آنالیز لایک کنندگان مطالب علی کریمی در توئیتر
تعداد فیو بالای توییت های اخیر علی کریمی درحالیکه تا یکی دو ماه پیش اصلا خبری از اون نبود توجهم رو جلب کرد
بخاطر محدودیت توییتر نتونستم بیشتر از 10k از لایک کننده هاش رو آنالیز کنم
👈تعداد قابل توجهی همین ماه ساخته شدن و حتی 1 فالور هم ندارن
✍ Mohammad H Zirak
🆔 @shobhe_shenasi
🌏 ghorbanimoghadam.ir
۱ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت زوم دوربین های پلیس 😳
🆔 @shobhe_shenasi
🌏 ghorbanimoghadam.ir
۱ مهر ۱۴۰۱
📚 بهترین قصه های کوتاه ایرانی و خارجی، (مطمئن برای #فرزندان)
🎙 نابترین نکات کوتاه اخلاقی، تربیتی و اجتماعی (قابل استفاده در سخنرانی ها)
💡 بهترین توئیتهای سیاسی ( بصیرت افزا و روشنگر)
+ طنز حلال😂😂
👈 همگی در دانــــابـــ... (داستانک و نکات ناب)
ــــــــــــــــ
#داناب (داستانکونکاتناب)
👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/4259512332C8857967f1b
دانابی شو؛ دانا شو!
۱ مهر ۱۴۰۱
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱ مهر ۱۴۰۱
زمان پیامبر ص هم گشت ارشاد بود؟
🆔 @shobhe_shenasi
🌏 ghorbanimoghadam.ir
۱ مهر ۱۴۰۱
پاسخ به شبهات فجازی
زمان پیامبر ص هم گشت ارشاد بود؟ 🆔 @shobhe_shenasi 🌏 ghorbanimoghadam.ir
💠پرسش:
آیا در حکومت امام علی علیه السلام، با بی حجابی در جامعه برخورد می شد؟
✍️ پاسخ
نکته ی اول: در عصر حکومت امام علي علیه السلام، حدود و احکام الهي در جامعه رعايت ميشد. مسائلي که جزء محرمات و منکرات به حساب ميآمد، از آن ها جلوگيري به عمل ميآمد. رعايت حجاب و پوشش اسلامي، از سنتهاي ديني است که امام بر زنده نگهداشتن سنتها تأکيد دارد.
ميفرمايد:
«ليس على الامام إلاّ ما حُمّلَ من أمر ربّه...والاحياء للسنّة»؛ «بر امام نيست جز آن چه از امر پروردگار به عهده او واگذار شده است... و زنده کردن سنتها». (1)
در جاي ديگر، يکي از وظايف مهم حاکم و رهبر را امر به معروف و نهي از منکر و اقامه حدود الهي ميشمارد:«لابدّ للأمّة من إمام... فيأمرهم وينهاهم ويقيم فيهم الحدود». (2)
بر اساس اين مبنا مي توان گفت اگر در آن زمان وضعيت حجاب چنين حالتي مانند جامعه امروز داشت، بر اساس اصل امر به معروف و نهي از منكر حضرت اقدام کرده و بی اعتنائی نمی کردند؛ هر چند شاید شيوه ی برخورد متفاوت با زمان حاضر باشد.
نکته ی دوم: در عصرپيامبر و امام علي علیهما السلام، رعايت پوشش و حجاب مورد توجه توده مردم(اعم از مسلمان و غير مسلمان) بود . مانند اين عصر بي حجابي و بدحجابي رايج نبود. بنابراين به نظر ميرسد در باره رعايت حجاب و پوشش اسلامي، در آن عصر مشکلي که امروزه وجود دارد، وجود نداشت.
نکته ی سوم: در مورد رفتار پيامبر اکرم و اميرالمؤمنين علیهما السلام با زنان بد حجاب، به مستند تاريخي دست نيافته ايم، هم چنین موفق به پیدا کردن گزارش هايي در مورد آزادي حجاب و رواج بد حجابي، نشده ایم.
نکته ی چهارم: رعايت حجاب و حفظ عفت عمومي جامعه، حکم قطعي اسلامي است. قرآن به صراحت آن را بيان ميکند ، منطق و عقل حکم ميکند که بايد با بي حجابي به صورت مناسب و مدبرانه و عاقلانه برخورد شود.
پينوشتها:
1. نهج البلاغه، خطبه 105.
2. بحار الانوار، ج 93، ص 41.
🌎 استاد جواد حیدری
👈 پاسخبهشبهاتفــجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
۱ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی وقیح و ۲ زاریِ ایرانی نمیفهمد در شرایطی که اغتشاشات به این حدّ از وحشیگری رسیده است، شعار «بودن کنار مردم» یعنی دعوت به خیابان؟ یعنی اغتشاش بیشتر؟ یعنی ریخته شدنِ خونِ مأمور و معترض؟
آقای مهران مدیری، آقای کریمی، آقای عادل فردوسیپور و بقیه دوزاریها چرا خودتان به خیابان نمیآیید، مفتخورها!
🗣محمدجواد محمدزاده
🆔 @shobhe_shenasi
🌏 ghorbanimoghadam.ir
۱ مهر ۱۴۰۱
این دفعه باید حقش را کف دستش گذاشت 😡
🆔 @shobhe_shenasi
🌏 ghorbanimoghadam.ir
۱ مهر ۱۴۰۱
noormags-بررسی_میزان_اثربخشی_اقدام_های_پلیس_امنیت_اخلاقی_در_مقابله_با_بدحجابی-1436970_2435002.pdf
550.4K
⚫️ نسخه PDF
📚 بررسی میزان اثربخشی اقدامات پلیس امنیت اخلاقی در مقابله با بدحجابی
✍ محمدعلی یاری و اصحاب حببیبزاده | فصلنامه پژوهشهای دانش انتظامی
👈 پاسخبهشبهاتفــجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
۱ مهر ۱۴۰۱
هدایت شده از سخنان دکتر قربانیمقدم
درباره شیطان .mp3
9.4M
(شیطان) گفت: خدایا پس تا روز قیامت به من مهلت بده! (خدا) فرمود: تا زمان معلومی (ظهور امام زمان علیهالسلام) به تو فرصت میده (سوره حجر آیات ۳۶ تا ۳۸)
پاسخ به سه سوال درباره کشته شدن شیطان به دست امام زمان علیهالسلام
🎙 حجتالاسلام دکتر قربانی مقدم
#جمعههای_مهدوی
📚درسها و سخنرانیها👇
✅ @ghorbanimoghadam_ir
۱ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شایعه
کامیون سوغاتی های تیم رئیس جمهور!!
✅ واقعیت
چمدانها مربوط به ورزشکاران تیم ملی است نه تیم رئیس جمهور
ــــــــــــــــ
🚩 در پرتگاه مجازی، مجهز باش...
👈پاسخبهشبهاتفــجازی👇
🆔 @Shobhe_ShenaSi
۲ مهر ۱۴۰۱
▫️ ﷽
🔹آیا بدحجاب تر شدیم؟
🔹آیا بدحجابی مساوی است با بی دینی؟
🔹آیا بدحجابی ها سیاسی است؟
🆔 @shobhe_shenasi
شبهه ای که وجود دارد اینست که آیا رشد بدحجابی در ایران نشانه بیدینی است؟ آیا بدحجابی بدتر شده است؟ آیا بانوان ما نسبت به سال 57 بی تقواترشدند؟ آیا بدحجابی سیاسی است؟ پس چرا می گوئید جامعه معنوی ترست؟
به نظر می رسد بدحجابی در جامعه ما بد روایت شده است. این روایت نادرست باعث شده واکنش ها به بدحجابی عجیب و غریب باشد. یکی فکر می کند بدحجابی در ایران سیاسی است و تلاش میکند آن را به براندازی نزدیک کند و دیگری فکر می کند بدحجابی در ایران ناشی از کاهش دین ورزی است و تلاش می کند اصلا اهمیت حجاب را منکر شود.
اما واقعا ریشه بدحجابی در جامعه ماچیست؟ ماجرا را از منظری متفاوت ببینید.
🔹بدحجاب تر؟
گزارش اخیر مرکز پژوهشهای مجلس نشان میدهد حدود 30 تا 40 درصد جامعه حجاب شرعی دارند. اما بقیه که حجاب شرعی ندارند اعتقادشان به حجاب چیست؟ نتایج 3 پژوهش رسمی سازمان تبلیغات و ارزشها و گرایش ایرانیان وزارت ارشاد و کتاب وضعیتسنجی پوشش و آرایش ایرانیان، نشان می دهد 90درصد جامعه به حجاب شرعی اعتقاد و آن را ضروری می دانند و 85 درصد آن را مانع ارتکاب گناه در جامعه می دانند. اما اشکال این است که اما در مصداق حجاب تابع عرف، راحت طلبی و زیباپسندی هایی هستند که منشاء غربی دارد.
این آمار یعنی جامعه نسبت به ضرورت حجاب و جنبه دینی و شرعی آن، کاملا معتقد عمل میکند اما در مصداق دچار غفلت است. یعنی بین قرائت شرعی حجاب و قرائت عرفی آن از سر غفلت تفاوت قائل شده است. مضافا اینکه هرچند پوشش رکن اصیل حجاب است اما حقیقت حجاب حیا و عفت است. امری که در قاطبه¬ی زنان جامعه ی ما وجود دارد.
بنابراین بدحجابی در جامعه نه منشا سیاسی دارد و نه نشانه¬ی بی دینی.
حضور پرشور زنان با پوشش های مختلف در صحنه های انقلابی مانند راهپیمایی ها، تشییع شهدا، انتخابات، راهیان نور و همینطور مجالس مذهبی مانند اعتکاف، اربعین، شبهای قدر و مجالس سیدالشهدا نیز اینکه بدحجابی سیاسی است یا نشانه ی بی دینی است را کاملاً رد می کند.
🔹خطای تحلیل ایستا
تحلیل نقطه ای یعنی مقایسه زنان در سال 97 با زنان در سال 57 بدون اینکه شرایط جامعه تحلیل شود. اساسا تقوای جامعه را باید در حرکت تحلیل کرد. برای اینکه تقوا را تحلیل کنیم باید شرایط و هجمه دشمن و قدرت شیطان را هم در نظر گرفت. همجه ی سنگین رسانه های شیطانی در این سالها به هیچ وجه با وضعیت سال 57 و قبل از آن قابل مقایسه نیست. تقوا در مسیر حرکت و اجتماعی شدن شکل میگیرد نه سر سجاده و در خلوت و انزوا. با این سخن باید سوال کرد خانم بدحجاب در جامعه امروز با این حجم از هجمههای شیطانی چه میزان جلوتر از زنان سال 57 است؟ از این گذشته زن در جامعه امروز در سطوح مختلف علمی و خدمت رسانی حضور دارد. امری که در گذشته هیچ نشانه ای از آن نبوده است.
🔹حجاب پرقدرت
نکته مهمتر از همه رشد کیفی حجاب است. حجاب پرقدرت، حجابی است که از سر جهل و #میراث_خانواده و... نیست، بلکه امروزه حجاب ابعاد انقلابی پیدا کرده است و #نشانه یک اعتقاد راستین به مبارزه و #جهاد است. چنین حجابی را در کدام برهه از تاریخ سراغ داریم؟
👈 پاسخبهشبهاتفــجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
۲ مهر ۱۴۰۱