eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
551 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴لارگانی: واعظی خودش متهم به مداخله در بورس است ♦️عضو هیأت رئیسه مجلس:واعظی رئیس دفتر روحانی از متهمان مداخله در بورس است، اما با فرار به جلو از مجلس می‌خواهد در کار بورس دخالت نکند! ♦️ وی شبیه روحانی، با تحریف نظارت به دخالت، لابد در صدد است تتمه سرمایه بورسی مردم را به نفع نورچشمی‌ها مصادره کرده و کسی هم حرفی نزند! خیر جناب واعظی، مجلس کوتاه نمی‌آید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان اعلام کرد طرح استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا را ارائه کرده است. ♦️تیلور گرین، بایدن را به سوء استفاده از قدرت در دورانی که معاون رئیس‌جمهور آمریکا بوده متهم کرده است.
🔴 وضعیت سلامت ۲۱ تزریق کننده واکسن ایرانی کرونا / زمان اتمام فاز اول آزمایش انسانی ♦️مجری کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام: تاکنون واکسن ایرانی کرونا که فاز یک مطالعه بالینی آن از نهم دی ماه ۱۳۹۹ آغاز شد، به ۲۱ نفر تزریق شده است. ♦️ به جز یکسری عوارض خفیف مانند تب خفیف چند ساعته، حالت تهوع چند ساعته، درد و سوزش محل تزریق تاکنون این واکسن عوارض جدی به دنبال نداشته است. ♦️ در صورتیکه ایمنی واکسن بعد از اتمام فاز اول بالینی مورد تایید قرار گیرد، فاز دوم مطالعه بالینی آن در اسفند ماه آغاز می‌شود.
🔴پوستر معنی‌دار سایت رهبرمعظم انقلاب پس از خروج ترامپ از کاخ سفید 👆بازتاب انتشار یک پوستر در سایت دفتر رهبر معظم انقلاب؛ ♦️روزنامه دیلی‌بیست در پوشش این خبر نوشته رهبر عالی‌قدر ایران با انتشار این تصویر ترامپ را به ترور تهدید کرده است. ♦️پایگاه انگلیسی «دیلی‌استار» هم نوشته رهبر عالی‌قدر ایران در یک «توییت ترسناک پهپادی» وعده انتقام داد. ♦️پایگاه خبری «هیل»، نزدیک به کنگره آمریکا نوشته است: «این توییت شامل تصویری از یک فرد بور با لباس قرمز است که به رئیس‌جمهور سابق آمریکا شباهت دارد و سایه شوم یک هواپیمای پنهان‌کار که بالای سرش در حال پرواز است آنجا افتاده است.» ♦️خبرگزاری رویترز هم این خبر را منعکس کرده و نوشته حساب کاربری رهبر ایران در توییتر تصویر یک گلف‌باز شبیه به ترامپ را حین هدف قرار گرفتن توسط پهپاد منتشر کرده و وعده داده از او بابت قتل یک ژنرال ارشد ایرانی انتقام گرفته خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این برش از مناظره صادق زیباکلام و خسرو معتضد درباره رضاخان خلاصه بیشتر منازعات تاریخی روزگار ماست ♦️ ببینید چه کسی با سند و منبع معتبر حرف می‌زند و چه کسی با سیاسی‌بازی و حرف‌های عوام‌پسندانه به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود است...
🔴توییتر حساب دفتر رهبرمعظم انقلاب را مسدود کرد ♦️در پی انتشار پوستری مبنی بر حتمی بودن انتقام از عاملان ترور سردار سلیمانی، توییتر حساب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب را مسدود کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️📌اگه به اقای بر نمیخوره ! به عنوان یک سیستان و بلوچستانی مینویسم دقیقاً عامل اتحاد اقوام در منطقه ما نظامی ها بودند و عامل اختلاف دولتهای لیبرال :)) ✅‌‌ بصیرت
🔴 تقویت داعش، سیاست جدید دولت دموکرات‌ها! 🔹 «دانا» نوشت: همزمان با شروع کار دولت بایدن داعش مسئولیت چندین انفجار در عراق را پذیرفت. 🔹 پیش‌ازاین این پایگاه خبری نسبت به تقویت گروه‌های تروریستی توسط دموکرات‌ها هشدار داده و نوشته بود: 🔹 براساس اسناد به دست آمده از رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و همچنین اظهارنظر صریح ترامپ که از دست داشتن اوباما و پنتاگون در تأسیس داعش پرده برداشته، گمانه‌هایی درباره فعال شدن دوباره گروه تروریستی داعش و تزریق اعتبارات سنگین به جریان‌های تکفیری در دولت بایدن وجود دارد.
🔴 توئیت عطاالله مهاجرانی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌ جمهوری محمد خاتمی) در مورد احتمال روی کار آمدن دولت نظامی در ایران 🔹دولت نظامى!؟ اگر سردار شهيد قاسم سليمانى حضور داشت و در انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠ نامزد مى شد، آيا كسى در صلاحيت كامل ايشان براى رياست جمهورى ترديد داشت!؟ اين معادله كه رئيس جمهور نظامى باشد يا نباشد يك مغلطه است. اگر فردى نظامى نامزد شود بايد به دانش، تجربه وصلاحيت او نگريست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عذرخواهی «سیدجواد هاشمی» از مردم در پی تبلیغ برای خرید خانه در دبی توسط شرکتی که سابقه خوبی در این زمینه ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صادق زیباکلام با کنایه ای توهین آمیز، روحانی را مرتیکه حمال نامید! 🔹 اصطلاح طلبان در این زمینه خفه خون گرفتند و چون یکی از هم طیفی های خودشان چنین حرفی زده، توهین به رییس جمهور به حساب نمی آوردند!
🔴 توهین بی‌ شرمانه و زننده یک شاعر به روحانیت و مردم انقلابی قم! 🔹 مهدی رحیمی بد دهن، که خود را شاعر آیینی نیز معرفی می کند و متاسفانه بسیاری از مداحان انقلابی از اشعار او در مجالس اهل بیت علیهم السلام استفاده می کنند و اشعار او را می‌خوانند و به راحتی نیز به صداوسیما دعوت می‌شود و شعر خوانی می کند، توهین های نابخشودنی و بی شرمانه ای را علیه روحانیت و مردم قم منتشر کرده است! 🔹 سابقه او نشان میدهد او تفکرات ضد انقلابی دارد و متمایل به شیعه انگلیسی و رفیق گرمابه و گلستان حسن آقامیری نیز می باشد!! 📌 گوشه ای از اشعار زننده و توهین آمیز مهدی رحیمی در مورد روحانیت و شهر مقدس قم: (پیشاپیش از خوانندگان عزیز به خاطر انتشار این هجویات زننده مهدی رحیمی عذرخواهی می کنیم) جام می شد تا دمی عمامه را برعکس کردیم! تازه فهمیدیم‌ روی دیگر قم‌ را ندیدیم!! هی قسم می‌خورد روباه دغل، ما گریه‌کن‌ها! حضرت عباسی از زیر عبا دُم را ندیدیم!! ✍ منتظر پیگیری سریع و برخورد قاطعانه دادستانی و مدعی العموم نسبت به توهین بی شرمانه این شخص، به ساحت روحانیت و مردم شریف قم هستیم
باثبات‌ترین و شکننده‌ترین اقتصادهای جهان صندوق صلح یک سازمان غیردولتی است که سالانه 174 کشور جهان را بر اساس میزان ثبات اقتصادی رتبه‌بندی می‌کند. از نظر ثبات همه کشورها باهم برابر نیستند. برخی کشورها ثروتمند، برخی فقیر، برخی ناامن، برخی امن، برخی با اختلافات داخلی زیاد و برخی با مناقشات کم هستند. در مجموع داده‌های کشورها بر اساس شاخص‌هایی همچون اقتصاد، امنیت و قدرت سیاسی با یکدیگر مقایسه می‌شوند. در این تحقیق کشورهای جهان در 11 سطح تقسیم‌بندی شده‌اند. سطح یک یعنی امتیاز 10 تا 19 به معنای باثبات‌ترین اقتصادهای جهان هستند و سطح 11 یعنی امتیاز110 به بالا، به معنای بی‌ثبات‌ترین هستند. بر این اساس یمن، سومالی و کنگو بی‌ثبات‌ترین اقتصادهای جهان هستند و اروپای غربی به ویژه کشورهای شمال اروپا (فنلاند ، نروژ ، دمارک ، سوئد و ایسلند) در رده پایدارترین کشورهای جهان قرار دارند. بزرگترین اقتصادهای جهان یعنی ایالات متحده ، چین و ژاپن در میان 10 کشور باثبات جهان قرار ندارند. قاره آفریقا همچنان در لیست ناپایدارترین‌ها است. ایران و ترکیه در سطح 8 جهان، یعنی جزو کشورهای نارنجی رنگ و تقریبا اقتصادهای شکننده قرار دارند.
جان لاک_بدرود لیبرال دموکراسی آنچه که در غرب شاهد آن هستیم پایان همه استیلای هژمونی لیبرال دموکراسی در قرن اخیر بوده است. کشته شدن بیش از ۵۵میلیون نفر در جریان جنگهای جهانی ، نسل کشی در بوسنی و تماشای کشورهای غربی ، فرزند نامشروع داعش با سفر هیلاری کلینتون به ۱۱۲ کشور برای به رسمیت شناختن آن ، بیش از ۶سال حمایت مادی و معنوی از جنگ یمن با کشته شدن بیش از ۱۷ هزار غیر نظامی ، حمایتهای مادی و معنوی! از منافقین با کشتار بیش از ۱۷ هزار نفر بی گناه و ۲۰۰ مسول ، و اکنون ، شوی نمایشی استیضاح ترامپ به عنوان سکان دار هدایت لیبرال دموکراسی جهان در چهار سال اخیر !؟ 🔺کسانی که از فنسهای کاخ سفید بالا می رفتند از دیوار بلند لیبرال دموکراسی پوشالی غربی با خط اتوی زیبا بالا می رفتند ، و آن چیزی که در حکومت نظامی کاخ سفید شاهد هستیم ، فرا رسیدن یک زایمان زود هنگام است که نیاز به سزارین و جراحی زود هنگام دارد و استیضاح ترامپ بعنوان نجات آبروی بر باد رفته این مکتب فرسوده و خسته ظاهراً یک شروع مناسب است. مکتبی که قرار بود با نابودی کمونیست در غرب در دنیا یکه تازی کند و بعداً با تغییر تاکتیک در برابر اسلام بایستد ، اکنون با چالش اساسی و دغدغه سران غربی و اعلام مواضع آنان مواجه گردیده است لذا غرب برای آن چند راهکار دارد: ۱.اعتراض به این روند در آمریکا و اینکه چهره‌های این مکتب در پوشش فریب به استیلای خود در جهان ادامه دهد ۲.استیضاح فرمایشی ترامپ برای نشان دادن آرمان لیبرال دموکراسی برای مقابله با خودکامگی حاکمان ۳.ژست دموکرات‌ها و بایدن با دیسپلین مذاکره و تعامل 🖌 یادگاری
سخنرانی رحیم پور ازغدی در باره شخصیت علامه مصباح یزدی در دانشگاه فردوسی مشهد است .قابل استفاده است.
همانطور که اکثر اقتصاد دانان ابراز نموده اند از جمله مومنی ، راغفر و حتی لیلاز که از اصلاح طلبان و طیف سازندگی است ، مهمترین مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف «خصوصا اقتصادی» ، مدیریتی و سیاسی است و شاید بین ۱۰ تا ۳۰ درصد مشکلات موجود، مربوط به عوامل خارجی مثل تحریمها و ... دارد.لذا فصل الخطاب فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند ؛ ریشه مشکلات در بیرون و راه علاج آن در داخل است و صد البته اتخاذ تدابیری چون؛ ۱.انتصاب مدیرانی متدین ، انقلابی و کارآمد در سطوح مختلف مدیریتی کشور ۲.اتخاذ تدابیر ی تحت عنوان سیاستهای اقتصادی واقع گرایانه ۳.استفاده بهینه از ظرفیت نخبگانی در عرصه های اقتصادی ۴. اصلاح ساختار بودجه ۵. اصلاح نظام بانکی ۶.اصلاح نظام مالیاتی و... تنها راه برون رفت در مبارزه با تروریسم اقتصادی است
رئیس موساد به خاطر ایران راهی واشنگتن می‌شود 🔹رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی قصد دارد رئیس موساد را برای دیدار با بایدن و طرح درخواست‌های تل‌آویو در خصوص یک توافق هسته‌ای جدید، راهی واشنگتن کند.
تلافی استیضاح ترامپ با استیضاح دموکرات‌ها! 🔹«جان کورنین» سناتور ارشد جمهوری‌خواه: در صورتی که استیضاح و مجازات رؤسای جمهور سابق این کشور فکر خوبی است، چطور است که در سال ۲۰۲۲ و زمانی که حزب جمهوری‌خواه به پیروزی رسید، اقدام به استیضاح روسای جمهور دموکرات کنیم؟