eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
575 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
❌نماز جمعه کاشان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود 🔶رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه نماز جمعه کاشان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود، گفت: نمازگزاران مهر و جانماز به همراه داشته باشند.
🔴 بازداشت ۲ شهردار تهران! 🔹یک‌منبع مطلع در شهرداری تهران خبر از دستگیری شهرداران مناطق ۲ و ۸ را داد. 🔹مهناز استقامتی شهردار منطقه ۲ و رحمانی شهردار منطقه ۸ بازداشت شدند..
نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم: به تخلفات سازمان نظام روانشناسی باید رسیدگی شود 🔹طی روزهای گذشته اعتراضاتی دریافت کرده‎ایم مبنی بر اینکه سازمان نظام روانشناسی قصد دارد مجمع عمومی خود را با حضور حداقلی اعضا برگزار نماید. مجمع این سازمان از ابتدای تاسیس تاکنون هیچگاه برگزار نشده و ظاهرا بعد از ۱۷ سال، با حضور حداقلی اعضا تصمیم به برگزاری مجمع گرفته‎اند. 🔹احتمالا در مجمع، بناست گزارش خودنوشت از عملکرد ۲ ساله مسئولین سازمان و گزارش حسابرسی ۱۵ سال اول، بعد از گذشت ۱۷ سال در اختیار اعضای محدود و گزینش شده‌ قرار گیرد. در سایه عدم شفافیت، گزارش حسابرسی ۱۵ ساله آکنده از جرائم، تخلفات و بی‌انضباطی‌های مالی متعدد صورت گرفته در این سازمان باید توسط نهادهای نظارتی مورد رسیدگی قرار گرفته و افراد خاطی و اموال هدررفته بیت‌المال تعیین تکلیف گردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اخبار شبکه یک: در حمله هوایی تروریستی رژیم صهیونسیتی به دیرالزور سوریه تعدادی به شهادت رسیدند! ✍ تا کی با سکوت خود و عدم جواب قاطع به رژیم صهیونسیتی به این رجاله های حیوان صفت اجازه دهند به راحتی تمام به اقدامات جنایتکارانه خود ضد نیروهای مقاومت و سوریه ادامه دهند! 🔹 نگذارید نیروهای مظلوم سوری و مقاومت از بین بروند
🔴 بعضی منابع غیر قابل اعتماد: عاملان پخش ‎پوستر مشکوک در مورد مجتبی خامنه ای دستگیر شدند 🔹 عوامل پخش این پوستر، تعدادی کارگر بودند که با دریافت پنج میلیون تومان، پوسترها را چاپ و سپس پخش و نصب کرده بودند. 🔹 گفته می شود یکی از عوامل ضد انقلاب با ارسال پول و به صورت تلفنی به آنها گفته است پوسترها را کجا نصب کنند! 🔹 ضد انقلاب می خواستند با حاشیه سازی و برجسته کردن این قضیه، جرقه فتنه دیگری را آغاز کنند که با هوشیاری مردم و پیگیری عوامل امنیتی ناکام ماندند و شکست خوردند.
فشار کاخ سفید و تایید اجباری واکسن فایرز 📷مدیر سازمان غذا و دارو، آمریکا: کاخ سفید چندین بار به ما اخطار داد که یا واکسن فایزر را تایید کنید و یا استعفا بدهید.
⭕️ کمتر از 4 ساعت ...
📸استقرار گارد ملی در ساختمان کنگره قبل از برگزاری جلسه استیضاح ترامپ !!! ⁉️ خدائیش اگر این عکس مربوط به بود ... الان چه غوغایی به پا کرده بودن در رسانه ها ...
✔ ‏۴٨.🇮🇷 سپاه ناوهای آمریکایی در خلیج فارس را ذلیل کرده است و دستور داده که همه باید با ایرانیها فارسی صحبت کنند. ✔ ‏۴٩.🇮🇷 سپاه امنیت صیادان ایرانی را در دریاها تضمین می‌کند. ✔ ‏۵٠.🇮🇷 سپاه نفتکش ها را از دست دزدان دریایی نجات می‌دهد. ✔ ‏۵١.🇮🇷 سپاه در پاسخ به اتفاقات مجلس و حرم حضرت امام توسط داعش ، فرماندهان داعش در دیرالزور را دِرو کرد. ✔ ‏۵٢.🇮🇷 سپاه مایه ی هراس دشمنان و امید دوستان است. ✔ ۵۳.🇮🇷 سپاه نقش حیاتی خودرا درکردستان به شایستگی ایفانمود واز تجزیه ی کردستان عزیز ممانعت کرد. ✔ ۵۴.🇮🇷 سپاه در عملیات مرصاد، پیاده نظام منافقین را تار ومار کرد. ✔ ۵۵.🇮🇷 سپاه کودتای نوژه را که قصد بمباران نقاط حساس کشور وساقط کردن نظام را داشتند خنثی کرد. ✔ ۵۶.🇮🇷 نقش سپاه باایجاد بسیج سازندگی وراه اندازی گروه های جهادی ، درراستای محرومیت زدائی ، سازندگی مناطق ؛ توزیع گسترده بسته های مومنانه به مردم عزیز کشورمان خدمات گسترده ای داشته است. ✔ ۵۷.🇮🇷 سپاه باراه اندازی قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی درمهار ویروس منحوس کروناخدمت عظیمی را به مردم کرده است. ✔ ۵۸.🇮🇷 آری امام حقیقت را بیان فرمود [اگرسپاه نبود کشور هم نبود].🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
بنیاد برکت تولید کننده ی واکسن ایرانی کرونا تحریم شد! به حسن نیت آمریکا پی بردین؟ همین قدر به فکر سلامتی و واکسینه شدن ما هستن، این فرشته های مهربان! حالا لیبرالها هشتک می زنند واکسن آمریکایی بخرید!
🖼 ۸ دلیل برای اینکه بدانیم چرا ایران کوبا را برای تولید واکسن مشترک انتخاب کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدبان بصیر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدس سره: ...تا غربزده ها هستند... اینها نمی گذارند
🔴یک اعتراف بزرگ از جانب آقای رئیس‌جمهور/نوسان قیمت دلار حاصل «تصمیم» است، نه «تحریم» ♦️روحانی امروز در بیان کم سابقه‌ای گفت، «تصمیم ما این است که سال آینده قیمت دلار را پایین بیاوریم»، تصریح این جمله اشاره به این گزاره قدیمی در اذهان مردم دارد که «بالا و پایین شدن قیمت دلار دست خودشان است و ربطی به تحریم ندارد.» ♦️اگر کاهش قیمت ارز به تصمیم دولت منوط است که ظاهرا این گونه است، ای کاش این تصمیم زودتر از اینها گرفته می‌شد و مهمتر از آن، ای‌ کاش اصلا تصمیم به افزایش نرخ ارز گرفته نمی‌شد و ای کاش این تصمیم‌ها سیاسی و انتخاباتی نباشد و در راستای تامین منافع مردم باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«قاضی‌زاده هاشمی» نایب رئیس اول مجلس: منابع ارزی را ذخیره کرده‌اند تا با روی کارآمدن بایدن قیمت دلار را تا ۱۱ هزار تومان برای چند ماه پایین بیاورند.
🌹امشب؛ قاب عکس حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبرمعظم انقلاب 🎐 |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نجف زاده: اگر ترامپ استیضاح شود دیگر نمی تواند پست های دولتی داشته باشد و در انتخابات شرکت کند.
🔴درخواست بانک از روحانی برای آزادی مدیرعامل اروند! ♦️مرتضی بانک، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در نامه‌ای به حسن روحانی خواستار مذاکره وی با ریاست قوه قضائیه برای آزادی مدیرعامل منطقه آزاد اروند شد. مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اتهامات مالی در بازداشت است. برادر روحانی هم با محکومیت مالی زندانی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ابراز ارادت جوانان ترکیه‌ای به سپهبد شهید قاسم سلیمانی:قاسم سلیمانی یک قهرمان واقعی بود که عمر خود را صرف نابودی برنامه‌های‌ امپریالیست‌ها و صهیونیست‌ها کرد ♦️"داعش" که در سوریه و عراق، پیروان همه ادیان را می‌کشت توسط قاسم سلیمانی ریشه کن شد.
🔴 طرفداران ترامپ آماده فتح کنگره‌ها ♦️دادستان کل نیویورک گفته شورشیان و تروریست‌های داخلی قصد دارند در روز تحلیف بایدن به ساختمان‌های کنگره در سرتاسر آمریکا حمله کنند. ♦️دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) نیز اعلام کرده راست‌گرایان افراطی و دیگر گروه‌های مشابه، در تمام پنجاه ایالت آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای تظاهرات و تجمعات مسلحانه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴حکم بازداشت ترامپ صادر شد ♦️ظریف وزیر امورخارجه: حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ترور شهید سلیمانی با پیگیری وزارت امورخارجه و سایر نهادها، صادر شد.
✊ 26 دی سالروز فرار شاه از ایران ♦️به یادجمله معروف موقع فرار تو باند فرودگاه (احساس خستگی میکنم نیاز به یک استراحت دارم ) وآرزوی بازگشت را به گور برد
🔴‏سید مصطفی خوش چشم: "به گفته آمریکایی ها تعداد ۲۰ هزارنفر نیروی نظامی برای تامین امنیت مراسم تحلیف بایدن در واشنگتن مستقر شده اند که این از تعداد نیرهای نظامی آمریکا در عراق و سوریه افغانستان بیستر است."
🔴10 علت نهی رهبرمعظم انقلاب از خرید واکسن های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی