eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴انتقاد تند وزیر بهداشت به روند تحقیقات نظام سلامت ♦️کدام وزیر کم خرد با چنین یافته‌های شکسته‌ای می‌تواند بخش سلامت کشور را اداره کند؟! ♦️اصلا نباید بر یافته‌هایی که بر حسب یک تخمین به وزیر داده می‌شود، کار و اعتماد کرد. ♦️این تخمین‌ها تاکنون درست نبوده و ۱۰ مدل اپیدمیولوژیک به من دادند که هیچ کدام صحیح نبوده و برای هیچ اقدامی مناسب نبود
🔴مؤسسه انگلیسی: آمریکا ۱۳۰۰۰ غیرنظامی را در عراق و سوریه کشته است ♦️مؤسسه ایروارز: بیش‌ از ۱۳ هزار غیرنظامی در ۶ سال گذشته و در حملات ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده‌اند.
🔴نامه قالیباف به رهبری درباره نقش مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا ♦️امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:قالیباف، رئیس مجلس برای پیگیری این موضوع که حتی یک نفر از نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا حضور ندارند، نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته‌ است تا رئیس‌‌های دو کمیسیون «بهداشت‌و‌درمان» و «اجتماعی» عضو این ستاد شوند
🌺ویژه ولادت حضرت عبدالعظیم 🎐طرح| رهبرمعظم انقلاب: جناب عبدالعظیم حقاً و انصافاً به ری به تاریخ ری آبرو داد و حق عظیمی به گردن همه‌ی تهرانیها و اهل ری دارد.
❌تعطیلی دو هفته ای کامل در کاشان برای مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ / مشاغل گروه (۱) هم با شرط فعال باشند 🔶🔸طبق مصوبه امروز جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان، مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ در کاشان به مدت یک هفته کاملا شد. . 🔷🔹در این مصوبه آمده طبق مصوبه ستاد کشوری کرونا تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت بوده ومابقی مجاز به فعالیت نیستند که در کاشان هم تمامی اصناف تعطیل ومشاغل گروه (۱) نیز به ۲ گروه ضروری که وظیفه تامین مایحتاج خواراکی وغذایی شهروندان‌ را عهده دار هستند تا #۹شب و اصناف غیر ضروری تا ساعت #۲_عصر می توانند فعال باشند. . 🔶🔸فرماندار کاشان در این جلسه گفت: پس از رصد و بررسی نتایج برای ادامه تعطیلی ها تصمیم گیری خواهد شد. 🔷🔹وی افزود:صدور تمامی مجوز های آمد و شد به عهده فرمانداری است که ضروری اسناد لازم مانند بلیط هواپیما ویا مدارک پزشکی ضمیمه درخواست باشد. 🔶🔸گفتنی است سازمان های متولی نیز با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به جابه جایی مسافر شدند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🌹نتیجه بلاکشی اباعبدالله الحسین علیه السلام در عالم تفاوت بلاهای معصومین علیهم السلام با بلاهای سایر انسانها علیه السلام
👈👈بر اساس اطلاعات بدست آمده در چهارماه اول سال در دوران شيوع کرونا، ۲۰۰ هزار ازدواج و ۳۵ هزار طلاق ثبت شده است/ اين در حالي است که آمار مدت مشابه سال قبل ۱۶۷ هزار ازدواج و ۳۷ هزار طلاق بود/ گفته شده کاهش تجمل‌گرايي و تشريفات باعث افزايش ازدواج شده است
💢بسیج لشگر مخلص خداست. ♦️آغاز بزرگداشت🇮🇷 هفته بسیج🇮🇷 بر همه طلایه داران عرصه های دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی خجسته باد. 🔴معاونت اجتماعی و ادارات و اصناف ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر کاشان
🔴سازمان ملل قطعنامه حق تعیین سرنوشت مردم را تصویب کرد ♦️ سازمان ملل متحد روز پنجشنبه قطعنامه حمایت از حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت را با اکثریت آراء به تصویب رساند. ♦️این بار دیگر بر حق مردم فلسطین بر تعیین سرنوشت خود از جمله حق برخوداری از یک کشور مستقل تأکید دارد و از تمام کشورها و آژانس‌ها و سازمان‌های وابسته به مجموعه سازمان ملل متحد می‌خواهد که به حمایت از ملت فلسطین و همکاری با آنان برای رسیدن به حق سرنوشت خود در نزدیک‌ترین زمان ممکن کمک کنند.
🔴سازمان ملل:۳ میلیارد نفر در جهان امکان دست شستن با آب و صابون در منزل را ندارند ♦️بررسی‌های سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که حدود سه میلیارد نفر در منازلی زندگی می کنند که به امکانات اولیه برای شستن دستها با آب بهداشتی و صابون مجهز نیستند.
🔴ادعای نیویورک تایمز/پیام عراقچی به تیم بایدن از طریق واسطه‌ها!! ♦️روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد که «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران تلاش کرده از طریق واسطه‌هایی، به تیم جو بایدن درباره بازگشت بدون پیش شرط آمریکا به برجام پیام ارسال کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت استعفا کرد 🔹رضا ملک‌زاده: مدیریت بسیار غلط، پرنقص در پاندمی کرونا که به دلیل عدم مشورت و توجه شما به توصیه‌ها و هشدارهای متخصصان و محققان نظام سلامت، موجب تلفات انسانی بسیار در ایران شده و در عین حال مدعی درس «مدیریت بحران کرونا» دادن به سایر کشورها هستید. 🔸دیروز نمکی در نشستی خبری با انتقاد از این‌که هنوز تحقیقات ما در کشور مسئله‌محور و جامعه محور نیست، از نظام تحقیقاتی دانشگاهی کشور انتقاد کرده بود. 🔸وی اظهار کرد: تحقیقات یک کشور که از منابع عمومی آن استفاده می‌کند، باید بتواند ارائه طریقی برای باز کردن گرهی از نظام خدمت کند وگرنه این روال تحقیقات در کشور، به معنای دور ریختن منابع است.
🔴فرهنگی: نمی‌دانم قالیباف برای ۱۴۰۰ برنامه‌ای دارد یا نه ♦️سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط: 🔻رئیس مجلس چند بار پیگیری کرده است که کسی از مجلس عضو ستاد کرونا باشد. 🔻دولت ابزار کافی را در اختیار دارد تا بگوید به همه کسانی که یارانه‌بگیر هستند، برای دو هفته مساعدت می‌کنیم تا مردم در خانه بمانند. 🔻در مجلس بیش از همه دکتر قالیباف پیگیر وضعیت بورس است و وزرا هم با ایشان همکاری می کنند. 🔻دخالت‌هایی که دولت در بورس کرده، خوب نیست؛ افراد توانمند و کارآمد را کنار گذاشته‌اند. 🔻خودروهای دناپلاس از نمایندگان به مجلس برگشت و به ضرر بیت‌المال شد، اما برای اعتماد عمومی ناچار شدیم. 🔻آرزو داشتم ترامپ رای نیاورد؛ در مجلس، به برجام رأی منفی دادم. 🔻مجلس هفتم سختگیری ویژه‌ای نسبت به دولت آقای احمدی‌نژاد داشت و همین مسئله احمدی‌نژاد را نسبت به مدیریت مجلس حساس کرد. 🔻نمی‌دانم قالیباف برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ای دارد یا نه. 🔻برخی سران فتنه ۸۸ خودشان غیرعلنی گفته بودند، در انتخابات تقلب نشده است.
🔴 گوترش: یمن در معرض وقوع بدترین قحطی جهان است ♦️آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل روز جمعه ۳۰ آبان هشدار داد، یمن هم اکنون در معرض خطر قریب الوقوع بدترین قحطی جهان در دهه‌های گذشته قرار دارد. ♦️دبیرکل سازمان ملل همچنین نسبت به پیامدهای اقدام احتمالی آمریکا در تروریستی اعلام کردن شبه نظامیان حوثی در این ارتباط هشدار داده است. ♦️به گزارش رویترز٬ امدادگران و کارکنان نهادهای بین المللی که در توزیع کمک‌های انساندوستانه در یمن مشارکت دارند، نگرانند با قرار گرفتن حوثی‌ها در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا، انتقال کمک‌های انساندوستانه به مناطق تحت کنترل این گروه ممانعت شود.
🔴به بهانه استعفای معاون وزیر بهداشت/همه اطلاعاتی که ملک‌زاده به بیگانگان داد/ از مطالعات کوهورت تا کرونا ♦️رضا ملک‌زاده معاون وزارت بهداشت، در حالی از سمت خود استعفا داد که در سه دهه اخیر علاقه وافری به انجام مطالعات بالینی بر روی ایرانیان و ارائه اطلاعات آن به بیگانگان داشته است. ♦️رضا ملک‌زاده معاون وزارت بهداشت، شب شنبه با استعفا از این وزارتخانه، در توضیحات مفصلی دلایل این استعفا را توضیح داده است. 🔺ملک‌زاده در متنی که منتشر کرده که به طرح مطالعات کوهورت اشاره کرده و درباره آن اینطور نوشته است:‌ ♦️«در خصوص مطالعات اپیدمیولوژی کووید -۱۹ نیز در حالی توان پژوهشگران ایران در این حیطه را زیر سوال برده‌اید که ایران سابقه مطالعات کوهورت آینده‌نگر وسیع را داشته و به مطالعات ملی اپیدمیولوژی آینده‌نگر در جهان شناخته شده است و تلاش‌های علمی ایران در این نوع مطالعات به همکاری‌های علمی بی‌شمار و دستاوردها و افتخارات ملی و بین‌المللی ماندگار انجامیده است. مطالعات اپیدمیولوژیک کووید -۱۹ به پشتوانه تجارب در چنین مطالعاتی در حال انجام است.» ♦️به گفته کارشناسان، بر اساس مطالعات ژنتیکی در ایران حدود ۱۸ قومیت مختلف و تنوع ژنتیکی وجود دارد با وجود این، تقریباً در تمام شهرهای ایران وضعیت قرمز کرونایی اعلام شده، پس یا مقاومت ایرانیان نسبت به این بیماری کمتر از مردم کشورهای همسایه است که در آنها بسیار موارد ابتلا و مرگ کمتر از کشورمان بوده یا احتمالاً ویروس کرونا در ایران جهش غیرعادی پیدا کرده است. ♦️این احتمال از آن جهت عقلانی به نظر می‌رسد که رضا ملک‌زاده اخیراً اعلام کرده بود که بر اساس یک تحقیق گسترده در سازمان جهانی بهداشت که ۳۰ کشور در آن مشارکت فعال داشته‌اند ۱۱ هزار بیمار کرونایی مورد کارآزمایی قرار گرفته و بر روی آنها داروهایی مختلف سایر بیماری‌ها مورد آزمایش قرار گرفته است و از تعداد بیمارانی که مورد آزمایش بالینی قرار گرفته‌اند بیش از ۳۰۰۰ بیمار ایرانی بوده‌اند! ♦️به عبارت ساده‌تر دکتر ملک‌زاده اطلاعات بیش از ۳۰۰۰ بیمار کرونایی را به کشورهایی داده که تجربه ثابت کرده اگر هم داروی درمان کرونا را کشف کنند قطعاً داروی مورد نظر را در اختیار ایران قرار نخواهند داد و عجیب‌تر این که پس از این همه دست و دل‌بازی ضد امنیتی، معاون محترم وزیر بهداشت اعلام کرده داروهای گران‌قیمتی که روی این افراد آزمایش شده هیچ تاثیری در بهبود بیماری کرونا نداشته‌اند! البته این اولین گاف امنیتی ملک‌زاده نیست.
🔴نحوه پرداخت سود امسال سهام عدالت ابلاغ شد ♦️سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال مالی ۹۸ نسبت به مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه گذاران پرداخت شود. ♦️برای مشمولینی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.
🔴پورابراهیمی: دولت موتور تورم را خاموش کند ♦️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت به دنبال ایجاد فضای روانی در کشور با کمرنگ کردن صفرها در پول‌های ملی است. ♦️دولت باید به دنبال خاموش کردن موتور تولید صفر که تورم است، باشد. ♦️یکی از دلایلی که منجر به تولید صفر در اقتصاد کشور می‌شود، شوک ارزی است که به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه ارزی است که باید این موضوعات را کنترل کرد.
🔴«فرید نجفی» سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شد ♦️در پی استعفای رضا ملک‌زاده، سعید نمکی وزیر بهداشت در حکمی فرید نجفی را سرپرستی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد.
🌹 (ره): «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.» ۲ آذر ۱۳۶۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لکنت زبان جو بایدن در سخنرانی زنده ♦️به تازگی ویدئویی از جو بایدن منتشر شده که حین سخنرانی دچار لکنت زبان می‌شود. بایدن نامزد پیروز انتخابات آمریکا حین سخنرانی رسمی در «دلور» که به صورت زنده از تمام رسانه‌ها در حال پخش بود، به ناگهان توانایی سخن گفتن را از دست داد و برای لحظاتی تمام کردن جمله برایش سخت بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۳۰ میلیون نفر یارانه ۱۰۰ هزار تومانی می گیرند ♦️روحانی: برای 30 میلیون نفر تا پایان سال ، ماهیانه 100 هزار تومان کمک بلاعوض واریز می شود ♦️برای ده میلیون خانواده ، یک وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شد
🔴احتمال برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در ۲ روز ♦️«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور : با توجه به وضعیت کرونا، پیشنهادها و سناریوهای مختلفی درباره برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به دو گزینه محتمل‌تر رسیدیم. ♦️پیشنهاد ما درباره زمان و مکان انتخابات این است که زمان اخذ رای را از یک روز به ۲ روز افزایش دهیم و شعب اخذ رای هم افزایش پیدا کند. ♦️اجرایی شدن این پیشنهاد منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کروناست که مصوبات آن در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است. ♦️انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و یک روز هم عقب نمی‌افتد. ♦️برگزاری تبلیغات، حضور میدانی طرفداران کاندیداها و میتینگ‌ها ممنوع خواهد بود.