eitaa logo
یادواره شهدا
909 دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
187 فایل
یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرستان بروجن برای عضویت در کانال #یادواره_شهدا و معرفی به دوستان، نشانی زیر را انتخاب فرمایید: https://eitaa.com/shohadab ارتباط با ستاد مردمی یادواره شهدا: @DrHosseini .
مشاهده در ایتا
دانلود
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۷ بیست و هفتم اردیبهشت) 👇 🔹 ارائه راه حل انگلیس برای تشکیل رژیم غاصب اسرائیل به نفع صهیونیست ها (۱۷ مه ۱۹۳۹ م. مقارن با ۲۶ یا ۲۷ اردیبهشت ۱۳۱۸ ه.ش.). 🔴 وقایع و تحولات سال ۱۳۵۸👇 🔻 گزارش روزنامه اطلاعات از نقده (استان آذربایجان غربی): 👈 تلاش اهالی ترك‌زبان نقده در بازگرداندن كردهایی كه در پی درگیری شهر اقدام به مهاجرت كرده‌اند. 🔹 مصاحبه رادیو تلویزیونی آیت الله ربانی شیرازی در خصوص غائله نقده و مشخصات رئیس جمهور آینده. 🔹 گزارش سفارت آمریكا در تهران به وزارت خارجه آن كشور درباره ماهیت درگیری مسلحانه نقده و نقش عواملی همچون سپهبد عزیزالله پالیزبان و اویسی (از وابستگان رژیم ستمشاهی پهلوی). 🔻 گزارش روزنامه كیهان از وقوع درگیری مسلحانه طایفه‌ای در گیلان غرب (استان باختران یا کرمانشاه). 🔻 تشكیل جلسه طولانی شورای تأمین شهر خرمشهر و انتشار سه اعلامیه پی در پی درباره: 👈 ضرورت تخلیه ساختمان‌ها و اماكن دولتی توسط گروهک ها تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۵۸، 👈 توقف كلیه فعالیت‌های انتظامی، نظامی و امنیتی گروهک ها، 👈 انحلال تمامی سازمان‌ها، شوراها، انجمن‌ها، كمیته، جبهه و كانون‌ها، 👈 ممنوعیت حمل سلاح در شهر از جمعه ۴ خرداد ۵۸. 🔹 اعلام مخالفت سازمان سیاسی خلق عرب با تخلیه ساختمان‌های دولتی و خلع سلاح عمومی.❗️ 🔹 اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی شدید در خرمشهر، تقویت نیروهای نظامی و انتظامی، ورود گروه‌هایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر شهرهای خوزستان به خرمشهر، تقویت پایگاه‌های نظامی ارتش در منطقه و تأكید قاطعانه فرماندار بر ایجاد امنیت در شهر. 🔹 اطلاعیه آیت الله شبیر خاقانی درباره منع دخالت كمیته‌ها و كانون‌ها در امور شهر، تأكید بر حقوق شرعی خلق عرب و لزوم جلوگیری از حمل اسلحه در ملأ عام. گزارش روزنامه اطلاعات از ملاقات “نمایندگان خلق عرب خوزستان“ با مهندس بازرگان (نخست وزیر دولت موقت) و تسلیم خواسته ۱۲ ماده‌ای درباره خودمختاری خوزستان.❗️ 👈 نامه مهندس بازرگان به شیخ شبیر و اعلام سودمندی مذاكرات. 🔹 اطلاعیه افشاگرانه كانون فرهنگی ـ نظامی انقلابیون مسلمان خرمشهر درباره ماهیت نیروهای موسوم به خلق عرب و نقش آنها و شیخ شبیر در حوادث خرمشهر. 🔹 صدور قطعنامه سنای آمریكا در محكومیت اعدام‌ها در ایران و انتقاد از صدور حكم قتل شاه مخلوع و تهدید به اینكه اگر اعدام‌ها ادامه یابد ممكن است به روابط دوستانه آمریكا و ایران لطمه وارد شود.❗️ 🔹 مصاحبه مطبوعاتی "طه محی الدین معروف" (معاون وقت رئیس جمهور عراق) در اواخر حکومت احمد حسن البكر: 👈 اعلام مواضع مثبت در مورد انقلاب اسلامی و نظام جدید ایران، 👈 ابراز خوش‌بینی درباره تأثیر انقلاب ایران در عراق و جهان و همچنین قطع ارتباط ایران با صهیونیست‌ها، 👈 عدم تأثیر بحران كردستان ایران در منطقه كردنشین عراق، 👈 ابراز نظر درباره خطرناك بودن ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی. 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ ادامه رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۷ بیست و هفتم اردیبهشت) 👇 🔹 دیدار طارق عزیز (وزیر خارجه و معاون نخست وزیر عراق) با ملک خالد (پادشاه عربستان سعودی) و تسلیم پیام صدام به وی (۱۳۶۰ ه.ش.). 🔹 دیدار وزاری خارجه كویت و امارات عربی متحده با دكتر ولایتی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 (۱۳۶۲ ه.ش.). 🔹 ورود نخست وزیر الجزایر به تهران (۱۳۶۲ ه.ش.). 🔹 امضاء توافقنامه سازش دولت وقت لبنان با رژیم صهیونیستی اسرائیل (۱۳۶۲ ه.ش.). 🔹 آغاز مرحله دیگری از جنگ شهرها توسط ارتش بعثی عراق (۱۳۶۵ ه.ش.). 🔹 شکست راهبرد موسوم به دفاع متحرک توسط رژیم بعثی عراق در جریان جنگ تحمیلی و تداوم حمله های محدود در برخی مناطق نظیر جزیره مجنون جنوبی (۱۳۶۵ ه.ش.). 🔹 شهادت سرباز وظیفه، شهید 🌷 افراسیاب رئیسی وستگانی و سرباز وظیفه، شهید 🌷 عبدالعظیم سلیمانی پور (نقنه) در حمله دشمن بعثی به منطقه مرزی مهران در استان ایلام (۱۳۶۵ ه.ش.). 🔹 حمله اشتباهی هواپیما‌های جنگنده رژیم بعثی عراق به ناو آمریکایی استارک در خلیج فارس (۱۳۶۶ ه.ش.). 👈 کشته شدن ۳۷ آمریکایی 👈 عذرخواهی فوری حکومت بعثی عراق از دولت آمریکا و غیرعمدی خواندن حمله❗️ 👈 چشم پوشی آمریکا از این حادثه ❗️ 👈 ادامه در صفحه بعد 👇 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی ✅ ادامه رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری شمسی (۲۷ بیست و هفتم اردیبهشت) 👇 🔹 آغاز عملیات پیروزمندانه بیت المقدس شش با رمز «یا امیرالمؤمنین علیه السلام» 🌺 در شمال شهر ماووت در منطقه عمومی سلیمانیه عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای جان برکف بسیج (۱۳۶۷ ه.ش.). ◾️ رحلت عارف بزرگ حضرت آیت‌الله بهجت از مراجع عظام تقلید (۱۳۸۸ ه.ش.). 🍃🌷🍃 🗓 روز ملی ارتباطات و روابط عمومی 📚 سایر رویدادها و اطلاعات تکمیلی👇 www.aviny.com/archive/war/02/27.aspx www.iranatlas.info/new-world/recent/iraq-iran-war.htm http://eheyat.com/?p=35912 https://dnws.ir/46306 https://dnws.ir/238531 https://dnws.ir/291191 https://dnws.ir/345991 https://dnws.ir/390375 https://dnws.ir/454835 https://dnws.ir/520336 https://dnws.ir/587830 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرباز وظیفه و بی سیم چی شهید 🌷 افراسیاب رئیسی وستگانی فرزند مشهدی شنبه علی 🗓 ولادت 🌺 ۱۷ تیر ۱۳۴۴ 👈 اولین فرزند ذکور و چهارمین فرزند خانواده 👈 همکاری با پدر در امور کشاورزی از دوران نوجوانی 👈 حضور فعال در رویداد‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با وجود سن کم 👈 اعزام داوطلبانه از طرف بسیج شهرستان بروجن به جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با ضدانقلاب در مریوان (استان کردستان) در سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۱ 👈 اعزام به خدمت مقدس سربازی در سال ۱۳۶۳ 👈 گذراندن دوره آموزش نظامی و اعزام به جبهه های جنگ تحمیلی 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 👈 مجروحیت از ناحیه پای راست در سال ۱۳۶۴ 👈 اعزام مجدد به جبهه پس از بهبودی نسبی 🗓 شهادت🌷 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ (اواخر دوران سربازی) 🔹 اصابت ترکش خمپاره به سر 👈 حمله دشمن (دفاع متحرک) 📌 منطقه استان ایلام، ارتفاعات مرزی کله قندی مهران 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش گندمان، گلزار شهدای روستای کُنَرک https://ajashohada.ir/MartyrDetails/3755/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ متن اول شهید 🌷 (اعزامی از شهرستان بروجن، بخش‌ گندمان، روستای کنرک) با درود و سلام بر منجی عالم بشريت و يگانه اختر توحيد حضرت محمد (ص) و با درود و سلام بر نائب برحقش حضرت علی (ع) كه جان خود و اهل بيتش را فدای دين اسلام كرد و همچنین با درود و سلام بر حسين (ع) اين مرد شهامت و شهادت🌷 كه با خون خود اسلام را زنده كرد و درس آزادگی را به ما مردم مسلمان آموخت. و با درود و سلام بيكران بر ياری دهنده مظلومان و محرومان آقا امام زمان و نائب بر حقش ابراهيم زمان كه خيلی بتهای بزرگ را مثل آمريكا و شوروی و اسرائيل را از بين برده است و با درود و سلام بر فقيه عالیقدر و با درود و سلام بر شهدا🌷 لز صدر اسلام تا كربلای ايران و با درود و سلام بر كليه رزمندگان اسلام كه در هر كجا كه هستند خدمت می كنند. اين يكی از وظايف هر مسلمان است كه با تجاوز به اسلام و ناموس و وطن در مقابل هر تجاوزگری ايستاده و تا آخرين نيرو آنان را نابود و از كشورمان اخراج كنيم. و اكنون زمانی فرا رسيده كه با يورش به متجاوزين عراقی كه از هيچگونه عمل غيراسلامی و غيرانسانی مضايقه نمی كنند، نشان دهيم كه قدرت خدا تا چه حد می باشد. خداوند بر ما منت نهاده است كه در جبهه حق می جنگيم و ما بندگان هرگز قادر نيستيم كه شكر آن را به جا آوريم و اميد به اينكه تمام بندگان خداوند در پی آن باشيم كه اسلام را شناخته و بدان عمل كنيم كه در اين صورت رضايت او را فراهم كرده ايم. و حال كه ما آمده ايم تا در راه خدا جهاد كنيم سلاح شهادت🌷 خود را به همراه داريم و تا زمانی كه اين سلاح در اختيار ماست، پيروزی و فتح ما بدون شك خواهد بود. ❤️ مادر عزيزم از شما می خواهم به همه كسانی كه مي شناسی سفارش كنی در هر حال به ياد خدا باشند و حجاب اسلامي را بهتر و دقيق تر رعايت كنند و هميشه پشتيبان امام🌺 و انقلاب باشند. خواسته ديگری كه از شما دارم اين است كه هميشه در وقت نماز بعد از دعاهايتان ما را هم دعا كنيد و براي من و امام🌺 و رزمندگان دعايي را كه مي گويم برايم بكنيد. 👈 خدايا افراسياب را از خودخواهی و خود مغروری نجات بده و توفيق بده هر چه بيشتر با تو آشنا گردد. 👈 دعا كنيد خداوند مرا به راه راست هدايت فرموده دلم را از نور ايمان روشن نمايد و عيبهايم را بر خود بپوشاند و حجابهای قلبي ام را پر كند تا ايمان راستين را درك كرده و در جهل نمانيم. مادر من از اينكه در جبهه خدمت می كنم خوشحالم و دلم می خواهد شما هم خوشحال باشيد زيرا به فرموده شهيد🌷 محراب آيت الله دستغيب خدمت در جبهه بزرگترين عبادتهاست البته اگر بدون ريا و نفاق باشد. به هر صورت به ياد خدا باش و نگران نباش و دعا كن تا بتوانم عمل خود را فقط و فقط برای خدا خالص كنيم. 👈 اين يك جان است، ای كاش هزاران جان داشتم و فدای اسلام و امام 🌺 مي كردم. پدرجان ❤️ و مادرجان ❤️ اميد آن دارم كه مرا بخشيده باشيد. انشاءالله. افراسياب رئیسی https://shahrekord.navideshahed.com/fa/news/399264/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ متن دوم شهید 🌷 (اعزامی از شهرستان بروجن، بخش‌ گندمان، روستای کنرک) 🍃بسم رب الشهداء و صديقين🍃 با شهادت به يگانگی خداوند متعال و نبوت محمد مصطفی (ص) و امامت علی (ع) و عدالت خداوند تبارك وتعالی و اعتقاد راسخ به روز حساب و معاد در اين برهه از زمان كه جنگ ميان حق و باطل از مرزهای جمهوري اسلامی ايران🇮🇷 به توطئه استكبار جهانی برپاست، به عنوان سربازی كوچك در ركاب لشكر اسلام و به رهبری امام امت خمينی🌺 بت شكن بر خود وظيفه دانستم بعد از آنكه خداوند تبارك و تعالی لياقت فوز عظيم شهادت🌷 را به اين حقير سراپا تقصير عنايت فرمود، چند كلامی را به عنوان وصيت خود حضورتان معروض دارم. اينجانب در مقابل ملت بزرگ و مردم هوشيار ايران اسلامی احساس قطره ای در مقابل اقيانوس عظيم دارم و نمی توانم به ملت عزيزم وصيتی داشته باشم، اما به لحاظ حساسيت زماني كه در آن بسر می بريم از شما عزيزان می خواهم اگر ما نتوانستيم كمال خدمت و وظيفه خود را نسبت به شما ملت مسلمان و برادران و خواهران دينی خود انجام دهيم از حضورتان حلاليت مي طلبم. و از شما خواهانم كه با دعای خير خود از خداوند متعال برای اينجانب طلب مغفرت كنيد اما خطاب به پدر و مادر گراميم ❤️ كه سالها به پاي من زحمت كشيدند و اميد آن داشتند كه اين حقير بتوانم در ايام زندگيشان و در ايام دوران سالمنديشان خادم آنها باشم عرض می دارم كه با كمال شرمساری از حضورتان معذرت مي خواهم و از شما نسبت به كليه تقصيرات و كوتاهی هایی كه نسبت به شما روا داشتم حلاليت می طلبم. 👈 اميدوارم كه خداوند تبارك و تعالی اين تهفه ناقابل و شهادت🌷 فرزندتان را قبول درگاه خود قرار دهد و به شما صبر و استقامت عنايت فرمايد. اميدوارم كه پدر و مادرم همچون كوهی استوار به ياد عاشوراي حسيني و شهادت🌷 ياران و جوانان حسين (ع) فراق و جدایی مرا تحمل نمايند.  و اما خطاب به برادران و خواهرانم عرض می دارم كه با درس گرفتن از عاشوراي حسيني هميشه در راه زنده سازی آن قيام حسينی تلاش و كوشش كنند و بعد از من به ياری رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل بشتابند و نگذارند اسلحه ها به روی زمين بماند و با ايمان راسخ و علاقه وافر به امام عزيز 🌺 به رهنمودهای اين پيامبر انقلاب و آزادی گوش جان بسپارند و به آن رهنمودها جامه عمل بپوشانند. 👈 سعی داشته باشيد همه كارتان برای رضای خداوند تبارك و تعالی باشد. و در پايان از حضور تمامي شما عزيزان و آشنايان ملتمسانه تقاضای عف و بخشش دارم و اميدوارم كه مرا مورد عف و بخشش خود قرار دهيد تا خداوند تبارك و تعالی نيز از سر تقصيرات اينجانب بگذرد و با اميد به فضل الهي همه شما را به خداوند تبارك و تعالی می سپارم.  افراسياب رئيسی فروردين ۱۳۶۵ 👈 حدود یک ماه قبل از شهادت 🌷 https://shahrekord.navideshahed.com/fa/news/399390/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
✅ سرباز وظیفه، شهید 🌷 عبدالعظیم سلیمانی پور (نقنه) فرزند حاج عبدالمحمد 🗓 ولادت 🌺 ۷ دی ۱۳۴۴ 👈 گذراندن دوران کودکی در روستای قدیم نقنه 👈 همکاری با پدر در مغازه شیرینی فروشی از دوران نوجوانی 👈 جمعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 🗓 شهادت🌷 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ 🔹 اصابت ترکش خمپاره به سینه 👈 حمله دشمن (دفاع متحرک) 📌 منطقه استان ایلام، ارتفاعات مرزی مهران 🗓 شناسایی و تشییع مرداد ۱۳۶۵ پس از آزادسازی مهران 👈 حدود ۳ ماه 📍 مزار شهرستان بروجن، بخش مرکزی، گلزار (گلستان) شهدای شهر نقنه، در جوار مرقد مطهر امامزاده میر حیدرشاه https://ajashohada.ir/MartyrDetails/23548/ http://naghneh.ir/post/33 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃 انا لله و انا الیه راجعون 🍃 ◾️ با عرض تسلیت مجدد، 🏴 مراسم چهلمين روز درگذشت مرحومه مغفوره «حاجیه خانم طلعت ربیعی» فرزند مرحوم ابوالقاسم، همسر مرحوم ملا ابولحسن شیرانی و مادر مکرمه شهید🌷 والامقام محمد شیرانی 🗓 زمان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مقارن با ۷ ذیقعده ۱۴۴۵ ⏰ از ساعت ۱۵ تا ۳۰ : ۱۶ 📌 مکان شهرستان بروجن، بخش‌ مرکزی، آرامستان شهر فرادنبه، بر سر تربت پاکش. 🍃 روحش شاد و یادش گرامی باد. 🌺 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
47.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 فیلم ✅ فیلم خوشامدگویی و سخنرانی ساده و صادقانه سردار سرلشکر پاسدار شهید 🌷 محمدرضا (حاج علی) زاهدی (ابومهدی) فرمانده تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی هاشم علیه السلام 👈 در جمع رزمندگان اعزامی از شهرستان بروجن (و بخش لردگان)، گردان امیرالمؤمنین علیه السلام 🌺 🗓 زمان بعد از ۱۲ آذر ۱۳۶۵ 👈 همزمان با اعزام سراسری قوای یکصد هزار نفری محمد رسول‌الله (صلوات الله علیه) به جبهه های دفاع مقدس 👈 روزی که «سپاه محمد» آمد. 📌 مکان پایگاه سردار شهید 🌷 محمدعلی باغبانی (تپه های اطراف شوشتر) ⏰ مدت ۱۰ دقیقه و ۲۵ ثانیه 💾 حجم حدود ۴۵ مگابایت 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم ✅ فیلم کوتاهی از سخنرانی و صحبت‌های ساده مرحوم حاج کریم خرازی پدر گرامی سردار سرلشکر پاسدار، شهید 🌷 حاج حسین خرازی درباره سردار سرلشکر پاسدار، شهید 🌷 محمدرضا (حاج علی) زاهدی (ابومهدی) در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام 🗓 زمان مهرماه ۱۳۶۶ 👈 حدود ۷ ماه بعد از 《شهادت 🌷 سردار حاج حسین خرازی در ۸ اسفند ۱۳۶۵ و انتصاب سردار زاهدی به فرماندهی لشکر》 📌 مکان شهرک دارخوین، مسجد چهارده معصوم ⏰ مدت یک دقیقه و ۳۵ ثانیه 💾 حجم حدود ۹ مگابایت 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فیلم ✅ فیلم کوتاهی از کارگاه و مغازه مسگری مرحوم حجت الاسلام محمد زاهدی پدر گرامی سردار سرلشکر پاسدار، شهید 🌷 محمدرضا (حاج علی) زاهدی (ابومهدی) در بازار مسگری اصفهان ⏰ مدت ۴ دقیقه و ۵ ثانیه 💾 حجم حدود ۲۰ مگابایت 👈 یکی از عوامل مؤثر در تربیت چنین فرزندی، نان حلال و زحمت کشی پدر بود. روحانیِ آهنگری (مسگری) که همیشه دستانش در اثر کار با چکش و مس پینه بسته و زبر بود. 🏴 ایشان در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ از دنیا رفتند. 🍃 روحشون شاد و یادشون گرامی باد 🍃 @shahid_mohammadrezazahedi 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یادواره شهدا
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ✅ ذکر روز جمعه 🍃 «اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد» 🍃 🔸 روز جمعه منتسب است به آقا و مولایمان حجت ابن الحسن، حضرت مهدی، امام زمان (علیه السلام). 🌺 👈 «یا صاحب الزمان» 🌺 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
هدایت شده از یادواره شهدا
🍃شادی ارواح طیّبه شهدا و امام شهدا صلوات🍃 اللَّهمَّےﷺ صَلِّﷺ عَلَىﷺ 🍃 مُحمَّــــــــدٍ ﷺ و آلﷺِ مُحَمَّد🌹 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یادواره شهدا
🍃 دعای سلامتی حضرت مهدی، امام زمان (علیه السلام) 🌺 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اَللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ، وَلِيّاً وَ حَافِظاً، وَ قَائِداً وَ نَاصِراً، وَ دَلِيلاً وَ عَيْناً، حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً، وَ تُمَتِّعَهُ فِيهَا طَوِيلاً. 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
هدایت شده از یادواره شهدا
1_1906818958.mp3
1.78M
🎙 صوت دعای عهد 👈 تجدید میثاق با مولایمان حضرت مهدی، امام زمان علیه السلام 🌺 🎤 با نوای دلنشین حاج محسن فرهمند ⏰ مدت ۱۰ دقیقه و ۴ ثانیه 💾 حجم ۷ / ۱ مگابایت بِسْمِ الله‌ِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اَللَّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظِيمِ وَ رَبَّ الْكُرْسِيِّ الرَّفِيعِ وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ وَ مُنْزِلَ التَّوْرَاهِ وَ الإِْنْجِيلِ وَ الزَّبُورِ ... 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
هدایت شده از یادواره شهدا
Dua-Nodbeh-Farahmand.mp3
38.31M
🎙 صوت دعای ندبه 🎤 با نوای دلنشین حاج محسن فرهمند 👈 در فراق و انتظار ظهور مولایمان حضرت مهدی، امام زمان علیه السلام 🌺 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اَلْحَمْدُلِلهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ صَلَّي اللهُ عَلَي سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ نَبِيِّهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ تَسْلِيماً اَللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ عَلَي مَا جَرَي بِهِ قَضَائُكَ فِي أَوْلِيَائِكَ الَّذِينَ اسْتَخْلَصْتَهُمْ لِنَفْسِكَ وَ دِينِكَ .... ⏰ مدت ۲۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه 💾 حجم حدود ۳۷ مگابایت 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ برخی از رویداد‌های مهم مطابق تقویم هجری قمری (۸ هشتم ذیقعده، یازدهمین ماه قمری) 👇 🗓 هشتمین روز دهه کرامت 🌺، جمعه ۲۸ اردیبهشت، هشتم ذی القعده؛ 👈 نامگذاری با عنوان «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت» ✅ شعار دهه کرامت سال ۱۴۰۳ هجری شمسی و ۱۴۴۵ هجری قمری ✊«با شما سربلندیم» 🗓 سه روز مانده تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) 🌺 📚 سایر رویدادها و اطلاعات تکمیلی 👇 http://ahlolbait.com/media/16600 http://wiki.ahlolbait.com/8_ذی_القعده https://fa.wikishia.net/view/8_ذی‌القعده www.isna.ir/news/1402021609727/ 🍃🌷🍃🌷🍃 https://eitaa.com/shohadab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا