فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 روایت شیخ حسین انصاریان از نحوه شهادت آیت الله مدرس
🔻در دوران خفقان دهشتناک رضاخانی که همگان از کوچک و بزرگ رجال نامی و مدعی دوران مشروطه به گوشه ای خزیده و از ترس لب باز نمی کردند این شهید آیت الله مدرس بود که با حریت از اسلام دفاع میکرد.
✅بصیرت
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷
🇮🇷
📗معرفی کتاب
👈 کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» کتابی حاوی سخنان و نوشتههای رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنهای، درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است.
رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر چند جمله از سخنان رهبر انقلاب است که معتقدند زندگی امامان شیعه علیرغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است که ۲۵۰ سال ادامه پیدا میکند. نام کتاب هم از همین فراز گرفته شده است.
«انسان ۲۵۰ ساله» به دنبال انتقال مفهومی متعالی از مسیر و مقصد زندگی مجاهدانه ائمه (ع) است و از این رو، این کتاب بیش از آن که یک کتاب تاریخی صرف باشد، یک فراتحلیل تاریخی است که به جای شرح و تفصیل وقایع زندگی ائمه (ع) نگاهی کل گرایانه به زندگی هر یک معصومین (ع) را با توجه به بستر تاریخی دوره مربوط و در راستای مقصود واحدی که همه این بزرگواران دنبال می کردند، ارایه می دهد.
🎧 کتاب صوتی " انسان دویست و پنجاه ساله "
بیانات و نوشته های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای درباره سیره سیاسی مبارزاتی امامان معصوم
ناشر : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی
تولید ایران صدا
با صدای سبحان اکرامی
#کتابخانه_همراه
#کتاب_صوتی
👇دریافت 15 قسمت فایل صوتی👇
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
🌐 www.serajnet.org
🆔 @serajnet
Part13_انسان 250 ساله.mp3
15.71M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله»
قسمت 3️⃣1️⃣
Part12_انسان 250 ساله.mp3
17.23M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله»
قسمت 2️⃣1️⃣
Part11_انسان 250 ساله.mp3
19.47M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله»
قسمت 1️⃣1️⃣
Part15_انسان 250 ساله.mp3
10.43M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله»
قسمت 5️⃣1️⃣ پایان
Part14_انسان 250 ساله.mp3
12.85M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله»
قسمت 4️⃣1️⃣
📣📣
❇️دومین اجلاسیه استادیاران صالحین
استان خراسان جنوبی روز یکشنبه مورخه۱۴۰۰/۹/۱۴
✅باحضور استاد محترم شبکه تربیتی صالحین استان حضرت آیت الله عبادی
واستادیاران محترم نواحی
✅سردار محترم فرماندهی سپاه استان و فرماندهان محترم نواحی
✅مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ومسئولین محترم دفاتر نمایندگی ولی فقیه درنواحی
✅مسئول محترم تعلیم وتربیت سپاه استان ومسئولین محترم تعلیم وتربیت نواحی برگزار گردید
#
↶
╭─┅┅─•🍃🌸🍃•─┅┅─╮
╰─┅┅─•🍃🌸🍃•─┅┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه قرارگاه تعلیم و تربیت سپاه خوزستان:
امیدواریم بسیجیان خوزستان در گام دوم صالحین و اعتلای صالحین، همانند شروع کار پیش قراول باشند
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
♻️دومین اجلاسیه استادیاران شبکه شبکه تربیتی صالحین استان خراسان جنوبی با حضور استادیاران صالحین ،مسئولین نمایندگی ولی فقیه فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و مسئولین تعلیم و تربیت استان و نواحی مقاومت بسیج درتاریخ۱۴۰۰/۹/۱۴ برگزارشد
✅در این اجلاسیه سه کارگروه تشکیل گردید کار گروه اول با حضوراستادیاران محترم نواحی با مسئولیت معین محترم استاد شبکه صالحین استان .
کارگروه دوم مسئولین نمایندگی ولی فقیه با مدیریت معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان
کار گروه سوم با حضور فرماندهان نواحی با مدیریت فرمانده محترم سپاه استان و معاون تعلیم وتربیت سپاه استان .
(مسئولین محترم تعلیم وتربیت نواحی در سه کارگروه تقسیم شدند)
📆١۴٠٠/٠٩/۱۴
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
(روابط عمومی صالحین استان خراسان جنوبی )
↶به ما بپیوندید 】
╭─┅┅─•🍃🌸🍃•─┅┅─╮
@salehinkhorasanjonubi
╰─┅┅─•🍃🌸🍃•─┅┅─╯
✅ متن بیانات حضرت آیت الله عبادی در دومین اجلاسیه استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان خراسان جنوبی درسال ۱۴۰۰
❇️ به گزارش روابط عمومی معاونت تعلیم وتربیت بسیجیان سپاه انصارالرضا علیه السلام ، نماینده معزز ولی فقیه واستاد محترم شبکه تربیتی صالحین استان حضرت آیت الله حاج سید علیرضا عبادی ضمن گرامیداشت یاد شهید مدرس فرمودند: مهمترین مسئله ای که حق را از باطل جدا می کند، تبیین درست است، اما این مسئله کم اتفاق می افتد لذا باید آنهایی که در سطح تشخیص لازم هستند به طور ویژه ای روی این مسئله تحقیق کنند و نتیجه آن را به بقیه ابلاغ کنند.
خداوند در قرآن کریم هم می فرمایند وقتی حق به معنی واقعی کلمه در مقابل باطل به معنای حقیقی قرار بگیرد باطل را می کوبد و در صحنه های میدانی می بینیم که حق و باطل همیشه با هم درگیرند اما پیروزی مطلق به حق داده نشد و منتظر آن هستم که این پیروزی صورت گیرد و این کار شدنی است و رمز آن نیز خیلی پیچیده نیست.
ایشان افزودند: یک برنامه مخلوط، یک دسته حق و باطل موجب ابهام می شود، بدین معنا که اگر اینها به صورت صحیح جدا سازی شوند به باطل هیچ مهلتی داده نمی شود، اما برای این کار خوب است افرادی که درآن سطح باشند به صورت شناخت مکتبی همه لوازم هر مکتب را در جدول قرار دهند، به صورت مکتبی و نه به صورت مورد شخصی یا جمعی.
حکم به شیء حکم به لوازم شیء است، اگر در یک مکتبی اصالت توحید مطرح است در این مکتب سیر جامعه انسانی باید الی الله باشد، یعنی به صورت کمال مطلق باشد، أَيًّا مَا تَدْعُوا فَلَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى است، هر فضیلت و کمالی که بگویی .چون این انسان مثال خدا و مظهر اسماء الهی می شود لذا لازمه صحیح این ادعا به عنوان مکتب توحید به صورت علمی همه فضائل آن هست از صدق، اخلاص، عبودیت، محبت و همه آنچه که ما می دانیم که کار یک جمع عالم، عارف و سیر کرده در این سفر است که به صورت جامع مکتب توحید و لوازم مکتب توحید را در یک جدول مطابق با علم، وحی، فلسفه و عرفان پیاده کنند.
ایشان درادامه فرمودند: از آن سو مکتبی که قائل به اصالت ماده است، لوازمش را به طور دقیق که واجد همه رذائل است منهای همه فضائل.
آنجایی که شبهه ایجاد می کند، افرادی که مدعی مکتب توحید هستند اما عملا پایبند آن نبوده اند یا از نظر فکری و تعلیم و تربیت نقص داشته زندگیشان می شود مخلوطی از حق و باطل؛ پس جدا سازی اش کار مشکلی است.
ازسویی دیگر ممکن است کسی که قائل به اصالت ماده است اما خارج از این تفکر و اندیشه به عادات نیکویی ممکن است عادت داشته باشد، آن عادت ربطی به مکتب ندارد، ریاکاری می کند، گول می زند، اینجاست که میگویم کارشناس به معنی دقیق برای هر کدام جدولی درست کند و همه لوازم آن گفته و ادعا را ملحق کند به اصل حکم.
برای این چنین مکتبی جای ادعای حق باقی نمی ماند که دم از حقوق بشر، زن و حقوق شهروندی بزند، این ادعا بر مبنایی نیست، اصلا حقی قائل نیست که بخواهد دم از حق بزند، لذا اینها کنار هم گذاشته شود از این جو مخلوط سوء استفاده می شود، به صورت ریایی، ادعایی و تبلیغات کار های حقوق بشری می کند.
در کتاب حقوق امام زین العابدین(علیه السلا اینطوری تعبیر دارد که هر حقی از جانب خدای متعال سرچشمه می گیرد و الا آنجایی که حق منهای خدای متعال است اصلا حق معنی نمی شود، یا آنجایی که مکتبی که برای انسان اصالت در لذت را که همین لذت مادی است، قائل است، لوازم دارد، از قاطع ترین لوازمش این است که انسانی که از آن سو اوج می گیرد در مقام قرب به خدا و مقام صداقت، عرفان، کرامت، معجزات و حیات طیبه، بدون اغراق با هر تعبیری که بگویم سقوط می کند.
این انسان اشرف مخلوقات در مکتب توحیدی با همه کمالات، تقوا و طهارت، در مکتب اصالت لذت، تا حد سوسکی که در چاه مبال است سقوط می کند، چراکه اگر چناچه اصالت برای انسان رفاه و لذت باشد، این سوسک داخل چاه از نظر اقتصادی، امنیتی و جنسیتی مشکلی ندارد، لذا در این مکتب انسان باید بدود تا خود را برساند در حد یک سوسکی که داخل چاه است.
در حالی که پیروان مکتب های مختلف از این حرف ها بی خبر هستند و ما نتوانسته ایم تبیین کنیم، لذا می بینیم که آنها از این مکتب شعار معنویت، عدالت و حقوق می دهند و مخاطب جاهل هم متوجه نمی شود که کدام درست می گویند.
سران این مکتب ها متوجه می شوند و لذا می بینید که در موفقیت های خود از مهمترین برنامه هایشان این است که جوامع را فاسد کنند و بعد بر آنها تسلط پیدا کنند، انگلیس، فرانسه و آمریکاهرجا قدم می گذارند، توسعه کارشان مواد مخدر، شراب، فحشاء، منکرات و قانون شکنی بوده، کارشان این است که جامعه را فاسد کنند و بر آنها تسلط پیدا کند.
✅ متن بیانات حضرت آیت الله عبادی در دومین اجلاسیه استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان خراسان جنوبی درسال ۱۴۰۰
❇️ به گزارش روابط عمومی معاونت تعلیم وتربیت بسیجیان سپاه انصارالرضا علیه السلام ، نماینده معزز ولی فقیه واستاد محترم شبکه تربیتی صالحین استان حضرت آیت الله حاج سید علیرضا عبادی ضمن گرامیداشت یاد شهید مدرس فرمودند: مهمترین مسئله ای که حق را از باطل جدا می کند، تبیین درست است، اما این مسئله کم اتفاق می افتد لذا باید آنهایی که در سطح تشخیص لازم هستند به طور ویژه ای روی این مسئله تحقیق کنند و نتیجه آن را به بقیه ابلاغ کنند.
خداوند در قرآن کریم هم می فرمایند وقتی حق به معنی واقعی کلمه در مقابل باطل به معنای حقیقی قرار بگیرد باطل را می کوبد و در صحنه های میدانی می بینیم که حق و باطل همیشه با هم درگیرند اما پیروزی مطلق به حق داده نشد و منتظر آن هستم که این پیروزی صورت گیرد و این کار شدنی است و رمز آن نیز خیلی پیچیده نیست.
ایشان افزودند: یک برنامه مخلوط، یک دسته حق و باطل موجب ابهام می شود، بدین معنا که اگر اینها به صورت صحیح جدا سازی شوند به باطل هیچ مهلتی داده نمی شود، اما برای این کار خوب است افرادی که درآن سطح باشند به صورت شناخت مکتبی همه لوازم هر مکتب را در جدول قرار دهند، به صورت مکتبی و نه به صورت مورد شخصی یا جمعی.
حکم به شیء حکم به لوازم شیء است، اگر در یک مکتبی اصالت توحید مطرح است در این مکتب سیر جامعه انسانی باید الی الله باشد، یعنی به صورت کمال مطلق باشد، أَيًّا مَا تَدْعُوا فَلَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى است، هر فضیلت و کمالی که بگویی .چون این انسان مثال خدا و مظهر اسماء الهی می شود لذا لازمه صحیح این ادعا به عنوان مکتب توحید به صورت علمی همه فضائل آن هست از صدق، اخلاص، عبودیت، محبت و همه آنچه که ما می دانیم که کار یک جمع عالم، عارف و سیر کرده در این سفر است که به صورت جامع مکتب توحید و لوازم مکتب توحید را در یک جدول مطابق با علم، وحی، فلسفه و عرفان پیاده کنند.
ایشان درادامه فرمودند: از آن سو مکتبی که قائل به اصالت ماده است، لوازمش را به طور دقیق که واجد همه رذائل است منهای همه فضائل.
آنجایی که شبهه ایجاد می کند، افرادی که مدعی مکتب توحید هستند اما عملا پایبند آن نبوده اند یا از نظر فکری و تعلیم و تربیت نقص داشته زندگیشان می شود مخلوطی از حق و باطل؛ پس جدا سازی اش کار مشکلی است.
ازسویی دیگر ممکن است کسی که قائل به اصالت ماده است اما خارج از این تفکر و اندیشه به عادات نیکویی ممکن است عادت داشته باشد، آن عادت ربطی به مکتب ندارد، ریاکاری می کند، گول می زند، اینجاست که میگویم کارشناس به معنی دقیق برای هر کدام جدولی درست کند و همه لوازم آن گفته و ادعا را ملحق کند به اصل حکم.
برای این چنین مکتبی جای ادعای حق باقی نمی ماند که دم از حقوق بشر، زن و حقوق شهروندی بزند، این ادعا بر مبنایی نیست، اصلا حقی قائل نیست که بخواهد دم از حق بزند، لذا اینها کنار هم گذاشته شود از این جو مخلوط سوء استفاده می شود، به صورت ریایی، ادعایی و تبلیغات کار های حقوق بشری می کند.
در کتاب حقوق امام زین العابدین(علیه السلا اینطوری تعبیر دارد که هر حقی از جانب خدای متعال سرچشمه می گیرد و الا آنجایی که حق منهای خدای متعال است اصلا حق معنی نمی شود، یا آنجایی که مکتبی که برای انسان اصالت در لذت را که همین لذت مادی است، قائل است، لوازم دارد، از قاطع ترین لوازمش این است که انسانی که از آن سو اوج می گیرد در مقام قرب به خدا و مقام صداقت، عرفان، کرامت، معجزات و حیات طیبه، بدون اغراق با هر تعبیری که بگویم سقوط می کند.
این انسان اشرف مخلوقات در مکتب توحیدی با همه کمالات، تقوا و طهارت، در مکتب اصالت لذت، تا حد سوسکی که در چاه مبال است سقوط می کند، چراکه اگر چناچه اصالت برای انسان رفاه و لذت باشد، این سوسک داخل چاه از نظر اقتصادی، امنیتی و جنسیتی مشکلی ندارد، لذا در این مکتب انسان باید بدود تا خود را برساند در حد یک سوسکی که داخل چاه است.
در حالی که پیروان مکتب های مختلف از این حرف ها بی خبر هستند و ما نتوانسته ایم تبیین کنیم، لذا می بینیم که آنها از این مکتب شعار معنویت، عدالت و حقوق می دهند و مخاطب جاهل هم متوجه نمی شود که کدام درست می گویند.
سران این مکتب ها متوجه می شوند و لذا می بینید که در موفقیت های خود از مهمترین برنامه هایشان این است که جوامع را فاسد کنند و بعد بر آنها تسلط پیدا کنند، انگلیس، فرانسه و آمریکاهرجا قدم می گذارند، توسعه کارشان مواد مخدر، شراب، فحشاء، منکرات و قانون شکنی بوده، کارشان این است که جامعه را فاسد کنند و بر آنها تسلط پیدا کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎗️🎗️طرح تپش (جمع سپاری پژوهشی) چیست؟
اجرای طرح تپش برای اولین بار برای شبکه تربیتی #صالحین با مشارکت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج