eitaa logo
یادواره شهدا
920 دنبال‌کننده
20هزار عکس
1.2هزار ویدیو
188 فایل
یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرستان بروجن برای عضویت در کانال #یادواره_شهدا و معرفی به دوستان، نشانی زیر را انتخاب فرمایید: https://eitaa.com/shohadab ارتباط با ستاد مردمی یادواره شهدا: @DrHosseini .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم کوتاهی از آخرین سخنرانی (خطبه نماز جمعه) توسط حضرت آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران)، یک روز قبل از ترور 👆 🗓 جمعه ۵ تیر ۱۳۶۰ 📌 دانشگاه تهران ⏰ مدت ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه 💾 حجم حدود ۱۱ مگابایت 📝 توضیح سخنرانی بعدی حضرت آقا روز شنبه ۶ تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران بود. عوامل گروهک ضاله فرقان با برنامه ریزی و همکاری گروهک تروریستی منافقین، یک بمب ساعتی را درون ضبط صوت جاسازی و روی تریبون قرار دادند که در خلال سخنرانی منفجر شد. 👈 آیت‌الله خامنه‌ای در این ترور آسیب زیادی دیدند؛ از بالای کتف راست و بالای ران سمت راست مجروح شدند. استخوان ترقوه ایشان شکست و با قطع چند رگ و عصب دست راست‌شان، دچار مشکل حرکتی شدند. دست راست ایشان از آن هنگام تاکنون از کار افتاده است و لذا جانباز هستند. 📚 متن کامل بیانات 👇 https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20082 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏﷽ ❁‌یادِ ایّام❁ 📹 نماهنگ قبولی در لباس سربازی 👈 ماجرای کمتر شنیده‌شده روز ترور از زبان‌ مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی). 🌺 📝 تبیین: آن‌ روز بعد از دیدار با حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» 🌺 👈 شهید 🌷 به‌همراه‌ من برای نماز به مسجد ابوذر آمد ... 📚 انتشار به مناسبت: سالروز‌ ترور «۶ تیر ۱۳۶۰» _________ 🌐 پایگاه بلاغ https://chat.whatsapp.com/JTLrFKFhsqR7XWr2WALbuf 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ فرازهایی از پیام تاریخی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🌺 یک روز پس از ترور و سوء قصد منافقین به جان آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران) در مسجد ابوذر تهران در روز ۶ تیر سال ۱۳۶۰ 👇 🔹 ... شما که از سلالۀ رسول اکرم و خاندان حسین بن علی هستید و جرمی جز خدمت به اسلام و کشور اسلامی ندارید و سربازی فداکار در جبهۀ جنگ و معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنۀ انقلاب می‌‌باشید. ... 🔹 اینان با سوءقصد به شما عواطف میلیونها انسان متعهد را در سراسر کشور بلکه جهان جریحه‌‌دار نمودند. 👈 اینان آنقدر از بینش سیاسی بی‌‌نصیبند که بی‌‌درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پیشگاه ملت به این جنایات دست زدند، 👈 به کسی سوءقصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین‌‌انداز است. 🔹 ما در پیشگاه خداوند متعال و ولی بر حق او حضرت بقیة‌اللّه‌ ـ ارواحنا فداه ـ افتخار می‌کنیم به سربازانی در جبهه و در پشت جبهه که شب‌ها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالی به سر می‌‌برند. 👈 من به شما خامنه‌‌ای عزیز 🌺، تبریک می‌گویم که در جبهه‌‌های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم خدمت نموده، و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم. 🗓 ۷ تیر ۱۳۶۰ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ متن کامل پیام تاریخی 📝 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🌺 یک روز پس از ترور و سوء قصد گروهک های منافقین و فرقان به جان آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران) در مسجد ابوذر تهران در روز ۶ تیر سال ۱۳۶۰ 👇 🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃 جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج سید علی خامنه‌‌ای ـ دامت افاضاته. خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است، و خداوند را شکر که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی هر نقشه که کشیدند و هر توطئه که چیدند و هر سخنرانی که کردند ملت فداکار را منسجم‌‌تر و پیوندها را مستحکم‌تر نمود و مصداق «لَا زَالَ یُؤَیَّدُ هَذَا الدِّینُ بِالرَّجُل الفَاجِرِ»[۱] تحقق پیدا کرد. اینان هر جا سخن گفتند خود را رسواتر کردند و هر چه مقاله نوشتند ملت را بیدارتر نمودند و هر چه شخصیتها را ترور نمودند قدرت مقاومت را در صفوف فشردۀ ملت بالاتر بردند. اکنون دشمنان انقلاب با سوءقصد به شما که: 👈 از سلالۀ رسول اکرم و خاندان حسین بن علی هستید 👈 و جرمی جز خدمت به اسلام و کشور اسلامی ندارید 👈و سربازی فداکار در جبهۀ جنگ و معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنۀ انقلاب می‌‌باشید، میزان تفکر سیاسی خود و طرفداری از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند. 👈 اینان با سوءقصد به شما عواطف میلیونها انسان متعهد را در سراسر کشور بلکه جهان جریحه‌‌دار نمودند. 👈 اینان آنقدر از بینش سیاسی بی‌‌نصیبند که بی‌‌درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پیشگاه ملت به این جنایات دست زدند، 👈 و به کسی سوءقصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین‌‌انداز است. اینان در این عمل غیرانسانی به جای برانگیختن و رعب، عزم میلیونها مسلمان را مصمم‌‌تر و صفوف آنان را فشرده‌‌تر نمودند. آیا با این اعمال وحشیانه و جرایم ناشیانه وقت آن نرسیده است که جوانان عزیز فریب خورده از دام خیانت اینان رها شوند و پدران و مادران، جوانان عزیز خود را فدای امیال جنایتکاران نکنند و آنان را از شرکت در جنایات آنان برحذر دارند؟ آیا نمی‌دانند که دست‌‌زدن به این جنایات، جوانان آنان را به تباهی کشیده و جان آنان به دنبال خودخواهی مشتی تبهکار از دست می‌رود؟ ما در پیشگاه خداوند متعال و ولی بر حق او حضرت بقیة‌اللّه‌ ـ ارواحنا فداه ـ افتخار می‌کنیم به 👈 سربازانی در جبهه و در پشت جبهه که شب‌ها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالی به سر می‌‌برند. 👈 من به شما خامنه‌‌ای عزیز 🌺، تبریک می‌گویم که در جبهه‌‌های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم خدمت نموده، 👈 و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم. 🍃والسلام علیکم و رحمة‌اللّه‌ و برکاته.🍃 روح‌‌اللّه‌ الموسوی الخمینی ۷ تیر ۱۳۶۰ ۲۵ شعبان ۱۴۰۱ ۱- روایت از رسول اکرم (صلوات الله علیه)🌺، مسند احمد، ج ۲، ص ۳۰۹؛ کنزالعمال، ج ۱، ص ۴۵، ح ۱۱۵. ترجمه حدیث: رجل فاجر، آدم فاسق، آدم ظالم، هر چه ظلم بکند تأیید دین است. 📚 صحیفه امام، جلد ۱۴، صفحه ۵۰۳ و ۵۰۴. https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=15369 http://emam.com/posts/view/2661/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم کوتاهی از بیانات حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🌺 پس از بهبودی نسبی آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران)، مدتی بعد از ترور و سوء قصد گروهک های منافقین و فرقان به جان ایشان در مسجد ابوذر تهران در روز ۶ تیر سال ۱۳۶۰ 👆 ⏰ مدت یک دقیقه و ۶ ثانیه 💾 حجم حدود ۵ مگابایت 🗓 ۱۱ مرداد ۱۳۶۰ www.emam.com_1360_05_11_480p_سخنرانی_امام_خمینی_ره_پس_از_ترور_آیت_الله.mp4 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ کوتاهی از ماجرای ترور و سوء قصد گروهک های منافقین و فرقان به جان آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران)🌺، در مسجد ابوذر تهران در روز ۶ تیر سال ۱۳۶۰ 👆 ➕ اشاره به پیام های شخصیت های نظام ⏰ مدت ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه 💾 حجم حدود ۶ مگابایت 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ جانباز انقلاب 👆 👈 از ماجرای ترور و سوء قصد گروهک های منافقین و فرقان به جان آیت الله خامنه ای (امام جمعه تهران)🌺، در مسجد ابوذر تهران در روز ۶ تیر سال ۱۳۶۰ 👈 آخرين سخنان آقا قبل از ترور ➕ اولین مصاحبه در بیمارستان سر خم می سلامت شکند اگر سبویی ... 👈 بیانات حضرت امام در رابطه با آقا آقا: وقتی خوب شدم با خودم گفتم حتماً خدای متعال از من توقعی دارد. 👈 شعرخوانی یکی از دانشجویان در این باره و خطبه آقا بعد از آغاز فتنه ۸۸. ⏰ مدت ۳ دقیقه و ۱۴ ثانیه 💾 حجم حدود ۶ مگابایت ☑️ @Khamenei_ir 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ آیت الله شهید🌷 دکتر سید محمد حسینی بهشتی 🗓 ولادت🌺 ۲ آبان ۱۳۰۷ اصفهان 🗓شهادت🌷 ۷ تیر ۱۳۶۰ 👈همراه با ۷۲ تن از یاران حضرت امام خمینی 🌺 👈حادثه تروریستی دلخراش انفجار حزب جمهوری اسلامی🇮🇷 📌تهران، سرچشمه 📍مزار تهران، گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها)، قطعه ۲۴، زیارتگاه شهدای هفتم تیر 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(اینفوگرافی) ✅ مروری بر زندگینامه آیت الله شهید🌷 دکتر سید محمد حسینی بهشتی 👆 🗓 از ولادت 🌺 تا شهادت🌷 https://navideshahed.com/fa/news/464352/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ مدیر مبارز، نماینده انقلابی و معلم شهید🌷 رحمان استکی فرزند مرحوم حاج رضا 🗓ولادت🌺 ۳ اردیبهشت ۱۳۲۹ «شهر کرد» 👈حضور در مسجد، آشنایی با قرآن و احکام اسلام از دوران کودکی و نوجوانی 👈دیپلم در سال ۱۳۴۸ 👈خدمت سربازی تا سال ۱۳۵۰ 👈استخدام به عنوان معلم در آموزش و پرورش، ۱۳۵۱ 👈متأهل و دارای ۲ فرزند پسر 👈ورود به دانشگاه تربیت معلم تهران، ۱۳۵۳ 👈اخذ درجه کارشناسی در رشته علوم تربيتی (مدیریت آموزشی)، ۱۳۵۷ 👈شرکت در جلسات درس علامه محمدتقی جعفری (ره) و جلسات مخفی درس آيت الله شهید🌷 دکتر بهشتی (ره) 👈ايجاد جلسات و تشکيلات مذهبی در راستای جريان عظيم انقلاب اسلامی همراه با برادرش شهید🌷 مجتبی استکی 👈دستگیری، بازجویی و شکنجه توسط ساواک 👈از اعضای مؤسس و عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی🇮🇷 شهرکرد 👈معاون آموزشی و کفيل اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری 👈نماینده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع مردم 👈عضو کمیسیون اصل ۹۰ 👈سخنرانی کوبنده در نشست علنی مجلس بعد از حمله عناصر منافقین به دفتر حزب جمهوری اسلامی🇮🇷 در شهرکرد 🗓شهادت🌷 ۷ تیر ۱۳۶۰ 👈همراه با شهید🌷 بهشتی و ۷۲ یار حضرت امام 👈حادثه تروریستی دلخراش انفجار حزب جمهوری اسلامی🇮🇷 📌تهران، سرچشمه 📍مزار استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، گلزار شهدای امامزاده دومعصوم 👈برادران شهید 🌷🌷🌷 ۷ تیر ۱۳۶۰ ۱ دی ۱۳۶۰ ۱۶ اسفند ۱۳۶۲ www.yjc.news/fa/news/5670719/ www.javanonline.ir/fa/news/984540/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ سرباز وظیفه، سنگرساز بی سنگر و گروهبان دوم شهید🌷، عباسعلی خدری فرزند مشهدی رحیمعلی 🗓 ولادت 🌺 ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ 👈 از عشایر غیور ايل بختیاری 👈 گذراندن دوران کودکی و ابتدایی (دبستان) در روستای خدرآباد 👈 سپری کردن دوران آموزش راهنمایی در شهرک آورگان 👈 همکاری با پدر در امور کشاورزی از دوران نوجوانی 👈 گذراندن دوره متوسطه و اخذ دیپلم رشته مکانیک خودرو (اتومکانیک) از هنرستان شهید🌷 شبانیان بروجن 👈 اعزام به خدمت مقدس سربازی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۶۵ 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 👈 گذراندن دوره سه ماهه آموزش نظامی در پادگان ۰۱ در منطقه افسریه تهران 👈 سپری کردن دوره آموزش بیل مکانیکی در شهرستان بروجرد به مدت ۴۵ روز 👈 ارتقاک به درجه گروهبان دومی 👈 انتقال به لشکر ۹۲ زرهی، گردان مهندسی رزمی 👈 ادامه خدمت در شهرستان های هفتگل و اهواز 👈 اعزام به جبهه های دفاع مقدس 🗓 آخرین مرخصی در تاریخ ۱۵ تا ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ 🗓 آخرین نامه ها در تاریخ ۳۱ خرداد و ۲ تیر ۶۷ 🗓 شهادت 🌷 ۷ تیر ۱۳۶۷ 👈 اصابت گلوله توپ 📌 منطقه جبهه جنوب، استان خوزستان، پاسگاه مرزی زید 🗓 تشییع و خاکسپاری ۱۴ تیر ۱۳۶۷ 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش بلداجی، منطقه چغاخور، گلزار شهدای روستای خدرآباد https://golzar.isaar.ir/Grave/id169135/.html http://ajashohada.ir/Home/MartyrDescriptive/9720/1 www.maarefjang.ir/2020/06/29/ http://chb.ashayer.org/node/71800 https://navideshahed.com/fa/vip/46930 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ مدیر مبارز و انقلابی، شهید🌷 فرزند مرحوم حاج رمضان 🗓 ولادت 🌺 ۷ شهریور ۱۳۲۹ «شهر ری، روستای حاجی آباد فشافویه» 👈 متأهل 👈 دارای ۲ فرزند (یک پسر و یک دختر) 👈 اشتغال در شغل صحافی در بازار تهران 👈 از مبارزان و زندانیان سیاسی در دوران ستمشاهی پهلوی 👈 بازداشت و زندان از ۲۴ تیر ۱۳۵۱ تا ۲۸ خرداد ۱۳۵۶ 👈 عضو فعال هیئت های مؤتلفه اسلامی 👈 عضو کمیته استقبال از حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)🌺 در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ 👈 اولین رئیس زندان اوین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 🗓شهادت🌷 ظهر ۸ تیر ۱۳۶۰ 👈 یک روز بعد از شهادت آیت الله شهید🌷 بهشتی و ۷۲ یار حضرت امام در حادثه تروریستی دلخراش انفجار حزب جمهوری اسلامی🇮🇷 🔹 ترور با اسلحه کمری توسط کاظم افجه‌ای (از اعضای نفوذی سازمان منافقین در دادستانی انقلاب اسلامی) 📌تهران، در محوطه زندان اوین 📍مزار تهران، گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) 🌺، قطعه ۲۴، زیارتگاه شهدای هفتم تیر 🍃🌷🍃 📝 فرازهایی از شهید🌷 محمد کچویی 👇 👈خداوند از مؤمنین جان‌ها و مال‌هایشان را می‌خرد و در مقابل بهشت می‌دهد. 👈وقتی مرگ حق است و کل نفس ذائقه الموت و تمام نفوس خواهند مرد و بهترین نوع مردن شهادت🌷 در راه خدا می‌باشد شهادت🌷 را انسان انتخاب می‌کند و مردنی بر اساس انتخاب می‌باشد نه مردنی که بر انسان تحمیل شود. 👈این بنده سالهاست که خود چگونه مردن را انتخاب کردم. www.habilian.ir/fa/vije/vijenameha/Vijenameha/v014_pedareTavabin/page01.html mshrgh.ir/743629 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ استادکار پرتلاش و پاسدار شهید🌷 احمدرضا آردانه گندمانی (شهرستان بروجن) فرزند مرحوم مشهدی میرزا 🗓 ولادت 🌺 ۲۶ فروردین ۱۳۳۸ 👈 متأهل 👈 دارای یک فرزند 👈 عضو رسمی سپاه اصفهان 👈 تعمیرکار خودروهای زرهی 🗓 شهادت 🌷 ۹ تیر ۱۳۶۴ 🔹 در حین تعمیرات تانک 📌 منطقه استان خوزستان، شادگان 📍 مزار گلستان شهدای اصفهان، قطعه ۵، ردیف ۱۸، شماره ۸ http://ghabeshgh.ir/?ctl=photos&act=view&id=28885 https://navideshahed.com/fa/vip/180970 http://beyadeshohada.blogfa.com/tag/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7 http://beyadeshohada.blogfa.com/post/209 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ دانش آموز بسیجی و جهادگر شهید🌷 ناصر (عبدالله) کاوه بروجنی فرزند حاج آیت الله 🗓 ولادت 🌺 ۵ شهریور ۱۳۴۷ 👈 برادر شهید🌷 ابراهیم کاوه 👈 پسر عموی شهیدان🌷🌷 روح الله و محمد کاوه 👈 دانش آموز سال سوم راهنمایی 👈 عضو داوطلب جهاد سازندگی شهرستان بروجن 👈 جمعی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد استان چهارمحال و بختیاری مستقر در مریوان 🗓 شهادت 🌷 ۱۰ تیر ۱۳۶۳ 📌 منطقه استان کردستان، جبهه مریوان 📍 مزار روضه الشهدای بروجن 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ کارگر نوجوان و بسیجی شهید🌷 بایرامعلی قاسمی امین فرزند مرحوم مشهدی سرتیپ 🗓 ولادت 🌺 ۳ خرداد ۱۳۵۰ 👈 درگذشت و از دست دادن پدر در دوران کودکی (سال ۱۳۵۷) 👈 گذراندن سال های اولیه دوران دبستان با مشقت تحت کفالت مادر 👈 اشتغال به امور ساختمانی از دوران کودکی و اوایل نوجوانی 👈 اعزام به جبهه های دفاع مقدس از طرف بسیج شهرستان بروجن 👈 جمعی تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (علیه السلام)، گردان امیرالمؤمنین (علیه السلام) 🗓 شهادت 🌷 ۱۰ تیر ۱۳۶۵ 🔹 اصابت ترکش به پهلو و دست 👈 حمله دشمن 📌 منطقه جزیره مجنون جنوبی، پد شرقی 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش گندمان، گلزار شهدای روستای تگرگ آب https://navideshahed.com/fa/vip/223391 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یادواره شهدا
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ✅ ذکر روز شنبه 🕌 🍃 «یا رَبَّ العالَمینَ» 🍃 «ای پروردگار جهانیان» 🔸 روز شنبه منتسب است به پیامبر عظیم الشأن اسلام 👈 «یا رسول الله» (صلوات الله و سلامه علیه) 🌺 و یا خدیجه الکبری، ام المؤمنین (سلام الله علیها) 🌺 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری قمری (۲ دوم ذیحجه، دوازدهمین و آخرین ماه قمری) 👇 🗓 دومین روز از دهه اول ذیحجه 🔹 تصرف مصر توسط خلفای فاطمی و بنای شهر قاهره به عنوان مركز حكومت (۳۵۸ ه.ق.). 🗓 ۸ روز مانده تا عید سعید قربان 🌺 🗓 ۱۶ روز مانده تا عید سعید غدیر خم 🌺 📚 سایر رویدادها و اطلاعات تکمیلی 👇 http://ahlolbait.com/media/16907/ http://wiki.ahlolbait.com/2_ذی_الحجه  https://fa.wikishia.net/view/2_ذی‌الحجه 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .