eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
556 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴فرماندار مشهد: نقاط قوت بازی دیروز به مراتب بیشتر از حواشی آن بود/ عدم حضور بانوان یک تصمیم ملی بود نه استانی ♦️محسن داوری:در خصوص ورود زنان به ورزشگاه، تمام تصمیمات، تصمیمات ملی بود و برای همه حوزه ها با نظر ملی تصمیم گرفتیم و کسی در استان تصمیمی در این خصوص نگرفته و همه چیز با مرکز بود. ♦️نقاط قوت این بازی به مراتب بیشتر از حواشی آن بود؛ برگزاری بازی تیم‌ملی فوتبال، اتفاق بزرگی بود که در مشهد رخ داد.
🔴 مقتدی صدر پس از شکست سنگین امروزش در توییتی خطاب به چارچوب هماهنگی احزاب شیعی عراق گفت: با شما توافق نخواهم کرد 🔻مقتدی صدر رهبر جریان صدر: من با شما[چارچوب هماهنگی] توافق نخواهم کرد سازش یعنی پایان کشور. نه به سازش در تمام اشکال آن. انسداد سیاسی بهتر از توافق با شما و بهتر از تقسیم کیک با شما است، زیرا در یک دولت توافقی هیچ خیری وجود ندارد. کشور تحت انقیاد، اشغال، عادی‌سازی و سهمیه‌بندی قرار نخواهد گرفت و مردم هرگز در برابر آنها سر تعظیم فرود نخواهند آورد.
👆حرکت ناشیانه مجری صدا و سیما ♦️توئیت المیرا شریفی (مجری صداوسیما) برای به وسط کشاندن فیفا در مشکل داخلی/ خانم شریفی، آب در آسیاب چه کسی می‌ریزید؟
🌹دعای توصیه شده امام رضا(ع) برای روزهای پایانی ماه شعبان
🔴 مجری تلویزیون عذرخواهی کرد ♦️المیرا شریفی‌مقدم مجری شبکه خبر که صبح امروز با توییتی خواهان برخورد فیفا با فدراسیون فوتبال ایران شده بود، توییت قبلی خود را پاک و از مخاطبانش عذرخواهی کرد
🔺👆تشکر ویژه حضرت آیت‌الله سلیمانی از👇 ⬅️ آمرین به معروف و ناهیان از منکر دارالمومنین کاشان در جلسه تکریم ایشان و معارفه حضرت حجه الاسلام والمسلمین حسینی دامه برکاته 👈👈آیه الله سلیمانی: ...حقیقتا باید از ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و آمرین به معروف و ماهیان از منکر که در این ایام حتی (کتک)خوردند تشکر کرد... 🔴ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارالمومنین کاشان
🔴 گزارش استهلال ماه رمضان المبارک ۱۴۴۳ ه‍ . ق 📝 ماه شعبان ۳۰ روز است و یکشنبه آغاز ماه رمضان المبارک خواهد بود الف- مشخصات نجومی هلال در شامگاه جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ (۲۹ شعبان ۱۴۴۳): زمان مقارنه ماه و خورشید: ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه روز جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ زمان غروب خورشید: ساعت ۱۹:۲۶ زمان غروب ماه: ساعت ۱۹:۳۹ ارتفاع ماه: ۱.۷ درجه مدت مکث ماه بعد از غروب خورشید: ۱۳ دقیقه سن ماه: ۸ ساعت و ۳۱ دقیقه فاصله زاویه ای ماه و خورشید: ۴.۷ درجه 〰〰〰〰〰〰〰 ب ـ پیش‌بینی تقاویم و نظر کارشناسان رؤیت هلال: تقویم رسمی کشور مستخرج مرکز تقویم وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، و کارشناسان رؤیت هـلال، پیش‌بـینی کرده‌اند هـلال ماه رمضان در غـروب روز جمعه در کشور قابل رؤیت نیست. بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و غرّة ماه رمضان ۱۴۴۳ روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه خواهد بود. 〰〰〰〰〰〰〰 ج ـ گزارش‌های رسیده: ❇️ در همین راستا ستادهای استهلال و گروه‌های رصدی در سراسرکشور به همراه تجهیزات رصدی درغروب روز جمعه اقدام به استهلال نمودند که نتیجه آن به قرار ذیل است: 1⃣ مناطقی که هوا صاف بود و هلال رؤیت نشد: استان خراسان رضوی : مشهد، گروه طلاب، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، طرقبه، گلبهار، ریوش، بردسکن استان کرمان : کرمان، سیرجان استان هرمزگان : بندرلنگه استان بوشهر: گناوه 2⃣ مناطقی که هوا غالباً ابری و یا غبارآلود بود و هلال رؤیت نشد: استان خراسان رضوی : درگز، خواف، بجستان، تایباد، فیروزه استان خراسان جنوبی : بیرجند، طبس، بشرویه، خضری(صاف)، فردوس استان ایلام : ایلام، مهران، آبدانان، ایوان غرب، دهلران استان مرکزی : اراک، خمین، محلات، تفرش، کمیجان، ساوه، زرندیه استان سیستان و بلوچستان : زابل، ایرانشهر، چابهار استان اصفهان : اصفهان، شهرضا استان آذربایجان شرقی : تبریز استان فارس : شیراز، بوانات استان یزد : یزد، اردکان، میبد استان چهارمحال بختیاری : بروجن استان تهران: تهران، شهرری استان خراسان شمالی : بجنورد استان خوزستان: اهواز، دزفول، خرمشهر استان سمنان : دامغان استان قم : قم، پردیسان استان زنجان : زنجان استان گیلان: رشت استان گلستان: گرگان
بیانیه بازیگران زن ایرانی علیه آزارگران جنسی 🔹بسیاری از زنان سینماگر ایرانی همچون نیکی کریمی، هدیه تهرانی و پوران درخشنده در اعتراض به خشونت و آزارگری بر زنان در محیط سینما بیانیه صادر کردند و تشکیل کمیته‌ای مستقل در خانه سینما برای رسیدگی به این روایت‌ها را خواستار شدند. 🔹در این بیانیه آمده:« هر فرد صاحبت‌ قدرت و شهرت در سازوکار سینمای ایران از موقعیت خود برای قلدری، تهدید، توهین، تحقیر و تعرض به زنان بهره‌برداری می‌کند. بی‌آنکه نهادهای قانونی، خانه سینما، سینماگران و منتقدان آن‌ها را وادار به پاسخگویی و پذیرش مسئولیت کارشان کنند. 🔹ما زنان دست‌اندرکار سینما اعلام می‌کنیم هرگونه خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی در محیط کار از نظر ما محکوم است و برای توقف آن خواستار عواقب قانونی جدی برای متخلفین هستیم».
✳️ماجرای اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در قم 🔹🔸به‌دنبال اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) که چهارشنبه‌شب در میدان مرجعیت قم مورد حمله برخی اراذل اوباش قرارگرفته و آتش زده‌شده بود، بازسازی این تمثال در دستور کار ویژه سازمان زیباسازی و شهرداری قم قرار گرفت. ♦تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت شهر قم چهارشنبه‌شب موردحمله برخی از اغتشاش‌گران قرارگرفته و به آتش کشیده شد و در ساعت ۲:۳۶ بامداد بااطلاع به سامانه ۱۲۵، تیم اطفاء حریق آتش‌نشانی قم به میدان مرجعیت اعزام و علی‌رغم تلاش‌های انجام‌شده، بخش قابل‌توجهی از این تمثال براثر آتش‌سوزی از بین می‌رود. ♦بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق تلخ، گروه‌های زیباسازی و خدمات شهری منطقه جهت انجام امور بازسازی و ترمیم تمثال به محل اعزام می‌شوند که متأسفانه با توجه به بررسی‌های انجام‌شده به علت از بین رفتن بخش عمده‌ای از سازه امکان ترمیم و تعمیر وجود نداشته است. ♦به همین منظور سازه تمثال قبلی جمع‌آوری‌شده تا پس از ساخت تمثال جدید مجدداً در محل قبلی به‌صورت کامل نصب گردد. ♦المان تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به همراه تمثال حضرات آیات بروجردی و حائری یزدی از مراجع بزرگ تشیع و تأثیرگذار حوزه‌های علمیه در سال ۱۳۹۸ به همت شهرداری قم ساخته و در میدان مرجعیت در بلوار حضرت آیت‌الله بروجردی قم نصب شده بود.
✳️بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اقدام مذبوحانه اهانت به امام راحل عظیم الشأن بسم الله الرحمن الرحیم اقدام بزدلانه در هتک حرمت به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ امام خمینی(قدس سره)، اقدامی جاهلانه و مذبوحانه بود که نخواهد توانست کمترین تأثیری در تخریب شخصیت آن مرد راستین کارزار مبارزه با طاغوت بگذارد. این جسارت که در آستانه روز ۱۲ فرودین یوم الله جمهوری اسلامی واقع شده است؛ چنگ انداختن بر آفتابی تابان است و جز خذلان هتاکان هیچ پیامدی نخواهد داشت. ملت ما امام خود را عاشقانه و مؤمنانه دوست دارند و پیوند بین امام و امت پیوندی الهی و آسمانی است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت نابخردانه از مسئولان قضایی و امنیتی در خواست دارد با مسببان این اهانت که قلب مؤمنین به اسلام و انقلاب را در روزهای سراسر اقتدار این مرزوبوم به درد آورده است برخود قاطع و انقلابی نماید. چهره نورانی امام خمینی این شخصیت بزرگ اسلام و جهان، امروز یک الگوی جهانی برای آزادیخواهان و حق طلبان است و این نورانیت با این زبونی ها و جهالت ها کم فروغ و خاموش نخواهد شد.یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته سید هاشم حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
✳️تجمع مردم انقلابی قم در میدان آستانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ▫️در پی اقدام بزدلانه عده ای مزدور در اهانت به تمثال مبارک امام راحل، مردم انقلابی قم، امشب ۱۲ فروردین ماه ساعت ۲۰ در میدان آستانه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها روبروی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام تجمع کردند ▪️این تجمع انقلابی و پرشور با حضور گروه سرود سلام فرمانده و دهه نودی های انقلابی نسل امام خامنه ای در شهر مقدس قم برگزار شد.
✳️واکنش امام جمعه قم به اتفاق شبانه آتش زدن تصویر امام در قم ☑️آتش سوزی رذیلانه، عشق ملت به امام را در دل مردم کم نخواهد کرد 🔸آیت الله اعرافی با اشاره به اقدام شبانه و رذیلانه برخی سلطنت طلبان و منافقین در آتش زدن تصویر امام راحل در قم اظهار داشت: این اقدام در ادامه زنجیره‌ی رذیلانه از سوی سلطنت طلبان است و این کار پستی بود که عواطف مردم قم را برانگیخت و مسئولان امنیتی ریشه‌های این موضوع را می‌بایست مورد پیگیری قرار دهند و با خاطیان برخورد کنند. 🔸مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: قم قهرمان با یک مقاله ننگین علیه امام راحل، انقلاب اسلامی را پیش برد و دشمنان ملت بزرگ قم بدانند که با این اقدامات کاری از پیش نمی‌برند. 🔸آیت الله اعرافی اضافه کرد: با آتش سوزی رذیلانه، آتش عشق ملت به امام در دل مردم کم نخواهد شد و ملت بزرگ قم ایران در برابر این حرکت زشت و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی خواهد کرد و با برپایی راهپیمایی این اقدام زشت را محکوم خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 شماره: 338 🔰 مجموعه جهاد تبیین و روایت (قسمت پنجم) 💠 موضوع: رژیم پهلوی چه ماهیتی داشت؟ 🎙 کارشناس برنامه: دکتر یدالله جوانی
🔴 آمریکا: پس از ترور سلیمانی حملات به ما ۴ برابر شده است ♦️سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: پس از خروج از برجام، تروریستی اعلام کردن سپاه و ترور ، حملات به نیروهای آمریکایی ۴ برابر شده است.
☎️ زنگ عبرت: 🔴 فروردین تا حالا اینطور گذشت ۱. دو روز با سفره هفت سین رئیس جمهور ۲. دو روز با ماجرای ابی ۳. دو روز با ماجرای مهدی اکبری ۴. دو روز با ماجرای مومن نسب ۵. دو روز با ماجرای ورزشگاه و زنان ♦️موضوعات و نیازهای اصلی کشور: اقتصاد، تورم، بیکاری، تولید، طلاق، و... افکارمان مدیریت میشود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏رحیم‌پور ازغدی: حضور زنان در ورزشگاه با حضور زنان در سینما و جامعه چه فرقی می‌کند؟
🔴عمران خان: نامه تهدیدآمیز علیه من از طرف آمریکا بود/ استعفا نمی‌دهم ♦️من در مقابل ملت پاکستان اعلام میکنم، نامه تهدیدآمیز علیه من از طرف آمریکا بود. ♦️آمریکا بعلت مخالفت من با ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در پاکستان بدنبال برکناری من است. ♦️بازی را تا آخر بازی خواهم کرد و تا یکشنبه صبر می کنم تا ببینم رای در پارلمان چه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 پوستر جدید سایت رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی
🔴جایگاه زنان ایرانی در عرصه‎های مختلف کشور
📊دولت رئیسی نیامده رکورد زد 👌صادرات غیرنفتی در ۱۴۰۰ (شش ماهه دوم) رکورد زد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گزارشی عجیب از جنایت آل‌سعود فقط در یک استان یمن! ▪️تخریب ۶ دانشگاه، ۴۴۱ مسجد، ۲۹ مرکز گردشگری، ۸۲ مرکز بهداشتی و درمانی، ۳۰۷ مدرسه و مرکز آموزشی، ۷ مرکز ورزشی، ۳۰ اثر باستانی، ۴ مرکز اطلاع‌رسانی، ۵۳۱۷ مزرعه کشاورزی، ۵۱ ایستگاه و ژنراتور تولید برق، ۱۵۹۰ جاده و پل، ۱۵۵ شبکه و ایستگاه رادیویی، ۹۱۵ مخزن و شبکه آب‌رسانی، ۴۳ کارخانه صنعتی، ۳۱۲۲ مرکز تجاری، ۱۳۷ کامیون موادغذایی، ۱۷۶ بازار عمومی، ۱۵۹ مرکز توزیع موادغذایی ▪️و ۱۰هزار و ۶۶۰ شهید و مجروح، قربانیان هفت سال حمله ائتلاف سعودی تنها در استان صعده یمن است! ✅لعنت خدا بر آل سعود
🔴«جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند[باید اقدام کند].» ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ 🔰🔻با راوی انقلاب در لحظه به روز باشید. 🔰🔻 با راوی انقلاب از اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید. 🔰🔻با راوی انقلاب از دانستنیهای متنوع علمی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی بهرمند بشید. ✅با لینک زیر ما را همراهی کنید🌹🌹🌹 ❁❅❁❅❁❅❁❅❁❅❁❅❁ 🆔 https://eitaa.com/joinchat/4289855659C8f47775807 ✅""{( راوی انقلاب)}"" ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷@ravieenghlab🇮🇷✓