🔴 اولین دوره آموزشی 50 معلم کشور آذربایجان در فلسطین اشغالی به پایان رسید.
صهیونیستها با نگاهی استراتژیک و بلند مدت درحال تغییر آذربایجان برای اهداف خود هستند. آموزش کودکان بهترین راهکار برای این پروژه است.
پرورش کودک شیعه ای که از ایران شیعی متنفر است!
برگزار کننده این دوره مجموعه ort است.
بودجه متوسط ORT سالانه ۶۳ میلیون یورو است!
بخش زیادی از این مبلغ با کمک خیرین یهودی تامین می شود!
در حلقه اولیه موسسین اسرائیل فارغ التحصیل ORT نقش داشتند.
◀️ این خبر را خوب بخوانیم و بدقت به فرامتن آن توجه کنیم.
🔻 دشمن با اقداماتِ نرم در طول سالهای متمادی در جهت تغییر باورهای ما اقدام میکند و نرم نرمک بر سبک زندگی ما تاثیر میگذارد.
🔻 اما، ما، بجای درک درست و تحلیل دقیق این موضوع، زمانی که دچار تغییر میشویم، سعی میکنیم با اقدامات سخت، در مقابل تغییر قرار بگیریم و مقابله کنیم!!
🔹 آیا شدنی است؟! تاثیرگذار است؟!
🔸 راهکار همان است که رهبری فرموده اند؛ تبیین اساس کار ما است، ما با #ذهنها مواجهیم، با دلها مواجهیم؛ باید دلها قانع بشود. و این نمیشود مگر با استفاده از بهترین شیوه های مبتنی بر عقلانیت در قالب کار فرهنگی تمیز در بلندمدت
✍️ سید احمد رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 حاج آقا حجاب که تو قران نیومد!..
💥 اگر مفید بود منتشر کنید🙏
️
1.29M
جنگ ترکیبی در مقابل جنگ ترکیبی
آیا به بی حجابها تذکر بدهیم ؟
🔷سواد اطلاعاتی
🔸به دلایل زیادی، مردم در فهمیدن اینکه چه اطلاعاتی را باید باور کنند مهارت ندارند و این نا آشنایی شامل همه مردم می شود. این امر به این دلیل است که کار شناسایی اطلاعات بد بسیار دشوار است.
🔹اگر بتوانید دروغ ها را بر اساس شواهد یا تجربه مستقیم خود بررسی کنید، از بین بردن دروغ ها بسیار آسان تر می شود. به همین دلیل است که هیچ کس در مورد چیزهای معمولی قابل مشاهده مانند رنگ چمن دروغ نمی گوید.
🔸متأسفانه ما نمی توانیم در اکثر موارد، صحت اطلاعات رسانه ها را به طور مستقیم تأیید کنیم. حتی اگر به داده های واقعی دسترسی داشته باشیم تقریباً هیچ یک از ما تخصص یا زمان لازم برای ارزیابی خوب آن را نداریم. در این رابطه به نظر می رسد که ذهن ما برای کوتاه کردن مسیر از #میانبرهای_شناختی استفاده می کند.
#میانبرهای_شناختی
🔹آسان بودن: یکی از این راه های روان شناختی #آسان_بودن است، یعنی هرچه پردازش اطلاعات آسان تر باشد، بیشتر به درستی آن باور داریم.
🔸توالی: یکی دیگر از روش های اکتشافی رایج #توالی است به این معنی که هر چه بیشتر با برخی اطلاعات مواجه شویم، بیشتر به صحت آن اعتقاد داریم.
🔹#تحریک_احساسات بیشتر الگوریتم هایی که آنچه را که می بینیم هدایت می کنند و همچنین سوگیریهای شناختی خودمان، اطلاعات هیجانانگیز یا تحریک کننده احساسات را به جای اطلاعات واقعی ترجیح می دهند. همچنین، افراد در رسانه های اجتماعی اغلب می خواهند به اهداف اجتماعی، مانند ارتباط با یک گروه یا تبلیغاتی برسند.
🔸 اگر این تمایلات را با این واقعیت ترکیب کنید که احساسات استدلال ما را کوتاه می کنند، به راحتی می توان دریافت که اخبار نادرستی که ما را عصبانی می کنند، یا برای گروه اجتماعی ما جذاب هستند، بسیار سریع تر و بسیار فراتر از یک حقیقت خسته کننده منتشر می شوند. این اتفاق باعث می شود بیشتر آن را ببینیم و این فرکانس افزایش یافته باعث می شود ما آن را بیشتر باور کنیم.
🔹 ما مطمئناً قادریم حقیقت یک چیز را بر اساس منطقی بودن آن ارزیابی کنیم. اما بدون دسترسی مستقیم به حقیقت، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات افرادی است که ادعا می کنند آن دادهها را دارند. ما این کار را با مشاهده اینکه آیا اطلاعات آنها با سایر باورهای ما مطابقت دارد یا خیر، انجام می دهیم، زیرا باورهای ما تکه های مجزای دانش نیستند، بلکه از شبکه ای ضخیم از نظریه ها، ایده ها و مقدمات به هم پیوسته تشکیل شده اند.
🔸 کارهایی وجود دارد که ما می توانیم انجام دهیم و اصلی ترین آنها این است که از تعصبات خودمان آگاه باشیم. هنگامی که احساس می کنید نسبت به حقیقت موضوعی، احساس قوی دارید، این اغلب نشانه این است که شما در حال دستکاری واقعیت هستید. یک لحظه وقت بگذارید و خود را در جای درست قرار دهید و دوباره صحت اطلاعات را بررسی کنید. در ضمن خطا پذیری خود را بشناسید و متواضع باشید.
🔹در مواقعی که ابهام، درد و دشواری زیادی وجود دارد، هدایت احساسات، به ویژه احساسات منفی مانند ترس و خشم، بسیار ساده تر می شود. هر چه بیشتر بتوانیم پیوندهای محکم و قابل اعتمادی را با یکدیگر ایجاد کنیم، بیشتر می توانیم با دروغ ها و اغراق هایی که سعی در از هم پاشیدن ما دارند مبارزه کنیم.
#علوم_شناختی
🌹زن، زندگی، آگاهی، آزادگی
🌹جایگاه رفیع زن در اسلام
🌺 اولین کسی که در مقابل ادعای خداوندی فرعون، دلیرانه به پاخاست، یک مرد نبود بلکه یک زن بود. (بانو آسیه)
🌺 اولین انسانی که ظرف های پر از میوه و غذای او از بهشت تامین شد، یک زن بود. (بانو مریم)
🌺 اولین کسی که مکه و کعبه را آباد کرد، یک زن بود. (بانو هاجر)
🌺 اولین کسی که از مقدس ترین چشمه روی زمین (زمزم) نوشید، یک زن بود. (بانو هاجر)
🌺 اولین کسی که سعی صفا و مروه را انجام داد، یک زن بود. (بانو هاجر)
🌺 اولین کسی که خونش برای اسلام ریخت و شهید شد، یک زن بود. (بانو سمیه)
🌺 اولین کسی که تمام اموالش را در راه اسلام داد، یک زن بود. (بانو خدیجه)
🌺 تنها انسانی که دیوار خانه کعبه در مقابلش شکافت تا او وارد کعبه شود، یک زن بود. (بانو فاطمه بنت اسد، مادر حضرت علی ع)
🌺 نام گذاری یکی از بزرگترین سوره های قرآن بنام زنان است نه مردان. (سوره مبارکه النساء)
🌺 تنها کسی که بعد از فوت پیامبر (ص) جبرئیل بر او نازل می شد و خداوند به او وحی می رساند، یک زن بود. (حضرت فاطمه زهرا س)
🌺 کسی که کاخ یزید را به لرزه درآورد و نهضت عاشورا را زنده نگه داشت، یک زن بود. (حضرت زینب س)
🌹زن بودن یک افتخار است، اگر او قدر خویشتن را بداند و الگوی برتر برگزیند.
🔹رسانه باشید، بویژه برای قشر خاکستری
معنای آزادی چیه؟
آزادی وجود داره در جمهوری اسلامی ایران؟
اگر جواب بله هست چرا پوشش اجباریه
آیا جبر مقابل آزادی نیست؟
آزادی، در وسیعترین معنای کلمه حالتی است که چیزی محدود به چیزهای دیگر نباشد و بتواند در فضا جابهجا شود، و در مورد انسان، حالتی است که در آن ارادهٔ شخصی برای رسیدن به مقصود خویش به مانعی برنخورد
ولی مقصود انسان ها با هم متفاوته
مثلا مقصود فردی در جامعه a باشد
و یکی دیگه مقصودش b باشد
a#b باشد
آزادی اون در گرو سلب آزادی دیگری است.
مثلا دو برادر در یک مزرعه پدری یکی میخواهد خیار بکارد و مقصودش برداشت خیار از کل مزرعه است و برادر دیگر میخواهد گوجه بکارد و مقصودش برداشت گوجه از کل مزرعه است.
شاید بگید تقسیم کنند که اون موضوع جدایی است و فرض ما این است که برادران کل زمین را میخواهند زیر کشت ببرند.
از طرفی انسان موجودی اجتماعی است و نمیتواند به صورت انفرادی زیست کند، و یا اگر انفرادی به معنای واقعی انفرادی
زندگی کند مثلا تنها در یک کوهی زندگی کند(بدون خانواده-چون خانواده هم اجتماع محسوب می شود) بهره چندانی از زندگی نمی برد
بنابر این آزادی به معنای آزاد در رسیدن به مقصود می بایست اجتماعی تعریف گردد نه انفرادی.
هر چند که آزادی اجتماعی سبب آزادی های انفرادی گردد.
ما تعریف آزادی را نمیتوانیم تغییر بدهیم
ولی مقصودمان از آزادی را میتوانیم روشن تر کنیم.
اگر کسی مقصودش لذت بردن از تمام لذت بردنی ها باشد، اگر کسی بهش گفت این سیب لذیذ مال من هست و تو حق نداری اون را بخوری آزادی اون را سلب کرده، در صورتی که اگر این را نمیگفت و سیبش خورده شده بود آزادی خود او در داشتن یک زندگی امن به چالش افتاده بود.
اینکه کدام آزادی ها در یک زندگی اجتماعی میتواند ناقض آزادی های دیگران نباشد را قانون مشخص می کند.
اصلا قانون یعنی محدود سازی و کلا این واژه متضاد آزادی است.
پس دفاع از آزادی نباید دفاع از بی قانونی برداشت شود.
قانون شرع
شرع چهارچوبی وضع کرده که آزادی ها سلب آزادی دیگری، یا مقدمه ای بر آن نباشد. و حتی ظلم به آنان یا حیوانات یا طبیعت هم نباشد
مثلا قوانین خوراک
شکار
تو حق نداری بیش از نیازت شکار کنی
تو حق نداری برای لذت بردن شکار کنی
تو حق نداری بدون در نظر گرفتن شرایط حیوان سرش را ببری
تو حق نداری بدون آب دادن به حیوان سرش را ببری
تو حق نداری برای لذت بردن به خودت ضرر بزنی
اگر از حقوقی که داری تجاوز کردی
هم تو این دنیا باید به حد تجاوزت مجازات بشی
و هم کسانی جلوت رو بگیرند و هم اون دنیا
چون تو متعرض یک جمع شدی که میخواهند آزاد باشند
اگر یک جمع هم خواستشان نوع دیگری از آزادی بود چی؟
مثلا یک جمعی خواستند بی حجاب باشند
قوانین جاری بین خودشان را هم اسلام قرار ندادند.
۱. اولا ما معتقدیم قوانین اسلام متعالی ترین قوانین و منطقی ترین قوانین جوامع بشری است.
پس اون جمع خواستند نسخه پایین تری از قوانین رو در جامعه خودشون پیاده کنند و از نسخه بروز استفاده نکردند.
۲.اشکالی نداره، حتی در مقوله بی حجابی هم حدودی وجود داره، من تا کجا میتوانم بی پوشش باشم؟
من به عنوان یک دختر دوست دارم لخت باشم.
و تو به عنوان یک پسر من را نگاه نکن، یا اگر نگاه کردی تحریک نشو، یا اگر تحریک شدی نزدیک من نشو.
شاید قانون جامعه فرضی این باشه مثلا
ولی این قانون منطقا ظلم به پسر ها هست.
چون اگر آزادی باشه باید جلو مقصود ها را نگیره. پسر ها باید خودشان را سرکوب کنند.
تحریک در اعلی درجه و پاسخگویی در پایین ترین درجه
حالا ممکن است بگویید جایی باشد برای پاسخگویی
۱. این موضوع جدایی است
۲.خانواده
#آزاد
🔆 برخی از اغتشاشگران برای اینکه ترسِ جوانان حاضر در #اغتشاشات را کاهش دهند و انرژی آنها را برای ادامهی اغتشاشات زیاد نمایند ، جنبش خود را با انقلاب سال ۵۷ مقایسه میکنند و قصد الگو گیری از انقلاب را دارند و از جوانان میخواهند همچون مردمِ آن سالها دست از مبارزه نکشند!!
♨️ بیاییم به طور اجمالی تفاوت های اغتشاشات ۱۴۰۱ را با انقلاب ۱۳۵۷ بررسی کنیم :
1⃣: در سال ۵۷ ، رهبری مقتدر و دارای محبوبیت همچون حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) جلودار انقلاب بود ، اما در اغتشاشات ۴۰۱ ما نه تنها رهبری واحد نمیبینیم ، بلکه افرادی که به عنوان لیدرهایِ این جریان محسوب میشوند ، یکی مفت خوریست که هنوز دستش در جیب مادرش است [رضا پهلوی] ، یکی حقوق بگیر آمریکاست که در دوران مجردی باردار شده [مسیح علینژاد] ، یکی فاحشهای هالیوودی [گلشیفته فراهانی] و دیگری فوتبالیستی دیپلمه [علی کریمی] است!
2⃣: حضرت امام در سال ۵۷ در حالی انقلاب را به پیروزی رسانیدند که از رسانههای نوین همچون رادیو و تلویزیون بی بهره بودند ، اما جریان برانداز در سال ۴۰۱ با اینکه سوارِ بر رسانههای نوین هستند ولی سعی میکنند با فراخوانها ، دروغ های فراوان ، شایعه پراکنیها و انتشار اخبار #کشته_سازی ها از خاموشیِ نهضت خود جلوگیری کنند!
3⃣: حضرت امام قلب مردم را فتح کرد و مردم از اعماق قلبشان پای انقلابشان بودند و ایشان حتی مجاهدین خلق [منافقین] را از مبارزهی مسلحانه منع فرمودند ، اما براندازان ۴۰۱ مسلح هستند و گمان میکنند میتوانند با ایجاد رعب و وحشت انقلاب کنند!
4⃣: ایمان و عقیدهی الهیِ انقلابیون سال ۵۷ و قبل تر از آن ، چنان بالا بود که حاضر بودند زیر شکنجههای ساواکِ خونریز جان بدهند اما لب به اسرار محرمانه نگشایند ، ولی براندازان ۴۰۱ به محض دستگیری به کرده و نکردهی خود اعتراف میکنند و بعضا خود را خیس مینمایند!
5⃣: انقلاب سال ۵۷ هدف و برنامه داشت و متفکرانی همچون شهید بهشتی و شهید مطهری در اتاق فکر آن حضور داشتند ، اما نهضت ۴۰۱ با شعار #زن_زندگی_آزادی هدفی جز فحشا و برهنگی و تجزیهی ایران ندارد و رهبران این جنبش برای فردای براندازی هیچ فکری نکردهاند!
✍ موارد دیگری هم از این تفاوت های فاحش بین این دو حرکت اعتراضی موجود است ، اما همین ۵ مورد به خوبی گویای این است که براندازان ۴۰۱ هیج ربطی به انقلابیون ۵۷ ندارند و وقتی به شیوهی کشتهشدن افرادی همچون شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان توسط این آشوب گران نگاه میکنیم ، اتفاقا این براندازان را بیشتر شبیه به ساواکی هایِ سال ۵۷ مییابیم تا انقلابی های سال ۵۷!!!
✍️ میلاد خورسندی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#زن_عفت_افتخار
#مرد_غیرت_اقتدار
👈می دونید که هر مکتبی بزرگی داره و هر بزرگی نظراتی داره.
در قسمت دوم بانوی سرزمینم نظرات بزرگان را راجع به زن جمع کردیم.
🔰کافی است متن بالا را چاپ نمایید و خیلی محترمانه به افرادی که اقدام به کشف حجاب نمودند، بدهید.
برخی اوقات حرف ما و دلایل ما به جهت محاصره تبلیغاتی به دیگران نمیرسه...
📝با کپی یا پرینت کاغذها و اهدا بصورت فیزیکی محاصره تبلیغاتی در فضای مجازی را بشکنیم.
💠از آنچه از دستمان بر می آید دریغ نکنیم.
⭕️لطفا در انتشار این متن همراهی نمایید...
@only_analysis . ..mp3
10.17M
🔴شاهکار بزرگ تیمهای اطلاعاتی ایران
(بسیار مهم)
💠 پشت پرده اتفاقات کردستان در چند ماه اخیر
💠عملیات فریب سپاه
💠 نابودی دهها افسر آمریکایی، انگلیسی و ...
👈استاد سورنا چگینی تحلیلگر سیاسی
🤔در جغرافیای فکری شما آقایان انقلابی ، چه کسانی سرباز #جنگ_نرم به حساب میآیند؟ هرکسی؟
😱سالهاست که با جهت گیری های غلط و عدم فهم مبانی جنگ رسانهای ، پای بسیاری از مردم و جوانانِ پاک را به پیامرسان های آلودهای همچون اینستاگرام و توئیتر باز کردهاید و آنها را ترغیب به حضور فلّهای در زمین دشمن میکنید!
😡به چه حقی عموم مردم را به قصد جنگ رسانهای و بدون هیچ آموزش ، تخصص و آمادگی ، وارد این لجن گرام ها میکنید و آنها را در معرض فساد و فحشا و #مارپیچ_سکوت قرار میدهید؟
📊فقط آمار افرادی که جذب کردهاید را بیان میکنید ، ولی آیا حساب افرادی که در این نوع جنگ رسانهای پر ضرر شما تلف شده اند را هم دارید و اعلام میکنید؟
🤔مگر نمیگویید در زمین دشمن اثرگذار هستید؟ چرا از همان جا برای ارتقای فعالیتتان یارگیری نمیکنید و دست یاری به سمت کاربران ایتا دراز کردهاید؟
⁉️آیا فکر نمیکنید به عنوان یک عنصر فرهنگی وظیفه دارید مخاطبین خود را قانع کنید تا از فضای آلودهی پیامرسان های دشمن خارج شوند و حتی از ورود افراد جدید به این پیامرسان ها جلوگیری کنید نه اینکه با تحریک حس کنجکاوی مخاطبانتان در پیامرسان های داخلی ، پای آنها را به #اینستاگرام بکشید؟
🤦♂حتی مبانی بدیهیِ جنگیدن را هم رعایت نمیکنید!!!
✍ میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظلمی که جمهوری اسلامی ایران به زنان کرد!
+ موشن گرافیک
#نشر_با_شما
.
⁉️چگونه به سوالات و شبهات فرزندان و دانشآموزان پاسخ بدهیم؟
🔰این موضوع دغدغه و پرسشی است که ذهن هر کدام از ما را مشغول کرده و هر کدام از ما ممکن است بارها شنیده یا حتی پرسیده باشیم.
📝ماجرای این سه کتاب بررسی شبهات و سوالاتی است که این روزها بیشتر قشر نوجوان و جوان را درگیر خود کرده است. جدا از این مسئله که پاسخ به شبهات نوعی #جهاد_تبیین است این یه اثر کمک شایانی به شما عزیزان در این مسیر خواهد کرد.
📕کتاب دکل، اولین کتاب داستانی است که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب نوشته شده است. این داستان در یک دبیرستان اتفاق میافتد و هدف آن آشنایی جوانان با بیانیه در قالب داستانی با درونمایه انقلابی است
خرید دکل از اینجا: https://nashreshahidkazemi.ir/793/%D8%AF%DA%A9%D9%84.html
📒کتاب صعود چهل ساله میزان دستیابی جمهوری اسلامی ایران به آرمانهایی از قبیل عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمانهای انقلاب را مورد کاوش قرار میدهد که تمام موارد هم طبق منابع معتبر بین المللی مطرح میشود.
📗کتاب شایعات رایج فضای مجازی، حاصل ۵ سال تلاش گروهی از اساتید دانشگاه در صفحات روشنگری جهت پاسخگویی به شایعات و شبهات رایج فضای مجازی است. شایعاتی که انتشار و تکرر بیشتری داشته و فضای مجازی را درگیر خود کردهاند.
خرید از اینجا: https://nashremaaref.ir/product/441389/
🔻خواندن این سه کتاب را به:
👈دانشآموزان و دانشجویان، آموزگاران، اساتید، مربیها و والدین توصیه میکنیم.
🔶 یکی از کتابهایی که حتما باید بخوانید: کتاب «اجاره نشین خیابان الامین»
این کتاب، داستان واقعی یک کرد ایلامی به اسم جمال است، که برای کار به ترکیه میرود. در #ترکیه با یک لوطی قلچماق ترک به اسم «ارسلان» آشنا میشود و سالها با قاچاق ثروتی هنگفت به هم میزنند و زندگی میکنند. کسی که از اسلام، جمهوری اسلامی و حتی اهلبیت بریده و به هیچ چیز جز پول فکر نمیکند. تا اینکه یک بار برای تجارت، به همراه بعضی ایرانیها عازم سوریه میشود.
در #سوریه، مجبور میشوند تا ترخیص هتل، مدتی در کنار بارگاه حضرت رقیه اتراق کنند. در این لحظات او با کرامتی از حضرت رقیه، تصمیم میگیرد برای همیشه در حرم ایشان بماند. کم کم ارسلان متوجه میشود که رفیقش تغییر کرده. او هم به تبعیت از او، عازم سوریه میشود و او هم ماندگار میشود. وضع چنان میشود که این دو رفیق که زمانی از قاچاقچیان همه کاره ترکیه بوده اند، بر دیوارهای اتاقشان آیات قرآن نصب میکنند، قرآن حفظ میکنند، به مظلومان کمک میکنند و خلاصه روش زندگی شان دگرگون میشود. 😳😊از همه عجیبتر تغییر و تحولات ارسلان است که حتی زنهایش باور نمیکنند او تا این حد تغییر کرده. کسیکه پس از بازگشت به ترکیه، شغلش را تغییر میدهد. به کشاورزی می چسبد و یکی از زیتون کاران بزرگ ترکیه میشود.
اما سالهای ماندن جمال در سوریه، مصادف میشود با اعتراضات سوریه و سپس ظهور داعش. و حوادث بسیاری که این مدت در زینبیه و جوار حضرت رقیه میگذرد.
از نکات جالب کتاب، ناگفته هایی است شنیده نشده از دل حوادث سوریه. مثلا جمال به زیبایی توصیف میکند که با ظهور داعش، همه صحن حضرت رقیه و حضرت زینب را تنها میگذارند، جز افغان های شیعه. آنها که بعدا لشکر فاطمیون را تشکیل میدهند. او از اینکه چطور ارتش آزاد سوریه به داعش تغییر کرد سخن میگوید.
از لحظات هولناکی میگوید که روح انسانها از انسانیت به توحش تبدیل میشود. جمال میگوید روزگاری شد که کسی که سال قبل به من افطاری داده بود، حالا به دشمن من تبدیل شده بود و چون ایرانی و شیعه بودم، حاضر بود خونم را بریزد. 😞
و در ادامه از وضعی میگوید که کسانی که روزی خواهان مرگ بشار اسد بودند، با تجربه ناامنی و بی ثباتی در کشورشان به روزی میرسند که عکس بشار اسد را در کوچه هایشان میزنند و برای ماندن او و حفظ کشورشان به شهادت میرسند.
با خواندن کتاب خصوصا در ایامی که #ایران تجربه اغتشاشاتی داشت که در آن وحشیانه ترین قتل های نیروهای امنیتی صورت گرفت، صحنه های متوحش شدن انسانها بهتر قابل درک است. صحنه هایی که اگر از آن درس نگیریم، متاسفانه سوریه سازی آینده ایران است.
مطالعه این کتاب باعث میشود به سیاست به اهلبیت به جمهوری اسلامی به ماموریت بزرگی که مدافعان حرم انجام دادند، به دیدن دست دشمنان در لحظه لحظه سیاست ایران و جهان با دید عمیق تری بنگریم.
میتوانید این کتاب را از اینجا خریداری بفرمایید: https://nashremaaref.ir/product/441269/
روایتی از حضور در یک هنرستان پسرانه دولتی
چندی قبل دوستی زنگ زد و گفت برای سخنرانی در جمع تعدادی از دانش آموزان دبیرستانی حاضر می شوی؟ پرسیدم چه تیپی هستند؟ گفت یک دبیرستان دولتی که دانش آموزانش همه مدل هستند. از مذهبی تا غیر مذهبی. پذیرفتم چون دقیقا دوست داشتم در چنین جمعی حاضر شوم و با فضای ذهنی این تیپ بچه ها بیشتر آشنا شوم.
روز مقرر در جمع شان حاضر شدم. حدود سی نفر دانش آموز متولد نیمه دهه 80 بودند که همه تیپی در بین شان بود. از موافق تا مخالف.
بحث را شروع کردم و مقدمه ای گفتم که چرا ایران کشور مهمی است و اگر به جای جمهوری اسلامی هر نظام سیاسی دیگری هم وجود داشت بازهم ایران یک کشور مهم بود و دشمنان زیادی داشت. چون به لحاظ نفت و گاز و انرژی و ژئوپلتیک و ... خاص هستیم، چون با 15 کشور دنیا همسایه هستیم، چون به لحاظ جغرافیایی جای مهمی از دنیا قرار گرفته ایم، چون به لحاظ تاریخی و تمدنی کشور مهمی هستیم و حتی 70 سال قبل در زمانی که شاه سلطنت می کرد و نخست وزیرش یک پیرمرد کراواتی ِسکولارِ تحصیل کرده سوییس بود که نه آخوند بود و نه بسیجی، همان را هم امریکایی ها و انگلیسی ها تحمل نکردند و علیه او کودتا کردند. همانجا پرسیدم از محمد مصدق حرف می زنم، می شناسید؟ پاسخ ناامید کننده ای گرفتم! جز چهار پنج نفر، هیچ کس او را نمی شناخت...
جلوتر رفتم و درباره چند مساله دیگر که فکر می کردم جزو شبهات بچه ها باشد حرف زدم. از اینکه در دنیای امروز هیچ چیز جدای از سیاست وجود ندارد، حتی ورزش. و این فقط به ایران ربطی ندارد و در تمام جهان همینطور است. برای مثال به «مسعود اوزیل» ستاره ترک تبار فوتبال آلمان اشاره کردم که علیرغم درخشش در فوتبال آلمان، چه طور به خاطر برخوردهای نژاد پرستانه آلمانی ها و حتی اهانت های مکرر ژرمن ها به او به خاطر مسلمان بودنش، نهایتا قید آلمان را زد و به ترکیه برگشت. اما برایم جالب بود، تعدادی از بچه ها حتی مسعود اوزیل را هم نمی شناختند...
بحث جلوتر رفت و کمی چالشی شد. بچه ها سوالاتشان را پرسیدند. یکی بپرسید: چرا در اوین 350 نفر کشته شدند؟ تعجبی همراه با خنده وجودم را فرا گرفت. گفتم چرا می گویی 350 تا؟ گفت پس چندتا؟ گفتم 3500 تا! تعجب کرد، توضیح دادم اگر قرار بر گفتن یک عدد و رقم روی هوا باشد، هر چیزی را می شود گفت و بعد ماجرای اوین را کامل توضیح دادم که اصلا چه اتفاقی افتاده بود.
یکی دیگر از بچه ها گفت چرا نیکا شاکرمی را کشتند؟ گفتم فیلمش هست که وارد یک خانه می شود و کسی هم همراهش نیست. بر چه اساسی می گویی کسی او را کشته؟ چطور اینقدر با اطمینان می گویی؟ گفت 90 درصد مطمئنم. گفتم چرا 95 درصد مطمئن نیستی؟ چرا 80 درصد مطمئن نیستی؟ این اطمینان از کجا آمده؟ چطور قبل از اطمینان از یک اتفاق، اینقدر راحت درباره اش حکم صادر می کنید؟
جالب اینکه دو سه نفرشان خیلی جدی (تاکید می کنم جدی) می گفتند این اتفاقات یک انقلاب است که بعد از پیروزی نهایی، علی کریمی و علی دایی کشور را اداره خواهند کرد. وقتی دیدم واقعا جدی چنین حرفی می زنند پرسیدم: «صدف بیوتی» چی؟ به نظرتان او هم می تواند کشور را اداره کند؟ شوک همراه با خنده شان، مطمئنم کرد کمی به حرفی که زده اند فکر خواهند کرد.
البته برخی شان هم حرفهای حسابی و انتقادات درستی داشتند. تناقضات آشکار برخی مسئولان و سیاست های کشور را خوب می فهمیدند و به درستی انتقاد می کردند. در خیلی از انتقادات همراهی شان کردم چون حرف شان منطقی بود و این مسئولین هستند که باید حرف و عمل شان را یکی کنند.
در پایان هم با برخی شان بیشتر حرف زدم و کمی رفیق شدیم اما متاسفانه فرصت کم بود و طبیعتا می شد ساعتها با این بچه ها حرف زد و سخن شان را شنید.
جمع بندی ام این است که چقدر این نسل لازم دارد که با افراد مختلف «حرف» بزنند. مظلومیت این نسل در این است که به معنی واقعی کلمه رها شده اند و نه تنها کتاب نمی خوانند، بلکه در بمباران هر روز اخبار فیک و زرد، اطلاعاتشان از همه چیز «اینستاگرامی» است. احساسی و زودباور هستند و از هر چیزی در حد یک استوری اینستاگرام یا یک توییت اطلاعات دارند و متاسفانه بر اساس همان اطلاعات هم تحلیل می کنند.
در مقابل باید چه کرد؟ تداوم همین کارهای ساده و همین حرف زدن ها، سوالات و ابهامات زیادی از آنها را جواب می دهد و چقدر مسئولان و نخبگان ما از چنین فضاهایی دور هستند.
کاش هر دانشجوی انقلابی که اهمیت صحبت کردن با این بچه ها را درک می کند، هر هفته یکبار در یکی از مدارس نزدیک محل سکونتش حاضر شود و با آنها حرف بزند، نمی گویم این کار معجزه می کند و همه مشکلات را حل خواهد کرد اما حتما از جایی که امروز هستیم، چند قدم جلوتر خواهیم رفت.
🔺 یکی از دلایل بی دین شدن مردم همین رفتارهای غلط و خارج از چارچوب مذهبی هاست.
شما تقریبا به هر کسی که قبلا متدین بوده و الان بی دین شده بگید چرا بی دین شدی میگه به خاطر رفتار بد فلان آدم مذهبی!
تقریبا همه کسانی که معترض هستن میگن از بس مسئولین یقه بسته دزدی کردن ما از نظام متنفر شدیم!
⭕️ واقعا رفتار بد مذهبی ها خیلی دشمن درست میکنه برای انقلاب. انقدر که انقلاب از دست مذهبی ها ضربه میخوره خیلی وقتا از دشمنان خارجی ضربه نمیخوره...!
🔺 میدونید مشکل چیه که ما مذهبی ها توانایی کمی در ارتباط با عموم مردم داریم؟
مشکل اینه که ما میخوایم همه مردم دقیقا به اندازه ما دینداری کنند! کاملا کپی ما عمل کنند!
💢 انتظار داریم به اندازه ما بفهمند و همگی کاملا مخلص انقلاب و رهبری باشند! انتظار داریم همه مردم تا اسم رهبری رو شنیدن صلوات بفرستن!
⭕️ بعد هم اگه دیدیم کسی انقدر ارادت به انقلاب نداشت زود ازش ناراحت میشیم و توی دلمون اون رو یه آدم بی دین میدونیم! 😒
نه بزرگوار! این اصلا درست نیست...
🔎 ده فاز عملیات تجزیه؛ از کشتهسازی تا جریانسازی
🔸 آنالیز تحرکات اغتشاشگران با پشتصحنه کاملاً آمریکایی_صهیونیستی و دقت در فرمایشات رهبر انقلاب نشان میدهد که #مثلث ۱)سرویسهای جاسوسی بیگانه ۲)پوشش رسانهای معاند بینظیر ۳)عوامل منافق داخلی، #افق_اغتشاشات را بهسمت تجزیه ایران تدوین کردهاند.
👁🗨 فرآیند و چشمانداز کشتهسازیهای اخیر را مروری داشته باشیم.
1⃣ کشتهسازی: ضدانقلاب و تجزیهطلبان برای پیشبرد اهداف ازپیش تعیینشده و بدلیل فقدان پایگاه اجتماعی، نیاز مبرم به جرقه مهیج و تحریککننده دارند. هرچقدر وضعیت انسجام و پیشرفت جامعه در نقطه مطلوبتری باشد، نیاز به #شوک_و_بُهت قویتری است. پس کشتهسازی، بهترین گزینه برای شروع یک جریان است که لمپنهای اجیرشده و در خدمت سرویسهای جاسوسی بیگانه، ترتیب این مرحله را میدهند.
2⃣ روایت سازی: از آنجاییکه روایتها از واقعیتها سبقت گرفتهاند و کشتهسازی نیازمند امتداد مجازی است، فاز روایتسازی از طریق بنگاههای خبرپراکنی، استارت میخورد. bbcها شروع به دروغ و شایعهسازی و پارهحقیقتگویی میکنند و گام ذهنیتسازی را پیش میبرند.
3⃣ هشتگسازی: روایت کاذب بایستی غالب شود و نیاز به مصرف مخاطب و کنترل توجه دارد. این گام از طریق رباتها و لشگر سایبری سنتکامیها محقق میشود. #تکنیک_ترندینگ و مصرف توجه مخاطب از طریق هشتگسازی، تسخیر مجازی مخاطب را در پی خواهد داشت. بطور کلی هشتگسازی به زبان اعتراض عصرجدید تبدبل شده است.
4⃣ فضاسازی: هشتگسازی مقدمهای برای #کمپین_سازی میشود که درنتیجه باعث تولید فضای غالب کاذب شده و توجهات را از فاز مصرف، به مرحله باور نزدیکتر میکند. در فضاسازی با تکنیک آستروتورفینگ، سعی بر آن است که قشر خاکستری و خاموش را به سمت تقویت دُز اعتراضات بکشاند.
5⃣ اسطوره سازی: حال که فضاسازی، بخشی از توجهات را جلب نمود و صورتبندی مجازی اعتراضات هم به سرانجام رسید، نیاز به #سمبلیک_شدن اعتراضات برای عبور از فضای مجازی به سمت فضای عینی و اجتماعی است. آنچه که کاربر و مخاطب را از خانه به خیابان میکشاند، وقتی است که پای یک نماد و اسطوره در میان باشد. فیلمها و تصاویری متفاوت از مرحوم یا مرحومه جهت قهرمانسازی و تحریک و تعمیق احساسات منفی در همین راستا وایرال میشود.
6⃣ شعارسازی: در شرایطی که پای نماد و کاریزما هم وسط باشد، برای معنادهی و راهبری اعتراضات در میدان و اینکه #فرایند_اقناع تکمیل شود یا دچار خدشه نشده و یک جنبش تمامعیار و ریشهدار شکل بگیرد، شعارها و مضامین رادیکال و #هویت_بخش وارد صحنه شده و دست لیدرها را در هدایت اعتراضات بازتر میکند.
7⃣ شبکهسازی: اثربخشی و بقای اعتراضات به هویت اجتماعی و فراگیری آنهاست. #فاز_تعمیم و توسعه اعتراضات از طریق شبکهسازی رقم میخورد. این شبکه، مأمور محلیسازی، استانیکردن و ایجاد تنوع اقلیمی و زبانی اعتراضات در سراسر کشور است که بقا و توسعه جنبش را تأمین میکند.
8⃣ تصویرسازی: وقتی شبکهسازی شکل گرفت، تنوع و تکثر دادهها و مِدیاها برای خبرپراکنی بیشتر میشود. جنبش و اعتراضات برای باورپذیریِ بیشتر و ذهنیتسازیِ عمیقتر نیازمند رفتوبرگشت جدی میان فضای مجازی و میدانی است.
شبکه خانگی و مستندهای ورزشی در تصویرسازی لیدری میکنند و مکمل فضای میدانی میشوند. برخی مجریان و مربیان ورزشی هم در همین راستا سیاهپوش میشوند و بعضی از ورزشکاران هم برای حفظ فضا و بازتولید تصویر خلقشده، مچبند سیاه میبندد.
دیالکتیک مجازی و میدانی باعث تصویرسازی نو و نمایش یک بحران اجتماعی خواهدبود که برای همراهی و حمایت و تسخیر کامل افکار عمومی به کار بسته میشوند.
9⃣ واقعیتسازی: وقتی فضای میدان شلوغ شد و فضای مجازی به تسخیر در آمد و ذهنیت عموم دچار مسمومیت خبریِ ناشی از تصویرسازی گردید، یک فرامتنی سیطره پیدا میکند به نام بحران و شرایط انقلابی. واژه انقلاب با طی چنین فرآیند پیچیدهای است که برخی را دچار تردید و ابهام و توهم میکند. این وسط، خواننده معلومالحالی هم میگوید که انقلاب اسلامی سقوط کرده و ما الآن وسط انقلابیم!!
🔟 جریانسازی: با ترکیب فضای مجازی و میدانی و ذهنی مسموم و فرآیندی که طی شد، خط خبری و تصویرسازی در بازه زمانی کوتاهی به فاز جریانسازی میرسد که اتصال خبری از روایتسازی تا جریانسازی به آنارشیسم و هرجومرج و خشونت ختم میشود.
🔻 افق و چشمانداز این مکانیزم تولید خشونت و آنارشیسم، #تجزیه_ایران با چاشنی #گسل سازی_ترکیبی (جنسیتی، مذهبی و قومیتی) است.
✍ علیرضا محمدلو
🔆 آنفولانزای نیویورکی در کمین روحانیت
🗽 سال ۱۳۸۶ که دومین قطعنامه آمریکا در سازمان ملل تصویب شد، آنان به دنبال تحقق یک نوع آنفولانزای نیویورکی در ایران بودند که نفرت از اسلام (شماتت اسلام)، نفرت از ایرانیت (شماتت ایرانیت)، نفرت از نظام جمهوری اسلامی (شماتت نظام)، نفرت از رهبران (شماتت رهبران) و نفرت از همدیگر (شماتت از همدیگر) را دنبال میکردند.
🏢 این استراتژی در موسسه آمریکن اینترپرایز (AmericanEnterprise Institute) توسط نو محافظه کاران در ایالات متحده طراحی و تدوین شده بود. آن ها بر این باور بودند که اگر این ویروسِپنج لایه در میان ایرانیان ایجاد شود، انسجام و درهم تنیدگی آنان از هم خواهد پاشید.
💰 برای انجام و شروع این استراتژی، آقای نیکلاس برنز درخواست بودجه ۱۲۵میلیون دلاری را از کمیسیون خزانه داری کنگره آمریکا درخواست کرده بود که با موافت نمایندگان در اختیار وی و مراجع ذیربط قرار گرفت.
📡 حال اینروزها با رصد شبکه های ماهواره ای معاند و برخی کانال های داخلی، شاهدیم که بخش زیادی از پست ها و اخبارشان را علیه روحانیت جهت داده و دستور روز قرار میدهند و با ایجاد خط خبری، کامنت ها و فیدبک های داغ و پربحثی را مهندسی میکنند.
☑️ از جهت دادن عنوان شکایت شخصیت های حقیقی از برخی سلبریتی ها به سمت روحانیت و ادبیات تند یک روحانی در اعتراض به ساز و رقص عده ای کنار خیابان تا خبر افزایش طلاق در میان طلاب و طعنه یکی از فرهنگیان به روحانیت و اعتراض به ورود طلاب به آموزش و پرورش و مورد اخیر هم درگیری یک خانم و بی احترامی اش به لباس و عمامه روحانیت، مصادیق پررنگ این خط خبری محسوب میشوند.
🔘 آنچه که رخ میدهد، یک عملیات روانی و بازی رسانه ای می تواند تلقی شود و ضروری است که نسبت به مختصات این پروژه واقف باشیم و از کنشگری های احساسی که باعث عمق گرفتن ذهنیتهای منفی نسبت به روحانیت می شود، اجتناب کنیم.
🗣 تولید تنفر در این موقعیت یعنی اعتبارزدایی از نهاد روحانیت در اذهان عمومی و جهت دادن ناراحتی ها به سمت طلاب و برانگیختن احساسات منفی با تصویرسازی های منفی است.
📲 یکبار روحانیت را مقابل سلبریتیها نمایش میدهند و آنها نیز این تقابل را وایرال کرده و به سمت توده مردم سرازیر مینمایند. بار دیگر روحانیت را در مقابل معلمین و آموزش و پرورش قرار داده و حساسیت های قشر فرهنگی و دانشآموز را برانگیخته میکنند.
👨👩👦👦 اوضاع طلاق در روحانیت را برجسته کرده و چهره وخیمتری از ماجرا را به تصویر میکشند و در پازل فاجعهبار ماجرا، درگیری روحانیت با مردم را با تقطیع و برش از قبل و بعد ماجرا به نمایش میگذارند.
✅ با این اوصاف، هم روحانیت باید باهوش تر در سطح اجتماع حاضر شده تا در تلهی دوربینهای مسموم قرار نگیرند و هم اهالی رسانه و مردم فرامتن ویدیوها را تحلیل کرده و فوروارد هایشان را مراقبت کنند و هم مسئولین مربوطه اگر پشت صحنه ای در ماجراها وجود دارد، بررسی کرده و در صورت تحریف و تنش در افکار عمومی، سریعتر روایت کرده و شفاف سازی نمایند.
✍️ علیرضا محمدلو
⚠️ ولنگاری فرهنگی [که برگرفته از سخنان رهبری است] به چه معناست؟
1⃣ یعنی نظارت کافی بر بازار پوشاک و البسهی مردم [چه تولیدات داخلی ، چه واردات خارجی] وجود ندارد و لباسهای ضد فرهنگ ایرانی - اسلامی به راحتی در دسترس مردم است!
2⃣ یعنی تعداد زیادی از فیلم های سینمایی و سریال های خانگیِ مجوز داده شده توسط وزارت ارشاد و نهادهای وابسته ، پرچم دار عادی سازی فحشا و بدحجابی هستند!
3⃣ یعنی فضای مجازی کشور در نهایتِ یله و رها بودن به سر میبرد و دشمنان به سادگی روی ذهن و روح مردم اثر میگذارند و پروژهی #شبکه_ملی_اطلاعات روی زمین مانده!
4⃣ یعنی منابع تحقیقاتی و کتب دانشگاهی ما ، در بسیاری از موارد ترجمهی کتاب ها و آثار خارجیست و پالایشی رو آنها صورت نگرفته و دانشجویان و نخبگان ما از مبانی و علوم غربی تغذیه میکنند!
5⃣ یعنی در تولید انیمیشن ها و بازی های ایرانی ضعف فراوانی داریم و در این زمینهها معمولا مصرف کنندهی تولیدات غربی هستیم!
6⃣ یعنی محصولات فرهنگی و لوازم تحریرِ کودکان و نوجوانان ما از نماد های ایرانی-اسلامی تهی ، و پر از نمادهای غربیست!
7⃣ یعنی نهادهای فرهنگی ما همچون حوزهی علمیه از ضعف های عمیقِ ساختاری و مدیریتی رنج میبرند و در ساختار برخی نهادهای فرهنگیِ جامعه ، هم شاهد #نفوذ فیزیکی هستیم و هم نفوذ گفتمانی!
8⃣ یعنی آموزش و پرورش شاید در بحث آموزش عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد ، ولی در موضوع پرورشِ دانش آموزان ضعف های فراوانی دارد که در این مجال فرصت پرداختن به آن نیست!
🚸 نکتهی مهم آنجاست که در این روزها ثمرهی این ولنگاری فرهنگی را در کف جامعه و رفتار برخی جوانان و نوجوانان به خوبی میتوان دید و به نظر میآید باید یک انقلاب فرهنگی در تفکرات ، برنامهریزی ها و اعضای «شورای عالی انقلاب فرهنگی» و نهادهای فرهنگی ما صورت بگیرد تا بتوانیم به اصلاح مسائل فرهنگی کشور امیدوار باشیم!!!
📍پ.ن : حتما سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ را ببینید!
#لبیک_یا_خامنه_ای
✍ میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 اعتراف کارشناس بی بی سی به شکست پروژه اغتشاشات در ایران
عوامل جدایی از ولی خدا.mp3
3.43M
🚨پاسخ به یک شبهه مهم....🚨
#استاد_عالی
#جانشین_پیامبر
❌ ماجرای «بدری خامنهای» خواهر آیتالله خامنهای چیست؟
▪️دشمنی که ناخواسته حقانیت رهبر انقلاب را آشکارتر میکند
🔹در خبرها خواندم که خانم بدرالسادات خامنهای خواهر تنی رهبر انقلاب از ایشان اعلام برائت کرده است و به صف اغتشاشگران پیوسته است.
🔹آخرین بار که نامش بر سر زبانها بود از مهدی کروبی عیادت کرده بود و تصویر وی منتشر شده بود؛ همین یک ماه قبل هم بود که خبر فوت شوهرش شیخ علی تهرانی را شنیدم.
🔹«علی مرادخانی» معروف به شیخ علی تهرانی شاگرد امام بود؛ بعد از انقلاب به مجاهدین خلق و بنیصدر نزدیک شد. بعد از آنکه خبر امامت جمعه برادر همسرش(سیدعلی خامنهای) را شنید دهان به تهمت و افترا باز کرد و بعد از فرار بنیصدر و رجوی، مدتی بازداشت شد و بعد از آزادی ناگهان از عراق سربرآورد.
🔹بدری نیز بعد از رفتن شوهرش به عراق، دست فرزندانش را گرفت و از طریق ترکیه به عراق رفت، در خاطرات ۱۰ اردیبهشت سال ۶۴ مرحوم هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای خامنهای با ناراحتی، خبر فرار [خانم بدری حسینی خامنهای] خواهرشان را - که همسر شیخ علی تهرانی است - با پنج فرزندش، از کشور دادند. از ترکیه اطلاع رسیده است که او اکنون در ترکیه است ولی میخواهد به عراق برود.
🔹شیخ علی در عراق برای اسرای ایرانی سخنرانی میکرد و علیه امام بدگویی؛ پا بهپای منافقین به صدام خدمت کرد و وقتی تاریخ مصرفش تمام شد عذرش را از عراق خواستند!
🔹براساس خاطرات شیخ علی تهرانی، وقتی دولت عراق میخواست به نحوی از شر او خلاص شود، نامهای به آیتالله خامنهای مینویسد و تقاضا میکند که همسرش و فرزندانش به ایران بیایند؛ یک ماه بعد از این نامه، از سفارت ایران میآیند و مقدمات سفر بدری خانم و فرزندان به ایران فراهم میشود.
🔹شیخ علی تهرانی نیز بعد از آنکه در مرز ایران و عراق رها شد، به دست قانون سپرده میشود و بهرغم آنکه سزاوار اعدام بود اما بعد از چند سال حبس آزاد گشت.
🔹اگرچه نظام و شخص رهبری با خانواده شیخ علی از در کرامت وارد شدند اما آنها راه پدر را در پناه بردن به اجنبی پیش گرفتند. محمود مرادخانی سالهاست تحلیلگر شبکههای معاند است و فریده نیز برای فرح پهلوی پیام تبریک تولد میفرستد.
🔹در میان منسوبان رهبر انقلاب البته نظیر اینها وجود دارد؛ محمود میردامادی پسردایی ایشان نیز فعال سیاسی خارج نشین بود و بعد از فتنه ۸۸ از کشور رفت؛ یا شخصی به نام حمیدرضا فروزانفر خواهرزاده رهبری که چندسال قبل علیه ایشان مصاحبه کرده بود.
🔹این شکاف فکری و سیاسی میان بخشی از خانواده و شخص رهبری را البته باید به فال نیک گرفت چراکه مهر بطلان بر دیکتاتور دانستن و تهمت موروثی بودن حکومت است.
🔹در حکومتهای دیکتاتوری و آنچه در سابقه سلاطین ایران هست، با تشکیل دربار و تقسیم پستها و مسئولیتها میان اقوام درجه یک و نزدیکان خود طبقهای ممتاز میساختنند و این فضل و بخششها از اطرافیان گاه به همشهریها هم سرایت میکرد؛ مانند آنچه صدام در حق تکریتیها روا میداشت یا توجه ویژه رضاشاه به مازندران.
🔹با اینوجود، آیتالله خامنهای در میان بستگان خود مخالفینی دارد که مخالفتهایشان نه از سر دلسوزی و یا انتقاد از زیست نامعمول رهبر یک حکومت اسلامی، بلکه از سر عدم برخورداری از فضل و بخششهای درباری یا نداشتن مسئولیت است که نشان از خویشتنداری رهبر انقلاب در عدم تمتع اطرافیانشان در اداره کشور میباشد.
🔹حتی در اداره بیت رهبری نیز کمتر چهرهای از منسوبان ایشان میتوان یافت در حالیکه شاید شیخ علی تهرانی دهانش به امام جمعه تهران یا مشهد قفل میشد یا دیگر اطرافیان با بهرهمندی از رانتهای دولتی دیگر علیه رهبری سیاهنمایی نمیکردند اما سلامت نفس و سلامت عمل رهبری مانع از گام گذاشتن در روال سابق ایران یا روال معمول حکومتهای منطقه باشد.
🔹این سیره رهبری امتداد همان سیره امام خمینی است؛ زمانی که نوهشان سید حسین را از دخالت در سیاست پرهیز داشتند یا با طرح مسئله نخستوزیری حاج احمد آقا مخالفت کردند نشان دادند رأس نظام اسلامی با رژیم سابق و حکومت های منطقه تفاوت دارد.
🔹خاطرات برخی محافظان و نزدیکان رهبری و مسئولان کشور در ادوار مختلف در باب سادهزیستی ایشان موید جمله معروف عطاءالله مهاجرانی است که گفته بود حتی یک نقطه خاکستری در زندگی اقتصادی آیتالله خامنهای وجود ندارد./تسنیم
🔴 تفاوت قمه کشی مانند محسن شکاری در ایران اروپا و آمریکا این نیست که قانون ما اعدام دارد و در اروپا اعدام لغو شده، در این است که آنجا پلیس درجا با شلیک گلوله او را میکشد و اینجا دادگاه برگزار میشود!!!
❌ لاف رفراندوم!
⏪بلافاصله بعد رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران
اقدامات متعددی در هتک و نقض خواست مردم به وقوع پیوست
غائله نقده فروردین ۵۸
غائله خلق ترکمن فروردین تا بهمن ۵۸
جنایات قاسملو در کردستان فروردین تا اسفند ۵۸
ترورهای گروه فرقان اردیبهشت ۵۸
چهارشنبه سیاه خرمشهر خلق عرب خرداد ۵۸
کودتای نوژه مرداد ۵۸
۱۷ هزار ترور مجاهدین خلق ۵۸ تا ۶۷
غائله حزب دموکرات پاوه مرداد ۵۸
انفجار حزب جمهوری، حمله طبس، کمک های مالی سلطنت طلبان به صدام و ..
⏪بخشی از جنایات و کشتار مخالفین جمهوری اسلامی بعد از رای قاطع مردم بوده است.مخالفین جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده اند که پایبند به هیچ ارزش و اخلاقی نبوده و جز جنایت در کارنامه خود اثر دیگری بر جای نگذاشته اند.
▪️ملت ایران نیز بارها و بارها با مشارکت حداکثری خود نشان داده اند که خواسته ای جز جمهوری اسلامی ندارند و ضعفی هم اگر باشد با کمک هم ترمیم می کنند.
✍️ سیدامیرحسین حسینی
✅ توئیت #حجت_الاسلام_راجی
🔶 قطرهای از هزاران اقدام #دولت_کارآمد #رئیسی 👇👇👇
۱- تامین۵۶۰هزارمیلیارد کسری بودجه
۲- پرداخت ماهانه ۱۰۰۰۰میلیارد #بدهی_دولت_قبل
۳- وصول بخشی از مطالبات ازکشورها
۴- پرداخت حقوق کارمندان دولت #بدون_استقراض ازبانک مرکزی
۵- خریدبیش از۱۰۰میلیون دوز واکسن کرونا
۶- کاهش فوتیهای روزانه از ۸۰۰نفر
۷- مهارتورم و #کنترل_خلق_پول بدون پشتوانه در نظام بانکی
۸- افزایش سرعت بررسی #حقوق_مدیران
۹- آغاز اجرای سیستم هوشمند توزیع و ساماندهی بازار
۱۰- تامین نیازهای ارزی کشور
۱۱- رفع موانع فروش نفت
۱۲- تامین مایحتاج مردم و ممانعت از #کمبود_ارزاق عمومی
۱۳- تخلیه صدها تن کالای اساسی دپو شده از گمرک
۱۴- عضویت در #پیمان_شانگهای
۱۵- قرارداد سوآپ گازی ترکمنستان
۱۶- #افزایش_حجم_صادرات به کشورهای همسایه به بیش از۴۰٪
۱۷- امضای تفاهمنامه اقتصادی و تجاری با پاکستان
۱۸- کنفرانس صلح افغانستان و دفع خطر از شرق کشور
۱۹- افزایش میزان روابط تجاری با روسیه ازحدود ۳میلیارد به بیشاز ۱۰میلیارد
۲۰- #تسهیل_صدور_مجوزها و کاهش موانع تولید
۲۱- جلوگیری از #قطعی_برق و گاز
۲۲- راهاندازی هزاران سانتریفیوژ از کار افتاده و رآکتور اراک
۲۳- راهاندازی مراکز و شبکههای تولید برق با استفاده از انرژی هستهای
۲۴- اجرای برنامه جامع همکاری با چین
و هزاران مورد دیگر...
#طلبکاری_بانیان_وضع_موجود