eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
575 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
◼️ دکتر علی‌اصغر زارعی دار فانی را وداع گفت ♦️دکتر علی‌اصغر زارعی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس جمهور در دولت نهم دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت. ♦️این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌هایی چون فرماندهی ستاد جنگ الکترونیک سپاه پاسداران، ریاست دانشکده فنی دانشگاه امام حسین(ع) و جانشینی سازمان پدافند غیرعامل را نیز در کارنامه خود داشت. ♦️اشک‌های دکتر زارعی پس از تصویب بیست‌دقیقه‌ای برجام در مجلس از خاطرات سیاسی ماندگار سال‌های اخیر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دروغ ناشیانه شبکه سعودی برای اختلاف‌افکنی میان ایران و عراق
🖼 خطر! مراقب استحاله باشید
🌹 تصویری کمتر دیده شده از مرحوم زارعی و رهبر معظم انقلاب در دوران دفاع مقدس
📊بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در هشت سال گذشته با رشد ۸۳۹درصدی از ۵۰ میلیارد تومان به ۴۶۹میلیارد تومان رسیده است.
🔴 تایمز اسرائیل: عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نیروهای جنگی اسرائیل: محسن فخری‌زاده تقریبا غیرقابل جایگزین است. ♦️ او به اندازه عماد مغنیه و قاسم سلیمانی، مهره‌ای استراتژیک برای نظام ایران بود.
🔴 احتمال رد کلیات لایحه ۱۴۰۰ در مجلس ♦️ نمایندگان مجلس معتقدند؛ 🔸 رشد ۲۴۹ درصدی فروش ، 🔸 کاهش ۱۰ درصدی و 🔸 پیش بینی درآمد ۹۰ هزار میلیاد تومانی از فروش شرکت‌های یعنی عدم کارآیی بودجه و اینها از جمله مواردی است که باعث رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس خواهد شد.
🔴به برکت خون شهید فخری‌زاده قفل‌های هسته‌ای باز شد ♦️قالیباف در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده: آثار و خدمات شهید فخری‌زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد. ♦️طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون تخصصی مجلس قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می برد سریع‌تر به نتیجه برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۱۱۰میلیارد ارز بدون صورت‌های مالی حسابرسی شده! ♦️دبیر کل جامعه حسابداران رسمی ایران:حدود ۱۲ هزار شخص حقیقی و حقوقی در ۱۳ هزار واحد اقتصادی کشور، در یک سال اخیر نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ارز مصرف کردند که صورت‌های مالی حسابرسی شده به هیچ دستگاهی ندادند و اصلا تحت نظارت و پاسخگو نبودند.
🔴دستگیری اعضای یک باند سقط‌جنین ♦️با تلاش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) سپاه استان و شهرستان بابل و دستور دادستان این شهرستان، در یک اقدام اطلاعاتی و رصد چند ماهه، باند بزرگ سقط جنین در شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شدند. ♦️در پی این اقدام، چند پرسنل و پزشک یکی از بیمارستان‌های بابل که در این اقدام غیر قانونی دخیل بودند دستگیر و مقادیر زیادی دارو و آمپول‌های سقط جنین کشف و ضبط گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پورابراهیمی: تصمیم دولت درباره تخصیص ارز ۴۲۰۰ بدون مشورت مجلس بود ♦️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تقریبا بعد از چند ماه اصرار مکرر، جلسه غیرعلنی گذاشتیم و تمام تیم اقتصادی دولت آمدند و ما اعلام کردیم که این کار رسما برای اقتصاد کشور فاجعه‌بار است. ♦️دولت می‌گوید من بر اساس قانون اساسی متولی اجرا هستم متولی اجرا هم حق و اختیارات قانونی دارد و ما اگر بخواهیم تغییری در این تصمیم دهیم باید مسیر قانونی را برویم. ♦️ دولت همان جا اعلام کرد که من رسما مسئولیت کار را می‌پذیرم و برای ما هم از روز روشن‌تر بود که تصمیم ارز ۴۲۰۰ منجر به از بین بردن بخش عظیمی از منابع ارزی کشور می‌شود که همین هم شد.