🔻ادعای ایبیسی نیوز:
بر اساس اعلام یک مقام آمریکایی، تا روز سهشنبه، ۳۹۹ نظامی آمریکایی در جریان جنگ با ایران زخمی شدهاند
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔴 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص):
چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصرهٔ دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمهٔ نقض آتشبس خواهد بود.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
🔴 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص): چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی
...
🔴 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء:
در صورت ادامهٔ محاصرهٔ دریایی منطقه توسط آمریکا، نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقهٔ خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
ارتش دفاعی اسرائیل یه خبر مهم منتشر کرد 😁
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
ارتش دفاعی اسرائیل یه خبر مهم منتشر کرد 😁 ✅ @shebrahimiii | رِسانو
...
باز کی سر به سر این زبون بسته ها گذاشته 😂
#پیچک
🎞 پزشکیان: قدردان تلاشهای بیوقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی هستم
✅ @shebrahimiii | رِسانو
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رضا صادقی قطعهای به نام «گل میناب» را برای کودکان پرپرشده میناب خواند.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔻نماینده حزبالله در پارلمان لبنان با انتقاد از عملکرد دولت لبنان گفت:
عقبنشینی در قاموس مقاومت بیمعناست و بنتجبیل همچنان با شجاعت کمنظیر رزمندگان مقاومت در حال ایستادگی است.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
❗️دبیرکل پیشین ناتو: شک دارم ناتو ۱۰ سال دیگر دوام بیاورد
دبیرکل پیشین ناتو با اشاره به مواضع اخیر ترامپ، نسبت به آینده این ائتلاف نظامی ابراز تردید کرد و گفت: نمیتوان با قطعیت از ادامه حیات آن حتی در یک دهه آینده سخن گفت».
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔻روابط عمومی سپاه امام علی(ع):
بخشی از مهمات عمل نکرده در دفاع مقدس رمضان توسط رزمندگان سپاه استان قم منهدم خواهد شد.
از صدای احتمالی انفجارها نترسید
✅ @shebrahimiii | رِسانو
حمایت محمدحسین پویانفر از پویش جانفدا
در «سِجِلِ» ما نوشتند:
«ملیّت: ایرانی»
یاد گرفتیم اگر یک روز...
قرار باشد بین «تَن»...
و «وطن»...
یکی را انتخاب کنیم؛
قطعا انتخاب ما، «دومی» است!
امروز هم همین است؛
من... تو... او... و ما...
یک «ملت» هستیم...
و پُشت هم ایستادهایم؛
مانا و پابرجا!
و تا وقتی یکدل و یکرنگ و یکصدا...
زیر سایهی پرچم...
و در پناهِ «اللهِ» زیبایِ آن باشیم...
زیرِ پایمان خالی نمیشود!
این «جان» ناقابل هم...
«فدا»ی آب و خاکمان!
✅ @shebrahimiii | رِسانو