این داستانش طوریه که یهو یچیزیو میفهمی توی داستان و این چیزه یه داستان دیگه پیشرو داره.
خوشحالم که این انیمه رو انقدر رندوم ازش یه ویدیو پیدا کردم و بعدم بعد از چندماه پیدا کردنه اون ویدیوی رندوم و ذخیره کردنش، تصمیم به دیدنش کردم و اسمشو از رفیقم پرسیدم و اسمشو بهم گفت و دیدمش.
Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
ولی بازم کانوت اونقدرام لوس نیست. اصلا مثل یه شاهزاده نیست ولی بازم مطمئنم طرفدارای خودشو داره. فعلا که نمیدانم کاملا.
از هارالده هم سکانس ببینیم میگم که بنظرم کدوم شخصیت باحال تره.