فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | کودکان واسطه نعمت های الهی
💞بچه ها معصومند. حضورشون تو خونه ها نعمته.
✅حضور یه بچه ای که هنوز به سن تکلیف نرسیده، یعنی حضور یک معصوم تو خونه من.
⁉️چقدر حواسمون به بچه ها هست؟چقدر ازشون تشکر میکنیم؟
#من_دیگر_ما #تربیت_فرزند
#سمت_خدا
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
9.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#امام_زمان عج
#لبیک_یا_خامنه_ای
🔹 آقا دلت پاک باشه❗️
⬅️حرف یک جریان انحرافی قدیمی❗️
استاد_رحیمپور_ازغدی
🔻🔻🔻🔻🔻🔻
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
11.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ #استاد_رائفی_پور
«فلسفه اضطرار در فرج #امام_زمان»
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
D1737372T17566897(Web).mp3
18.8M
سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع "بررسی قرآنی علت مخالفت با انبیاء"، سال ۱۳۹۴
🎙#استاد_پناهیان
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
D1737068T13342685(Web).mp3
15.3M
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی با عنوان "انس با قرآن کریم"، سال ۱۳۹۷
🎙#استاد_عالی
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
22.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مقام حیرت انگیز پیامبر که تا بحال نشنیده اید!
🎙#استاد_کاشانی
⏱#سخنرانی_کوتاه
📺#تصویری
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
11.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮
@SiaSiAjtma
╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯
❌ عایشه موقع ازدواج پیامبر دختری ۶ ساله بوده ؟❌
⭕️کودکهمسری پیامبر با دختر ۶ ساله⭕️
🌻پاسخ از : استاد مرتضیکهرمی
┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
❌خطرناکتر از گازهای سمی!!
دشمن ما در دشمنی خباثت دارد، درست!
منتهی از دشمن خبیثتر و خطرناکتر صاحبان تفکری مسموم هستند که در حال نشر سموم فکریشان میباشند.
⁉️کدام تفکر؟!
👈تفکری که در حال القاء این دروغ و توهم است که جمهوری اسلامی روی خط و مرزی قرار دارد که اگر با ناهنجاریهای عامدانه که توسط دشمن طراحی میشود برخورد کند، کشور دچار آسیب مجدد و ورود در یک آشوب جدید خواهد شد.
♦️رهبری فرمود:
«یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود: قدرت آمریکا و قدرت شوروی سابق. هر دو در یک مسئله متّفق بودند و آن، ضدّیّت با جمهوری اسلامی بود. امام در مقابل اینها ایستاد، تسلیم نشد، صریح گفت «نه شرقی، نه غربی»؛ خیال میکردند نمیشود، خیال میکردند این نهال را میتوانند از ریشه بکَنند، این نهال امروز تبدیل شده به یک درخت تناور؛ غلط میکند فکرِ کندنِ آن را هم کسی بکند!»
https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=51191
در جغرافیایی که رهبری ترسیم میکند تصور لطمه زدن به درخت تناور جمهوری اسلامی را هم راه نمیدهد.
این یعنی قدرت بی چون و چرای ایران اسلامی که متکی بر اراده الهی ایجاد شده است.
👈وقتی از این منظومه فکری دور شدی.
وقتی نتوانستی شرایط جامع دنیا را بخوبی تحلیل کنی که اکنون جمهوری اسلامی، بازیگر اصلی پازلهای سیاسی دنیا شده است.
ایران را به گونه ای ترسیم میکنی که اگر حدود الهی جاری شود، کشور به ورطه آشوب نزدیک خواهد شد.
👈این نگاه و نشرش توسط بعضی از خودیها، خطرش از خود دشمن و تفکر بی پرده اش در هدم جمهوری اسلامی به مراتب خطرناکتر است.
✍#سیدفخرالدین_موسوی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
برخی ها فکر می کنند خارج از ایران بهشت است چگونه باید بت غرب را در نگاه این افراد شکست ؟
برخی افراد فکر می کنند خارج از و ایران بهشت است و داخل جهنم است و خروجی این نگرش ، ایجاد حس بدبختی و ناامیدی در افراد و جامعه است!!!
یکی از شاخه هایی که یک جهادگر تبیین باید در آن فعال باشد ، شناساندن چهرهی واقعی غرب برای افراد نا آگاه و شکستن تصویر رویایی غرب در اذهان است!
برای افراد از گرانی سرسام آور خدمات درمانی در آمریکا بگویید ، از تعداد زندانی های آمریکا بگویید ، از فقر و بی خانمانی و کارتن خوابی ِ فراگیر در حومهی شهرهای بزرگِ آمریکا بگویید ، از تعداد متولد شدگان ِ حرامزاده و تک سرپرست در آمریکا بگویید ، از پایتخت مدفوع ها یعنی شهر سانفرانسیسکویِ آمریکا بگویید. از حقایق فاجعه بار در آمریگا بگویید!
نمیخواهیم بگوییم غرب [به سرکردگی آمریکا] هیچگونه نقطه مثبتی ندارد و از صدر تا ذیل آن را مشکل فرا گرفته. خیر غرب دارای پیشرفت هایی هم هست ، اما همه باید بدانند که کشورهای غربی مشکلات فاحش زیادی دارند ، که رسانهای نمیشود ، هماهنگونه که ما نیز هم نقاط مثبت داریم و هم نقاط منفی. اما دشمنان در قبال ما سعی میکنند فقط نقاط منفی را با رسانههایشان پوشش دهند و نقاط مثبت کشور ایران را سانسور یا تحریف کنند!!!
از هم اکنون یک پوشه در تلفن همراه خود ایجاد نمایید و تمام محتواهایی که چهرهی حقیقی غرب در آنها به تصویر کشیده شده را در آن جمع آوری کنید ، تا هنگام نیاز به تبیین حقایقِ غرب برای افراد ، [چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی] بتوانید از این محتواها بهره ببرید!
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
قسمت۳
اگرچه قلم زدن و خطابه و بیان نیز
هنر است، ولی هنرهایی مثل: نقاشی، نمایش، فیلم، کلیپهای کوتاه تأثیرگذار و آلبومهای تصویری زیبا، از جمله هنرهایی است که بدون استفاده از تکلّم، میتوان از طریق آنها پیامرسانی کرد.
حضور فعّال در سامانههای تعاملی صوتی و ارتباط صوتی و بیانی با کاربران: یکی از متداولترین انواع شیوههای تبلیغ، بیان است.
دلایل و ضرورت استفاده از اینترنت در جوامع اسلامی
امروزه، غالب جوامع اسلامی از اینترنت استفاده می کنند و از بسیاری از امکانات و تسهیلات بیشمار آن، از قبیل دسترسی به انواع اطّلاعات علمی و فعّالیّتهای بانکی، بهرهمند میشوند.
فضای مجازی امکان برقراری ارتباط و تعاملات بین انسانها را در همه جهان با کمترین هزینه و صرفهجویی در وقت، فراهم نموده و آنها بهسادگی میتوانند به خواسته ها و نیازهای خود دست یابند. اینترنت، وسیله مفیدی است که باید استفاده صحیح و درست از آن نمود تا در سایه استفاده نامعقول از آن، دچار آسیبپذیری نشد.
در این قسمت، برخی از دلایل مهم رویآوری به استفاده از اینترنت بیان میشود:
از بین رفتن مرزها و محدودهها؛
اشتراکگذاری اطّلاعات؛
بهکارگیری و داشتن نسخه پشتیبان از بانکهای اطّلاعاتی؛
سهولت در دسترسی به منابع؛
تبلیغات دینی.(3)
روششناسی تبلیغات ضد دینی
یکی از معضلاتی که شاید بسیاری از خانواده ها با آن روبهرو هستند، فرهنگ استفاده از اینترنت در عصر ارتباطات است. محتوای ضدّ اخلاقی و انسانی، یکی از آسیبهای اینترنت است؛ البته این تنها مشکل اینترنت نیست و هر کس در اینترنت ممکن است ناهنجاریهایی را دیده باشد که با فرهنگ خودش مغایر باشد.
در این پژوهش، سعی بر این است که نگاه کاربران اینترنت و فضای مجازی، دگرگون شود و با شناخت روشهای مورد استفاده توسط عاملان شیطان، ابزار مقاومتی جدید به کاربران هدیه داده شود. شناخت روشهای گوناگون در فضای مجازی، نمیتواند عامل اصلی بازدارندگی در این فضا باشد و باید عوامل محیطی مانند: زمان، مکان و یا سنّ کاربران را نیز مدّ نظر قرار داد. وسایل ارتباط جمعی به عنوان ابزاری جهت ارتباط و انتقال پیامها به آحاد مردم هستند که از جمله کارکردهای آن، سرگرم نمودن افراد است.
از سوی دیگر، بین ساختارهای فکری و فرهنگی جامعه و رسانههای جمعی، تأثیر و تأثّری متقابل وجود دارد؛ به گونهای که برخی رسانهها ضمن توجّه به نیاز مخاطبان، همسو با ارزشهای معمول جامعه حرکت میکنند و بعضی در یک حرکت ناملموس و خزنده، در جهت خلاف هنجارها و ارزش های نظام اجتماعی، ادامه حیات می دهند.
از دیدگاه برخی صاحبنظران، رسانه ها می توانند زمینه توسعه فرهنگی جوامع، اقشار و گروه های مختلف جامعه را فراهم آورند؛ امّا در شرایطی که بسیاری از مردم به دلیل برخی مشکلات، کالای فرهنگی کمتری در سبد مصرفی ایشان قرار میگیرد، با فقر اطّلاعات فرهنگی سالم مواجه هستند که در چنین وضعیتی، برخی رسانه ها با استفاده از این کاستی و در جهت اهداف ناصحیح خود، تبلیغات ضد دینی را با روشهای زیر ترویج میدهند:
1. هویت سازی کاذب
عدم رعایت بیطرفی در کسب و انتشار اخبار، از اصول اوّلیه این دسته از رسانهها در انعکاس اخبار است. حوادث و رویدادهای منعکسشده توسط این رسانهها، گاهی به صورت تلقین و گاهی تحریک است؛ یعنی مسائلی غیرواقعی با عنوان باور عمومی و واقعیت، به مخاطب تلقین می شود.
در این روش که با استفاده از برخی جذّابیّتهای غیرملموس رسانهای صورت میگیرد، فرد متوجّه نیست که افکار و عقاید غیرواقعی او توسط دیگران شکل داده میشود. این رسانهها با سازوکار هویتسازی کاذب در افراد و جعل ماهیت جریانات و رخدادها، سعی میکنند فضایی بیافرینند که نظر خوانندگان را به خود جلب کند.
شیوههای این رسانهها با توجّه به سنّ، نیازها، موقعیتهای مخاطبان، نگرش ها و تمایلات آنهاست. نوع بیان در این رسانه ها نیز به گونه ای است که حالات و احساساتی را در گیرنده مطالب ایجاد می کند. الفاظ بهکاررفته عمدتاً جذاب و برانگیزاننده عواطف و احساسات است. بهرهگیری از برخی واژهها، اصطلاحات و الفاظ شیک که تعریف دقیقی از آنها وجود ندارد، به این رسانه ها اجازه می دهد بر طبق شرایط خود، تعابیر و تعاریفی ارائه نمایند که برای رسیدن به هدفشان مفید باشد.
صاحبان این رسانه ها چنین القاء می کنند که برای جذب نظر مخاطب، باید روی انگیزش ها و نیازهای مادّی افراد دقّت نمود و موضوعات خاصّی را برگزید که مورد توجّه آنهاست و بدین ترتیب، از این نیازها جهت جلب توجّه مخاطب، بهرهمند شد.
از این منظر، اجراء چنین هدفی با زمینهچینیهای لازم و طرح حوادث و معضلات لاینحل ممکن می شود؛ بهطوریکه مخاطب، خود را درون این حوادث جای میدهد و یا احساس میکند که این حوادث در زندگی او تأثیرگذار است.
نکته اصلی در چنین شیوهای، کشف معضلاتی است که در محیط فردی و اجتماعی افراد وجود دارد.
قسمت۴
این عمل، واکنشهای منطقی
افراد را کاسته و در مقابل، واکنشهای عاطفی آنها را در خصوص موضوع دلخواه این رسانهها برمیانگیزد.
این نوع تبلیغات ضدّ دینی، افکار عمومی را مشوش و گمراه ساخته و راه تفهیم و تفاهم، مسدود میگردد و نهایتاً قضاوت منصفانه و واقعبینانه و به دور از تشنج و التهاب، عملاً غیرممکن شده و ادراک درست خواننده از دنیای خارج از محیطش، صدمه میبیند.
2. ایجاد سطحینگری در مخاطب
از دیگر شگردهای برخی رسانه ها، رواج سطحی نگری، گسترش لذّات حسّی و توسعه احساس نیازهای مادّی است. محدود کردن نگرش مخاطب به موضوعاتی پیش پا افتاده، تحریفشده، مادّیگرایانه و امثال آن، به بحران قطع پیوند جامعه از پیشینه فرهنگی و عرفهای خود منجر میشود. در این شیوه، ضمن ایجاد نیازهای سطحی و ظاهری جدید، مخاطب از نیازهای واقعی خود به دور میماند.
به طور نمونه، تأکید بیش از حدّ بر عنصر زیبایی به عنوان کلید و رمز موفقیتهای فردی و اجتماعی زنان، به نیازآفرینی شدید در آنها و در نهایت، تمایل آنها به شیوه های زیبایی اندام، زیبایی صورت و زیبایی های مصنوعی میانجامد. بدین ترتیب، انواع متدهای آرایش و زیبایی و نیز کالاها و لوازم آرایش، فرصت تبلیغ و توصیف در چنین رسانهای را پیدا کردهاند و در پرتو ارضاء این نیاز غیرواقعی، این رسانهها بهراحتی محتوای ضدّ دینی مدّ نظر خود را به مخاطب القاء میکند.
3. وارونه سازی حقایق با بهره گیری از قدرت نرم
انعکاس اخبار خلاف حقیقت و برجسته کردن آن، قدرت تعقّل، تفکّر و استدلال مخاطب را در خصوص واقعیت گرفته و مخاطب، همواره به صورت ناخودآگاه خود را در سیطره تبلیغات ارائه شده میبیند؛ بدین ترتیب، تقلید بدون فکر، جای استدلال را در ذهن مخاطب میگیرد. شیوه اینگونه رسانهها که از آن با نام جنگ نرم یاد میشود، دست یافتن به توانایی شکلدهی و جذب جامعه هدف بدون بهرهگیری از اجبار است.
ایجاد احساس همراهی در مردم نسبت به منافع مشترک با استفاده از مسائل رسانهای، در زمره مهمترین عناصر برای اعمال قدرت نرم تلقّی میگردد. مثال مشخّصی که در این باره قابل بیان است، استفاده از قدرت نرم در ایجاد رژیم صهیونیستی است؛ این بهرهبرداری، باعث شد این رژیم از بدو پیدایش، سالیان سال بتواند بر افکار عمومی دنیا مسلّط شود و هیمنه آن، تنها پس از آنی فرو ریخت که رسانههای رقیب در تبیین واقعیات این رژیم، بروز و ظهور کردند.
راهبرد این رژیم بر دو محور نظامیگری و رسانهای استوار بوده است. صهیونیستها حتّی از توانمندی رسانهای برای غلوّ در حوزه نظامی استفاده کردهاند؛ به گونهای که از خود، قدرتی در افکار عمومی نشان دادند که باعث وحشت دیگران شد؛ وحشتی که سالیان سال باعث شد کسی به فکر مقابله با این رژیم برنیاید.
روند تاریخی نبرد رسانهای نشان میدهد که اهمّیّت این ابزار و سلاح تبلیغاتی برای صهیونیسم، در کنترل افکار و شستشوی مغزی مردم جهان چنان مهمّ و حیاتی بود که کنگره صهیونیسم سال 1897 میلادی در سوئیس، تصمیماتی درباره چگونگی سیطره بر رسانههای فراگیر گرفت که به پروتکل رهبران صهیونیسم معروف شد.
در این پروتکل آمده است: «ما هنگامی در تشکیل دولت اسرائیل موفّق خواهیم شد که بر ابزارهای تبلیغاتی و مطبوعاتی جهان، تسلّط داشته باشیم.»(4)

خاستگاه تبلیغات ضد دینی
ریشههای تبلیغات ضدّ دینی را میتوان چنین ترسیم کرد:
1. جهالت و ناآگاهی از ماهیت گروههای اسلامگرا
رواج پدیده اسلامهراسی در جریان بیداری اسلامی، زاییده ناآگاهی از تفکّرات و ادبیات گروههای اسلامی است. مغربزمین با سوء نیّت خود، برداشتهای بهاصطلاح تکهتکه و نسبتهای دادهشده به اسلام از سوی دشمنان را کنار هم قرار میدهد و برخی اشتباهات مطرحشده از سوی برخی از افراد وابسته به گروههای تندروی اسلامی را که خطّ رسمی اسلام نیست، در کنار هم قرار میدهد و از آن، علیه اسلام استفاده میکند.
آنها بدین ترتیب، چهره ای روشمند و غیرمنطقی از دین ارائه می دهند؛ این در حالی است که متدیّنان نیز عمدتاً فرصتی نمییابند تا مانند فرصتی که به دشمنان داده شده است، خود را معرّفی کنند و ایدههای خویش را مطرح نمایند.
2. اختلاف اعتقادی
بسیاری از دولتهای نوپای اسلامی، به دنبال سیستمهای لائیک، در صددند بتوانند دین را از دولت جدا کنند؛ این در شرایطی است که آنها در ایدههای خود مبانی ملّیگرایی، سوسیالیستی، لیبرالیستی و چپگرایی را تبلیغ کنند.
3. برداشتهای گزینشی تاریخی از عملکرد اسلامگرایان
علّت دیگر اسلامهراسی در دوره جدید، برداشتهای گزینشی و عمدی از تاریخ است که باعث شده برخی نگرانیها در مورد مسلمانان مطرح شود. برخی ادّعاها در زمینه سازمانهای سرّی و نظامی مسلمانان و عملیات استشهادی و تلاش برای ترور معاندان و مرتدان، از دیگر مسائلی است که این نگرانیها را ایجاد کرده است.
13.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #نماهنگ | گام دوم
🇮🇷 #امام_خمینی (ره): از هیچ ابرقدرت و تبلیغاتی نترسید...
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi