eitaa logo
یادواره شهدا
909 دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
187 فایل
یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرستان بروجن برای عضویت در کانال #یادواره_شهدا و معرفی به دوستان، نشانی زیر را انتخاب فرمایید: https://eitaa.com/shohadab ارتباط با ستاد مردمی یادواره شهدا: @DrHosseini .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرباز وظیفه و بی سیم چی شهید 🌷 افراسیاب رئیسی وستگانی فرزند مشهدی شنبه علی 🗓 ولادت 🌺 ۱۷ تیر ۱۳۴۴ 👈 اولین فرزند ذکور و چهارمین فرزند خانواده 👈 همکاری با پدر در امور کشاورزی از دوران نوجوانی 👈 حضور فعال در رویداد‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با وجود سن کم 👈 اعزام داوطلبانه از طرف بسیج شهرستان بروجن به جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با ضدانقلاب در مریوان (استان کردستان) در سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۱ 👈 اعزام به خدمت مقدس سربازی در سال ۱۳۶۳ 👈 گذراندن دوره آموزش نظامی و اعزام به جبهه های جنگ تحمیلی 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 👈 مجروحیت از ناحیه پای راست در سال ۱۳۶۴ 👈 اعزام مجدد به جبهه پس از بهبودی نسبی 🗓 شهادت🌷 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ (اواخر دوران سربازی) 🔹 اصابت ترکش خمپاره به سر 👈 حمله دشمن (دفاع متحرک) 📌 منطقه استان ایلام، ارتفاعات مرزی کله قندی مهران 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش گندمان، گلزار شهدای روستای کُنَرک https://ajashohada.ir/MartyrDetails/3755/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ متن اول شهید 🌷 (اعزامی از شهرستان بروجن، بخش‌ گندمان، روستای کنرک) با درود و سلام بر منجی عالم بشريت و يگانه اختر توحيد حضرت محمد (ص) و با درود و سلام بر نائب برحقش حضرت علی (ع) كه جان خود و اهل بيتش را فدای دين اسلام كرد و همچنین با درود و سلام بر حسين (ع) اين مرد شهامت و شهادت🌷 كه با خون خود اسلام را زنده كرد و درس آزادگی را به ما مردم مسلمان آموخت. و با درود و سلام بيكران بر ياری دهنده مظلومان و محرومان آقا امام زمان و نائب بر حقش ابراهيم زمان كه خيلی بتهای بزرگ را مثل آمريكا و شوروی و اسرائيل را از بين برده است و با درود و سلام بر فقيه عالیقدر و با درود و سلام بر شهدا🌷 لز صدر اسلام تا كربلای ايران و با درود و سلام بر كليه رزمندگان اسلام كه در هر كجا كه هستند خدمت می كنند. اين يكی از وظايف هر مسلمان است كه با تجاوز به اسلام و ناموس و وطن در مقابل هر تجاوزگری ايستاده و تا آخرين نيرو آنان را نابود و از كشورمان اخراج كنيم. و اكنون زمانی فرا رسيده كه با يورش به متجاوزين عراقی كه از هيچگونه عمل غيراسلامی و غيرانسانی مضايقه نمی كنند، نشان دهيم كه قدرت خدا تا چه حد می باشد. خداوند بر ما منت نهاده است كه در جبهه حق می جنگيم و ما بندگان هرگز قادر نيستيم كه شكر آن را به جا آوريم و اميد به اينكه تمام بندگان خداوند در پی آن باشيم كه اسلام را شناخته و بدان عمل كنيم كه در اين صورت رضايت او را فراهم كرده ايم. و حال كه ما آمده ايم تا در راه خدا جهاد كنيم سلاح شهادت🌷 خود را به همراه داريم و تا زمانی كه اين سلاح در اختيار ماست، پيروزی و فتح ما بدون شك خواهد بود. ❤️ مادر عزيزم از شما می خواهم به همه كسانی كه مي شناسی سفارش كنی در هر حال به ياد خدا باشند و حجاب اسلامي را بهتر و دقيق تر رعايت كنند و هميشه پشتيبان امام🌺 و انقلاب باشند. خواسته ديگری كه از شما دارم اين است كه هميشه در وقت نماز بعد از دعاهايتان ما را هم دعا كنيد و براي من و امام🌺 و رزمندگان دعايي را كه مي گويم برايم بكنيد. 👈 خدايا افراسياب را از خودخواهی و خود مغروری نجات بده و توفيق بده هر چه بيشتر با تو آشنا گردد. 👈 دعا كنيد خداوند مرا به راه راست هدايت فرموده دلم را از نور ايمان روشن نمايد و عيبهايم را بر خود بپوشاند و حجابهای قلبي ام را پر كند تا ايمان راستين را درك كرده و در جهل نمانيم. مادر من از اينكه در جبهه خدمت می كنم خوشحالم و دلم می خواهد شما هم خوشحال باشيد زيرا به فرموده شهيد🌷 محراب آيت الله دستغيب خدمت در جبهه بزرگترين عبادتهاست البته اگر بدون ريا و نفاق باشد. به هر صورت به ياد خدا باش و نگران نباش و دعا كن تا بتوانم عمل خود را فقط و فقط برای خدا خالص كنيم. 👈 اين يك جان است، ای كاش هزاران جان داشتم و فدای اسلام و امام 🌺 مي كردم. پدرجان ❤️ و مادرجان ❤️ اميد آن دارم كه مرا بخشيده باشيد. انشاءالله. افراسياب رئیسی https://shahrekord.navideshahed.com/fa/news/399264/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ متن دوم شهید 🌷 (اعزامی از شهرستان بروجن، بخش‌ گندمان، روستای کنرک) 🍃بسم رب الشهداء و صديقين🍃 با شهادت به يگانگی خداوند متعال و نبوت محمد مصطفی (ص) و امامت علی (ع) و عدالت خداوند تبارك وتعالی و اعتقاد راسخ به روز حساب و معاد در اين برهه از زمان كه جنگ ميان حق و باطل از مرزهای جمهوري اسلامی ايران🇮🇷 به توطئه استكبار جهانی برپاست، به عنوان سربازی كوچك در ركاب لشكر اسلام و به رهبری امام امت خمينی🌺 بت شكن بر خود وظيفه دانستم بعد از آنكه خداوند تبارك و تعالی لياقت فوز عظيم شهادت🌷 را به اين حقير سراپا تقصير عنايت فرمود، چند كلامی را به عنوان وصيت خود حضورتان معروض دارم. اينجانب در مقابل ملت بزرگ و مردم هوشيار ايران اسلامی احساس قطره ای در مقابل اقيانوس عظيم دارم و نمی توانم به ملت عزيزم وصيتی داشته باشم، اما به لحاظ حساسيت زماني كه در آن بسر می بريم از شما عزيزان می خواهم اگر ما نتوانستيم كمال خدمت و وظيفه خود را نسبت به شما ملت مسلمان و برادران و خواهران دينی خود انجام دهيم از حضورتان حلاليت مي طلبم. و از شما خواهانم كه با دعای خير خود از خداوند متعال برای اينجانب طلب مغفرت كنيد اما خطاب به پدر و مادر گراميم ❤️ كه سالها به پاي من زحمت كشيدند و اميد آن داشتند كه اين حقير بتوانم در ايام زندگيشان و در ايام دوران سالمنديشان خادم آنها باشم عرض می دارم كه با كمال شرمساری از حضورتان معذرت مي خواهم و از شما نسبت به كليه تقصيرات و كوتاهی هایی كه نسبت به شما روا داشتم حلاليت می طلبم. 👈 اميدوارم كه خداوند تبارك و تعالی اين تهفه ناقابل و شهادت🌷 فرزندتان را قبول درگاه خود قرار دهد و به شما صبر و استقامت عنايت فرمايد. اميدوارم كه پدر و مادرم همچون كوهی استوار به ياد عاشوراي حسيني و شهادت🌷 ياران و جوانان حسين (ع) فراق و جدایی مرا تحمل نمايند.  و اما خطاب به برادران و خواهرانم عرض می دارم كه با درس گرفتن از عاشوراي حسيني هميشه در راه زنده سازی آن قيام حسينی تلاش و كوشش كنند و بعد از من به ياری رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل بشتابند و نگذارند اسلحه ها به روی زمين بماند و با ايمان راسخ و علاقه وافر به امام عزيز 🌺 به رهنمودهای اين پيامبر انقلاب و آزادی گوش جان بسپارند و به آن رهنمودها جامه عمل بپوشانند. 👈 سعی داشته باشيد همه كارتان برای رضای خداوند تبارك و تعالی باشد. و در پايان از حضور تمامي شما عزيزان و آشنايان ملتمسانه تقاضای عف و بخشش دارم و اميدوارم كه مرا مورد عف و بخشش خود قرار دهيد تا خداوند تبارك و تعالی نيز از سر تقصيرات اينجانب بگذرد و با اميد به فضل الهي همه شما را به خداوند تبارك و تعالی می سپارم.  افراسياب رئيسی فروردين ۱۳۶۵ 👈 حدود یک ماه قبل از شهادت 🌷 https://shahrekord.navideshahed.com/fa/news/399390/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ سرباز وظیفه، شهید 🌷 عبدالعظیم سلیمانی پور (نقنه) فرزند حاج عبدالمحمد 🗓 ولادت 🌺 ۷ دی ۱۳۴۴ 👈 گذراندن دوران کودکی در روستای قدیم نقنه 👈 همکاری با پدر در مغازه شیرینی فروشی از دوران نوجوانی 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 🗓 شهادت🌷 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ 🔹 اصابت ترکش خمپاره به سینه 👈 حمله دشمن (دفاع متحرک) 📌 منطقه استان ایلام، ارتفاعات مرزی مهران 🗓 شناسایی و تشییع مرداد ۱۳۶۵ پس از آزادسازی مهران 👈 حدود ۳ ماه 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش مرکزی، گلزار (گلستان) شهدای شهر نقنه، در جوار مرقد مطهر امامزاده میر حیدرشاه https://ajashohada.ir/MartyrDetails/23548/ http://naghneh.ir/post/33 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ مراسم بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بيت المقدس و بيعت با شهدا 🌷🌷🌷 👈 در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان (روز مقاومت، ایثار و پیروزی 🇮🇷) 👈 با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز، رزمندگان گرانقدر، آزادگان و جمعی از امت شهیدپرور 🗓 زمان پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۷ شوال ۱۴۴۴ ⏰ ساعت ۳۰ : ۱۰ صبح 📌 مکان روضه الشهدای بروجن 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یادواره شهدا
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ✅ ذکر روز پنجشنبه 🍃 «لا اِلهَ اِلَّا اللهُ المَلکُ الحقُّ المُبین» 🍃 «نیست معبودی جز خداوندی که فرمانروای برحق آشکار است» 🔸 روز پنجشنبه منتسب است به حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام). 🌺 👈 «یا امام حسن عسکری (علیه السلام)» 🌺 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
هدایت شده از یادواره شهدا
🌷🌷زیارتنامه شهدا🌷🌷 🍃 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ 🍃 اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ الزَّهراءِ سَیِّدَةِ نِسآءِ العالَمینَ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی مُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم، وَ فُزتُم فَوزًا عَظیمًا، فَیا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم، فَاَفُوزَ مَعَکُم. 🌷 شادی ارواح طیبه شهدا صلوات 🌺 https://wisgoon.com/pin/24149453/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
هدایت شده از یادواره شهدا
✅ زیارت اهل قبور به یاد شهدا 🌷 به یاد امواتمان 🏴 به یاد عزیزان تازه گذشته 🌺 به رسم هر پنجشنبه 👇 🍃 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ 🍃 اَلسَّلامُ عَلی اَهْلِ لا إِلهَ إلاَّ اللهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ یا أَهْلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ بِحَقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ کَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ مِنْ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ یا لا إِلهَ إِلاّ اللهُ بِحَقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ وَحْشُرْنا فی زُمْرَهِ مَنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ علیٌّ وَلِیٌّ اللهِ 🍃🌺🍃 🍃 اَللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المومنات 🍃 وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ، اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ، اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ، اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ، وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ. 🍃 بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الاِخلاصِ و الصَّلَوات 🌺 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
36_aqayi_tahdir_yasin_.mp3
1.71M
🕌 صوت قرائت قرآن مجید، سوره مبارکه یاسین "یس" 🎙 با صدای استاد حاج معتز آقایی ⏰ مدت ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه 💾 حجم کم تر از ۲ مگابایت ✅ هدیه به ارواح طیبه همه شهدا 🌷، امام شهدا، پدران، مادران، همسران، برادران و خواهران درگذشته شهدا🌷، رزمندگان، جانبازان و آزادگان شهید🌷 و متوفی 🏴، 👈 علی الخصوص 🔹 روح مطهره حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها🌷 🔹 شهدای 🌷 عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه الی بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر قهرمان در سال ۱۳۶۱ 🔹 سردار شهید 🌷 سید مجتبی هاشمی، فرمانده جنگ های نامنظم در منطقه آبادان، 🔹 سردار شهید 🌷 محمدمهدی خادم الشریعه، فرماندهی ﺗﻴﭗ ۲۱ امام رضا (علیه السلام)، 🔹 سردار شهید 🌷 محمد بروجردی معروف به مسیح کردستان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (علیه السلام)، 🔹 شهدای حمله ناجوانمردانه و اشغال مهران توسط رژیم بعث عراق در سال ۱۳۶۵. 🔹 شهدای🌷 انتفاضه فلسطین در غزّه و سراسر سرزمین‌های اشغالی. 🔹 دختربچه های شهیده 🌷 مظلوم در حادثه تروریستی در افغانستان. و 🔹 شهدای 🌷 گمنام و جاویدالاثر. 🗓 زمان پیشنهادی ترجیحاً از صبح پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت تا شامگاه جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ مقارن با ۲۷ و ۲۸ شوال ۱۴۴۴ 👈 خواهشمند است به علاقه مندان اطلاع رسانی فرمایید. 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری قمری (۲۷ بیست و هفتم ماه شوال المکرم). 👇 🔹 رحلت جناب سعد بن عبدالله اشعری قمی، از محدثان و راویان احادیث اهل بیت علیهم السلام (۳۰۰ ه.ق.). 🔹 ولادت جناب کسایی مروزی، شاعر شهیر سده‏ های چهارم و پنجم، نخستين شاعر شيعی مذهب زبان فارسی (۳۴۱ ه.ق.). 📚 سایر رویدادها و اطلاعات تکمیلی 👇 www.yjc.ir/fa/news/6145345 http://wiki.ahlolbait.com/27_شوال https://fa.wikishia.net/view/27_شوال 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۸ بیست و هشتم اردیبهشت) 👇 🔴 وقایع و تحولات سال ۱۳۵۸👇 ✅ ملاقات عشایر جوانرود و اورامانات کردستان با حضرت امام خمینی 🌺 در قم. 👈 هشدار حضرت امام در مورد توطئه تفرقه‌اندازی دشمنان در صفوف ملت در استان‌های مختلف كشور از جمله در خوزستان، كردستان و بلوچستان. 🔻 سخنرانی دو ساعته عزالدین حسینی (کومله) در دانشگاه صنعتی شریف تهران و اعتراف تلویحی به عدم موفقیت در كسب امتیاز درباره كردستان از دولت موقت و حضرت امام خمینی 🌺. 🔹 راهپیمایی و اعتراض مردم بانه و اشنویه به سانسور و پخش نكردن اخبار ملاقات‌های عزالدین حسینی با حضرت امام🌺 و مقامات دولتی از صدا و سیما. 🔻 گزارش ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت شش گروه تجزیه‌طلب در خوزستان و جریان‌هایی كه تحت لوای شیخ شبیر خاقانی فعالیت می‌كنند. 🔹 مصاحبه مطبوعاتی تیمسار مدنی (فرمانده نیروی دریایی و استاندار خوزستان) درباره: 👈 ناآرامی‌های خوزستان از جمله در خرمشهر، شوشتر و مسجدسلیمان، 👈 تقویت نیروهای انتظامی و پاسداران برای مقابله با هرگونه تحرك ضدانقلابی و خلع سلاح عمومی، 👈 ادغام كمیته‌های استان در تشكیلات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. 🔹 اعلام مواضع سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در مورد مسائل اخیر منتشرشده در روزنامه‌های كیهان و آیندگان در پیامی به سندیكای نویسندگان و خبرنگاران: 👈 شكستن سر و دست مقدمتاً با شكستن قلم‌های مسئول و بیدار آغاز شده است. 🔹 مصاحبه اختصاصی آیت الله شریعتمداری با خبرنگار روزنامه گاردین انگلیس: 👈 اظهار نظر درباره دولت موقت، 👈 دخالت مراجع و روحانیت در كارهای دولت، 👈 اعدام‌ها و مصادره اموال محكومین دادگاه‌های انقلاب. 🔹 یكی از وزیران مشاور در امور خارجه انگلیس، طی سخنرانی در مجلس عوام، محاكمات سیاسی و اعدام‌ها را در ایران نكوهش كرد. 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ ادامه رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۸ بیست و هشتم اردیبهشت) 👇 ✅ ورود حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🌺 به جماران (۱۳۵۹ ه.ش.). 👈 حضرت امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز به کار دولت موقت، در دهم اسفند ۱۳۵۷ از تهران عازم قم شدند و تا زمان ابتلا به بیماری قلبی در دوم بهمن سال ۱۳۵۸ در این شهر ماندگار شدند. 👈 حضرت امام، پس از ۳۹ روز مداوا در بیمارستان قلب تهران، موقتاً در منزلی واقع در منطقه دربندِ تهران اقامت گزیدند و سپس در شامگاه ۲۷ یا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۵۹ به منزلی محقر در محله جماران که متعلق به خانواده حجت الاسلام و المسلمین امام‌جمارانی و در مجاورت حسینیه جماران بود نقل مکان کردند و تا زمان رحلت در همین منزل ماندند. 📚 صحيفه امام، جلد ۱۲، صفحه ۳۰۵ www.imam-khomeini.ir/fa/n22395/ www.imam-khomeini.ir/fa/n15494/ www.mashreghnews.ir/news/1072883 https://tn.ai/2266454 🔹 ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام، بسیجی شهید 🌷 سید مجتبی هاشمی «مؤسس و فرمانده ستاد جنگ های نامنظم معروف به گروه فدائیان اسلام در خرمشهر و آبادان» به دست منافقین كوردل (۱۳۶۴ ه.ش.). 🔹 اشغال شهر مرزی مهران در ادامه حمله (دفاع متحرک) دشمن بعثی به منطقه شمال غربی استان ایلام (۱۳۶۵ ه.ش.). 👈 شهر مهران در تاریخ ۹ تیر ۱۳۶۵ توسط رزمندگان اسلام در عملیات پیروزمندانه کربلای یک از اشغال متجاوزان بعثی آزاد شد. 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ ادامه رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۸ بیست و هشتم اردیبهشت) 👇 🔹 برخورد یک نفتكش شوروی با نام مارشال چویكوف در خلیج فارس با یك مین دریایی (۱۳۶۶ ه.ش.). 🔹 اولین حمله قایق‌های تندرو جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 به یك تانكر ژاپنی در خلیج فارس پس از اعلام سیاست جدید (۱۳۶۷ ه.ش.). 🍃🌺🍃 🗓 روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری 🗓 روز جهانی موزه و میراث فرهنگی 📚 سایر رویدادها و اطلاعات تکمیلی👇 www.aviny.com/archive/war/02/28.aspx www.iranatlas.info/new-world/recent/iraq-iran-war.htm http://eheyat.com/?p=35918 https://dnws.ir/46609 https://dnws.ir/238536 https://dnws.ir/291194 https://dnws.ir/345992 https://dnws.ir/390376 www.tabnakgilan.ir/fa/news/851133 https://dnws.ir/454837 https://dnws.ir/520337 https://dnws.ir/587831 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅سردار رشید سپاه اسلام، چریک شهید🌷 سید مجتبی‌هاشمی «فرمانده جنگ های نامنظم در دفاع مقدس» 🗓ولادت🌺 ۱۳ آبان ۱۳۱۹ تهران، خیابان وحدت اسلامی 👈کادر ارتش و عضو نیروهای ويژه كلاه سبز در دوران پهلوی 👈از مبارزان دوران ستمشاهی 👈خروج از ارتش، شروع کار در بازار تهران 👈از افراد فعال در نهضت ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ 👈نقش فعال در مبارزات مردمی در سال ۱۳۵۷ 👈عضو کمیته استقبال از حضرت امام خمینی🌺 👈مسئول تشکیل و اولین فرمانده‌ کمیته انقلاب اسلامی منطقه ۹ (مرکزی تهران) 👈حضور در کردستان، تشکیل گروه ضربت ۱۰۰ نفره و ایفای نقش فعال در مبارزه با ضدانقلاب 👈مؤسس اولين نيروی نامنظم برای مقابله با تهاجمات بعثيون در مدرسه «فدائيان اسلام» در شهر آبادان 👈تأمین اسلحه و مایحتاج عمومی رزمندگان با هزینه شخصی و همکاری آیت الله خامنه ای (نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع) 👈اجرای طرح های هوشمندانه برای مقابله با متجاوزان بعثی ازجمله آزادسازی ميدان تير آبادان 👈ایفای نقش فعال در عملیات پیروزمندانه ثامن الائمه برای شکست حصر آبادان 👈تقدیر حضرت امام🌺 از فدائیان اسلام 🗓شهادت🌷 ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۴ ۲۷ شعبان ۱۴۰۵ با زبان روزه در آستانه ماه مبارک رمضان 👈ترور ناجوانمردانه توسط منافقین كوردل با اصابت چند گلوله از پشت سر 📌تهران، مغازه لباس فروشی 📍مزار تهران، گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، قطعه ۲۴، ردیف ۷۶، شماره ۵۰ https://rasekhoon.net/article/amp/show/158822 http://navideshahed.com/fa/news/389974 www.yjc.ir/fa/amp/news/7358357 https://defapress.ir/239743 🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ فهرست شهدا، جانبازان و تعدادی از رزمندگان شهرستان بروجن که در عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه الی بیت المقدس حضور داشته اند. 1⃣ صفحه یک از چهار 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ ادامه فهرست شهدا، جانبازان و تعدادی از رزمندگان شهرستان بروجن که در عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه الی بیت المقدس حضور داشته اند. 2⃣ صفحه دو از چهار 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ ادامه فهرست شهدا، جانبازان و تعدادی از رزمندگان شهرستان بروجن که در عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه الی بیت المقدس حضور داشته اند. 3⃣ صفحه سه از چهار 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ ادامه فهرست شهدا، جانبازان و تعدادی از رزمندگان شهرستان بروجن که در عملیات بزرگ، غرورآفرین و پیروزمندانه الی بیت المقدس حضور داشته اند. 4⃣ صفحه چهار از چهار 👈 خواهشمند است اسامی سایر رزمندگان شهرستان بروجن که در عملیات الی بیت المقدس حضور داشته اند را همراه با اطلاعات تکمیلی به خادم کانال به نشانی زیر ارسال فرمایید. 👇 @DrHosseini 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .