eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دانشمندان هسته ای ما توسط کدام گروه های تروریستی به شهادت رسیدند؟ ♦قیساریه یکی از گروه های تروریستی موساد به شمار می رود که در ۹۰ درصد به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی دست داشته است
🔴مالک پینگیل به صداوسیما آمد!
🔴کیهان: سه شبکه سیما روز گذشته در برنامه‌های یلدایی خود گاف دادند! ♦️کیهان نوشت: شتاب‌زدگی و عدم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سنجیده در تولید و پخش برنامه‌هایی به مناسبت شب یلدا در سیما، باز هم حاشیه ساز شد! ♦️در حالی که یک بازیگر درجه سه، اخیرا به‌خاطر بازنمایی سبک زندگی منفی خودش در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود، به‌عنوان مهمان ویژه شبکه پنج دعوت شد؛ این بازیگر که اخیرا به تبلیغ و ‌ترویج سگ‌بازی پرداخته بود، در این برنامه نیز شعر حافظ را غلط خواند! واقعاً جای پرسش است که چرا چنین بازیگری که نه جایگاه مهمی ‌در سینما و تلویزیون دارد و نه شأن حضور در یک برنامه زنده را داراست، باید مهمان ویژه برنامه یک شبکه شود؟! ♦️شبکه دو سیما نیز در برنامه خانوده‌اش، کارشناسی را دعوت کرد که در برنامه زنده این شبکه از مردم خواهش کرد که در شب یلدا برقصند! ♦️همچنین شبکه چهار سیما باز هم در برنامه هنری خودش از افراد مسئله‌دار که قبلاً کینه خودشان به انقلاب را برملا کرده بودند دعوت کرد؛ این‌بار یک سینماگر دوتابعیتی نه‌چندان مطرح و شاخص به این برنامه شبکه چهار دعوت شد که در جریان آشوب‌های آبان ۹۸ همسو با دشمنان، علیه نظام دست به انتشار مطالبی زده بود!
🔴نمادهای زننده ی فاصله ی طبقاتی ، کار کشور را به فاصله و شکاف و از هم گسیختگی فرهنگی نیز کشانده است. در کشور ما متاسفانه موجوداتی هم زندگی می کنند که برای مفقود شدن سگ خانگی خود، اطلاعیه های رنگی منتشر کرده و آن زبان بسته را پسر خود می نامند! ♦️متاسفانه این اقشار، در حالی خود را پدر سگ و مادر سگ می دانند که در موقع غارت و مکیدن خون مردم، خودشان را از همه ی مردم نازنین این سرزمین، بالاتر معرفی می کنند. هر چند مدتهاست که متولیان اجرایی«سنگ ها را بسته و سگ ها را رها کرده اند» اما اگر فکری عاجل برای متوقف کردن این روند شکاف طبقاتی و فرهنگی نشود، آن وقت باید منتظر اتفاقات ناگوارتری هم باشیم... اصل هشتم قانون اساسی«امر به معروف و نهی از منکر» اصل 49«قانون از کجا آورده ای»
🔴آغاز جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ♦️در بیش از ۵۰ جلسه‌ای که این شورا تاکنون تشکیل داده ۲۲۶ طرح در بخش‌های مختلف از جمله مسائل ناظر به اشتغال، اصلاح امور بانکی و بودجه، شفافیت، نظام پرداخت، سرمایه‌گذاری، فروش نفت و کنترل قیمت ارز و کالا‌های اساسی تصویب شده است. ♦️این شورا در اردیبهشت ۹۷ و در پی شرایط اقتصادی ناشی از تحریم با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد.
عمان هم مرزهای خود را بست 🔹کشور سلطان نشین عمان و عربستان به دلیل شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس از فردا به مدت یک هفته تمامی گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی خود را بسته است.
✅احکام شرعی فضای مجازی1👆 🔴معاونت اجتماعی و ادارات و اصناف ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر کاشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍صالحی، قبل از برجام در مجلس: "والله والله والله در مسائل هسته‌ای نه با کندی روبرو خواهیم شد نه توقف" 🔻۱ دی ۹۹ صالحی بعد از برجام: "اینکه مجلس میگه باید دوباره هسته‌ای رو راه اندازی کنیم، یا نمی‌دونه منابع مالی ما چقدره یا نمی‌دونه ارزش هر سانتریفیوژ آی آر شش چقدره!؟"
🔴محسن هاشمی: وصیت‌نامه مرحوم هاشمی را تحویل رهبر انقلاب دادم ♦️وصیت‌نامه مرحوم هاشمی که صد و خرده‌ای صفحه هم بود و خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود را تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد.
🔴مخالفت مجلس با استعفای روسای قوای مقننه و قضائیه پیش از انتخابات ♦️نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای ۶ ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری از سوی روسای قوای مقننه و قضائیه در صورت تمایل به نامزدی، مخالفت کردند.
🔴تبدیل دبی به مرکز فساد و فحشای گردشگران اسرائیلی ♦️روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشته از زمان امضای توافق سازش، «گردشگری فحشا» در دبی برای جوانان اسرائیلی رونق یافته و این در حالی است که مقامات اماراتی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کاملاً آگاه هستند. ♦️یکی از گردشگران اسرائیلی می‌گوید مقصد بسیاری از آنها برای فحشا، بخارست رومانی بوده و او گمان می‌کرده این شهر پایتخت تن‌فروشی در جهان باشد، اما اکنون فهمیده دبی مستحق این عنوان است. ♦️یکی دیگر از گردشگران اسرائیلی می‌گوید: به هر هتل و کافه‌ دبی قدم بگذاری، زبان عبری به گوش می‌رسد، تاجران اسرائیلی را می‌بینی که خیلی آرام و بدون ممانعت از طرف اماراتی‌ها، به تجارت انسان مشغول هستند.
🔴 تخت‎روانچی: ترور محسن فخری زاده به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا توسط اسرائیل انجام شد ♦️نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد ملل متحد در نشست شورای امنیت: سرنخ های جدی نیز وجود دارد که ترور شهید فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی در ۶ آذر ۱۳۹۹، توسط رژیم اسرائیل، نزدیک‌ترین متحد آمریکا در منطقه صورت گرفته است که دارای سابقه‌ای سیاه و طولانی در انجام چنین اقدامات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای ایران در گذشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گزارشی که ترامپ را رئیس‌جمهور آمریکا می‌کند! ♦️فاکس‌نیوز، رسانه نزدیک به جمهوری‌خواهان: دستیار ترامپ به گزارشی از تخلفات انتخاباتی دست یافته که به گفته او برای شکایت و پیروزی ترامپ، کافی است.
🔴عضو حقوقدان شورای نگهبان:قانون اساسی 31 سال است تغییر کرده. قرائت آقای رئیس جمهور مربوط به قبل از بازنگری قانون اساسی است
♦️ترامپ قصد ترک را ندارد 🔴پولیتیکو: ترامپ از بیش از شش هفته پیش که نتیجه اعلام شده با رئیس جمهور منتخب ملاقات نکرده و یا حتی با او صحبت هم نکرده است و نزدیکان ترامپ می گویند که او قصد ندارد بایدن را به کاخ سفید دعوت کند.
🔴دکتر فریدون عباسی : دولت روحانی اعتقادی به ساخت نیروگاه هسته‌ای نداشت/دست و پای افراد متخصص انرژی اتمی کشور را بسته‌اند/نظارت در اجرای مصوبه را علی‌رغم نظر رئیس‌جمهور اعمال می‌کنیم ♦️ مذاکرات ساخت نیروگاه هسته‌ای از سال ۹۰ تا ۹۲ انجام شد و آقای پوتین در آخر دولت دهم دستور داد که انرژی اتمی روسیه در ساخت نیروگاه‌های اتمی با ما همکاری کند. روس‌ها فعالانه وارد شدند. اما دولت روحانی که سر کار آمد چهار سال اینها را متوقف کرد چون اعتقادی به نیروگاه هسته‌ای نداشتند. ♦️ وقتی دیدند برجام‌شان نتیجه نداشت و آبروی‌شان می‌رود به این کار مجبور شدند. به هر حال درخواست رهبری بیست هزار مگاوات برق هسته ای است. رهبری از نظرات کارشناسی و عقلا استفاده می‌کنند ولی دولت نه. دولت طایفه‌ای قبیله‌ای نگاه می‌کند. به هر حال این قبیله مجبور شدند که حدی از این بیست هزار مگاوات را راه بیاندازند. این هم در شرایطی است که اینها باید بعد از هفت سال الان دوهزارمگاوات برق هسته‌ای دیگر را وارد مدار می‌کردند. اینها باید به دلیل این سهل انگاری و کم‌کاری به دادگاه معرفی شوند.
⬆️«مراقب باشید مردم رنجیده نشوند» ♦️ده روایت کمتر شنیده شده از اقدامات رهبرمعظم انقلاب در فتنه‌‌ی ۸۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴من تخصصی در برجام ندارم چیز خوبی است ♦️هاشمی رفسنجانی در برنامه جهان آرا : برجام خوب بود چون دیگر تحریم سازمان ملل نیستیم 🔴ثابتی: برای حرف شما مثال نقض وجود دارد، در قطعنامه ۲۲۳۱ که متن مکمل برجام است، برخی از تحریم های قبلی شورای امنیت باقی مانده ♦️هاشمی: تخصص من اینقدر نیست، احساسم این بود که برجام چیز خوبی بود! 🔴ثابتی: چرا از چیزی که تخصص ندارید دفاع میکنید؟ مشکل کشور همین احساسات است
🔴واکسن؛ علت به وجود آمدن کرونای انگلیسی؟ ♦️با اینکه انگلیس بیشتر از سایر کشورها از واکسن کرونا حتی در دو مرحله و دو دوز استفاده کرده است اما تشدید و جهش کشتار کرونا در این کشور به شکل عجیبی برای جهانیان تبدیل به یک چالش شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزير آموزش و پرورش : از مهر 98 تا خرداد 99 حقوق معلمان 64 درصد افزايش يافت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☎️زنگ عبرت: 🔴احمدحسين شريفي:اين روزها وقتي که سخنان سخيف محمود امجد را درباره رهبر معظم انقلاب شنيدم، بي اختيار به ياد سخنان الهي سردار دلها، ، افتادم که با تمام وجود مي‌گفت: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی {رهبر معظم انقلاب} است که امروز سکّان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹خبر شهادت حاج‌قاسم قلب آیت‌الله سیستانی را به درد آورد ♦️بخشی از سخنان مقامات حشد الشعبی در مراسم بزرگداشت مقام شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق: آیت‌الله سیستانی در پیام خود به آیت‌الله خامنه‌ای گفتند «خبر شهادت سرلشکر بزرگ حاج قاسم سلیمانی، قلب‌مان را به شدت به درد آورد». این چه مصیبتی است که قلب مرجعیت از شهادت این قهرمانان به درد آمد؟ ♦️شهید "حاج قاسم سلیمانی" انسانی انقلابی، بزرگ و ذخیره‌ای ارزشمند برای اسلام است که انسان از توصیف توانایی‌ها و قابلیت‌های او عاجز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️مستند غیررسمی با بخش‌های منتشرنشده از دیدارهای رهبرمعظم انقلاب ♦️ پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه۳ و سایت Khamenei.ir پخش خواهد شد.