eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بی شرفی و وقاحت زشت کلام! 🎥 صادق زیباکلام در گفتگو با شبکه «من‌وتو»: قانون اساسی جمهوری اسلامی را روحانیون نوشته‌اند که با آن نمی‌توان حتی یک روستا را هم اداره کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار کارشناس شبکه الجزیره درباره جنگ‌افروزی آمریکا علیه ایران: 🔸ایران اگر احساس کند که آمریکا در حمله به این کشور جدی است آنوقت برای اولین بار خواهیم دید که کل منطقه را به آتش خواهد کشید. 🔸ایران سیاست روشن و مشخصی را دنبال می‌کند و آن اینکه همیشه صدای بلند را با صدای بلندتر جواب خواهد داد.
❌نکته بسیار مهم❌ مستند غیررسمی تمامی انتقاداتِ جریان انقلاب به دفتر رهبری مبنی برسانسور وتقطیع بیانات مختلف حضرت آقا براساس سلیقه ورزی های مسئولان بیت را کاملا ثابت کرد ومسئله آنقدر واضح شده که حتی صدا وسیما هم نتوانست به این موضوع مهم نپردازد عبارت غیررسمی نیز،به نوعی برای توجیه عدم انتشاربرای عنوان انتخاب شده! دیدارهای آقا همه رسمی است! چه کسی به شما اجازه داده بسیاری ازسخنان حضرت آقا را باسلیقه ی شخصی خودتان وبا غیررسمی نامیدن آنهامنتشرنکنید! باتوجه به انتشاراین مستند،خوب است حزب الله به چندنکته توجه کند: 1-مطالبه ی ازمسئولان بیت رهبری تاثیر دارد واین ها دربرابرفشار حزب الله تاب مقاومت ندارند ومجبور میشوند دست ازسانسورنائب امام زمان بردارند. 2-اما چطور است؛این‌ مستند که ازجانب سایت آقا وبا تایید دفتری منتشرشده،به صورت مشکوک با جای گذاری دیدارها درکنارهم درترویج نقدامام خامنه ای تلاش میکند،اما همین جماعت تحمل کوچک ترین نقدی برخودشان وبیت رهبری را ندارند!! یعنی فرار ازنقدِ مسئولان دفتررهبری وسایت آقا با هزینه کردن از رهبری و ترویج نقدِ خود رهبری!! 3-چراساخت این‌گونه مستند ها با دراختیار افرادی قرارمیگیرد که روابط خوبی با برخی صاحبان قدرت درحزب وقبیله ی اصولگرایی داشته ودر کارنامه خود سابقه ی هجمه ی به جبهه انقلاب را دارند و موجب برجسته سازی کاذب این افراد درجامعه انقلابی نیز می شوند. بزودی همه حزب الله خواهند گفت که این ها مانع انقلاب هستند، این ها دارند از دفتر رهبری می سازند. بزودی حزب الله این مانع ها را از سر راه انقلاب برمی دارند.
🔴 «عاموس» سریال خانه امن را بشناسید 🔹«عاموس یادلین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و هم‌اکنون رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است. 🔹وی جلسات متعددی را با نمایندگان عربستان امضا می‌کند که بر اساس آن به یک اتحاد با عربستان می‌رسد و برنامه‌هایی را برای ایجاد ناامنی در ایران طراحی می‌کند. 🔹بر اساس این تفاهمنامه و پروتکلی که امضا شده، هزینه‌های عملیات‌ها را دولت عربستان تامین می‌کند و طراحی و اتاق فکر برنامه‌ها در موساد انجام می‌شود.
🔴نشست بصیرتی با موضوع نه دی و اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها👆 سخنران:: دکتر صنعتکار 🔺دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
🔴 غربت حاج قاسم در خيابان‌هاي پايتخت! 🔹 آنا نوشت: در حالي‌كه كمتر از چند روز به سالگرد شهادت حاج قاسم باقي مانده، در و ديوار تهران هيچ رنگ و بويي از ياد و خاطره سردار سليماني ندارد. 🔹 اين اتفاق درحالي رخ مي‌دهد كه در كشورهايي همچون عراق، سوريه، لبنان و يمن با نصب تصاوير اين شهيد بزرگوار، مردم آماده برگزاري مراسم بزرگداشت اين سردار رشيد اسلام مي‌شوند. 🔹 عدم اهتمام شهرداري به آماده كردن خيابان‌ها و معابر پايتخت در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم حتي صداي برخي مديران شهري و اعضاي شوراي شهر تهران را هم درآورده و نسبت به عدم احداث يادمان سردار سليماني از سوي شهرداري تهران علي رغم اينكه يكسال از تصويب طرح آن مي گذرد، اعتراض كرده اند.
استاندار تهران: تجمع در مناسبت‌ها ممنوع است 🔹بندپی: برگزاری هر نوع تجمع در مناسبت‌های مختلف طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است. 🔹مراسم‌ها باید به شکل مجازی برگزار شود و در این زمینه نظارت‌ها تشدید می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 روضه فاطمیه رهبرانقلاب: امیرالمؤمنین این روزها با سینه پراز غم با عزیزه‌ی خود وداع میکند. دل او پر از غم است اما اراده‌اش ‌کم نشده غمهایی که کوهها را میشکند، انسان مؤمن رانمیتواند بشکند. ۱۳۹۴/۱۲/۵ 🚩 شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به روایت ۷۵ روز
🔴دیدار محمد خاتمی با نخبگان؛
حمله جدید به کاروان لجستیکی آمریکا در عراق 🔹منابع خبری از حمله جدید به کاروان تدارکاتی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در دیوانیه خبر دادند. 🔹هنوز از میزان خسارت‌های وارده در این حمله گزارشی منتشر نشده است.
شروط موافقان لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس «حاجی‌دلیگانی» عضو هیئت رئیسه مجلس: 🔹در جلسه غیرعلنی امروز مجلس همه نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ نگرانی داشتند و معتقد بودند که لایحه‌ای که دولت داده سیاسی‌ترین، مخدوش‌ترین و بی‌انضباط‌ترین بودجه در طول این سال‌هاست. 🔹حتی موافقین لایحه بودجه نیز به صورت مشروط موافق این لایحه هستند. 🔹شروط آنها این است که یا دولت خودش اصلاحات لازم را انجام دهد یا اینکه نوع اصلاحاتی که مجلس می‌خواهد انجام دهد به نحوی در راستای اسناد بالا دستی از جمله سیاست‌های کلان کشور که یکی از آنها بحث اصلاح ساختار بودجه است، باشد. 🔹فرض آنها این است که اگر اصلاح بودجه در این راستا باشد، شورای نگهبان هم به جهت اینکه مطابق اسناد بالا دستی است طبیعتا آن را رد نخواهد کرد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖راه گرفتن حاجات سنگین ■کارسازترین توسل توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ❇️ زهرا سلام الله علیها 👈راه گرفتن حاجت سنگین با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ✨وبینار بصیرتی✨ 🕊به مناسبت اولین سالگرد شهادت سیدالشهداء جبهه مقاومت 👤باحضور دکتر گنجی(مدیر مسئول روزنامه جوان) 🗓 زمان: پنجشنبه ۱۱ دی 🕗 ساعت: ۱۹:۴۵ 🌹🍃 حضور در وبینار از طریق لینک زیر: 👇🏻👇🏻 https://www.skyroom.online/ch/ab.y/s.-kashan ☘️ناحیه مقاومت بسیج کاشان☘️
با سلام کانون بسیج مهندسین عمران و معماری کاشان باتوجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه وشهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با تقارن اولین سالگرد مرد میدان بصیرت شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام الله نهم دی ماه و روز بصیرت وبیناری با عنوان مرد میدان بصیرت برگزار میکند. زمان:سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت۱۶ سخنران:جناب آقای دکتر صنعتکار لینک شرکت در وبینار: http://video.nasraa.ir/rrarc715bp0y/ برای شرکت در وبینار ابتدا برنامه adobe connect را نصب کرد و از بخش guest وارد وبینار شوید.باتشکر کانون بسیج مهندسین عمران و معماری کاشان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کامل 🔖 🔻فاطمیه اول ۱۳۹۹🔻 💠بلایا و عبادات💠 🕌امامزاده صالح تجریش/ هیئت ریحانه النبی سلام الله علیها
🔴فتوای رهبرمعظم انقلاب درباره حاج قاسم سلیمانی ♦️«سردار باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین:برای ارائه گزارش نحوه تکفین شهدا خدمت حضرت آقا رسیدم و ایشان درباره حاج قاسم فتوایی داشتند که بی‌سابقه بود. ♦️خدمت حضرت آقا عرض کردم آقا ما برای آماده‌سازی پیکر مطهر شهدا نمی‌شد آنها را غسل بدهیم، تیمم داده و تجهیز شدند. ♦️در آماده‌سازی این پیکرها خیلی اذیت شدیم؛ به این معنا که به سختی تکه پاره‌های این پیکرها را جمع و جور کردیم. ♦️گوشت‌های پراکنده را سامان دادیم تا بتوانیم در قالب یک پیکر درآورده و آنها را در تابوت قرار دهیم. ♦️شهید سر نداشت، بخشی از کتف ایشان باقی مانده بود و بخشی از مچ پا به پایین و دست و اجزایی که کوبیده شده بود. 🌹آقا فرمودند «شما به زحمت افتادید اینها شهید معرکه بودند» یعنی غسل و کفن نداشتند.
🔴 حرف شهید سلیمانی بر روی پوتین و اردوغان اثرگذار بود/ واکنش حاج‌قاسم به جلسه‌ای که در آن به رهبری توهین شد ♦️نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس: باید از سال ۷۶ تا ۹۸ که حاج قاسم 22 سال در نیروی قدس بود ضرب در سه کنیم، حاج قاسم روزی 7 ساعت کار نمی کرد، بعضی از روزها 23 ساعت کار می‌کرد. ♦️در عراق همه گروه ها حرف حاج قاسم را گوش می کردند، در لبنان و سوریه همه رزمندگان حرف حاج قاسم را گوش می کردند؛ فضا به گونه ای بود که حرف حاج قاسم روی رئیس جمهور روسیه هم اثرگذار بود، اگر مشکلی در ترکیه هم پیش می آمد حاج قاسم حرفش روی اردوغان هم اثرگذار بود. ♦️وقتی شهید سلیمانی در میدان سوریه یا عراق می دید یک زن عراقی یا سوری مورد تعرض قرار می گیرد یا تحت محاصره است مثل باران اشک می ریخت و تلاش می کرد او را نجات بدهد. ♦️جناح حاج قاسم جناح رهبری بود؛ در جلسه ای بودیم، یکی از آقایان آمد گفت در جمعی بودم که یک نفر از اعضای آن جلسه به مقام معظم رهبری اهانت کرد حاج قاسم سوال کرد تو کجا بودی؛ گفت من در جلسه بودم، پرسید چه کار کردی گفت هیچ کاری نکردم؛ حاج قاسم گفت اشتباه کردی اگر من بودم لیوان را از روی میز برمی داشتم و پرت می کردم به صورتش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حسینی: با بررسی FATF تحریم‌ها بیشتر شد ♦️وزیر اسبق اقتصاد: زمانی که بررسی لوایح مبارزه با پولشویی یا همان FATF را شروع کردیم، تحریم‌ها هم علیه ما بیشتر شد.
🔴تولید ماهانه ۱.۵ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا ظرف ۳ هفته آینده ♦️رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): در حال حاضر توانایی داریم که از دو یا سه هفته آینده ماهانه ۱.۵ میلیون دوز از واکسن کرونا را در ایران طراحی و تولید کنیم. این در حالیست که تجهیزاتی که آورده و متصل می‌شود، بخشی ادر داخل قابل تهیه هستند و این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم بیش از ۱۲ میلیون دوز واکسن در ماه تولید کنیم؛ قطعا اگر به این نقطه برسیم، دیگر چیزی به اسم مشکل واکسن نخواهیم داشت. امیدواریم با کمک خدا بتوانیم این اقدامات را پیش بریم.
🔴 نامه رئیس جمهور به مجلس برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ ♦️نیکزاد، نایب رئیس مجلس در جلسه علنی امروز: با توجه به اعتراضات نمایندگان به نحوه تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ و پیگیری‌های رئیس مجلس در این خصوص، رئیس جمهور صبح امروز نامه‌ای را مبنی بر اصلاح بودجه به مجلس ارسال کرده که این نامه برای رسیدگی به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شبکه چینی: ایران با ساخت واکسن کرونا موجب شگفتی در جهان شد ♦️ایران با ساخت واکسن کرونا اهداف به ظاهر غیر ممکن را محقق کرده و در پیشرفت‌های تحقیقاتی در خصوص کرونا، در کنار چین، آمریکا، روسیه و اروپا قرار گرفته است. ♦️ این امری است که انسان را به شگفتی و تحسین وا می‌دارد. ♦️آنچه موجب قدرت و پیشرفت ایران شده، روحیه عدم ظلم پذیری ایرانی‌هاست.