eitaa logo
شیخ فرهاد فتحی
308.9هزار دنبال‌کننده
960 عکس
839 ویدیو
1 فایل
هیچ ... _____ سایت👇 http://farhadfathi.ir ادمین👇 @Adminfathi نظرات ما وحی منزل نیست اگر منطقی بود بپذیرید.
مشاهده در ایتا
دانلود
به غرفه ی خط مقدم هم سربزنید و از کتابهای خوشگل و پرمحتواشون استفاده کنید. میگفت شیخ ما دوست داریم فقط میترسیم به روزی بیدار بشیم ، بشنویم بخاطر حمله های دوستان کلا طلبگی را رها کردی😅 گفتم خیالت راحت پوست ما کلفت تر از این حرفهاست، از در بندازن بیرون از پنجره میاییم داخل. ولی حقیقتا جبهه ی انقلاب باید یه فکری برای جذب بکند، حقیقتا وقتی با مردم مواجه میشویم کلی لطف دارند ولی هنوز هم یک عده قربة الی الله تهمت هایی میزنند که انسان تعجب میکند. اینکه یک عده تلاش میکنند تا تو انقلابی نباشی خیلی عجیب است. همه ی جناح ها تلاش میکنند برای خودشون یار جمع کنند ولی ما تلاش میکنیم هرکسی رو به یک نحوی دفع کنیم و نمیدانیم حاصل این دفع حداکثری، آسیب خوردن جبهه انقلاب است. البته اغتشاشات اخیر برکات زیادی داشت و یکی این بود که خیلی ها روشن شدند و فهمیدند داستان چیه ولی هنوز هم عده ی کمی هستند که نمیخواهند بفهمند و برروش های غلط قبلی اصرار دارند که نتیجه اش را در جامعه میبینیم. وقتی میشود متحد باشیم چرا اصرار بر عدم وحدت است؟!... این تفکر اگر نفوذ نباشد قطعا نادانی محض است.
امام علي‏ عليه السلام : إنَّ أحَبَّ المُؤمنِينَ إلَي اللَّهِ مَن أعانَ المُؤمِنَ الفَقيرَ مِنَ الفَقرِ في دُنياهُ و مَعاشِهِ محبوب‏ترين مؤمن نزد خداوند ، كسي است كه مؤمن فقيري را ، در تنگدستي دنيا و گذران زندگي ، ياري رساند تحف العقول ، ص ۳۷۶ .
✅ ابتذال سیاسی ... 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
ما آخرین بار را در تشییع حاجی دیدیم و بعد از اون، قطعا واژه ی مردم با مماشات استعمال شده است. ✅ تنها راه وحدت ملی و مشارکت حداکثری تفکر سردار دلها است که هم پیشانی علامه مصباح را میبوسد هم از آقای هاشمی تجلیل میکند. تا این تفکر فراجناحی در بین ما نباشد شاهد حضور نخواهیم بود. یاعلی... 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
امام حسین علیه ‏السلام: مَن عَبَدَ اللّه‏َ حَقَّ عِبادَتِهِ آتاهُ اللّه ‏ُفَوقَ أمانِیِّهِ و کِفایَتِهِ هر که خدا را آنگونه که سزاوار اوست بندگی کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش به او عطا کند. بحارالأنوار: ج ۷۱، ص ۱۸۳. حضرت حجت (عج): إنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لا ناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَ لَوْلا ذلِک لَنَزَلَ بِکُمْ الْلَأواءُ وَاصْطَلَمَکُمْ الْأعْداءُ فـَاتـَّقـُوا اللّه َجَلَّ جـَلالُهُ. ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و شما را فراموش نمی کنیم، اگر جز این بود گرفتاریها بر شما فرود می آمد و دشمنان، شما را ریشه کن می کردند؛ پس تقوای خدای بزرگ را پیشه خود سازید. بحارالأنوار، ۵۳: ۱۷۵.
حقیقت عریان غرب ... صفحه ویراستی کلیک کنید 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
✅ مدافعین طرح نور در گیلان 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
پیشنهاد میکنم فعالین فرهنگی از مسئولین استانی درخواست کنند که سردار را دعوت کنند و این تجمع ها برکات مختلفی دارد که موجب تقویت طرح نور است. از مسئولین شهر خودم تبریز خصوص آقای آل هاشم درخواست میکنم که سردار را به تبریز هم دعوت کنند‌. از مسئولین ارگانهای مختلف که درمورد حجاب مسئولیت دارند هم برای چندمین بار مطالبه میکنیم که مثل سردار وارد شوند. از طراحی لباس ایرانی اسلامی تا اختصاص یارانه ی ویژه به پوشاک اسلامی برای ارزان شدن محصولات حجاب تا تولیدات سینما و صدا و سیما که باید ناظر به حجاب باشد. خلاصه باید همه باهم با عقلانیت کار حجاب را پیش ببریم و خدا هم برکت میدهد و به تدریج نتیجه میگیریم. یاعلی... .
✌️ حمایت رشتی ها از طرح نور 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
🛑 لطفا وارد لینک زیر شوید و مشاهدات خودتون را درمورد منتقل کنید👇 🔶کلیک کنید و وارد شوید🔶 لینک کمی با تاخیر وارد میشود، صبور باشید🙏 ❌ لطفا بی تفاوت نباشید و همه گزارش بدهید تا بدونیم در جاهای مختلف چه خبره. گروهها و دوستان هم بفرستید تا افراد بیشتری شرکت کنند و جامعه آماری دقیقتری داشته باشیم. اگر وضعیت عوض شد هر ۳ روز یکبار وضعیت را اعلام کنید تا ما طبق آن مطالبه گری کنیم❤️ .
اول صبحی کمی زیبایی ببینید😍 بچه شتر دیده بودید؟ الله اکبر🙃 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
پیامبـر اکـرم صلی الله علیه و آله و سلم: اَلْفُ دِرْهَمٍ اُقْرِضُها مَرَّتَیْنِ اَحَبُّ اِلَیَّ مِنْ اَنْ اَتَصَدَّقَ بِها مَرَّةً هزار درهـم را اگر دوبار قرض بدهم، بیشتر دوست دارم از اینکه آن را یـک مرتـبه بـعنوان صـدقه بپـردازم. بحارالأنوار، ج ۱۰۳، ص ۱۳۹. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باغ های قم 🤣 از روپایی کفترها نگم براتون🤠 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیرخلاص آقا به کتابهای فال: پوچِ قیافه ی فال فروش ها🥴🤣 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
مهاجرت به روایت آمارهای جهانی ... صفحه ویراستی کلیک کنید 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
دیگه کلیپو نمیذارم😁 امان از دست طلبه های دهه هشتادی انصافا صمدیه هم سخته ، قاطی کردن😂
امشب بابت یه کاری یه سرچی زدم و با ده ها کانال استاد ... روبرو شدم، ظاهرا هرکس یه بسته ی محتوایی آماده کرده و جلوی اسم خودش یه استاد گذاشته😒 اخیرا شنیدم شیخ حسین انصاریان گفتند به من استاد نگید یا اساتیدی داشتیم که جامع معقول و منقول بودند و میگفتند من استاد نیستم. یه ترفندی هم هست به اسم تلقین که همه این عزیزان ازش استفاده میکنند و برخی میگن نمیدونی چقدر موثر بود، همین آدم رو دو روز رهاشون کنی برمیگرده به تنظیمات کارخانه. متاسفانه رویا فروشی و حرفهای الکی و دوره فروشی و... دامن مجازی رو گرفته، از چاکرا و همزاد و خرافات های الکی تا چندقدم با من بیا و ۴۰ روز باهم فلان میشیم🤨 اگر با چهار قدم و چهارتا کلیپ و دوره انسانها رشد میکردند که دیگر نیاز نبود نوح نبی ۹۵۰ سال پدرش دربیاد، یا پیامبر خود ما ۲۳ سال اون مقدار اذیت شود. قصه ی تربیت انسانها و رشد یک فرآیند پیچیده و طولانی است که باید زندگیت تبدیل به بندگی شود وگرنه یکی میخواد خود این آدم ها رو از تکبر و عجب و خوداستادپنداری و... نجات بدهد و هنوز خودشان دچار مشکلات روحی هستند و لذا نمیتوانند دست دیگری رو بگیرند. رامبد جوان میگفت خسرو شکیبایی شب ها نمیخوابید، اسمارتیز رو به اسم قرص خواب دادم بهش و دیگه میخوابید، این همون ترفند تلقین است که این بسته فروش ها خوب بلدند، وسط برنامه میگن حالا که حالت خوب شد برو لینک پایین ثبتنام کن و یه پولی به ما بده حالت بیشتر خوب بشه😅 از اینا جالبتر اونایی هستند که میگن با ما پولدار شوید، خب تو اگر راه پولدار شدن بلد بودی ، بسته و دوره نمیفروختی، خودتم راهت برای پولدار شدن دوره فروشی است😏 خلاصه یه زمان کلاب هاوس همه دکتر بودند ، ظاهرا تو ایتا هم همه معلم اخلاق و استادند. والا قدیما واژه ی استاد یه حرمتی داشت. وظیفه بود تذکری بدهیم و خودمان را هم امربه معروف کنیم.مخلصیم. یاعلی‌‌... 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
بنده ی خوب خدا امثال ایشون هستند و باید از این انسانهای شریف ، بندگی خدارو یاد گرفت نه افرادی که جیب مردمو با ترفندهای مختلف به اسم دین خالی میکنند و تمام فکر و ذکرشان دوره فروشی و جمع کردن فالور است. البته گاهی خود اینا هم نمیدونند و اونقدر مشغول تهیه بسته و فروش میشوند که اساسا یادشون میره قرار بود جهاد تبیین کنند. شیطان هرکسی رو یه جوری بازی میده ، امثال ما رو هم با این داستان ها گول میزند. .
امام رضا علیه السلام: فَإِنَّهُ لَیْسَ شَیْ‌ءٌ مِنَ‌ الْأَعْمَالِ‌ عِنْدَ اللَّهِ‌ عَزَّ وَ جَلَّ بَعْدَ الْفَرَائِضِ أَفْضَلَ مِنْ إِدْخَالِ السُّرُورِ عَلَى الْمُؤْمِنِ. بعد از انجام واجبات، نزد خدا عملی با ارزش‌تر از شاد کردن قلب مؤمن نیست. الفقه المنسوب إلى الإمام الرضا(ع)، ص ۳۳۹. .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت ۱۵: مایه ی زینتیم یا مایه ی...؟! 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi