نیل ☙
دخترای من،
اسمِ -متفاوتِ زیبا- مثل یه نهال بود؛ که بیشتر از دو سال پیش کاشتمش. حالا وقتشه که یکم قد بکشه و پخته تر بشه، میوه بده.
توی این روند، تا الان پروفایل و لینک رو تغییر دادم، و حالا اسمش رو تغییر میدم به -نیل- .
و محتوای با کیفیت تری در اون قرار میدم.
هنوزم همونم. همون نهالِ مثلا سیب. ماهیت تغییری نمیکنه. فقط دیگه نازک و شکننده نیست و یه سری شاخ و برگ بهش اضافه میشه و شکوفههاش میوه میده.
فکر میکنم بهترین تشبیهی بود که میتونستم بکنم.
لطفاً برای اسم و پروفایل و محتوای جدید بهم بازخورد بدین، رعایت سلیقهی شما برام ارزشمنده.
نیل ☙
-
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ
وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
🖤🌄|