eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تخت‎روانچی: ترور محسن فخری زاده به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا توسط اسرائیل انجام شد ♦️نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد ملل متحد در نشست شورای امنیت: سرنخ های جدی نیز وجود دارد که ترور شهید فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی در ۶ آذر ۱۳۹۹، توسط رژیم اسرائیل، نزدیک‌ترین متحد آمریکا در منطقه صورت گرفته است که دارای سابقه‌ای سیاه و طولانی در انجام چنین اقدامات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای ایران در گذشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گزارشی که ترامپ را رئیس‌جمهور آمریکا می‌کند! ♦️فاکس‌نیوز، رسانه نزدیک به جمهوری‌خواهان: دستیار ترامپ به گزارشی از تخلفات انتخاباتی دست یافته که به گفته او برای شکایت و پیروزی ترامپ، کافی است.
🔴عضو حقوقدان شورای نگهبان:قانون اساسی 31 سال است تغییر کرده. قرائت آقای رئیس جمهور مربوط به قبل از بازنگری قانون اساسی است
♦️ترامپ قصد ترک را ندارد 🔴پولیتیکو: ترامپ از بیش از شش هفته پیش که نتیجه اعلام شده با رئیس جمهور منتخب ملاقات نکرده و یا حتی با او صحبت هم نکرده است و نزدیکان ترامپ می گویند که او قصد ندارد بایدن را به کاخ سفید دعوت کند.
🔴دکتر فریدون عباسی : دولت روحانی اعتقادی به ساخت نیروگاه هسته‌ای نداشت/دست و پای افراد متخصص انرژی اتمی کشور را بسته‌اند/نظارت در اجرای مصوبه را علی‌رغم نظر رئیس‌جمهور اعمال می‌کنیم ♦️ مذاکرات ساخت نیروگاه هسته‌ای از سال ۹۰ تا ۹۲ انجام شد و آقای پوتین در آخر دولت دهم دستور داد که انرژی اتمی روسیه در ساخت نیروگاه‌های اتمی با ما همکاری کند. روس‌ها فعالانه وارد شدند. اما دولت روحانی که سر کار آمد چهار سال اینها را متوقف کرد چون اعتقادی به نیروگاه هسته‌ای نداشتند. ♦️ وقتی دیدند برجام‌شان نتیجه نداشت و آبروی‌شان می‌رود به این کار مجبور شدند. به هر حال درخواست رهبری بیست هزار مگاوات برق هسته ای است. رهبری از نظرات کارشناسی و عقلا استفاده می‌کنند ولی دولت نه. دولت طایفه‌ای قبیله‌ای نگاه می‌کند. به هر حال این قبیله مجبور شدند که حدی از این بیست هزار مگاوات را راه بیاندازند. این هم در شرایطی است که اینها باید بعد از هفت سال الان دوهزارمگاوات برق هسته‌ای دیگر را وارد مدار می‌کردند. اینها باید به دلیل این سهل انگاری و کم‌کاری به دادگاه معرفی شوند.
⬆️«مراقب باشید مردم رنجیده نشوند» ♦️ده روایت کمتر شنیده شده از اقدامات رهبرمعظم انقلاب در فتنه‌‌ی ۸۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴من تخصصی در برجام ندارم چیز خوبی است ♦️هاشمی رفسنجانی در برنامه جهان آرا : برجام خوب بود چون دیگر تحریم سازمان ملل نیستیم 🔴ثابتی: برای حرف شما مثال نقض وجود دارد، در قطعنامه ۲۲۳۱ که متن مکمل برجام است، برخی از تحریم های قبلی شورای امنیت باقی مانده ♦️هاشمی: تخصص من اینقدر نیست، احساسم این بود که برجام چیز خوبی بود! 🔴ثابتی: چرا از چیزی که تخصص ندارید دفاع میکنید؟ مشکل کشور همین احساسات است
🔴واکسن؛ علت به وجود آمدن کرونای انگلیسی؟ ♦️با اینکه انگلیس بیشتر از سایر کشورها از واکسن کرونا حتی در دو مرحله و دو دوز استفاده کرده است اما تشدید و جهش کشتار کرونا در این کشور به شکل عجیبی برای جهانیان تبدیل به یک چالش شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزير آموزش و پرورش : از مهر 98 تا خرداد 99 حقوق معلمان 64 درصد افزايش يافت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☎️زنگ عبرت: 🔴احمدحسين شريفي:اين روزها وقتي که سخنان سخيف محمود امجد را درباره رهبر معظم انقلاب شنيدم، بي اختيار به ياد سخنان الهي سردار دلها، ، افتادم که با تمام وجود مي‌گفت: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی {رهبر معظم انقلاب} است که امروز سکّان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹خبر شهادت حاج‌قاسم قلب آیت‌الله سیستانی را به درد آورد ♦️بخشی از سخنان مقامات حشد الشعبی در مراسم بزرگداشت مقام شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق: آیت‌الله سیستانی در پیام خود به آیت‌الله خامنه‌ای گفتند «خبر شهادت سرلشکر بزرگ حاج قاسم سلیمانی، قلب‌مان را به شدت به درد آورد». این چه مصیبتی است که قلب مرجعیت از شهادت این قهرمانان به درد آمد؟ ♦️شهید "حاج قاسم سلیمانی" انسانی انقلابی، بزرگ و ذخیره‌ای ارزشمند برای اسلام است که انسان از توصیف توانایی‌ها و قابلیت‌های او عاجز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️مستند غیررسمی با بخش‌های منتشرنشده از دیدارهای رهبرمعظم انقلاب ♦️ پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه۳ و سایت Khamenei.ir پخش خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ثابتی: چرا برای شهیدعلیمحمدی که اولین شهید هسته ای کشور بود هیچ خیابانی نامگذاری نکردید؟ ♦️هاشمی: ترور ایشان برای زمان قبل بود، باید از شورای قبلی بپرسید 🔴ثابتی: چرا برای مصدق که برای ۵۰ سال قبل بود خیابان به اسمش کردید؟ ♦️هاشمی: وارد این بحث نشویم!
بازی سیاسی دولت با جان مردم 🔹همزمان با طرح بحث بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت، فضاسازی رسانه‌ای از جانب سخنگوی دولت برای مرتبط دانستن عدم خرید واکسن با FATF ایجاد شده، هرچند رئیس کل بانک مرکزی پیشتر تصریح کرده بود، تحریم آمریکا مانع خرید واکسن است! 🔹مشخص نیست دلیل این جهت‌دهی واهی در خصوص دلایل عدم خرید واکسن با چه هدفی انجام شده است؛ اما اگر این موضوع به دستاویزی برای فشار به مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب دو لایحه دولت تبدیل شده، باید به جریان تحریف پشت این ماجرا تاکید کرد و بهتر است قبل از هرگونه اقدام و جریان سازی رسانه‌ای حداقل هماهنگی لازم در این خصوص انجام شود.
🔴 جزییات جلسه مشترک «سعید محمد» و «سعید جلیلی» 🔹شنیده شده که جلسه‌ مشترکی میان سعید محمد و سعید جلیلی برگزار شده است. از مدتی قبل افرادی برای سعید محمد رایزنی می‌کردند که به دیدار آیت الله رئیسی برود و نظرشان این بود که اگر آیت الله رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری بشود، سعید محمد به عنوان معاون اول یا معاون اجرایی دولت او مطرح شود. 🔹با کم شدن فعالیت‌های سیاسی آیت الله رئیسی، قرار شد همین افراد برای اتحاد میان سعید جلیلی و سعید محمد برنامه ریزی کنند و خروجی آن جلسه مشترک محمد و جلیلی بوده است. 🔻گفته می‌شود که این جلسه مثبت بوده و هر دوی آنها نسبت به رویکردها و برنامه های طرف مقابل، احساس خوبی پیدا کردند.
🔴 تغییر نام خیابان "شجریان" به "شهید فخری زاده" توسط خانواده شهدا 🔷 ساعتی قبل جمعی از خانواده شهدا تابلو خیابان شجریان را به شهید فخری زاده تغییر دادند.
صن محمد حسین: 🛑 زاکانی: امجد را پسرش بیچاره کرد نماینده مردم قم در مجلس: 🔹نکات بیان شده در گفته‌های آقای امجد را شنیدم و بعنوان کسی که سال‌ها در دانشگاه به ایشان مراجعه می‌کردم شرمنده شدم، ولی با خود می‌گفتم که کهولت سن و اثر پذیری از فرزند چه بلاهایی که برسر انسان‌ها نمی‌آورد. 🔹اما با شنیدن صحبت‌های سراسر ننگین محمد امجد، یاد فرمایش حضرت آیه الله خوشوقت افتادم که مکرر می‌فرمودند: امجد را پسرش محمد بیچاره خواهد کرد. 🔹در ایام فتنه سال ۸۸ با توجه به شرایط آقای امجد و پیغامی که برای بنده فرستاده بود، جلسه‌ای را در مجموعه شعر آیینی سازمان تبلیغات اسلامی در خیابان سمیه گذاشتیم، حاج آقای فتحی هماهنگ کننده جلسه بود. در بدو ورود حاج آقا امجد، به ناگاه پسرشان محمد هم وارد شد و چندین ساعت در حضور آقایان امجد و فتحی ما دو نفر بحث کردیم، در مقابل اطلاعاتی که پیرامون فتنه و خلافگویی سران آن به وی می‌دادم دائما حاشیه می‌رفت و اساس رهبری معظم انقلاب را مورد هجمه قرار می‌داد. 🔹آنچه از ایشان دیدم کم اطلاعی، عقده گشایی و ادعاهای نادرست بود و بعد از جلسه برای دو ادعای وی تحقیق کردم که هر دو ادعای محمد، از اساس کذب بود. سپس به آقای امجد پیغام دادم که پسرتان دروغگوست ولی افسوس ... 🔹چندی بعد خدمت حضرت آیه الله خوشوقت رسیدم و بر ضرورت حفظ ارتباط با آقای امجد با ایشان صحبت کردم‌ پاسخ آن مرد الهی این بود: با آقای امجد دیگر ارتباط نگیر، ایشان سقوط کرد و بعد اضافه نمودند که از ابتدا هم لجباز بود و در مسیر درست قرار نداشت. روح آن عارف بزرگ شاد و با حضرت امیرالمومنین علیه السلام محشور باد که آنچه ما در آینه صاف نمی‌دیدیم در خشت خام می‌دید. از آنچه این پدر و پسر گفتند بیزاری می‌جوییم و به خدا پناه می‌بریم
باعرض سلام وادب واحترام پنجشنبه ساعت ۸ شب ازشبکه ۳ سیمامستندی پخش میشودکه درمحضرمقام معظم رهبری (حفظه الله)جواب خیلی ازشبهات وسوالات جامعه داده خواهدشد اطلاع رسانی بفرماییدملت شریف ایران حتماببینند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت «عادل عبدالمهدی» از سفر سردار سلیمانی به عراق 🔹«عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر سابق عراق: ایشان با گذرنامه رسمی و به شکل قانونی مانند دیگر مقامات عالی‌رتبه وارد عراق شد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کامل 🔖 💠امتحان و ابتلای الهی 💠 سلام الله علیها 🕌 بیت رهبر معظم انقلاب(بیت رهبری)
🔺لاهوتی، چهره نزدیک به لاریجانی: 🔴لاریجانی کنار نرفته/ در کنار چهار حُسن او، شاید یک عیب هم پیدا شود/ لاریجانی جزو بیت المال محسوب می‌شود/ بزرگان دو جناح باید از او بخواهند تا نامزد شود
❌ شبهه ۸۱۱ نتایج یک نظرسنجی «نیمی از جامعه ایران از دین داری به بی دینی رسیده اند و فقط ۳۲ درصد جامعه، خود را "مسلمان شیعی" می نامند» ✅ پاسخ 🔹نتایج این موسسه براساس روش نمونه‌گیری گلوله‌برفی است که یک روش غیر احتمالی است و در نظرسنجی‌های کیفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 🔹از این روش بیشتر برای به دست آوردن چارچوب و کشف جامعه هدف استفاده می گردد. همچنین این روش زمانی استفاده می شود که نمونه ها از لحاظ اجتماعی دارای قدر و منزلت نیستند و تمایلی به شناخته شدن ندارند (الکلیها ، استفاده کنندگان از کودکان ، متعرضین جنسی ، معتادین، مجرمین) مفید می‌باشد. در روش گلوله برفی شاخصه‌ی اصلی آن است که نمونه‌ها بصورت زنجیر وار به یکدیگر وصل می‌شوند و فرد اول معرف فرد بعدی برای پرکردن پرسشنامه می‌باشد. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که اکثر پاسخ دهندگان این موسسه که دارای شاخص دوم نمونه گیری گلوله برفی مخفی بوده‌اند، دارای وجه اشتراکاتی می باشند مانند دیندار نبودن و ... همه‌ی اینها سبب می‌شود تا سوالات، انتخاب شده و جهت دار مطرح شود. ✅ واقعیت چیست؟ آخرین پیمایش کشور که درسال ۹۴ با عنوان موج سوم ارزشها و نگرشهای ایرانیان انجام شده است، نتایج جالب توجهی را نشان می دهد. این پیمایش علمی با حجم نمونه ۱۴۹۰۶ نفر انجام گرفته، و از نمونه کشوری شهری و روستایی برخوردار است. در این پیمایش افراد بالای ۱۰ سال خانوارهای شهری و روستایی ساکن در ۳۱ استان کشور و به روش چندمرحله ای و انتخاب هدفمند شهرها و روستاها، نمونه‌گیری تصادفی از بلوکها و انتخاب تصادفی پاسخگویان استخراج شده است. 👈گزارش مختصری از این تحقیق ذیلاً ذکر می شود. برای اطلاع از شرح مطالب و مستندات موارد ذکر شده به سایت ما مراجعه کنید. 🔹 سوالات 🔻با این عقیده که «همه ما موظّف به امر به معروف و نهی از منکر هستیم» چقدر موافقید؟ ۷۰ درصد 🔻با این عقیده که «اعمال خوب و بد انسان در آخرت محاسبه می شود» چقدر موافقید؟ ۸۵ درصد 🔻چقدر به خدا احساس نزدیکی میکنید؟ ۷۹ درصد 🔻تا چه اندازه به اهل بیت علیهم السلام ارادت و محبّت دارید؟ ۸۸ درصد 🔻شرکت در مجالس روضه و عزاداری : ۷۶ درصد 🔻زیارت اماکن متبرکه: ۷۷ درصد 🔻نماز خواندن : ۷۹ درصد 🔻روزه گرفتن: ۷۱ درصد 🔻تا چه اندازه با این نظر که «همه خانمها باید حجاب داشته باشند، حتی اگر به آن اعتقاد نداشته باشند» موافقید؟ ۵۲ درصد ✅ جالب است بدانید شرکت در مراسم روضه خوانی از اولین آمار موجود در سال ۷۴ تا آخرین پیمایش در سال ۹۴ افزایش چشمگیری داشته است و در نقطه مقابل کسانی که در مراسمات روضه خوانی شرکت نمی کنند و یا به ندرت شرکت می کنند، به شدت کاهش یافته است. این درحالی است که فساد در تمام جهان افزایش یافته و به دلائل گوناگون مانند ماهوراه، اینترنت، تهاجم برنامه ریزی شده دشمن برای ایجاد فساد در جمهوری اسلامی، مقایسه وضعیت کنونی با پیش از انقلاب صحیح نیست زیرا دسترسی مردم به رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در گذشته بسیار محدود بوده است.
🌹 هشت ویژگی مؤمن ♦️ عَنْ أَبِي عَبْدِاللَّهِ (ع) قَالَ: يَنْبَغِي لِلْمُؤْمِنِ أَنْ يَكُونَ فِيهِ ثَمَانِي خِصَالٍ وَقُوراً عِنْدَ الْهَزَاهِزِ، صَبُوراً عِنْدَ الْبَلَاءِ، شَكُوراً عِنْدَ الرَّخَاءِ، قَانِعاً بِمَا رَزَقَهُ اللَّهُ، لَا يَظْلِمُ الْأَعْدَاءَ وَ لَا يَتَحَامَلُ لِلْأَصْدِقَاءِ، بَدَنُهُ مِنْهُ فِي تَعَبٍ وَ النَّاسُ مِنْهُ فِي رَاحَةٍ. ♦️ امام صادق(ع) فرمود: شایسته است مؤمن هشت ویژگی داشته باشد: 1⃣ در ناملایمات روزگار، سنگین(باوقار) باشد. 2⃣ در هنگام نزول بلا بردبار باشد. 3⃣ هنگام راحتی شکرگزار باشد. 4⃣ به آنچه خداوند به او داده قانع باشد. 5⃣ به دشمنان خود ظلم نکند. 6⃣ بار خود به دوش دوستانش نیفکند. 7⃣ بدنش از او خسته باشد. 8⃣ مردم از دست او آسوده باشند. 📚 کافی، ج۲، ص۴۷