید وببینید ازدلم
🌹شعبه ای از مرقد ارباب، مےآید برون
#صلےالله_علیڪ_یااباعبدالله
#اللهم_ارزقنا_کربلا
حکمت ۲۳۲
علی (ع) فرمود : کسى که با دست کوتاه ببخشد با دست بلند باو بخشیده مى شود. سید رضی می گوید : معنى سخن این است که:آنچه انسان از اموال خود در راه خیر و نیکى انفاق مى کند هر چند کم باشد خداوند جزا و پاداش اورا بسیار میدهد و منظور از«دو دست » در اینجا دو نعمت است که امام علیه السلام فرق گذاشته است بین نعمت از ناحیه انسان با نعمت پروردگار را با کوتاهى و بلندی نعمت و بخشش از ناحیه بنده را کوتاه و آنکه از ناحیه خداوند را بلند قرارداده است زیرا نعمت خدا همیشگى و چند برابر نعمت مخلوق است زیرا که نعمت خداوند اصل و اساس تمام نعمتها است بنا بر این تمام نعمتها به نعمتهاى خدا باز مى گردد و از آن سر چشمه مى گیرد
حکمت ۲۳۳
امام علیه السلام به فرزندش حسن چنین فرمود: کسى را به مبارزه دعوت نکن اما اگر به مبارزه دعوت شدی آن را اجابت کن زیرا آنکه یه مبارزه دعوت میکند تجاوزکار است و تجاوزکار زمین میخورد.
حکمت ۲۳۴
علی (ع) فرمود : برخی از بهترین صفات زنان بدترین صفات مردان است غرور، ترس و بخل اگر زن مغرور باشد بیگانه را به حریم خود راه نمیدهد و اگر زن بخیل باشد مال خود را حفظ مى کند و مال همسرش را و اگر زن، ترسو باشد از هر چیزى که به آبروى او صدمه بزند فاصله میگیرد.
حکمت ۲۳۵
به امام علیه السلام گفته شد: «عاقل » را برایمان توصیف کن فرمود : خردمند آن بود که هر چیزى را سر جاى خود میگزارد گفتند:جاهل را براى ما وصف کن فرمود: وصف کردم. سید رضی می گوید : یعنى جاهل کسى است که هر چیز را به جاى خود نمى نهد پس گویى وصف نکردن او وصف کردن اوست چه اعمال او خلاف اعمال عاقل است.