eitaa logo
Sick mind.
77 دنبال‌کننده
521 عکس
216 ویدیو
3 فایل
- لینک‌ناشناس‌واسه‌هم‌صحبتی‌و‌ارتباط: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
مشاهده در ایتا
دانلود
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
با دوساعت خواب، از ساعت ۲ ظهر تا الان سرپا بودم.
کانالای ارتیستایی که جز خودشون، ادمین هم دارن اینجوریه که
Sick mind.
کانالای ارتیستایی که جز خودشون، ادمین هم دارن اینجوریه که
یه عکس از ارتش میفرسته و زیرش انتقاد از ارت خودش میذاره مثلا "چرا انقدر زشت شد" یا "بدترین ارت عمرم" یا...
بعد کله ادمیناش میریزن رو سرش که نهه عالیههه بی نقصهه کراشههه و این حرفا‌
خب اخه
این شبیه یه چرخه‌س
رومخ شده دیگه نصف کانالای ارتیستی که دارم همین شدن
خب الان اکه واقعا بنظرت زشت شده چرا گذاشتی؟ تا بشنوی که بقیه بهت میگن نهه عالی شدهه!!؟؟
منم گاهی کارامو میذارم و ازشون انتقاد میکنم ولی خب ادمین که ندارم.