eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
556 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏👆 نگاهی به عملکرد دو ساله عبدالناصر همتی در بانک مرکزی دفعه بعد کسی بگه آقای همتی برنامه اقتصادی نداره خودش میدونه ها 😡 😏نمی‌بینید توی این مدت کوتاه چقدر برنامه‌شون رو خوب اجرا کردن؟
🔴 دولت پیر علیه ایران جوان
⏯ همه عقب‌گردهای دولت روحانی
✅«فتنه سفید» استراتژی جدید جریان تندرو اصلاحات در انتخابات 🔹طبق اطلاع خبرنگار فارس، برخی از احزاب تندرو جریان اصلاح‌طلب همچون حزب اتحاد ملت و سازمان عدالت و آزادی با محوریت برخی از فعالان فتنه ۸۸ به دنبال راه‌اندازی فتنه جدیدی با عنوان فتنه سفید هستند. 🔹آنها بنا دارند با سرمایه‌گذاری بر روی ضد انقلاب و همچنین طرفداران یکی از کاندیداهای ردصلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری، تعداد آرای باطله را افزایش دهند و اسم آن را هم اعتراض مدنی سفید گذاشتند. فارس
👆مجمع مردمی شهید سلیمانی کاشان برگزار میکند👆
📍کمپین انتخاباتی اسحاق جهانگیری متولی اصلی ستادهای همتی شد/ معاون اول روحانی در سودای ابقا 🔺حزب کارگزاران سازندگی با محوریت اسحاق جهانگیری حمایت خود از همتی در استان‌های کشور را آغاز کرده و کرباسچی دبیر این حزب اعلام کرده که این حمایت صد در صد است. 🔺گفته می شود علی رغم شانس بسیار اندک همتی به عنوان کاندیدای کارگزاران و اصلاحات، اما ابقای اسحاق جهانگیری عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی به عنوان معاون اول دولت احتمالی پذیرفته شده است. 🔺بر اساس این گزارش نشریه سازندگی وابسته به کارگزاران نیز تمام قد در حال حمایت از عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی حسن روحانی است.
زاکانی: مذاکرات، حراج آخر فصل دولت روحانی است نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: 🔹با مذاکره مخالف نیستیم، با تصمیمات ۲۰ دقیقهپ ای مخالفیم. 🔹کنگره ابزار مواجهه آمریکا با لغو تحریم‌های ایران بود، اما اینجا مجلس ما ۲۰ دقیقه‌ای به پای غربی‌ها ذبح شد. 🔸با مذاکره مخالف نیستیم، با مفت فروشی مخالفیم؛ مذاکرات امروز وین، حراج آخر فصل دولت روحانی است.
سیدحسن نصرالله در سلامتی کامل است 🔹درپی شایعات منتشر شده درباره شرایط جسمانی سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان منابع نزدیک به ایشان تایید کردند که سید نصرالله به طور خاص در فصل بهار دچار حساسیت و آلرژی‌های بهاری می‌شود و اکنون شرایط جسمانی او رو به بهبودی است. 🔹این منابع تاکید کردند، شایعاتی که درباره ابتلای دبیرکل حزب الله به کرونا منتشر شده صحت ندارد.
"محمد کوثری" گزینه شورای ائتلاف برای انتخابات میاندوره مجلس در تهران شد
*صعود همتی در نمودار توجهات مجازی/انتخابات در بستر اینستاگرام* 🔹بررسی بیگ دیتای ۹خردادماه نشان می‌دهد که محتوای تولیدشده پیرامون رئیسی در هر چهار بستر تلگرام، توییتر، اینستاگرام و اخبار آنلاین نسبت به سایرین بیشتر است. دیدار وی و محمد واکنش زیادی به همراه داشته است. 🔹جلیلی به سبب فعالیت سازمان‌یافته کاربران حامی در جایگاه دوم قرار دارد و واکنش کاربران به حضور همسر همتی در تلویزیون و شایعه برکناری از بانک مرکزی، وی را در جایگاه سوم قرار داده است. 🔹توییتر(۴۹٪) و تلگرام(۳۹٪) بیشترین حجم محتوای انتخاباتی را داشته‌اند، اما در اینستاگرام که به عنوان بستر افکارعمومی شناخته می‌شود، شاهد فعالیت کمرنگ کاربران هستیم. ▪️گفتنی است که حدود ۵۰ درصد از محتوای انتخاباتی به هیچ کدام از نامزدها به‌صورت مستقیم اشاره نداشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ببینید چقدر آقای همتی تلاش داردازپاسخ به سئوالات اصلی مردم فرارکندوبه سمت حاشیه و مسائل فرعی برود!!!! 🔸ازش میپرسن برای "اشتغال جوانان" چه برنامه ای داری؟ میگه مشکل جامعه ما اینه که به زنان بدحجاب پیامک میدیم!! 😒 عجیبه اوهم مثل آقای روحانی یادگرفته حاشیه سازی کند ولی مردم خوب می فهمند. 💢 یعنی رسما مردم رو احمق فرض کرده و فکر میکنه با این دوگانه سازی های کاذب میتونه مثل روحانی رای بیاره! نه بزرگوار دوران این مسخره بازیا تموم شد و رفت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همین‌ اندازه مسئولیت‌پذیر در سخنان 👤 عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی: 📅 ۱۱ اسفند۹۷: دلار به کانال ۱۱ هزارتومان برمی‌گردد. 📅 ۱۸ فروردین۹۸: هیچ‌گاه نگفته‌ام که دلار ۱۱ هزار تومان می‌شود.
📣 اسامی افراد شناخته شده ی اصلاح طلب و اعتدالی که با عدم احراز صلاحیت شورای نگهبان مواجه شدند. ۱. علی لاریجانی ۲. اسحاق جهانگیری ۳. عباس آخوندی ۴.مصطفی کواکبیان ۵.علی مطهری ۶.مسعود پزشکیان ۷.محسن هاشمی رفسنجانی ۸. محمود صادقی ۹. محمد شریعتمداری ۱۰. رسول منتجب نیا ۱۱. زهرا شجاعی ۱۲. محسن رهامی ۱۳. جواد حق شناس ۱۴. مصطفی تاجزاده ⭕ از این افراد، یک نفر سابقه ی ریاست قوه ی مقننه را داشته، و سه نفر سابقه ی وزارت. 📣 اسامی افراد شناخته شده ی اصول گرا و انقلابی که با عدم احراز صلاحیت شورای نگهبان مواجه شدند. ۱. محمود احمدی نژاد ۲. رستم قاسمی ۳. سعید محمد ۴. حسین دهقان ۵. عزت الله ضرغامی ۶. شمس الدین حسینی ۷. شاهین محمد صادقی ۸. مسعود زریبافان ۹. محمد ناظمی اردکانی ۱۰. فریدون عباسی ۱۱. علیرضا افشار ۱۲. رامین مهمانپرست ۱۳. محمد حسن نامی ۱۴. صادق خلیلیان ۱۵. محمد عباسی ۱۶. محمد حسن قدیری ابیانه ۱۷. ابوالقاسم رئوفیان ۱۸. حسن سبحانی ⭕ از این افراد یک نفر سابقه ی ریاست قوه ی مجریه و هفت نفر سابقه ی وزارت دارند. 💡 انصاف را رعایت کنیم و تعصب را کنار بگذاریم.
📍دلجویی روحانی از همتی بعد از اولین برنامه تلویزیونی 🔺حسن روحانی که چند روز پیش حکم عزل عبدالناصر همتی از بانک مرکزی را صادر کرد، روز گذشته در تماسی تلفنی از وی دلجویی کرد. 🔺روحانی در این تماس خطاب به همتی گفته: «ما قبول داریم که شما برای دولت فداکاری کردید که در شرایط فعلی ریاست بانک مرکزی را پذیرفتید. اگر رئیس جمهور شوید در خدمت شما هستیم و اگر هم نشدید همچنان به شما ارادت داریم.» 🔺به نظر می رسد با رشد همتی در نظرسنجی ها پس از حضور وی در گفتگوی ویژه خبری، جریان دولت با تغییر رفتار با وی، چشم امیدی به دولت آینده با همتی دارد و به احتمال فراوان اختلافات پیش روی همتی با دولت نیز تا حد بسیاری دعوای زرگری وی برای رشد بیشتر باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هشدار مدیرکل روابط‌عمومی سازمان نظام پزشکی به افرادی که واکسن کرونا زدند: ۲۸ روز طول می کشد تا به ایمنی برسید
🔴اینفوگرافیک؛ میراث هشت‌ ساله ‌روحانی 🔻تورم ۴۰ درصدی 🔻رشد سالانه ۳۸ درصد نقدینگی 🔻کاهش ۸۶ درصدگی جذب سرمایه خارجی 🔻افزایش ضریب جینی 🔻یک هشتم شدن ارزش پول ملی 🔻کاهش ۵۰ درصدی ساخت‌وساز مسکن 🔻کاهش نرخ رشد تولید برق در کشور 🔻کاهش ۵۰ درصدی راه‌سازی در کشور
🔴رئیسی صدرنشین نظرسنجی در جمع مخاطبان اصلاحطلب؛ همتی دوم! ♦️نتیجه نظرسنجی انتخاباتی سایت عصر ایران با جامعه مخاطب اصلاحطلبی و با بیش از ۴۶ هزار شرکت کننده به شرح زیر است؛ ۱-سید ابراهیم رئیسی؛ ۱۹/۸۹ ۲-عبدالناصر همتی؛ ۱۰/۶۴ ۳-سعید جلیلی؛ ۳/۵۶ ۴-محسن رضایی؛ ۲/۶ ۵-محسن مهرعلیزاده؛ ۱ ۶-قاضی زاده هاشمی؛ ۰/۵۶ ۷-علیرضا زاکانی؛ ۰/۴۶ ۶۱/۲۹ درصد افراد هم تصمیم خود را تا کنون نگرفته‌اند.
♨️ واکنش همتی به تهدید یک عضو شورای نگهبان به ردصلاحیت در حین تبلیغات: خب رد صلاحیت کنید❗️ 🗣️ همتی در دیدار با کنشکران سیاسی، فرهنگی و رسانه ای: 🔸 برخی گفته‌اند «چرا همتی در مورد پیامک حجاب دختران اعتراض کرده و ممکن است صلاحیتش را رد کنیم»❗️ خب بکنید. مگر من حرف ناحقی زدم باز هم می گویم چرا باید به یک خانم درباره حجاب و پوشش او تذکر داده شود؛ من از رد شدن صلاحیت نگران نیستم و به تکلیفم عمل می کنم. 🔸 مسیر من معلوم و نظرات من هم معلوم است؛ به همه دوستان اصولگرا و اصلاح طلب گفته ام که لیاقت و شایستگی در دولت من ملاک است؛ یک اصولگرا اگر شایستگی داشته باشد در دولت من جای خواهد داشت. 🔸 یا یک اهل سنت اگر شایسته باشد چرا نباید در بدنه دولت از او استفاده کرد؟ مشاور ارشد اقتصادی من آقای دکتر رحمانی❗️ از اهل سنت است و همیشه از نظرات او استفاده می کنم ؛ قومیت های ما تهدید نیستند و امنیت ملی را بالا می برد
🔴ماشین تخریب محسن رضایی علیه رئیسی از کجا کوک می‌شود؟ ♦️ طی روزهای گذشته محسن رضایی بر خلاف انتظار اکثر ناظران صحنه سیاسی، حملات عجیبی علیه رئیسی انجام داده است. ♦️ بررسی‌ها نشان می‌دهد علت اصلی این حملات را باید در ستاد محسن رضایی و انتظارات محقق نشده او از سایر کاندیداها جستجو کرد. ♦️ محسن رضایی که پیش از انتخابات روی حمایت و فعالیت ستادهای رستم قاسمی و سعید محمد به نفع خود حساب جدی باز کرده بود، حالا و پس از اقبال این دو نفر به سوی رئیسی، تصمیم گرفته تا در رفتار خود با کاندیدای محوری جریان انقلابی تجدید نظر کند! ♦️ تلاش‌های محسن رضایی برای مصادره بدنه حامیان و شبکه قاسمی و محمد به شکلی بوده که در روز انتصاب «مهدی دوستی» رئیس سابق ستاد سعید محمد به سخنگویی ستاد رئیسی، تلاش‌های زیادی برای جلب همکاری وی از جمله پیشنهاد ریاست ستاد خود به وی را داشته است. ♦️ رد این پیشنهاد از سوی مهدی دوستی و حمایت تمام قد سعید محمد و رستم قاسمی از کاندیدای محوری انقلابیون، باعث تندتر شدن حملات محسن رضایی به رئیسی شده و بنا بر اخبار موثق این حملات در روزهای آینده تندتر هم خواهد شد. ♦️ بخش مهمی از ستاد محسن رضایی در حال تدارک برای حملات سنگین‌تر وی به رئیسی در جریان مناظره‌های انتخاباتی است و در میان افراد فعال در این بخش، ژورنالیست‌هایی با سوابق مشخص به چشم می‌خورد. ♦️ گفته می‌شود محسن رضایی علیرغم حرف و حدیث‌های فراوانی که درباره فعالیت‌های اقتصادی او و نزدیکانش وجود دارد، روی نجابت رئیسی حساب ویژه‌ای باز کرده و از افشا نشدن ابعاد پنهان ماجراهای حول و حوش خود خاطرجمع است؛ محاسبه‌ای که شاید درباره رئیسی درست باشد ولی درباره دیگران لزوما درست نیست.
👆مهرعلیزاده اومده یه جمله توییت کرده، اما دو تا سوتی داده
❤️سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ♦️این سخنرانی، جمعه چهاردهم خرداد، ساعت ۱۱ زنده از شبکه خبر پخش خواهد شد
📍روایت احمدتوکلی از انتخابات72 🔹وقتی عبدالناصر همتی معاون سیاسی صداوسیما و محمد هاشمی رفسنجانی رییس صداوسیما مانع پخش نطق انتخاباتی رقیب اصلی اکبر هاشمی رفسنجانی شدند!
📍عضو شورای عالی بورس: همتی با تصمیماتش زمینه ریزش بورس را فراهم کرد/ روحانی به نظرات همتی اهمیت بیشتری می‌داد 🔹شاهین چراغی: سال ۹۹ که با نوسان شدید نرخ سود بین‌ بانکی مواجه بودیم، ابتدا بازار پول آوار نقدینگی را به بازار سرمایه هدایت کرد و سپس، با بالا رفتن شاخص، هدفمند با بالا بردن نرخ سود بین‌ بانکی و مداخله در آن نرخ مقدمات ریزش بورس را فراهم کرد، اگرچه در همان زمان تذکرات لازم توسط وزیر اقتصاد و دو رئیس سازمان بورس مرتباً در جلسات داده می‌شد که سیاست‌های پولی باید هم‌ راستا با سیاست‌های مالی و بازار سرمایه باشد اما به هر حال متولی بازار پول (آقای همتی رئیس‌ کل بانک مرکزی) مسیر خودش را بدون توجه به این تذکرات کارشناسی در دولت ادامه داد و به‌ نظر می‌رسید نظر ایشان برای آقای رئیس جمهور از اهمیت بیشتری نسبت به سایر متولیان برخوردار بود.