Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
ولی بازم کانوت اونقدرام لوس نیست. اصلا مثل یه شاهزاده نیست ولی بازم مطمئنم طرفدارای خودشو داره. فعلا که نمیدانم کاملا.
از هارالده هم سکانس ببینیم میگم که بنظرم کدوم شخصیت باحال تره.