eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
⚡️حفظ نظام از واجب‏ ترين فرائض است (مقام معظم رهبری)⚡️ 💠سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی💠 (منسوب به شهدا) 🎤سخنران: حجه الاسلام و المسلمین استاد ماندگاری 🎙سخنران برتر کشوری وحرم های اهلبیت علیهم السلام . چهره معروف و محبوب صدا و سیما. استاد حوزه و دانشگاه و.... 📝موضوع سخنرانی: کربلا میدان انتخاب بین وعده ها(الهی یاشیطانی) 📆زمان: شنبه شب ۹۹/۶/۲۲به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله سلیمانی امام جمعه محترم کاشان ونماینده ولی فقیه دراین شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری 🕌مکان: کاشان.انتهای خیابان علوی. پارک ملت این جلسه تجدید عهدی است بین دوستان ولائی وجلسه خودشان در جمع"هیات فرهنگی مذهبی مهتدون" 📢همه شما سروران عزیز را به شرکت در سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی شنبه شب ها دعوت میکنیم🙏🙏 🙏رسانه سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی کاشان باشید🙏 درصورت فراهم بودن شرایط بعد از نماز مغرب و عشاء از سخنرانی آیت الله سلیمانی امام جمعه محترم کاشان استفاده خواهیم نمود.
🔴عذرخواهی مومنانه امام جمعه ملارد از وزیر بهداشت/ اگر نبخشید استعفا می‌دهم ♦️امام جمعه شهرستان ملارد استان تهران بابت سخنان هفته گذشته خود از تریبون نماز جمعه این شهر در مورد فرزند وزیر بهداشت که در جریان آن اتهامی به وی نسبت داده می‌شد، از نمکی طی نامه‌ای عذرخواهی کرد. ♦️حسینی نوری در بخشی از این نامه نوشت: اگر پیام گذشت شما را از آنچه که رخ داد تا هفته آینده دریافت نکنم خود را از شرط اصلی امامت ساقط دانسته و به فضل الهی از مردم شریف و انقلابی ملارد خداحافظی خواهم نمود.
🔴رواج آرایشگاه‌ و باشگاه‌های زیر زمینی در پایتخت با حضور مختلط زنان و مردان ♦️به تازگی در فضای مجازی فیلم‌های کوتاهی از فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط زنانه و مردانه منتشر شده که در آن زنان و مردان در حال انجام اقداماتی خلاف شئونات ایرانی و اسلامی هستند و بانوان بدون رعایت حجاب حداقلی خود در حال انجام فعالیت‌های خارج از عرف هستند. ♦️اینکه چرا تا به حال اقدامی برای شناسایی این گونه اماکن صورت نگرفته و برخوردی آن طور که باید و شاید با متولیان برپا کننده آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط انجام نشده است، جای تعجب دارد
⭕️وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید ندارد 🔸زهرا احمدی، مدیرکل تقسیمـات کشوری وزارت کشور: 🔹وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید ندارد. 🔹 اعلام موافقت وزارت کشور با تأسیس استان گلساران واقعیت ندارد. 🔹وزارت کشور در مقاطع مختلف، نظر کارشناسی و تخصصی خود را مبنی بر مخالفت با تشکیل استان جدید اعلام کرده است. 🔹گفتنی است روز گذشته طرح تشکیل استان گلساران در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
📍 یک پراید با قیمت قطعات امروز (۲۰ شهریور) جمع کنیم چند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 تحلیلگر مقیم اروپا: ▪️شبکه "ایران‌اینترنشنال" مستقیما از دربار سعودی پول می‌گیرد و دو برابر نُرم نرمال دنیا به فعالین رسانه‌ای خود پول می‌دهد تا ایران را نابود کنند؛ عربستان این پول‌ها را به این شبکه می‌دهد چون از یک ایران قدرتمند ناراضی است. ▫️فعالین رسانه‌‌ای بی‌بی‌سی، رادیو فردا، دویچه‌وله و... با اینکه شناسنامه ایرانی دارند اما خائن، مزدور و سربازان تروریسم هستند که برای نابودی ایران تلاش می‌کنند و حتی از مردم ایران هم حمایت می‌کنند.
🔷👆حمایت استاد رحیم پور ازغدی از حجت‌الاسلام والمسلمین ❎ منتظر حملات شدید این جماعت علیه استاد رحیم پور ازغدی هم باشید! ❇️ آیا می توانند بگویند ایشان نیست؟!
🔴بخشي از مصاحبه فرزند استاد فاطمي نيا: ♦️سیدحسین فاطمی نیا : پدر در تخت بیمارستان هم مطالعه و کارهای علمی خود را ترک نمی کنند. علی رغم ابتلای حاج آقا به بیماری سرطان و مشکلات ناشی از آن ، ایشان حتی در تخت بیمارستان هم برنامه علمی و مطالعاتی خود را تعطیل نکردند و مدتی که در بیمارستان بستری بودند ، کتابهایی را سفارش میکردند تا از منزل برای ایشان ببرم. بارها در آخر شب و هنگام استراحت حاج آقا دیده ام درحالی که کتاب در دستشان است، به خواب رفته اند. 🌹غرق در نعمت هستيم و شرمنده خدا می باشیم..ِ. ♦️حدود ۲۰ سال است یکی از برادرانم دچار یکی از سخت‌ترین بیماری هاست، بیماری مادر نیز مدتی است شدت گرفته و وضعیت بيماري پدر نیز مشخص است. یک شب خدمت حاج آقا عرض کردم چرا دچار چنین وضعیتی شدیم ؟ با شنيدن اين سوال رنگ صورت پدر برافروخته شد و فرموند: غرق در نعمتیم! شرمنده خدا هستیم و هیچ طلبی هم نداریم
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیوی بالا را به دو دلیل حتما ببینید و تا میتوانید در همه پیام رسانهای داخلی و خارجی نشر دهید: دلیل اول و مهمترین دلیل: آشنایی با یک چهره گمنام، مظلوم، قربانی شده تحریف ،اما شجاع، قهرمان و اسطوره ملی ،افتخار ارتش سپهبد شهید محمد ولی قرنی (ره) دلیل دوم : شاید مهم‌ترین سخنرانی استاد پناهیان و شروع تخریب‌ها رو بشه سخنرانی ایشون درباره ترور سپهبد قرنی به دست لیبرال‌ها و فرزندان معنوی بازرگان و انتقاد از شورای شهر تهران در نامگذاری خیابانی به اسم بازرگان دونست! نکته خیلی مهم : دفاع از استاد پناهیان به معنای غیر قابل نقد نبودن ایشان نیست.او یک غیر معصوم است که جاهایی گفتار و رفتار قابل نقد دارد. اما این روزها او در بوته نقد منصفانه نیست. جریان تحریف او را در آتش تخریب غیرمنصفانه و ترور شخصیت می سوزاند. گفت آن یار کزو شد سر دار بلند جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد.
🔴نامه وزیر بهداشت به امام جمعه ملارد: ملال خاطری از جنابعالی ندارم ♦️اینجانب کوچکترین شکواییه و یا ملال خاطری از جنابعالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید. ♦️این اولین بار نیست که جریانی مغرض تلاش می‌کند تا از پاکدلی وحق طلبی روحانیت، ناجوانمردانه بهره گیرد. ♦️تردید نداشتم که طراحان این فتنه دو هدف را دنبال می‌کنند. اول: تخریب سرباز کوچک نظام و رهبری که علاوه بر فساد ستیزی، این روزها فرماندهی یکی از سهمگین‌ترین بلایای قرن را بعهده دارد و دوم: تضعیف روحانی دلسوزی که در دفاع از مردم از تریبون نماز جمعه سخن می‌راند و البته نیک می‌دانستند که هر دو سربازان یک جبهه‌اند. ♦️حاشیه تهران از مناطق مغفول مانده کشور است که بنده مصمم هستم تا پایان سال، کاستی‌های موجود را در نظام سلامت با لطف پروردگار و همراهی همه عزیزان و خیّرین ارجمند جبران کنم. ♦️امید است در بازدید آتی از پروژه‌های منطقه، فرصت زیارتتان حاصل شود. ♦️انتظار برادر کوچکتان نیز زیاد نیست که قبل از هرگونه بیان از آن تریبون با اهمیت با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، صحت ادعای مدعیان را نیز ارزیابی فرمایید.
🌹امام باقر عليه السلام :الخَيرُ و الشَرُّ يُضاعَفُ يَومَ الجُمُعةِ . ♦️خير و شر ، در روز جمعه دو چندان مى شود. 🌹امام باقر عليه السلام :الصَّدَقةُ يَومَ الجُمُعةِ تُضاعَفُ ، لفَضْلِ يَومِ الجُمُعةِ على غَيرهِ من الأيّامِ. ♦️در روز جمعه [ثواب] صدقه دو چندان مى شود؛ زيرا روز جمعه بر ديگر روزها فضيلت دارد. 🌹تشويق به شاد كردن خانواده در روز جمعه/امام على عليه السلام : أطْرِفوا أهالِيَكُم في كُلِّ جُمُعةٍ بشَيءٍ مِن الفاكِهَةِ ، كَي يَفْرَحوا بالجُمُعةِ . ♦️هر روز جمعه مقدارى ميوه به خانواده خود هديه دهيد تا از آمدن جمعه خوشحال شوند. 🌹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : يا عليُّ ، على النّاسِ كُلَّ سَبعةِ أيّامٍ الغُسلُ ، فاغْتَسِلْ في كُلِّ جُمُعةٍ و لَو أنّكَ تَشْتري الماءَ بِقُوتِ يَومِكَ و تَطْويهِ، فإنَّهُ ليسَ شَيءٌ مِن التَّطَوُّعِ أعْظَمَ مِنهُ . ♦️اى على! مردم بايد هر هفت روز يك بار غسل كنند (حمام روند). بنا بر اين هر جمعه غسل كن حتّى اگر لازم شود براى تهيه آب آن ، خوراك روزانه ات را بفروشى و گرسنه بمانى؛ زيرا هيچ امر مستحبى بالاتر از غسل جمعه نیست . 🌹 به نقل از اصبغ بن نباته :كانَ عليٌّ عليه السلام إذا أرادَ أنْ يُوَبِّخَ الرّجُلَ يقولُ لَهُ : أنتَ أعْجَزُ مِن تارِكِ الغُسْلِ يَوم الجُمُعةِ! ♦️على عليه السلام هرگاه مى خواست كسى را سرزنش كند مى فرمود: تو حتّى از كسى كه غسل روز جمعه را ترك مى كند نا توانترى 📚میزان الحکمه، جلد دوم.