eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کلانتری: عذرخواهی می‎کنم/مصاحبه من تقطیع شده بود ♦️به‎تازگی فیلمی از کلانتری، منتشر شده که وی در اظهاراتی عجیب امام‎خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا توصیف کرده و دلیل پیروزی انقلاب را برداشته شدن حمایت آمریکایی‌ها از پهلوی اعلام کرده است! ♦️رئیس سازمان محیط‎زیست می‎گوید منظور من این بود که رهبری حضرت امام (ره) اجازه نداد، آمریکا میوه انقلاب اسلامی را به نفع خود بچیند. ♦️اگرمشاهده کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای از مصاحبه دو ساعته مربوط به سال ۹۶ موجب تکدّر خاطر دوستداران انقلاب شده، از این موضوع عذرخواهی می‌کنم.
🍀جهانپور (سخنگوی سازمان غذا و دارو):هر چهار فراورده گیاهی مرتبط با کرونا مجوز کمیته اخلاق در پژوهش را دارند. ♦️همچنین برای هیچ یک از این فرآورده ها، ادعایی مبنی بر درمان بیماری کووید19 مطرح نبوده و صرفا با توجه به نتایج حاصل از مطالعه بالینی اولیه و مستندات علمی ملی و بین‌المللی موجود و مونوگراف‌های مرتبط، مجوز موقت/موافقت برای صدور مجوز موقت با ادعای بهبود یا کمک به بهبود برخی علائم بیماری مذکور صادر شده است و تعدادی فرآورده دیگر با منشا گیاهی نیز در حال طی روال قانونی فوق هستند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ترور در دماوند از نگاهی دیگر
حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه ی قضائیه بر بالین شهید فخری زاده
🔴 رزرو ۳۵ زایمان در کاشان برای تولد در تاریخ لاکچری ۹۹/۹/۹ ▪️نهم آذرماه 99 یا همان 99/9/9 یک تاریخ لاکچری و رند برای تاریخ تولد فرزندانشان در نظر می گیرند،تا به حدی که هفته گذشته فاش شد که یک خانواده برای تولد نوزادشان در ساعت 9:09 تاریخ 99/9/9 حدود 130 میلیون تومان وقت بیمارستان رزرو کرده اند! ▪️ناهید خداکرمی رئیس انجمن مامایی کشور در تقاضای زایمان زودتر از موعد مقرر در یک تاریخ خاص یا مناسبتی خاص را نشان از جهل و نادانی دانست و اظهار داشت: زایمان پیش از موعد مادر باردار به بهانه یک تاریخ خاص به نوعی خشونت و ضایع کردن حق و حقوق نوزاد است و این حق نوزاد است که زندگی داخل رحم آن به صورت عادی طی شود چراکه در روزهای آخر بارداری تشکیل و تکامل نوزاد در رحم بسیار بسیار مهم است. ▪️زهرا نخی کارشناس مسئول بهداشت خانواده دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در با اشاره به اینکه تقاضای زایمان های زودرس در تاریخ خاص ممکن است هم برای مادر و هم برای نوزاد خطرناک باشد، اظهار داشت: برای مادر نیز ممکن است در حین عمل خونریزی شدید پیش آمده و جان او را تهدید کند. ▪️وی تصریح کرد: تولد نوزاد با استفاده از سزارین حتی یک هفته زودتر از موعد مقرر و طبیعی خود ممکن است نوزاد را از این یک هفته طلایی محروم کرده و رشد مغز و تکامل ریه او را به تاخیر بیاندازد. ▪️یک منبع مطلع از رزرو 35 تولد زودرس و لاکچری در روز 99/9/9 در بیمارستان های کاشان خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان یا بیمارستان هایی که برای کسب درآمد و سود بیشتر اقدام به اینگونه رفتارهای غیرمتعارف می کنند باید نسبت به عواقب آن خود پاسخگو باشند. ▪️وی با اشاره به اینکه تولدهای اینچنینی به بهانه یک روز خاص خلاف منشورهای حقوق مادر و فرزند است، ابراز داشت: در صورتی که حتی خانواده اصرار به این موضوع داشته باشند باید پزشک متخصص و معالج مادر و همچنین بیمارستان نسبت به این موضوع استنکاف کرده نه اینکه برای کسب سود بیشتر تاریخ برای زایمان های زودرس رزرو کنند. ▪️سوای والدین نوزاد موضوعی که مبهم است و هنوز پاسخی صریح و واضح برای آن نیافته ایم این است که پزشکان و یا حتی بیمارستان هایی که اجازه اینگونه زایمان ها را می دهند منطبق بر کدام رفتار و گفتار و آموزه های پزشکی وجدان خود را برای در خطر انداختن جان یک مادر و نوزاد ناشی از یک زایمان زودرس و عواقب بعد از آن به خاطر سوداندوزی بیشتر ملامت نمی‌کنند؟!
📍دستگاه اطلاعاتی پاسخ دهد 🔻«حامد اصغری» خودش را روی دکتر فخری‌زاده می‌اندازد و ۴ گلوله می‌خورد. حالش وخیم است. ایضا «فیروزمند» که دو گلوله خورده است. اصغری برند محافظان است و چهره شناخته‌شده بین‌المللی. اما آنها ۱۲ نفر بودند! با یک ماشین انفجار. و محافظان تنها ۴نفر! 🔹نام فخری‌زاده در تمام گزارش‌ها و اسناد بین‌المللی بود. این آخری‌ها صهیونیست‌ها نامش را در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌ها هم می‌بردند. ترور فخری‌‌زاده قطعی بود. سیستم اطلاعاتی چه می‌کند؟ مگر محافظ سر صحنه چه می‌تواند بکند؟ 🔹وقتی بر ساعت و مکان دقیق عبور و مرور روزانه رصد داشته و با ۱۲ نفر مهاجم آمده‌اند. آن هم بدون ماشین ضد گلوله! محافظ راهی جز «تن» دادن به گلوله ندارد. ۱۲ نفر تیم عملیاتی، یعنی ۵۰ نفر در قلب تهران این عملیات را پشتیبانی کردند! ترور در روز تعطیل بود. یعنی تیم ترور حتی برنامه دقیق غیر روتین سوژه را هم داشته است. جاگذاری خودروی انفجار و انتظار ۱۲ نفر مهاجم یعنی تسلط کامل بر سوژه. پاسخ را باید از دستگاه اطلاعاتی گرفت نه از محافظان جان برکف./جواد موگویی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید حتما دیشب شبکه افق ببینید نامردی درقبال شهید هسته ایمون
ناسپاس 🔴 عَنْ اَبی عَبْدِاللّهِ الصّادِقِ علیه‌السلام قالَ: اِنَّ اللّهَ عَـزَّوَجَلَّ اَنْعَـمَ عَـلی قَوْمٍ بِالْمَواهِبِ فَلَمْ یشْکرُوا فَصارَتْ عَلَیهِمْ وَبالاً وَابْتَلی قَـوْما بِالْمَـصائِبِ فَصَبَـرُوا فَصارَتْ عَـلَیهِمْ نِعْـمَةً. ♦️امام صادق علیه‌السلام فرمود: خداونـد به گـروهی نـعمت داد و آن‌ها سـپاسگزاری نـکردند، پس نعمت‌ها تبـدیل به بـلا شد، و گـروهی را گرفـتار کـرد و آن‌ها صبـر کردنـد، پس گرفتاری‌های آنـان تـبدیل بـه نـعمت شد. 📚 بحارالأنوار، ج 71، ص 71
🔴خیابان صنایع به نام شهید فخری‌زاده تغییر نام یافت ♦️اعضای شورای شهر تهران با ارائه طرح دو فوریتی خیابان صنایع منطقه یک جنب وزارت دفاع را به نام شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و صنایع دفاعی کشورمان نامگذاری کردند
🔴تغییرات مختصر نزولی کرونا در ۹ استان / شروع پیک جدید بیماری در ۵ استان ♦️کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت: در ۹ استان خراسان شمالی، لرستان، کرمان، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، خوزستان و بوشهر روند ثبات با تغییرات مختصر نزولی مشاهده شد. ♦️ در پنج استان خراسان جنوبی، اردبیل، تهران، گلستان و قزوین روند صعودی یا شروع پیک جدید مشاهده شد. ♦️ به نظر می‌رسد استان سمنان اخیراً یک پیک اپیدمی را پشت سر گذاشته است.
❤️دلنوشته قابل تأمل شهید محسن فخری زاده تنها یکماه پیش از شهادتش: 🌹«یک سئوال دارم، چرا شهدا در جوانی سخنانی می‌گویند که عرفا در کهنسالی؟ البته می‌دانیم که این سخنان از عمق حکمت جاری شده از قلب بر زبان است نه آنکه سخنانی سطحی است.»(۹۹/۸/۷)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴روشنگری جهاد است نه تندروی ... یکی از جهادها جهاد فکری است. ♦️امام خامنه ای :چون دشمن ممکن است ما را غافل کند، فکر ما را منحرف سازد و دچار خطا و اشتباهمان گرداند ♦️هرکس که در راه روشنگری فکر مردم، تلاشی بکند، از انحرافی جلوگیری نماید و مانع سوءفهمی شود، از آنجا که در مقابله با دشمن است، تلاشش نامیده میشود.آن هم جهادی که شاید امروز، مهمّ محسوب میشود.پس، کشور ما امروز کانون جهاد است. 🌍
🔴قالیباف: قفل‌هایی که به صنعت هسته‌ای زده شده بود باز خواهد شد ♦️قالیباف در صفحه شخصی خود نوشت: «‏به برکت خون ⁧شهید فخری‌زاده⁩ قفل‌هایی که به صنعت هسته‌ای زده شده بود باز خواهد شد و زمینۀ ⁧عبور از تحریم‌ها⁩ فراهم می‌شود. یا ذَا الْعِزَّةِ الدَّائِمَةِ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتِینَةِ یا ذَا الْعَظَمَةِ الْمَنِیعَةِ بِحَوْلِکَ و بِقُوَّتک...»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این تکه از صحبت های دیشب فریدون عباسی خیلی جالبه :اینها هنوز دنبال سیب و گلابی برجام هستند. ♦️خطاب به مجری: چرا می گویی این حق را هم به دولتی ها می دهیم که بیایند در این برنامه از خودشان دفاع کنند؟ مگر خودشان کم تریبون دارند؟ فوری نگران تعطیل شدن برنامه ات هستی. ♦️به من گفتند نگو فخری زاده دانشمند هسته ای بوده. آیا این درست است؟ من باید کتمان حقیقت کنم چون آقایان این طور می خواهند؟ باید بگویم چه کار می کرده؟ فوتبال بازی می کرده؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مجری می‌پرسد چرا ماشین ضد گلوله در اختیار شهید فخری زاده نبوده، سردار دهقان جواب می‌دهد هم تیم حفاظت رده بالا داشته و هم خودروی متناسب، ولی رخنه اطلاعاتی صورت گرفته!
☎️زنگ عبرت: 🔴کاش ماشین شهید که نمادی از تروریسم دولتی غربی ها و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است در مقابل درب ورودی وزارت خارجه قرار داده شود تا اولا، دیپلمات های خارجی با دیدن آن یادشان نرود «تروریست» و «قربانی تروریسم» کیست و ثانیا، دیپلمات های خودمان خیلی چیزها را فراموش نکنند... "امیرحسین ثابتی"
🔴جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ♦️رئیس مجلس: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، امکانات صنعت هسته‌ای کشور را تقویت کرده و جلوی یاوه گویی‌ها و اقدامات تروریستی دشمنان گرفته شود. ♦️بر اساس این طرح سازمان انرژی اتمی موظف است ظرف مدت دو ماه پس از تصویب این قانون، سالانه به میزان حداقل ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم با غنای ۲۰ درصد در تاسیسات شهید علی محمدی فردو تولید و در داخل کشور ذخیره کند. ♦️دولت موظف است بر اساس بند‌های ۳۶ و ۳۷ برجام، ظرف مدت ۲ ماه از تصویب این قانون، دسترسی‌های نظارتی فراتر از پروتکل الحاقی بر اساس برجام را متوقف کند. ♦️پس از ۳ ماه از تصویب این قانون، اگر روابط بانکی ایران در اروپا و میزان خرید نفت توسط آن‌ها از ایران به شرایط عادی و رضایت بخش بازنگشته باشد، دولت مکلف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف نماید. ♦️به گفته نمایندگان مجلس، تصویب این طرح در راستای واکنش به تروریسم دولتی و جهش و رشد صنعت هسته‌ای و توقف نظارت فرار پروتکل الحاقی صورت گرفته است. ♦️طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس جزئیات این طرح باید ۴۸ ساعت آینده به صحن علنی ارائه شود.
🔴 واکنش«مارک دوبوویتز»به ترور فخری‌زاده: هنوز فرصت زیادی برای فشار به ایران وجود دارد ♦️«مارک دوبوویتز»مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها در واشنگتن در صفحه توییتر خود نوشت: همچنان که تقریباً دو ماه تا روی کار آمدن بایدن باقی مانده، زمانی زیاد برای آمریکا و اسرائیل مانده تا آسیب سختی به رژیم ایران وارد و اهرم فشاری برای دولت بایدن ایجاد کنند.