خدا هیچوقت تو رو دست خالی نمیذاره.
تمام چیزهایی که از دست دادی رو جایگزین میکنه.
اگه ازت میخواد که یه چیزی رو بذاری کنار برای اینه که ازت میخواد که یه چیز مهمتری رو بهدست بیاری.🌱
@sin_mousavi
حتی در روزهایی که حالم با خودم خوب نبود، میخواستم حال تورا خوب کنم.♥️
@sin_mousavi
مرا ز روز قیامت غمی که هست این است
که روی مردم عالم دوباره باید دید . .
@sin_mousavi
پاییز پناه خیال انگیز دلدادگی ست.
آغوش باران زده اش ،امن ترین عاشقانه ی دنیاست.
اصلا انگار آمده که عاشقی کند،
و عاشق کند.
- مریم روزبهانی
4_5976514371830941914.flac
حجم:
23.2M
عزیزم تو در پناه خدایی؛ و خدا هرگز دیر نمیکنه :)♥️
- شببخیر .
شب های هجر را گذرانده ایم و زنده ایم
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود .
@sin_mousavi
محبوب من . .
یک سه شنبه پاییز، در کوچه شما بودم .
دیدم صدای هق هق گریه می آید ؛
دلم سوخت
جلو رفتم . دیدم یک دسته کلید است.
گفتم چرا گریه میکنی ؟!
کلید ها گفتند: ما گم شده ایم
گفتم برای همین گریه میکنید؟
کلید ها گفتند: نه !
«ما گریه میکنیم چون آنکه ما را گم کرده دنبال ما نمیگردد»
یاد خودم افتادم .
کنار کلید ها نشستم
من هم با کلید ها گریه کردم :)
@sin_mousavi
" عیبی نداره اگه حالت خوش نیست "
بعضی دردها و رنجهارو نمیشه حل کرد ،
باید به دوش کشید ، باید تحمل کرد .
- مجتبیشکوری