eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ببینید/ روایت دربار از حضور آمریکایی‌ها در پشت پرده کودتای 28 مرداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴امام خمینی ره: آیت الله کاشانی در جواب آن شخص فرمودند: خیلی خری!
🔴🌺سردار شهید حاج احمد کاظمی:: آقای صنعتکار در لشکر هر جا میرفت مشکلات را حل میکرد و اسوه اخلاق بود او از من در لشکر بالاتر بود. 28 مردار سالروز شهادت سردار حجه الاسلام حاج حسین صنعتکار قائم مقام لشکر هشت نجف اشرف و فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر گرامی باد.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت افاضاته اکنون با پایان یافتن مسئولیت عالم مجاهد جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای نمازی دامت توفیقاته و با تشکر از فعالیت‌های علمی و اجتماعی ایشان در دوران اشتغال در کاشان، جنابعالی را به امامت جمعه‌ی کاشان و نمایندگی خود در آن منطقه منصوب می‌کنم. کاشان علاوه بر افتخارات تاریخی و پرورش برجستگان علمی و چهره‌های کم‌نظیر در فقه و حدیث و علوم عقلی و ادبیات و اخلاق که حقّاً مایه‌ی مباهات است، در دوران کنونی و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی نیز مجاهدت مردمی و وفاداری به آرمانها را به حدّ نصاب کامل رسانیده است. مردم عزیز و با ایمان و انقلابی کاشان در همه‌ی صحنه‌های خدمت و تلاش حضور داشته و به وظائف دینی و انقلابی خود جامه‌ی عمل پوشانده‌اند. انتظار می‌رود جناب‌عالی با همه‌ی توان در خدمات دینی و اجتماعی حضور یافته و سلوک مردمی با همه‌ی قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید. غنی ساختن محتوای خطبه‌های نماز جمعه با معارف دینی و هدایت‌های سیاسی توصیه‌ی دیگر اینجانب است. امید است با برطرف شدن بلای همه‌گیر بیماری، اجتماع نماز جمعه و محافل پر رونق دینی و معروف کاشان بار دیگر دل‌ها و جان‌های مردم عزیز را صفا و نورانیت بخشد. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. سیّدعلی خامنه‌ای ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تلاش دادگاه ترور «رفیق الحریری» برای تکرار اتهامات علیه اعضای حزب‌الله 🔹دادگاه بین‌المللی ویژه بررسی ترور نخست‌وزیر پیشین لبنان، مدعی شد «سلیم جمیل عیاش»، «حسن حبیب مرعی» و «مصطفی بدرالدین » از یک شبکه ارتباطی برای هماهنگی جهت ترور الحریری با بیش از ۲.۵ تن مواد منفجره استفاده کرده‌اند. 🔸دادگاه با وجود اتهام‌زنی علیه برخی اعضای حزب‌الله، اذعان کرد هیچ دلیلی مبنی بر دست داشتن رهبری حزب‌الله در ترور وجود ندارد و سید حسن نصرالله و رفیق الحریری روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند.
🔴ذخیره ۳۰۰ تن طلا و سکه در خانه مردم! ♦️نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر: ۳۰۰ تن طلا و سکه در منازل مردم ذخیره شده است ♦️رکود اقتصادی و کرونا ۲ مشکل اصلی صنعت طلاست ♦️قیمت‌ها برای یک ساعت آینده هم قابل پیش بینی نیست ♦️کانال‌های دلالی طلا و سکه در تلگرام مشابه قماربازها هستند ♦️قیمت جهانی طلا به ۱۷۰۰ دلار بعد مهار کرونا کاهش می‌یابد
🔴آغاز ارسال پیامک مالیاتی به مالکان خانه‎های خالی ♦️وزارت راه: تاکنون دو میلیون و ۷۰۰ هزار خانه خالی شناسایی شده. ۷۳۰۰۰ فرد زیر ۱۸ سال صاحب خانه‌اند. یک شخصیت حقوقی مالک ۲۳ هزار و ۸۰۰ واحد است. ♦️امروز برای مالکان ۱۰۰ هزار واحد پیامک ارسال شده و این افراد باید در سامانه املاک، وضعیت واحد خود را مشخص کنند. اولین لیست خانه‌های خالی در شهریور به سازمان مالیات تحویل می‌شود.
🔴میشل‌عون: حزب‌الله انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد ♦رئیس جمهوری لبنان:در جنگ ۲۰۰۶ وظیفه من ایستادن در کنار حزب‌الله بود٬ زیرا من لبنانی هستم. ♦ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است. ♦حزب‌الله در بندر بیروت تسلیحاتی انبار نکرده بود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان خود به آن اشاره کرده است.
🔴توضیحات سخنگوی دولت درباره سرنوشت وعده هفته پیش رئیس جمهور برای گشایش اقتصادی؛ ♦️ربیعی: آنچه در مورد گشایش اقتصادی مطرح شده سلسله اقدامات در حوزه های پولی – مالی، بازار سرمایه و افزایش تولید، سرمایه گذاری های توسعه ای و زیر ساختی است که بخشی از آنها نیز در هفته پیش رو در قالب افتتاح ها، آغاز پروژه های جدید و برخی طرح های اقتصادی در حال انجام دنبال می شود.
😒 اثرات عمیق دولت در زندگی مردم! 🔍 شواهد حاکی از آن است که دولت تدبیر و امید در نظر دارد تا در لحظات آخر عمر خود سفره‌ی مردم را میکروسکوپی کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اشتباه تاریخی مصدق که همه زحمات ملت ایران برای ملی شدن صنعت نفت را به باد داد! ♦️ سالروز کودتای آمریکاییِ ۲۸ مرداد ◀️ چگونه همه چیز را به قبل از دوران ملی شدن نفت بازگرداند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گزارش شبکه هندی از عمق نفوذ استراتژیک ایران در هند و بازتاب آغاز به کار حساب توئیتری رهبرانقلاب به زبان هندی: ♦️ایران نقشی استراتژیک در بین جامعه ۳۰میلیون نفری شیعیان هند دارد. ♦️از بین دستورات دینی ایران و عربستان، روحانیون شیعه هندی، دستورات دینی ایران را می‌پذیرند.
⚽️حکم جدید علیه فوتبال ایران/تراکتور به پرداخت ۱۱۰۰۰۰۰ یورو محکوم شد! ♦️لودویک دلشات، وکیل کوین فورچونه بازیکن سابق تراکتور: فیفا باشگاه تراکتور را بابت مطالبات کوین فورچونه به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو به علاوه سود دیرکرد در پرداخت محکوم کرده است. ♦️ فیفا بابت مطالبات کنستانت نیز باشگاه تراکتور را به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو به علاوه سود دیرکرد در پرداخت، محکوم کرده است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عذرخواهی فتاح بابت حواشی جنجالی املاک بنیاد مستضعفان در صداوسیما ♦️فتاح در حاشیه بازدید از ساختمان پلاسکو: افراد و سازمان هایی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته اند. خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتر وار نام بردم. فرصتِ باز کردن مسئله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد. جانب انصاف را رعایت نکردم. در محضر خدا و مردم از همه آن بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل عذرخواهی میکنم
🔴خلاصه کارنامه ویکی‌پدیای ورزش ایران ‌ 🔺شفر، ۵۵۰ هزار دلار‌ 🔺کالدرون: ۵۵۰ هزار یورو 🔺برانکو: یک میلیون و ۵۰ هزار یورو و نهایتا 🔺ویلموتس: ۶.۲ میلیون یورو‌ ‌ ♦️این ارقام فقط جریمه شکایت‌هاست، دستمزدهای اخذ شد و دستمزدهای دستیاران محاسبه نشده.‌ ♦️روحانی ۲۱ مرداد ۹۲ در دفاع از سلطانی‌فر گفته بود ذهن او یک ویکی‌پدیای ورزشی است‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تدابیر تهاجمی آیت الله رئیسی ♦️لبیک سازمان بازرسی کل کشور به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در دستگاه قضایی کشور ♦️شروع تحول بنیادین در سازمان با مردمی کردن مبارزه با فساد
🔴سه ایراد کمیسیون اقتصادی بر طرح گشایش اقتصادی دولت ♦️سخنگو کمیسیون اقتصادی مجلس:ما در کمیسیون اقتصادی اعتقاد داریم که اولاً اگر می‌خواهد فروش آتی اتفاق بیفتد در ابتدا باید فروش نقد آن در بورس انرژی اتفاق بیفتد. ♦️دوماً باید در مقاطع زمانی متفاوت مانند ۶ ماهه، یک ساله و … اتفاق بیفتد، چه دلیلی که حتماً سررسید را دوساله قرار دهیم؟ ♦️نکته سوم این است که باید این پیش فروش به تحویل قطعی منجر شود و دولت نباید با یک عملیات مالی، نفت فروخته شده را بازخرید کند.
🔴ترامپ: باراک و هیلاری شیاد، شما را در میدان نبرد خواهم دید ♦️همزمان با برگزاری مراسم معرفی "بایدن" به عنوان کاندیدای مورد تائید حزب دموکرات با سخنرانی و ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا: "باراک و هیلاری شیاد شما را در میدان نبرد خواهم دید."
🔴حمله گروه تروریستی داعش به مرقد شیخ ابراهیم بن مالک ♦️در حمله گروه تروریستی داعش به مرقد شیخ ابراهیم بن مالک در ناحیه الدجیل در استان صلاح‌الدین عراق یک نفر شهید و یک نفر دیگر مجروح شد ♦️رزمندگان الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق با این حمله مقابله کرده و باعث فرار تروریست‌ها شدند
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 مداحی محمود کریمی در شب دوم ماه محرم
🔴حماس: در صورت ترور مقاماتمان، تل‌آویو را با موشک به آتش خواهیم کشید ♦️ کانال «۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، هشداری از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تل‌آویو مخابره کرد.به گزارش پایگاه خبری «امد»، کانال دوازده به نقل از حماس گزارش داد: «در صورت بازگشت سیاست ترور به نوار غزه، شهر تل‌آویو را با موشک به آتش خواهیم کشید». ♦️ این هشدار در واکنش به اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو»‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده است.نتانیاهو روز چهارشنبه در حساب توئیتریش در ارتباط با ناآرامی‌های اخیر با نوار غزه نوشته بود: «ما هر آتشی که [در اراضی اشغالی] بر اثر بالن‌های آتش‌زای ارسالی از غزه به پا شود را به مثابه یک موشک می‌دانیم. ما از ۱۱ روز پیش به صورت شبانه‌روزی به حماس حمله کرده‌ایم و اگر لازم باشد باز هم انجام می‌دهیم».نتانیاهو در ادامه اظهاراتش گفته بود: ‌«حماس و جهاد اسلامی باید درک کنند چیزی که بار قبلی برای آنها رخ داد، از جمله ترورهای هدفمند، این بار مضاعف خواهد بود. به آنها توصیه می‌کنم به این رویکرد ادامه ندهند».
🔴واکنش‌های کاربران توئیتر به هیئت سیار حاج محمود کریمی در محرم امسال‌ 🔻 حاج‌محمود کریمی توی دستگاه امام حسین عزت داری؛ خدا عزتت رو بیشتر کنه! که اینطوری خودت رو خرج روضه های امام حسین می کنی (لینک) 🔻‏باور کنید این خلاقیت ‎محمود کریمی برای برپایی ‎تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر، ثوابش از روضه‌خونی‌‌اش هم‌ بیشتره. کافیه یه پیرزن، یه پیرمرد، یه بیمار، یه بچه، یه مرد یا زنی که نمیتونه هیات بره، ولو به آهی دعاش کنن. باور کنید اون دعا، از دعای هزاران نفر بیشتر به دادش میرسه. (لینک) 🔻‏پارسال ‎حاج‌محمود کریمی قبل از شروع مراسم هیئت به میان مردم می آمد و چهارپایه خوانی را احیاء کرد و امسال با تکیه سیار کوچه به کوچه به سراغ مردم میرود. روضه امام حسین (ع) نه تعطیلی بردار است نه محدود میشود،تا پارسال مستمع به هیئت می آمد،امسال مداح به سراغ مستمعین رفته است (لینک) 🔻یک خودرو وانت، یک بلندگوی ساده، یک مداح و ۱۵ دقیقه توقف در هرکوچه یا محله... مردم از درون خانه، بالکن ها و پنجره ها و بلافاصله در کوچه سینه می زنند و اشک می ریزند... حاج‌محمود کریمی مشهورترین و صاحب سبک ترین مداح... متواضعانه و بی تکلف در خیابان های شهر با تکیه سیار... (لینک) 🔻حاج محمود کریمی از هر تهدیدی فرصتی تازه می‌سازد....خدا قوت... (لینک) 🔻‏هم حرکت اعتراضی است، هم غریبی در خودش دارد، هم در به دری، هم دوره‌گردی، هم درس اخلاق که هیات، فقط زمین حسینیه ات نیست، هم درس عدالت که مردم دور دست ها چرا نباید از نفس مداحی خوب تغذیه روحی کنند.در کل تا به اینجا به ‎حاج‌محمود کریمی نمره بیست می‌دهم. باشد که ایده فهم باشیم در فضای فرهنگ (لینک) 🔻‏ایشون همون کسیه که میگفتن فلان میکروفن نباشه نمیخونه ! همون کسیه که میگفتن تا پا منبری هاش نباشن جایی نمیره ! همون کسیه که میگفتن تا پاکت پر نگیره و مجلسش شلوغ نباشه جایی نمیره ! همون کسیه که میگفتن چیذر ول نمیکنه برای اعتبارش! بله این همون حاج‌محمود کریمی که اونها میگفتن (لینک) 🔻‏کسانی که به اخلاص ‎حاج‌محمود کریمی شک داشتن با دیدن این تصویر بدجور باختن... قابل توجه مداحانی که فقط سینه چاک میدن و حرف میزنن و شاکین. شخصیت مداح فقط به منبر و مستمع هزار نفری نیست، میدان امام حسین، میدان عمل است. (لینک) 🔻‏حاج محمود آقا ان شاالله به مقامی برسی که خود حضرت به شما بگویند: "حاج محمود آقا حالا بیا برای خودم روضه بخون" (لینک)
🔴 "جهانپور" مدیرکل روابط عمومی : کره حتی حاضر نشد به جای طلبش بدهد!
🔴محسن رضایی: در ۱۰ سال آینده آمریکا دیگر در منطقه ما نیست ♦️ما منتظر هستیم آمریکایی‎ها حادثه ای را درست کنند که انتقام سخت شهادت حاج قاسم ادامه دهیم. دست ما روی ماشه است. ♦️بیش از آنچه که دشمن عمل کند پاسخ خواهیم داد.