9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ترامپ آزادی میاره؟
🔹اینترنشنال و منوتو اینگونه ذهن فرزندان ما را شستشو دادند!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
حجت تمام
ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه ۳ فروردین؛ غرب تهران؛ نمنم باران؛
برای چی اومدی مادر؟
مگه من رفته بودم که بیام؟ من بودم، هستم، خواهم بود...
✅ @shebrahimiii | رِسانو
از صحبتهای جدید ترامپ میشه فهمید که فعالیت موتوریهای اطراف کاخ سفید به اوج خودش رسیده.
#بیسیمچی
✅ @shebrahimiii | رِسانو
علیرضا فغانی پس از انتشار خبر توقیف اموال افراد معروف، پست های خود را از جمله توهین به رهبر شهید انقلاب در اینستاگرام پاک کرد
✅ @shebrahimiii | رِسانو
✍فقط یک هفته دیگر، بازار انرژی غرب به مرحله برگشت ناپذیر میرسد.
تمام سیگنالهای آمریکا برای #مذاکره و توقف جنگ برای یکی از ۲هدف زیر است:
۱.خروج از جنگ، قبل از آغاز هفته بعد
۲.تدارک یک #حمله_تمام_عیار آبی/خاکی/هوایی برای تغییر معادله جنگ
ایران کاملا آماده گزینه دوم(محتملتر) است.
🖋️ مالک شریعتی
✅ @shebrahimiii | رِسانو
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تصاویر موج ۸۰ عملیات وعده صادق ۴
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
علیرضا فغانی پس از انتشار خبر توقیف اموال افراد معروف، پست های خود را از جمله توهین به رهبر شهید انق
‼️‼️‼️ یعنی این حرام لقمه ها جونشون به پول و دنیا بند هست...
الان مثل سگ ترسیدن که اموالشون مصادره بشه، دارن توئیت هایی که علیه نظام و رهبری نوشتند را پاک می کنند😂😂😂😂
❌ قوه قضاییه دمت گرم، کوتاه نیا.... اموال این دراز بی خاصیت علی دایی را که از ملت بدست آورده را هم توقیف کنید نیازی به پرداخت جریمه جنگ از طرف آمریکا نیست، اونقدر این مفت خور از مملکت درآورده که اموالش بتونه خسارت کل جنگ رو پرداخت کنه👌👌👌👌
‼️ رحم به هیچکدوم از سلبریتی های دوزاری که در این سالها دهان کثیفشون را برای ایجاد نفرت و تفرقه بین مردم باز می کردند، نکنید...
اموال همه را توقیف تا ماست ها کیسه بشه، همه مردم پشت شما هستند 👏👌
✅ @shebrahimiii | رِسانو
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥درد و بلات تو سر هرچی وطن فروشه!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه خبرنگاران خارجی از دیدن وضعیت کودک خردسال که در حمله به اصفهان تمام ۵ عضو خانواده خود را از دست داده است
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🚩 #هشدار
⚠️ خطرِ گوشی ساده، خیلی بیشتر از گوشیِ هوشمند است.
لطفا جدی بگیرید!
✍ قابل توجه دوستان ن...
#امنیت
#گوشی
#خطر
✅ @shebrahimiii | رِسانو
-اینا ابگرمکنه
-اینا نمیرسه به هیچجا
-اینا بهزور میرسه به اینجا
-سه لایه پدافند
-نشد بزنیم با پدافند!
-چرا این حد از خشونت!؟
-غیرنظامی و شهروند معمولی رو زدن
(شورای امنیت سملل)
(تهدید زیرساخت انرژی)
-ااااا خودمونم مثل اینکه نیروگاه داریم!
-پول مردمه!!
و این داستان ادامه دارد..
#بیسیمچی
✅ @shebrahimiii | رِسانو