eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سازمان ملل:۳ میلیارد نفر در جهان امکان دست شستن با آب و صابون در منزل را ندارند ♦️بررسی‌های سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که حدود سه میلیارد نفر در منازلی زندگی می کنند که به امکانات اولیه برای شستن دستها با آب بهداشتی و صابون مجهز نیستند.
🔴ادعای نیویورک تایمز/پیام عراقچی به تیم بایدن از طریق واسطه‌ها!! ♦️روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد که «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران تلاش کرده از طریق واسطه‌هایی، به تیم جو بایدن درباره بازگشت بدون پیش شرط آمریکا به برجام پیام ارسال کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت استعفا کرد 🔹رضا ملک‌زاده: مدیریت بسیار غلط، پرنقص در پاندمی کرونا که به دلیل عدم مشورت و توجه شما به توصیه‌ها و هشدارهای متخصصان و محققان نظام سلامت، موجب تلفات انسانی بسیار در ایران شده و در عین حال مدعی درس «مدیریت بحران کرونا» دادن به سایر کشورها هستید. 🔸دیروز نمکی در نشستی خبری با انتقاد از این‌که هنوز تحقیقات ما در کشور مسئله‌محور و جامعه محور نیست، از نظام تحقیقاتی دانشگاهی کشور انتقاد کرده بود. 🔸وی اظهار کرد: تحقیقات یک کشور که از منابع عمومی آن استفاده می‌کند، باید بتواند ارائه طریقی برای باز کردن گرهی از نظام خدمت کند وگرنه این روال تحقیقات در کشور، به معنای دور ریختن منابع است.
🔴فرهنگی: نمی‌دانم قالیباف برای ۱۴۰۰ برنامه‌ای دارد یا نه ♦️سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط: 🔻رئیس مجلس چند بار پیگیری کرده است که کسی از مجلس عضو ستاد کرونا باشد. 🔻دولت ابزار کافی را در اختیار دارد تا بگوید به همه کسانی که یارانه‌بگیر هستند، برای دو هفته مساعدت می‌کنیم تا مردم در خانه بمانند. 🔻در مجلس بیش از همه دکتر قالیباف پیگیر وضعیت بورس است و وزرا هم با ایشان همکاری می کنند. 🔻دخالت‌هایی که دولت در بورس کرده، خوب نیست؛ افراد توانمند و کارآمد را کنار گذاشته‌اند. 🔻خودروهای دناپلاس از نمایندگان به مجلس برگشت و به ضرر بیت‌المال شد، اما برای اعتماد عمومی ناچار شدیم. 🔻آرزو داشتم ترامپ رای نیاورد؛ در مجلس، به برجام رأی منفی دادم. 🔻مجلس هفتم سختگیری ویژه‌ای نسبت به دولت آقای احمدی‌نژاد داشت و همین مسئله احمدی‌نژاد را نسبت به مدیریت مجلس حساس کرد. 🔻نمی‌دانم قالیباف برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ای دارد یا نه. 🔻برخی سران فتنه ۸۸ خودشان غیرعلنی گفته بودند، در انتخابات تقلب نشده است.
🔴 گوترش: یمن در معرض وقوع بدترین قحطی جهان است ♦️آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل روز جمعه ۳۰ آبان هشدار داد، یمن هم اکنون در معرض خطر قریب الوقوع بدترین قحطی جهان در دهه‌های گذشته قرار دارد. ♦️دبیرکل سازمان ملل همچنین نسبت به پیامدهای اقدام احتمالی آمریکا در تروریستی اعلام کردن شبه نظامیان حوثی در این ارتباط هشدار داده است. ♦️به گزارش رویترز٬ امدادگران و کارکنان نهادهای بین المللی که در توزیع کمک‌های انساندوستانه در یمن مشارکت دارند، نگرانند با قرار گرفتن حوثی‌ها در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا، انتقال کمک‌های انساندوستانه به مناطق تحت کنترل این گروه ممانعت شود.
🔴به بهانه استعفای معاون وزیر بهداشت/همه اطلاعاتی که ملک‌زاده به بیگانگان داد/ از مطالعات کوهورت تا کرونا ♦️رضا ملک‌زاده معاون وزارت بهداشت، در حالی از سمت خود استعفا داد که در سه دهه اخیر علاقه وافری به انجام مطالعات بالینی بر روی ایرانیان و ارائه اطلاعات آن به بیگانگان داشته است. ♦️رضا ملک‌زاده معاون وزارت بهداشت، شب شنبه با استعفا از این وزارتخانه، در توضیحات مفصلی دلایل این استعفا را توضیح داده است. 🔺ملک‌زاده در متنی که منتشر کرده که به طرح مطالعات کوهورت اشاره کرده و درباره آن اینطور نوشته است:‌ ♦️«در خصوص مطالعات اپیدمیولوژی کووید -۱۹ نیز در حالی توان پژوهشگران ایران در این حیطه را زیر سوال برده‌اید که ایران سابقه مطالعات کوهورت آینده‌نگر وسیع را داشته و به مطالعات ملی اپیدمیولوژی آینده‌نگر در جهان شناخته شده است و تلاش‌های علمی ایران در این نوع مطالعات به همکاری‌های علمی بی‌شمار و دستاوردها و افتخارات ملی و بین‌المللی ماندگار انجامیده است. مطالعات اپیدمیولوژیک کووید -۱۹ به پشتوانه تجارب در چنین مطالعاتی در حال انجام است.» ♦️به گفته کارشناسان، بر اساس مطالعات ژنتیکی در ایران حدود ۱۸ قومیت مختلف و تنوع ژنتیکی وجود دارد با وجود این، تقریباً در تمام شهرهای ایران وضعیت قرمز کرونایی اعلام شده، پس یا مقاومت ایرانیان نسبت به این بیماری کمتر از مردم کشورهای همسایه است که در آنها بسیار موارد ابتلا و مرگ کمتر از کشورمان بوده یا احتمالاً ویروس کرونا در ایران جهش غیرعادی پیدا کرده است. ♦️این احتمال از آن جهت عقلانی به نظر می‌رسد که رضا ملک‌زاده اخیراً اعلام کرده بود که بر اساس یک تحقیق گسترده در سازمان جهانی بهداشت که ۳۰ کشور در آن مشارکت فعال داشته‌اند ۱۱ هزار بیمار کرونایی مورد کارآزمایی قرار گرفته و بر روی آنها داروهایی مختلف سایر بیماری‌ها مورد آزمایش قرار گرفته است و از تعداد بیمارانی که مورد آزمایش بالینی قرار گرفته‌اند بیش از ۳۰۰۰ بیمار ایرانی بوده‌اند! ♦️به عبارت ساده‌تر دکتر ملک‌زاده اطلاعات بیش از ۳۰۰۰ بیمار کرونایی را به کشورهایی داده که تجربه ثابت کرده اگر هم داروی درمان کرونا را کشف کنند قطعاً داروی مورد نظر را در اختیار ایران قرار نخواهند داد و عجیب‌تر این که پس از این همه دست و دل‌بازی ضد امنیتی، معاون محترم وزیر بهداشت اعلام کرده داروهای گران‌قیمتی که روی این افراد آزمایش شده هیچ تاثیری در بهبود بیماری کرونا نداشته‌اند! البته این اولین گاف امنیتی ملک‌زاده نیست.
🔴نحوه پرداخت سود امسال سهام عدالت ابلاغ شد ♦️سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال مالی ۹۸ نسبت به مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه گذاران پرداخت شود. ♦️برای مشمولینی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.
🔴پورابراهیمی: دولت موتور تورم را خاموش کند ♦️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت به دنبال ایجاد فضای روانی در کشور با کمرنگ کردن صفرها در پول‌های ملی است. ♦️دولت باید به دنبال خاموش کردن موتور تولید صفر که تورم است، باشد. ♦️یکی از دلایلی که منجر به تولید صفر در اقتصاد کشور می‌شود، شوک ارزی است که به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه ارزی است که باید این موضوعات را کنترل کرد.
🔴«فرید نجفی» سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شد ♦️در پی استعفای رضا ملک‌زاده، سعید نمکی وزیر بهداشت در حکمی فرید نجفی را سرپرستی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد.
🌹 (ره): «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.» ۲ آذر ۱۳۶۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لکنت زبان جو بایدن در سخنرانی زنده ♦️به تازگی ویدئویی از جو بایدن منتشر شده که حین سخنرانی دچار لکنت زبان می‌شود. بایدن نامزد پیروز انتخابات آمریکا حین سخنرانی رسمی در «دلور» که به صورت زنده از تمام رسانه‌ها در حال پخش بود، به ناگهان توانایی سخن گفتن را از دست داد و برای لحظاتی تمام کردن جمله برایش سخت بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۳۰ میلیون نفر یارانه ۱۰۰ هزار تومانی می گیرند ♦️روحانی: برای 30 میلیون نفر تا پایان سال ، ماهیانه 100 هزار تومان کمک بلاعوض واریز می شود ♦️برای ده میلیون خانواده ، یک وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شد
🔴احتمال برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در ۲ روز ♦️«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور : با توجه به وضعیت کرونا، پیشنهادها و سناریوهای مختلفی درباره برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به دو گزینه محتمل‌تر رسیدیم. ♦️پیشنهاد ما درباره زمان و مکان انتخابات این است که زمان اخذ رای را از یک روز به ۲ روز افزایش دهیم و شعب اخذ رای هم افزایش پیدا کند. ♦️اجرایی شدن این پیشنهاد منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کروناست که مصوبات آن در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است. ♦️انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و یک روز هم عقب نمی‌افتد. ♦️برگزاری تبلیغات، حضور میدانی طرفداران کاندیداها و میتینگ‌ها ممنوع خواهد بود.
🔴 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: با استعفا «ملک‌زاده» پیگیری شکایات از او متوقف نمی‌شود
☎️زنگ عبرت: 🔴 خلاصه عملکرد ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت: ۱- مبدع شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر»! ۲- دشمن شماره یک طب سنتی در وزارت ۳- از جمله متهمان هدایت کشور به سمت پیری ۴- متهم به سیاست‌های خائنانه تنظیم خانواده ۵- مجری سیاست‌های سازمان بهداشت جهانی (آزمایش واکسن بر روی ایرانی‌ها) که از متهمان بالا رفتن آمار و تلفات کرونای کشور است. "ندا شکیبا"
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺ویژه هفته بسیج ♦️ای بسیج ، ای سرفرازان ، افتخار میهنید
🔴اسامی کاندیداهای احتمالی کارگزاران سازندگی اعلام شد ♦️محسن هاشمی اعلام کرده :در حال حاضر نام حدود بیست کاندیدا در این فهرست حضور دارد که عبارتند از سیدحسن مصطفوی ، اسحاق جهانگیری، محمدرضا خاتمی، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف، علی مطهری، رضا اردکانیان، علی لاریجانی، مسعود پزشکیان، محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر نوبخت، سورنا ستاری، عبدالناصر همتی، علی‌اکبر صالحی، محمد صدر، مجید انصاری و عبدالواحد موسوی لاری؛ همچنین معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی نیز در این فهرست قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴۴۴۳۲۷ فوتی کرونا تا امروز محصول تراوشات غیرعلمی ایمنی گله‌ای جناب ملک‌زاده! ♦️حسن روحانی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا با تکیه به اطلاعات ملک‌زاده معاون تحقیقات وزارت بهداشت که دیشب استعفا داد: بر اساس اطلاعات معاونت علمی وزارت بهداشت (دکتر ملک‌زاده)، چه بخواهیم و چه نخواهیم، ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم به کرونا مبتلا خواهند شد، اما این اتفاق باید به تدریج و در یک «پیکِ معتدل» رخ بدهد، چون امکانات نداریم! ♦️وزیر بهداشت امروز در ابلاغ حکم فرید نجفی معاون جدید پژوهشی وزارت بهداشت نوشت: تلاش کنید تا با انجام‌ تحقیقات و پژوهش‌های مستمر و علمی بیان موارد غیر عالمانه مثل ایمنی دسته‌جمعی عدم ابتلای مجدد بیماران کرونا و ابتلای ۲۵ میلیون نفر به کرونا تکرار نشود. 🔸️فوتی‌های کرونا تا امروز: ۴۴۳۲۷ 🔸️مجموع بیماران کرونایی: ۸۴۱۳۰۸
🔴وقتی معاون وزیر بهداشت شرکت داروسازی دارد! ♦️ایسنا نوشت: با آمدن کرونا بازار حاشیه‌های ملک‌زاده رونق گرفته و انتقادات علیه او تنها به یک یا چند مورد خاص خلاصه نشد. در این میان یکی از این حواشی نیز به داستان شرکت داروسازی منتسب به او و ساخت داروهایی کرونایی مربوط می‌شود. ♦️طی هفته‌های گذشته در مراسم سیزدهمین همایش تازه‌های دانشجویی که از سوی بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور میهمانانی چون دکتر زالی -فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت- و استاندار تهران برگزار شد، از سوی برخی سخنرانان گلایه‌هایی درباره فعالیت برخی مسئولان مطرح شده و اینگونه اظهار شد که: اعلام می‌شود که داروی هیدروکسی کلروکین بر روی بیماران کرونایی اثر ندارد. بعد مسئولی که معاون وزیر بوده، مصاحبه می‌کند و از قضا مشخص می‌شود همین معاون وزیر، موسس یه شرکت دارویی است و دارویی که آن شرکت تولید کرده در جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی این موضوع را به وزیر منتقل کردیم از ما پرسیدند که آیا این دارو خوب است؟! من به ایشان گفتم نمی‌دانم! چراکه هنوز "ترایالش" بیرون نیامده و توی "گایدلاین" نیست. اما با این وجود این، دارو از سوی پزشکان بسیاری تجویز می‌شود. طبیعی است معاون وزیر هیچ وقت در مورد این دارو، حرف منفی نمی‌زند. چرا؟ چون دارو، تولیدی شرکت داروسازی است که خودش تاسیس کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واکنش مجری تلویزیون به استعفای معاون وزیر بهداشت: طرح ایمنی جمعی شما این بلا را سر کشور آورد الان وقت پاسخگویی شماست نه استعفا! ♦️پ.ن: قبل از استعفا عزل شده بود و این اقدام جوسازی بود. امیدواریم ممنوع الخروج شود.
🔴الهیان: مواضع تند «ملک‌‌زاده» پذیرفته شده نیست ♦️نایب رئیس فراکسیون طب سنتی مجلس:مواضع تند و غیرعالمانه از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، به هیچ‌‌وجه از سوی مجامع آکادمیک پذیرفته شده نیست. ♦️مجلس نیز انتقاد به آقای ملک‌‌زاده و سایر جریان‌‌هایی دارد که به دلایلی مشخص، در حال تضعیف وزیر محترم بهداشت هستند. ♦️ما در تولید علم و ارائه مقالات علمی در مجلات معتبر علمی جهان در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی در رتبه پنجم کل دنیا قرار داریم.
🔴واکنش آمریکا به خوش خیالی ظریف ♦️نماینده آمریکا در امور ایران: بازگشت به برجام به آسانی فشار دادن یک کلید برق نیست ♦️ ما و اروپا خواستار توافق منطقه‌ای و موشکی هستیم ♦️کشورهای اروپایی هم خواستار مادام‌العمر شدن بندهایی از برجام هستند
🔴 تصویر معروف به « صبر کن بابا » 🔹 فرزند این مرد کانادایی در حال خداحافظی از پدر خود می‌باشد که راهی جبهه های جنگ جهانی دوم است. 🔹 این تصویر به قدری معروف شد که آن را بر روی سکه های ۱۰ دلاری کانادا نیز چاپ کردند 🔻 بعد یک مشت خائن لیبرال در ایران سالها تلاش میکنند تا آثار دفاع مقدس و نام شهدا را از ذهن مردم خود پاک کنن...