eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♨ افشاگری جدید درباره احمدی‌نژاد عبدالرضا داوری میگوید: 🔴 احمدی‌نژاد طرحی در ذهنش است که بر اساس این طرح جمهوری اسلامی به زودی فرومی‌پاشد و مانند شوروی سابق، که غرب از یلتسین استفاده کرد، الان هم جهان غرب از ایشان (احمدی‌نژاد) استفاده می‌کند و یک یلتسین ایرانی در دوران پس از جمهوری اسلامی متولد می‌شود! این تحلیل آقای احمدی‌نژاد است. 🔴 احمدی‌نژاد می‌گفت اگر آمریکا حمله کند و زیرساخت‌ها را بزند، یعنی آب و برق قطع شوند، این نقطۀ آغاز فروپاشی جمهوری اسلامی خواهد بود. 🔴 آشوب‌های اجتماعی. یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقۀ آقای احمدی‌نژاد بود. 🔴 این‌ها مرتبا بدهی دولت به بانک‌ها را دنبال می‌کردند و فلاکت اقتصادی را نه فقط زمینه‌ساز آشوب‌های اجتماعی، بلکه وزنه‌ای می‌دیدند که می‌تواند این‌ها را در الاکلنگ قدرت بیاورد بالا. 🔴 احمدی‌نژاد سعی کرد با نیروهایی که با اصل ولایت فقیه تضاد یا زاویه دارند، ارتباط برقرار کند. من خودم در چند مورد از طرف آقای احمدی‌نژاد با عده‌ای از نیروهای سیاسی صحبت کردم. مثلا با آقای یا اعضای جبهۀ ملی و اعضای نهضت آزادی. من تلاش کردم نظر این افراد را نسبت به رویکرد آقای جلب کنم. هر چند که موفق نشدم.
دو انتصاب جدید در قوه قضائیه 🔹علی غلامی جایگزین محمدباقر الفت در معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حجت‌الاسلام مصدق جایگزین حجت‌الاسلام بهرامی در دیوان عدالت اداری شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای جزئیاتی از خسارت‌های حادثه نطنز ‌ «زاکانی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:‌ 🔹در اتفاق اخیر چندین هزار سانتریفیوژ از رده خارج شد!‌ ‌🔹بخشی از تاسیسات را برای تعمیر به خارج از کشور می‌فرستند و آن قطعات با ۳۰۰ پوند مواد منفجره بر می‌گردد و سیستم امنیتی توجهی نمی‌کند. 🔹اخیرا نمایندگان از برخی تاسیسات بازدید داشتند؛ بعد از بازدید از میزان خسارات وارد شده خون گریه می کردند. بخشی از تأسیسات کاملاً تعطیل شده و از بین رفته است.
🔴مراسم شب‌های قدر می‌تواند در تمام شهرها اجرا شود ♦️: مراسم احیاء می‌تواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در کلیه شهرها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا شود.
🔴طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین زمان روزه‌داری در جهان ♦️امسال مسلمانان ایسلند با ۲۲ ساعت و ۳۴ دقیقه طولانی‌ترین، و آرژانتین با ۸ ساعت و ۵۷ دقیقه کوتاه‌ترین روزهای ماه رمضان را تجربه می‌کنند. ♦️به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه نواکشوت، طول ساعات روزه‌داری در پایتخت‌های مهم جهان از این قرار است: الجزیره: ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه تهران: ۱۶ ساعت و ۳۷ دقیقه تونس: ۱۶ ساعت و ۳۳ دقیقه طرابلس: ۱۶ ساعت و ۱۲ دقیقه رباط: ۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه دمشق: ۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه بیروت: ۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه بغداد: ۱۶ ساعت و ۵ دقیقه امان: ۱۵ ساعت و ۵۸ دقیقه قدس: ۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه كویت: ۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه منامه: ۱۵ ساعت و ۲۱ دقیقه دوحه: ۱۵ ساعت و ۱۵ دقیقه قاهره: ۱۵ ساعت و ۱۲ دقیقه ابوظبی: ۱۵ ساعت و ۱۱ دقیقه مسقط: ۱۵ ساعت و ۶ دقیقه نواكشوت: ۱۴ ساعت و ۳۵ دقیقه خارطوم: ۱۴ ساعت و ۳۱ دقیقه صنعا: ۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه جیبوتی: ۱۴ ساعت و ۷ دقیقه موگادیشو: ۱۳ ساعت و ۲۹ دقیقه بقیه کشورهای دنیا: ایسلند: ۲۲ ساعت و ۳۴ دقیقه سوئد: ۲۲ ساعت سن پترزبورگ روسیه: ۲۱ ساعت فرانسه، آلمان، انگلیس: حدود ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه آمریکا: بسته به ایالات مختلف حدود ۱۵ ساعت استرالیا: ۱۲ ساعت در شمال و ۱۱ ساعت در جنوب آرژانتین: ۸ ساعت و ۵۷ دقیقه
🔴 تحریم سه زندان در ایران توسط اروپا! ♦️رویترز / یک‌مقام اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه ۸ فرمانده نظامی و رئیس پلیس و سه زندان ایرانی را ه دلیل آنچه "نقض حقوق بشر در ایران" خوانده شده تحت تحریم‌های خود قرار داده است. ♦️بجز زندان اوین، زندان فشافویه و زندان رجایی شهر، سردار حسین سلامی و سردار غلامرضا سلیمانی از جمله اشخاص تحت تحریم قرار گرفته هستند ♦️ با توجه به تحریم‌های جدید،‌در حال حاضر، ۸۹ فرد و ۴ نهاد ایرانی در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار دارند.
🔴دور دوم مذاکرات راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران امروز برگزار می‌شود ♦️مقامات امنیت ملی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز دور دوم «مذاکرات راهبردی» را درباره ایران برگزار می‌کنند که بر اساس گزارش پایگاه خبری اکسیوس مذاکرات وین نیز از محورهای این گفت‌وگوها خواهد بود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «جهان آرا» 🔴از مذاکرات هسته‌ای وین تا تروریسم هسته‌ای در تاسیسات نطنز ‌ 🔰صوت کامل گفت‌وگو با دکتر علیرضا زاکانی (نماینده مجلس و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس) 🗓 دوشنبه 23 فروردین 1400
🔴‏آقای حسن روحانی، رئیس جمهور محترم، در سخنرانی هفته گذشته: آمریکا آمده است توبه کند. ♦️وزیر جنگ ‎ امروز در سفر به سرزمین‌های اشغالی:من متعهد هستم که به مشاوره‌های نزدیک خود در مورد تهدیدهای ناشی از ایران و تقویت امنیت اسرائیل ادامه دهم. واقعا کجای کارید؟ "ایزدی"
🔴جروزالم‌پست: هدف از حمله نطنز جلوگیری از فشار ایران روی آمریکا در مذاکرات بود ♦️روزنامه صهیونیستی مدعی شده هدف از حمله نطنز جلوگیری از اعمال فشار از سوی ایران روی آمریکا در مذاکرات برای بازگشت واشنگتن به برجام بوده است.
🔴 اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس فردا از سایت نطنز بازدید می‌کنند ♦️سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا از سایت هسته ای نطنز بازدید خواهد کرد و در جریان این بازدید گزارشی به اعضای کمیسیون داده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نمکی: گفتیم فرصت دهید که بتوانیم تا ۱۸ فروردین شعله‌های کوچک بیماری را شناسایی کنیم و جمعیت سیال و در حال تغییر نمی‌توان بیماریابی کرد و سفرها باعث تغییر مکان جمعیت می‌شود اما پذیرفته نشد. ♦️پیش از این حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درباره چرایی عدم لغو سفرهای نوروزی گفته بود: برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله‌های کرونا استفاده کنیم. نمی‌توانم اسامی این افراد را بگویم، خواسته ما ممنوعیت مسافرت بود. ♦️ اظهارات حریرچی باعث انتقاد روحانی شد و رئیس‌جمهور دو روز قبل خطاب به حریرچی گفت: همه با هم تصمیم می‌گیریم؛ نمی‌شود هر کسی در تلویزیون چیزی بگوید.
☎️زنگ عبرت: 🔴کیمیا علیزاده 10 بر صفر باخت!! چه نتیجه معناداری! ♦️عاقبت مشترک همه آنان که به وطن پشت میکنند.. ♦️یادتونه گفته بود حجاب براش محدودیت ایجاد کرده! ♦️با حجاب، قهرمان المپیک شد.. بی حجاب مسابقه منطقه ای را باخت !
🔴تحریم جدید اتحادیه اروپا علیه ایران ♦️اتحادیه اروپا همگام با سیاست‌های خصمانه و ضد بشری آمریکا، از تحریم ۸ شخص حقیقی و ۳ نهاد ایرانی به اتهام واهی آنچه «نقض حقوق بشر» می‌خواند، خبر داد.
🔴 "امیرآبادی فراهانی" برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد ♦️ امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس از هیئت اجرایی ریاست جمهوری به دلیل حضور در انتخابات استعفا داد.
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) : دولت جوان و حزب‌اللهی علاج مشکلات کشور است وبینار: 🍃🌸🍃دولت جوان انقلابی 🍃🌸🍃 کارشناس جناب آقای دکتر روح الله صنعتکار استاد دانشگاه وکارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی زمان : پنج شنبه 26 فروردین 1400 – ساعت 21/45 لینک ورود به وبینار در بستر (adobe connect https://lmslive2.tvu.ac.ir:443/rmdt6hoj04x7/ پایگاه بسیج کارمندی فدک دانشکده فنی دختران کاشان
*بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان* برگزارمی نماید:🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 نشست تخصصی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 🌺🌺🌺🌺 موضوع این جلسه: *دولت جوان انقلابی* 🔹سخنران: دکتر روح اله صنعتکار ( کارشناس مسایل سیاسی و عضو شورای مرکزی بسیج اساتید کاشان ) زمان:امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۵ ساعت ۱۸ 🔹ورود به Adobe connect به آدرس: https://lmslive2.tvu.ac.ir:443/rblztx36h8hc/ (ورود به عنوان میهمان)
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) : دولت جوان و حزب‌اللهی علاج مشکلات کشور است وبینار: 🍃🌸🍃دولت جوان انقلابی 🍃🌸🍃 کارشناس جناب آقای دکتر روح الله صنعتکار استاد دانشگاه وکارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی زمان : پنج شنبه 26 فروردین 1400 – ساعت 21/45 لینک ورود به وبینار در بستر (adobe connect https://lmslive2.tvu.ac.ir:443/rmdt6hoj04x7/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 فرد فلایتز، رئیس دفتر شورای امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ: ایران آنچنان مصمم به بازگرداندن آمریکا به برجام‌ است که دست به مقابله با اسرائیل نمیزند. ‼️ ☑️ در اثر اصرار دولت روحانی و جریان غربگرا بر خویشتن داری در برابر ترور شهید فخری زاده و اقدامات خرابکاری در نطنز، دشمن به این باور رسیده که؛ « تا دولت روحانی روی کار است، ایران واکنشی نشان نمیدهد»!! 🔥 لذا باید منتظر عملیات تروریستی و خرابکاریهای بیشتر بود. ✅ انتقام اصلی را باید از "ببو گلابی های داخلی و نفوذیها" گرفت که در قوه مجریه لانه کرده اند. 🇮🇷 وعده ما، 28 خردادماه، پای صندوق رای ... 👆 ببینید ...
📌انهدام ایستگاه جاسوسی، شنود و امنیتی رژیم صهیونیستی... 🔻منابع امنیتی می‌گویند که ایستگاه جاسوسی، شنود و امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال عراق هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفته است. این مرکز امنیتی که در استان‌های شمالی عراق (استان اربیل محل سکونت اولاد بارزانی) قرار دارد به شکل قابل توجهی منهدم شده و بیشتر افراد حاضر در آن، که عمدتا وابسته به موساد بودند به هلاکت رسیده و زخمی شده‌اند. سازمان ترور، آدمکشی و خرابکاری رژیم صهیونیستی موسوم به موساد باید تقاص رفتارها و اقداماتش را بدهد. تقریباً بخش عمده‌ای از اقدامات ضد ایرانی موساد از دو ایستگاه مهم در باکو و أربیل هدایت می شود که در رویدادهای چند ماه گذشته ایستگاه أربیل نقش بسیار مهمی داشته است. در ماه‌های گذشته برای تاثیر گذاری بیشتر در ایران تعداد عوامل و نیروهای این ایستگاه چند برابر شده بود. این مسئله فرصتی شد تا گروه‌های مبارز که آنها هم از این ایستگاه جاسوسی و خرابکاری موساد آسیب دیده بودند آن را در میان تدابیر امنیتی بسیار شدید مورد حمله قرار دهند. نتانیاهو باید یادش باشد که بسیار حقیرتر و کوچک‌تر از آن است که بتواند به ایران بزرگ ضربه بزند و قسر در برود، باید تاوان همه اقداماتش را یکجا بدهد.
امیرآبادی: مردم تبلیغات کذب علیه ‌رییسی را درک کردند عضو هیات رییسه مجلس: 🔹در انتخابات سال ۱۳۹۶ تخریب‌های بسیار شدیدی علیه رییس دستگاه قضا شکل گرفت. 🔹مثلا گفتند اگر رییسی بیاید دیوارکشی می‌کند و دلار به ۵ هزار تومان می‌رسد، مذاکرات عقیم می‌ماند و خلاصه فضاسازی صورت گرفت که گویی اگر رأی به روحانی تکرار نشود، کار کشور تمام است! 🔹در حال حاضر و طبق نظرسنجی‌ها رییسی با فاصله، صدرنشین نظرسنجی‌هاست، یعنی مهمترین مولفه لازم را که رای فراگیر اقشار مختلف مردمی است، دارد. 🔹بی‌دلیل نیست که محبوبیت آقای رییسی در کشور به بالاترین سطح رسیده است؛ چون مردم او را مرد عمل دیده‌اند و کذب بودن تبلیغات تخریبی ۴ سال قبل را درک کرده‌اند. 🔹ما فرصت نداریم و نیازمند تشکیل دولتی قوی، مورد اعتماد، کاربلد و پاکدست هستیم که بررسی‌های ما نشان می‌دهد شخصیتی غیر از آیت‌الله رییسی نمی‌تواند چنین دولتی را تشکیل دهد.
«عقلانیت» 👊 پس از حمله موشکی به کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل امارات، یک مرکز اطلاعاتی و جاسوسی وابسته به اسرائیل در شمال عراق توسط گروهی ناشناس مورد هدف قرار گرفت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای اسرائیلی شد. یکی از مقامات بلند پایه موساد در این عملیات به هلاکت رسیده است.