eitaa logo
کانال سیاسی کوثریه🇮🇷
103 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
207 فایل
《بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ》 کانال تبادل اخبار انقلابی ✍ارسال مطالب برای گروه هاومخاطبین بلامانع است. لینک کانال سیاسی کوثریه 👇 @siasikosarieh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 📱 | 🌐 موضوع: 🔻عید قربان 🍃🌀🍃 🌹پس تنها برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن. 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
🌠🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 🗣 🔶🔹 چند نکته درباره بازداشتِ ، علی اف و آل احمد 🍃🌀🍃 🔻آیا این بازداشت ها غیرِ منصفانه و مستبدانه یا سیاسی است⁉️ 🔸توجه کنید که بازداشت ها از رسول اف و آل احمد شروع نشد. 🔹نقطه شروع علی قلهکی و ادمین های جریان اصولگرا بودند. 🔸ادمین هایی که نام انقلابی و ارزشی را با خود همراه داشته‌اند. 🔹اگر قرار بود نگاه جناحی، سیاسی، حزبی یا قبیله‌ای بر مسائل امنیتی حاکم باشد، بدیهی است که خبر بازداشت قلهکی و دیگر دوستان به حقیقت نمی پیوست. 🔺پس نمیشود و نباید بگذاریم که به بازداشت‌های اخیر رنگ و بوی سیاسی بدهند. ❌ گفتنی است: 1⃣ «محمد رسول‌اف» و «مصطفی آل‌احمد» که در بحبوحه حادثه دلخراش متروپل آبادان و تهیه بیانیه براندازانه «تفنگت را زمین بگذار»، اقدام به التهاب‌آفرینی و برهم زدن امنیت روانی جامعه کرده بودند، بازداشت شدند. 2⃣ عصر دیروز «مصطفی تاج‌زاده» به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی با دستور قضایی بازداشت شد. 🖇 🖇 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 📱 | 🌐 موضوع: 🔻عید قربان 🍃🌀🍃 🌹پس تنها برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن. 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
📢📣📢📣📢📣 اجتماع بزرگ مهر فاطمی ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب ⏳ روز سه شنبه ۲۱ تیر ماه زمان:۹صبح 🏟 مکان ورزشگاه آزادی 🔹ان شاءالله با حضور حداکثری خود از حریم حجاب فاطمی دفاع می کنیم. ♦️لطفا رسانه باشید .@siasikosarieh
•[ 🎤 ]• ┓ 🖌┏ | ┛┗موضوع: رمی جمرات ✍/ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌐ایام حج تمتع است و بسیاری از مسلمانان این روزها در حال انجام اعمال عبادی-سیاسی سیزده گانه آن. 🔸 روزگاری حضرت ابراهیم (ع) در مقابل امتحان سخت الهی وگذر از زن و فرزند و تمامی متعلقات دنیوی و در جهت کسب رضایت خداوند، در دو راهی حق و باطل قرار گرفت و به مصاف با شیطان رفت. اما او در آن شرایط سخت و در رمی جمرات با غلبه بر نفس خویش بر شیطان پیروز گشت و راه حق را برگزید و خداوند نیز او را از نعمت بهشتی خود متنعم ساخت. ✅ تحلیل کوتاه: 🔸 حق و باطل از صدر اسلام تاکنون از همان زمان آدم و حوا تا به الان وجود داشته و چه بسیار افرادی که در این دو راهی، راه خود را کج نموده و سوار بر نفس خود در مسیر باطل قرار گرفته و منحرف شدند. و نیز ابراهیم هایی هم بودند و هستند که با قربانی نمودن و رمی جمره شیطان درون، در مسیر حق پا نهاده و تلاش بر احیای سنت های الهی نمودند. 🔸در این میان مروری بر سرنوشت حکومت های دینی و غیر دینی و رهبران آنها در طول تاریخ اسلام و معاصر، صحت این مسئله را به خوبی روشن می‌کند. از سرنوشت پیامبران و ائمه معصومین(ع) و حکام و خلفای مشرک آن زمان بگیرید تا رهبران دینی و غیر دینی حال حاضر. 🔺آنچه که بایستی مد نظر و ملاک عمل ما باشد این است که در دو راهی حق و باطل، ببینیم چه کسی در مسیر حق است، در همان مسیر قدم بگذاریم. ♻️ (ق جهاد تبیین و روایت فیروزه) 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
🔘 نسخه صوتی کتاب «ولنگاری فرهنگی» 🔻کتاب ولنگاری فرهنگی، نوشته استاد اسماعیل شفیعی سروستانی از سهل انگاری مسئولان فرهنگی کشوری سخن می گوید که در برابر ریزش سنگباران فرهنگ غربی، چتری دفاع بومی از جنس حریر! بر فراز سرزمین خود افراشته است... 🎧 شنیدن نسخه صوتی کتاب در لینک زیر: https://fa.mouood.com/audio-book @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 📱 | 🌐 موضوع: 🔻میراثِ مادرانه 🍃🌀🍃 🌹حجاب و عفاف سرچشمه کمال زن است 🔖 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
🌠🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 🖼 ♦️گـــورِ پَهلـــوی 🍃🌀🍃 🔹 پس از کشتار هزاران نفر از مردم در مسجد گوهرشاد درسال 1314 هـ.ش که به دلیل مخالفت با کشف حجاب صورت گرفت، مأموران رضاخان پیکر‌های شهدا و حتی زخمی‌ها را با کامیون به چند نقطه در مشهد منتقل و بدون انجام غسل و کفن در گورهای دسته جمعی دفن کردند. ♻️ (مرکز فضای مجازی استان) 🔖 🔖 🖇 🖇 🍃 🌺🍃 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 🎥 🌐 موضوع: حجاب؛ مصونیت یا محدودیت!؟ 🍃🌀🍃 🔻 یک خانم با سه گریم متفاوت کنار خیابان ده دقیقه می ایستد، عکس العمل مردها را نسبت به پوشش، خوب نگاه کنید و خودتان قضاوت کنید. حتی از حجم خودروها شاید بشود مردها را هم غربال کرد!* ببینید😎 ♻️ 🖇 🖇 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 📱 | 🌐 موضوع: 🔻حجاب وقار است... 🍃🌀🍃 🌹امام خامنه ای(حفظه‌الله): حجاب وقار است، متانت است، ارزش گذاری زن است... ‌. ♻️ (ق جهاد تبیین و روایت سلمان) 🔖 🔖 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 🖼 ♦️تبلیغ حجاب 🍃🌀🍃 📣 چگونه حجاب را ترویج کنیم❓ 👌 پیشنهادهای رهبر معظم انقلاب برای ترویج حجاب در جامعه 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
🎤🍃 🍃 [• | | •] | سلسله جلسات تحلیلے ایران عفیف🌹 🔰 ⁉️| سوال: 🔸حجاب از حق الله تا حق الناس 1⃣ اساسا حجاب اجباری است یا نه؟ 2⃣ اگر حجاب زمان حکومت انبیا اجباری نبوده است، چرا ما اجباری کردیم؟ ✅| پاسخ 🔻پاسخ مساله اول؛ قریب به اتفاق فقها حجاب را جز ضروریات دین می دانند. آیه "قل للمومنات یغضضن...." به تعبیر اکثر مفسیرین مانند طبرسی و علامه طباطبائی و مکارم شیرازی و...با این شان نزول است که چون زنان پیراهنی می پوشیدند که گریبانشان باز بوده است، این آیه نازل شده است که باید روسری راطوری ببندند که قسمت های یاد شده و مو و دور گردن و غیره پوشیده شود. بعد از نزول این آیات داریم که عايشه زنان انصار را چنین ستایش می کرد که " حتا یک نفر آنان مانند سابق بیرون نیامدند و سر خود را با روسری مشکی می پوشاندند." اینجا خیلی اختلافی نیست. عبور کنیم. 🔻پاسخ مساله دوم: برخی معتقدند در زمان انبیا حجاب اجبار نبوده است. اولا در این رابطه اجماع نیست. مثلا به اعتقاد شهید مطهری اساساً دوره ای را نمی توان نشان داد که به طور عمومی شدت حجاب بیش از زمان رسول اکرم است. و احتمالا این شدت حجاب بیانگر اهتمام حکومت نبوی در اجرای این دستور الهی باشد. با این حال استدلال ما اینجا نیست. حجاب امری اجتماعی است. وقتی درباره اجتماعی بودن حجاب حرف می زنیم از یک حکم ثانوی سخن می گوئیم که حکم حکومت است. چه آنکه حکم اجتماعی در نظام دینی(ثانوی و حکومتی) می تواند حکم اولیه را هم در نوردد؛ بگذریم. به تعبیر دیگر حکومت اسلامی به دلائل فراتر از دلائل فردی، مثل بهداشت اجتماعی و دینی می تواند حکم به اجباری بودن حجاب کند. دقت بفرمائید اهمیت اجبار فراتر از خود حجاب است؛ بهداشت اجتماعی و روانی و روحی و صیانت از هویت دینی و ایجاد بستر دین گرائی و حفظ و نگهبانی از کلیت دین. کسانی که دنبال سیره در مساله اجباری بودن حجاب می گردند احتمالا نمی توانند پاسخ دهند که چرا کمربند ایمنی واجب است؟ چرا سربازی واجب است؟ چرا پرداخت مالیات واجب است؟ و ... علت این است که فهم درستی از حکم اجتماعی پیدا نکردند. حضرت امام این دسته از احکام اجتماعی را حکم الهی می داند شبیه احکام اولیه اسلام که به قاعده "نفی ضرر" مطرح می شود. همان قاعده عقلائی و بدیهی که در منشور حقوق بشر غربی نیز تصریح شده است. 🔖 🖇 📝🍃@siasikosarieh
🎤🍃 🍃 [• | | •] | سلسله جلسات تحلیلے ایران عفیف🌹 🔰 ⁉️| سوال: 3⃣ چرا باید حکومت از قوه قهریه برای حجاب استفاده کند؟ مگر دین اختیاری نیست؟ 4⃣ گشت ارشاد و استفاده از قوه قهریه هیچ تاثیری در کاهش بی حجابی نداشته است. پس چرا ادامه می دهیم؟ ✅| پاسخ 🔻پاسخ سوال سوم: دین اختیاری است. ولی مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب جزئیات دین. اگر اسلام را پذیرفتید حجاب و نماز و حج جزئی از آن است. بازهم مردم می توانند دینی که پذیرفتند را کامل کنار گذارند که البته متضمن آثار اخروی است. اما کنار گذاشتن جزئی از دین نباید منجر به ضرر جامعه شود. لذا شرب خمر در خانه یک حکم دارد و در خیابان متضمن ضرر اجتماعی و یک حکم. لذا برای حاکم بیش از آنکه حرام خواری شراب خوار مهم باشد، ضرر به جامعه اهمیت دارد. انشالله در این رابطه دقت داریم. از اینرو قوه قهریه برای جلوگیری از ضرر جمع مقابل تعرض فرد از بدیهیات است. وجود قهریه در حکومت اسلام به روشنائی خورشید است. 🔻پاسخ سوال چهارم: گفته شده است قوه قهریه در موضوع حجاب بی تاثیر است. بی تاثیر در چه چیز؟ برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است بی حجاب، باحجاب شود. غلط فاحشی است. برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است حجاب در جامعه رشد کند. غلط فاحشی است. پس گشت ارشاد چیست؟ گشت ارشاد دفاع از حق الناس است؛ چیزی فراتر از حق الله. حجاب فردی، تکلیف شرعی و حق الله است ولی وظیفه نظام دفاع از حق الناس است. قوانین حکومت باید بنحوی باشد که نه تنها اهل حجاب احساس غربت نکنند، بلکه فضای اجتماعی نیز به خودی‎ خود مشوق آن‌‎ها باشد. قانونی شدن حجاب یکی از روش‌‎هایی است که فضای اجتماعی را با خواست درونی اهل حجاب، هماهنگ می‎کند؛ حتی اگر بدحجاب‌‎ها در عمل بیشتر از محجبه‌‎ها باشند. لذا امام صادق فرمود اگر همه مردم نیز حج را نخواستند مقابل آنها بایست. 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────     ↻  ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 🎞 🌐 موضوع: 🔻حجاب در ادیان دیگر از زبان استاد رحیم پور ازغدی 🍃🌀🍃 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 آیا حجاب اجباری است یا نه؟ به چه دلیل؟؟ 💡 آیا امر به معروف درباره حجاب واجب است؟ 👈 مگر خطاب قرآن درباره حجاب به مومنین نیست؟ پس چرا ما غیر مومنین را ملزم به حجاب می‌كنیم؟ 🖐 چرا در صدر اسلام پیامبر اكرم (ص) درباره حجاب اجبار نمی‌فرمودند و گشت ارشاد نداشتند اما در جمهوری اسلامی اجبار میكنند؟؟ 🎙 استاد محمدی پاسخ می‌دهند. @siasikosarieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎤🍃 🍃 [• | | •] | سلسله جلسات تحلیلے ایران عفیف🌹 🔰 ⁉️| سوال: 3⃣ چرا باید حکومت از قوه قهریه برای حجاب استفاده کند؟ مگر دین اختیاری نیست؟ 4⃣ گشت ارشاد و استفاده از قوه قهریه هیچ تاثیری در کاهش بی حجابی نداشته است. پس چرا ادامه می دهیم؟ ✅| پاسخ 🔻پاسخ سوال سوم: دین اختیاری است. ولی مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب جزئیات دین. اگر اسلام را پذیرفتید حجاب و نماز و حج جزئی از آن است. بازهم مردم می توانند دینی که پذیرفتند را کامل کنار گذارند که البته متضمن آثار اخروی است. اما کنار گذاشتن جزئی از دین نباید منجر به ضرر جامعه شود. لذا شرب خمر در خانه یک حکم دارد و در خیابان متضمن ضرر اجتماعی و یک حکم. لذا برای حاکم بیش از آنکه حرام خواری شراب خوار مهم باشد، ضرر به جامعه اهمیت دارد. انشالله در این رابطه دقت داریم. از اینرو قوه قهریه برای جلوگیری از ضرر جمع مقابل تعرض فرد از بدیهیات است. وجود قهریه در حکومت اسلام به روشنائی خورشید است. 🔻پاسخ سوال چهارم: گفته شده است قوه قهریه در موضوع حجاب بی تاثیر است. بی تاثیر در چه چیز؟ برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است بی حجاب، باحجاب شود. غلط فاحشی است. برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است حجاب در جامعه رشد کند. غلط فاحشی است. پس گشت ارشاد چیست؟ گشت ارشاد دفاع از حق الناس است؛ چیزی فراتر از حق الله. حجاب فردی، تکلیف شرعی و حق الله است ولی وظیفه نظام دفاع از حق الناس است. قوانین حکومت باید بنحوی باشد که نه تنها اهل حجاب احساس غربت نکنند، بلکه فضای اجتماعی نیز به خودی‎ خود مشوق آن‌‎ها باشد. قانونی شدن حجاب یکی از روش‌‎هایی است که فضای اجتماعی را با خواست درونی اهل حجاب، هماهنگ می‎کند؛ حتی اگر بدحجاب‌‎ها در عمل بیشتر از محجبه‌‎ها باشند. لذا امام صادق فرمود اگر همه مردم نیز حج را نخواستند مقابل آنها بایست. 🔖 🖇 🖇 @siasikosarieh
برسر در عرش ملکوتی بنوشتند حُبّ علی و آلِ علی خطّ امان است ... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@siasikosarieh