3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
Sick mind.
کانالای ارتیستایی که جز خودشون، ادمین هم دارن اینجوریه که
یه عکس از ارتش میفرسته و زیرش انتقاد از ارت خودش میذاره مثلا "چرا انقدر زشت شد" یا "بدترین ارت عمرم" یا...
خب الان اکه واقعا بنظرت زشت شده چرا گذاشتی؟ تا بشنوی که بقیه بهت میگن نهه عالی شدهه!!؟؟