eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تایمز اسرائیل: عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نیروهای جنگی اسرائیل: محسن فخری‌زاده تقریبا غیرقابل جایگزین است. ♦️ او به اندازه عماد مغنیه و قاسم سلیمانی، مهره‌ای استراتژیک برای نظام ایران بود.
🔴 احتمال رد کلیات لایحه ۱۴۰۰ در مجلس ♦️ نمایندگان مجلس معتقدند؛ 🔸 رشد ۲۴۹ درصدی فروش ، 🔸 کاهش ۱۰ درصدی و 🔸 پیش بینی درآمد ۹۰ هزار میلیاد تومانی از فروش شرکت‌های یعنی عدم کارآیی بودجه و اینها از جمله مواردی است که باعث رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس خواهد شد.
🔴به برکت خون شهید فخری‌زاده قفل‌های هسته‌ای باز شد ♦️قالیباف در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده: آثار و خدمات شهید فخری‌زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد. ♦️طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون تخصصی مجلس قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می برد سریع‌تر به نتیجه برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۱۱۰میلیارد ارز بدون صورت‌های مالی حسابرسی شده! ♦️دبیر کل جامعه حسابداران رسمی ایران:حدود ۱۲ هزار شخص حقیقی و حقوقی در ۱۳ هزار واحد اقتصادی کشور، در یک سال اخیر نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ارز مصرف کردند که صورت‌های مالی حسابرسی شده به هیچ دستگاهی ندادند و اصلا تحت نظارت و پاسخگو نبودند.
🔴دستگیری اعضای یک باند سقط‌جنین ♦️با تلاش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) سپاه استان و شهرستان بابل و دستور دادستان این شهرستان، در یک اقدام اطلاعاتی و رصد چند ماهه، باند بزرگ سقط جنین در شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شدند. ♦️در پی این اقدام، چند پرسنل و پزشک یکی از بیمارستان‌های بابل که در این اقدام غیر قانونی دخیل بودند دستگیر و مقادیر زیادی دارو و آمپول‌های سقط جنین کشف و ضبط گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پورابراهیمی: تصمیم دولت درباره تخصیص ارز ۴۲۰۰ بدون مشورت مجلس بود ♦️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تقریبا بعد از چند ماه اصرار مکرر، جلسه غیرعلنی گذاشتیم و تمام تیم اقتصادی دولت آمدند و ما اعلام کردیم که این کار رسما برای اقتصاد کشور فاجعه‌بار است. ♦️دولت می‌گوید من بر اساس قانون اساسی متولی اجرا هستم متولی اجرا هم حق و اختیارات قانونی دارد و ما اگر بخواهیم تغییری در این تصمیم دهیم باید مسیر قانونی را برویم. ♦️ دولت همان جا اعلام کرد که من رسما مسئولیت کار را می‌پذیرم و برای ما هم از روز روشن‌تر بود که تصمیم ارز ۴۲۰۰ منجر به از بین بردن بخش عظیمی از منابع ارزی کشور می‌شود که همین هم شد.
🔴 افزایش ۹ برابری درآمد دولت با اخذ از مردم ♦️ در بودجه سال ۱۳۹۲ درآمد دولت از محل اخذ جریمه و خسارت از مردم، ۱۲۴۱ میلیارد تومان بود اما در دولت روحانی درآمدزایی دولت از این محل، رشد چشمگیری پیدا کرده است. ♦️در آخرین بودجه دولت روحانی یعنی سال ۱۴۰۰، درآمد دولت از محل اخذ جریمه و خسارت از مردم ، ۱۰۸۳۲میلیارد تومان شده است که در مقایسه با سال ۱۳۹۲ که آخرین بودجه دولت دهم بود رشد حدودا ۹ برابری نشان می‌دهد.
🔴شایعه بیماری رهبرمعظم انقلاب از کجا آمد ♦️داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبرمعظم انقلاب باز هم اتفاق افتاد. ♦️این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! ♦️توهم این رسانه آن‌قدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد! ♦️از صبح امروز تصویری جعلی از زیرنویس شبکه خبر در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که از جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری خبر می‌داد. ♦️خبرسازی‌ها درباره سلامتی رهبر انقلاب، یکی از اضلاع اصلی جنگ همه‌جانبه دشمن علیه کشور است؛ هدف آن هم آشفته‌کردن افکار عمومی و ایجاد حس بی‌ثباتی در کشور است.
مهم 👇👇 اخبار جعلی درباره سلامتی رهبر انقلاب از کجا آب می‌خورد؟ نیوزویک، هفته‌نامه آمریکایی که پایگاه اطلاع‌رسانی آنلاینی هم دارد، روز گذشته بر اساس توییت جعلی یک اکانت عربی مدعی شد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و به همین دلیل قدرت را واگذار کرده است! نیوزویک با علم بر اینکه این خبر کذب است، مطلب را به نقل از یک اکانت توییتری نقل کرده و پس از چند ساعت ذیل مطلب خود نوشت که نمی‌تواند این ادعای اکانت توییتری را تایید کند! صفحه توییتری که نیوزویک خبر جعلی را به نقل از آن منتشر کرده بود، متعلق به یک فرد ساکن لندن و البته طرفدار جدائی‌طلبی در ایران است! برخی منابع از ارتباطات او با آل‌سعود در عربستان سعودی خبر می‌دهند. بر همین اساس به نظر می‌رسد کل موضوع، یک پروژه سعودی است و به همین دلیل احتمالاً نیوزویک هم می‌خواسته از یک طرف از دلارهای سعودی پشت این شایعه‌سازی چشم نپوشد و هم با نقل از اکانت توییتری بگوید که نسبت به صحت و سقم آن مسئولیتی هم ندارد! این درحالی است که همین روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای حجت‌الاسلام والمسلمین شکری را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد امور شهید و ایثارگران منصوب کردند. روز گذشته کیان عبداللهی روزنامه‌نگار و عضو تحریریه خبرگزاری تسنیم هم در واکنش به این شایعه در توییتر نوشته بود که: "شکستهای مداوم غربیها از آیت‌الله خامنه‌ای و ناکامی آنها در بازگرداندن ایران به عصر استثمار، رفته رفته وضع روحی آنان را وخیم‌تر می‌کند. ملیخولیای رسانه‌ای پایگاهی مانند نیوزویک آنهم مبتنی بر مطلب سراسر کذب یک اکانت درجه چندم، از جدیدترین علایم این پریشانی است." امروز هم آقای مهدی فضائلی معاون موسسه دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای در توییتی نوشت: "به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و با نشاط به انجام برنامه‌های خود طبق روال مشغول هستند". انتشار شایعات جعلی درباره سلامتی آیت‌الله خامنه‌ای، پروژه‌ی باسابقه و البته سوخته‌ای در رسانه‌های غربی است. پیشتر اجرای این پروژه در غرب بیش از دیگران برعهده فردی به نام مایکل لدین بود که هر از گاهی اخباری از این دست منتشر می‌کرد. به نظر می‌رسد با سوختن این منبع، منابع دیگری برای این جعلیات در غرب انتخاب شده است.
پایان رکود اقتصادی ایران از ۱۴۰۰ 🔹طبق پیش‎بینی صندوق بین‌المللی پول، رشد اقتصادی ایران تا آخر سال میلادی، ۵.۹۸- درصد خواهد بود اما سال آینده شرایط بهتر شده و رشد اقتصادی ۳.۱۲+ درصد می‎شود.
🔴معرفی رژیم عراق به عنوان آغازگر جنگ علیه ایران از سوی سازمان ملل متحد 1370/09/18 ♦️یادآور روزی است که سازمان ملل متحد ماهیت تجاوز رژیم عراق به ایران را پس از سالها پذیرفت. این پیروزی برای اثبات مظلومیت ملت ایران در برابر تجاوزی آشکار بود که سال‌ها دنیا در برابر آن سکوت اختیار کرده بودند این اعلام عمومی ثمرات بالقوه فراوانی برای ما داشت. رژیم عراق در 6/31/ 1359 (22سپتامبر1980) با نقشه قبلی، جمهوری اسلامی ایران را مورد تعرض نظامی قرارداد و حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی ایران را نقض کرد. یکی از آثار و در حقیقت اهداف تجاوز عراق، اشغال بخش وسیعی از سرزمین‌های ایران بود. عراق در تجاوز خود به ایران موضوع دفاع از خود را مطرح می‌کرد و مدعی بود که ایران تلاش دارد تمامیت ارضی این کشور را زیر سؤال ببرد. حتی اگر استدلال عراق واقعیت داشت، این کشور می‌بایست به استناد قرارداد الجزایر اختلافات خود را در طول سه ماه با یک کشور دوست در میان گذاشته تا نسبت به حل و فصل آن اقدام شود. اما تجاوز عراق مشخصاً نشان می‌دهد که این کشور از مفاد قرارداد الجزایر تخطی کرده است. ♦️صدام در توجیه تصمیم خود به لغو یک‌جانبه قرارداد الجزایر در 17سپتامبر سال 1980 خطاب به مجلس عراق به دروغ گفت: چون رهبران ایران به طور عمدی با دخالت در امور داخلی عراق از قرارداد الجزایر تخطی کرده‌اند و با پس‌دادن اراضی عراق مخالفت ورزیده‌اند، من در اینجا اعلام می‌کنم که قرارداد سال 1975 به طور یک‌جانبه لغو شده و شط‌العرب به حاکمیت عراق بازگردانده خواهد شد. چراغ سبز شورای امنیت به عراق و سکوت 22ماهه شورا بعد از قطعنامه 479، عراق را تشجیع کرد تا تمام اصول و قواعد بشردوستانه مجرا در سرزمین‌های اشغالی را بی‌هیچ واهمه‌ای زیر پا گذارد.