eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️لحظاتی از صمیمانه‌ترین دیدارهای رهبرمعظم انقلاب ♦️از عوض کردن چندباره انگشتر تا عکسهای یادگاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ماجرای سیاساکتی نگاه کردن رهبرمعظم انقلاب با نوه‌‌هایشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درد دلهای تهیه‌کننده لیسانسه‌ها با رهبرمعظم انقلاب ♦️ بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره فیلم مارمولک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مزاح رهبرمعظم انقلاب با مهدی فخیم‌زاده: شما طاغوتی هستید؟ ♦️فخیم‌زاده: من از سپاه یزید آمده‌ام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دل‌نگرانی‌های حاتمی‌کیا در حضور رهبرمعظم انقلاب و خاطره سیدمهدی شجاعی از غصه رهبری بابت پناهندگی ورزشکارها‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئيس کل بانک مرکزی: هفت ميليارد دلار پول در کره جنوبی داريم که هزينه نگهداری هم می‌گيرند!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 انتقاد یک کارگردان دفاع مقدسی به رهبر معظم انقلاب: میخواهم حضوری بگویم برخی مردم حس میکنند شما دوستشان ندارید! ♦️ پاسخ رهبرمعظم انقلاب: من تک تک مردم ایران را دوست میدارم و برای همه دعا میکنم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: 🔹 ایران بزرگترین سیستم حمل‌ونقل بهداشتی را در جهان دارد و از زیرساخت‌های درمانی خوبی برخوردار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتشار برای اولین بار؛ 🎬 فیلم | لحظه به شهادت رسیدن سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد
🔴 جلسه امنیتی در کاخ سفید درباره نحوه مقابله با حملات به مراکز آمریکایی در عراق 🔹 خبرگزاری رویترز: مقام‌های امنیتی ارشد دولت آمریکا در جلسه‌ای در کاخ سفید درباره گزینه‌های پیش روی این کشور در مقابل هر نوع حمله به پایگاه‌های نظامی یا دیپلماتیک این کشور در عراق به توافق رسیده‌اند. 🔸به گفته رویترز مقام‌های امنیتی ارشد درباره "طیفی از گزینه‌ها" صحبت کرده‌اند که به‌زودی به ترامپ ارائه خواهد شد. 🔹نگرانی مقام‌های آمریکایی ظاهرا از نزدیک شدن سالگرد کشته شدن [ترور شهید] قاسم سلیمانی در سوم ژانویه است. ایران درباره "انتقام سخت" هشدار داده است
🔴 فرماندار تهران: نصب تابلوی شجریان خلاف قانون است «عیسی فرهادی» فرماندار تهران: 🔹شورا هیچ مصوبه‌ای برای اینکه خیابانی به اسم شجریان باشد، برای ما ارسال نکرده است بنابراین تا مصوبه‌ای نیاید و ما آن را تایید و اعلام نکنیم، اقدام در این زمینه قانونی نیست. 🔹شهرداری خلاف قانون تابلو را نصب کرده و نامگذاری هیچ خیابانی به نام شجریان قانونی نیست. 🔹 اگر تابلویی نصب شده باشد و کسی آن را تغییر دهد، باز هم اقدامی خلاف قانون انجام شده است. 🔹خلاف اول را شهرداری انجام داده است و خلاف دوم را کسی که آن را کنده است، مرتکب شده است.
🔴 خلع ید و تخلیه خانه های امجد در شهرک مهدیه 🔹 دو باب منزل بسیار بزرگ ۳۰۰ متری و هر کدام چهارخوابه از محله کوثر شهرک مهدیه قم، که در اختیار شیخ هتاک و فتنه گر، بود با دستور رییس شهرک مهدیه قم، خلع ید شد و تخلیه گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹♦️ اقتصاددان آمریکایی: آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است "ریچارد ولف" اقتصاددان و استاد دانشگاه ماساچوست: 🔸مردم آمریکا عصبانی‌اند و از بیکاری رنج می‌برند و به آخر خط رسیده‌اند، ده‌ها میلیون آمریکایی نتوانسته‌اند کرایه‌خانه و مغازه‌های خود را پرداخت کنند و به زودی از خانه‌های خود بیرون انداخته می‌شوند. 🔸آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است؛ ترکیب خطرناک کرونا با مشکلات ساختاری اقتصاد آمریکا به زودی شرایط بحرانی شگفت آوری را رقم خواهد زد.
🔴 ورود آران و بیدگل به منطقه زرد کرونایی/ کاشان همچنان نارنجی ماند 🔺بر اساس جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن ماسک، ار روز شنبه ۶ دی ماه آران و بیدگل با خروج از وضعیت نارنجی، در وضعیت زرد کرونایی قرار می‌گیرد. ▪️بر اساس این گزارش، کاشان همچنان در وضعیت نارنجی باقی می‌ماند و محدودیت‌های اعلام شده قبلی در هفته آتی نیز برقرار می‌باشد.
❄️ارمک برفی سحرگاه امروز/ ۵ دیماه ۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیوستن به FATF صد درصد به زیان کشور است «محمد جواد لاریجانی» تحلیلگر مسائل راهبردی: 🔹پیوستن به FATF تأثیری در رفع تحریم‌ها ندارد و صد در صد به زیان کشورمان است. 🔹اکنون در دنیا، کشور‌های عضو اف‌ای تی اف، بزرگترین حامیان تروریسم هستند. 🔹همه کشور‌هایی که در کشتار ملت یمن دخیل هستند اعم از سعودی‌ها، امریکایی‌ها، فرانسوی‌ها یا انگلیسی‌ها، همه عضو اف‌ای تی اف و رکورد دار حمایت از تروریسم‌اند! 🔸پس، اف‌ای تی اف، ساز و کار مسخره‌ای است که ایجاد کردند تا روی دیگران پیاده کنند و اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است!
🔴تشکر وزارت خارجه آمریکا از جهانگیری! ♦️وزارت خارجه آمریکا به خاطر استفاده از محصولات آمریکایی از اسحاق جهانگیری تشکر کرد. حساب کاربری فارسی وزارت خارجه آمریکا در توییتر از اینکه جهانگیری معاون رئیس‌جمهور ایران از "آیفون" ساخت شرکت اپل در آمریکا استفاده می‌کند، تشکر کرده است. ♦️توییتر وزارت خارجه آمریکا با بازنشر توییتی از جهانگیری خطاب به او نوشته: از حمایت شما با خرید آیفون ساخت آمریکا متشکریم. زیر یادداشت توییتری جهانگیری نوشته شده که این مطلب با استفاده از گوشی آیفون ارسال شده است.
🔴 اگر انجیل اصلی در اختیار مسیحیان بود، خیلی از مشکلات حل میشد 🌹روايت ديدار رهبرمعظم انقلاب با خانواده شهيد ارمنی «وهانج رشیدپور» منتشر شد ♦️«...حقیقت دین مسیح با حقیقت دین اسلام تفاوتی ندارد. همان چیزی را که حضرت مسیح آورده است، اسلام شاید اضافه هم داشته باشد. چون اسلام بعداً آمده؛ اما مشکل اینجا است که این انجیلی که دست شماست، انجیلی نیست که خدا از آسمان فرستاده باشد. اینها روایات است. ♦️احتمال دارد آن انجیل اصلی دست یهودیها باشد؛ یهودیهای فلسطین. آنها خیلی آدمهای مرموزی هستند. بعید نیست انجیل واقعی و تورات واقعی را داشته باشند. البته قایم میکنند و به کسی نشان نمیدهند. اما اینهایی که ما داریم، و من هم دارم، روایت است. با چیزی که خدا بر قلب حضرت عیسی نازل کرده است فرق میکند. آن انجیل متأسفانه الان در اختیار کسی نیست. اگر آن بود، خیلی از مشکلات حل میشد. آدم میگذاشت کنار قرآن و میدید که اینها با هم هیچ تفاوتی ندارند.»
🌹 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله علیه و آله: قَالَتِ الْحَوَارِیُّونَ لِعِیسى‏ یَا رُوحَ اللَّهِ مَنْ نُجَالِسُ؟ قَالَ مَنْ تُذَکِّرُکُمُ‏ اللَّهَ رُؤْیَتُهُ وَ یَزِیدُ فِی عِلْمِکُمْ مَنْطِقُهُ وَ یُرَغِّبُکُمْ فِی الْآخِرَةِ عَمَلُهُ‏ ♦️ حواریون به حضرت عیسی علیه السلام گفتند :یاروح الله! با چه کسی همنشین شویم؟فرمود باکسی که : ◀ دیدنش شمارا به یاد خدا بیاندازد. ◀ گفتارش بر علم شما بیافزاید. ◀ عملش شما را به عمل کردن برای آخرت ترغیب کند. 📚 اصول کافی ، ج‏1 ،ص95
🌺خاطراتی با امام(ره) ♦️مدت اقامت امام در نوفل لوشاتو مصادف بود با سالروز میلاد حضرت مسیح و عید كریسمس به همین دلیل امام هدایاى كوچكى را بسته بندى كرده و دستور دادند به در منازل اهالى نوفل لوشاتو ببرند. این عمل تاثیر بسیار عجیبى روى اهالى گذاشت، اولا دانستند كه اسلام براى ادیان الهى احترام قائل است و تبلیغات امپریالیزم بعد از انقلاب مبنى بر اینكه اقلیت‏هاى مذهبى در ایران مورد اذیت و آزار قرارمى گیرند، قبلا توسط امام خنثى شده بود. ♦️ثانیا تاثیر عاطفى زیادى روى ساكنین نوفل لوشاتو گذاشت و باعث‏شد آنها براى ملاقات كنندگان احترام خاصى قائل شوند و موقعى كه امام نوفل لوشاتو را ترك كردند بیشتر اهالى ایشان را بدرقه كردند
🔥به این عکس ها خیره شو خیره شو!! ♦️گناه بزرگ فتنه گران در عاشورای سال 88 قابل اغماض نیست... "ما_فراموش_نمیکنیم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹حضور امام خامنه ای در منزل مادر شهید آشوری 🌹 به مناسبت سالروز میلاد حضرت مسیح
🔴امام خمینی:برای پیروی دستور حضرت ناقوسها را به نفع مظلومان و محکوم نمودن ستمگران به صدا درآورید ♦️امام خامنه ای:پیروی‌ از لازمه‌اش‌ بیزاری‌ از قدرتهای‌ ضد حق‌ است