eitaa logo
سیاهدونه | زندگی ایرانی
179.7هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
312 ویدیو
33 فایل
🇮🇷🍃📌با افتخار می کوشیم برای احیای سبک زندگی ایرانی،اسلامی تماس : 09129442352 ✅کانال رضایت مندی از محصولات 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/546636259C317f7f451d ✅تبلیغات در کانال سیاهدونه 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1795293425C9f066528de
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این شما و این سیاهدونه...☺️✨️ برای اعضای جدید خانواده ی سیاهدونه...😌 .
شب بخیر☺️
. سلام☺️👋🏼 .
. ایا میدانید ما هر سری روی کمپین های قبلی کانال پشتیبانی داشتیم و یه سورپرایز هایی گاهی داشتیم توی کانال های پشتیبانی....؟!😉 و ایا میدانید این سری ما کانال پشتیبانی نداریم؟😌 و ایا میدانید این دفعه سورپرایز هاتون توی بسته هاتون میرسه دستتون؟؟😎 (نگهشون دارید بعدا به دردتون میخوره☺️👋🏼) .
بگم؟
. ⚠️توجه توجه⚠️ 🚫خطر اسپویل🚫 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📍موقعیت1: چند روز دیگه کسایی که کفلمه تهیه کردن:👆🏼 بریم ببینیم.... سورپرایز چیه؟؟؟😌💣 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📍موقعیت2: بلافاصله بعد از موقعیت 1😌👆🏼 چه اتفاقی میوفته؟؟؟ بریم ببینیم...👆🏼 .
بله😌 نگهشون دارید بعدا به دردتون میخوره☺️👋🏼 .
. سلام☺️ ببین عزیزم، باتوجه به دستور های مصرف مختلف ،متفاوته، ولی اگر برای👈🏼 پیشگیری از بیماری ها و تقویت بدن بخوای مصرف کنی، هر بطری برای دوماه حدودا کافیه ولی مثلا اگه 👈🏼خانومی برای درد قاعدگی بخواد مصرف کنه، یک بطری توی یک دوره قاعدگی ممکنه مصرف بشه... پس برای مصرف عادی یک شخص، برای پیشگیری و تقویت بدن، حدود ۶ بسته برای مصرف یک سال کافیه🖐🏼 ⚠️اینجا رو توجه کن👋🏼👇🏼 اینجا👇🏼 ❌️ولی اگه👈🏼 دچار بیماری یا مشکلی هستی که باتوجه به دستور مصرف اونا باید مصرف کنی،قطعا تعداد بیشتری میخوای.... اگر 👈🏼یک ،دو یا سه تا بیماری از موارد بروشور رو داری،طبق همون تهیه کن،یعنی تعداد رو جمع بزن و مصرف کن،این تعداد ها هم به صورت حداقلی هست،"حداقلی".... ولی اگر 👈🏼بیشتر از ۴ مورد از موارد توی بروشور رو داری، 👈🏼تعداد مورد نیاز همه رو باهم جمع بزن و اگر نتونستی همه اش رو،حداقل، حداقل، نصف اون تعداد رو تهیه کن تا نتیجه ببینی.... و دستور مصرفش هم،👇🏼 اگه چندتا بیماری داری،طبق اون دستوری بخور که بیشترین تعداد کفلمه نوشته شده براش... .
roo copy (1) (1).jpg
4.78M
. کفلمه چیست، و چه کاربردی دارد؟👆🏼👇🏼 چه تعدادی نیاز دارم؟ دستور مصرف؟ ایا برای مشکل منم کاربرد داره؟ .
. کفلمه که بود و چه کرد،با کیفیت پایینتر 👆🏼(برای کسایی که فایل نمیتونن باز کنن) .
. 😍😂 ممنون از محبتتون☺️💐♥️ .
☺️☺️ سفارشات داره یکی یکی میرسه به دستتون☺️ حدود ۴۵ درصد ارسال شده که از امروز کد مرسوله ها رسیده دست ادمین ها و میفرستن پی وی تون... ولی بدون کد مرسوله هم بسته ها داره میرسه... شاید قبل کد مرسوله هم بسته تون به دستتون برسه اماده باشید☺️♥️💐 .
یه سریا گفتن نفهمیدن سورپرایز چی بود سورپرایز این کارت هاست، که با کفلمه ها دستتون میرسه😉... حالا بعدا راجع بهشون میگم بهتون...‌ به صورت رندوم توی بسته هاتون گذاشته میشه☺️
. فقط "۴ روز "دیگه مونده تا اتمام اخرین موجودی کفلمه ی ۱۴۰۳👋🏼 .
. 📌هر هفته یه ویروس جدید 📌هرروز وقتی بی انرژی هستی قهوه و انرژی زا و... 📌هرموقع درد داری مسکنای مختلف 📌هر موقع بدنت قوت نداره، امپول ویتامین و تقویتی قلب 📌هرموقع رحمت مشکل داره ،ناباروری داری در به در دکتر و معاینه و انواع داروی شیمیایی و گیاهی و عطاری و.... 📌هرموقع افسردگی داری در به در دکتر و مشاور و روانشناس و داروهای اعصاب... 📌هرموقع عفونت و...داری داروهای مختلف چرک خشک کن و انتی بیوتیک 📌هر موقع اسهال و استفراغ داری، مسمومیت داری در به در درمانگاه و دکتر و داروخونه 📌هرموقع یبوست داری در به در عطاری و ملین و.... 📌هرموقع معده درد و سردرد داری دنبال انواع قرص و داروی شیمیایی 📌هر موقع روده هات مشکل دارن، پوستت کدر و لک و بد رنگه در به در انواع کرم و محصولات پوست،به جای درمان روده ها... 📌هرموقع پا درد و کمر درد داری در به در دکتر و معاینه و فیزیوتراپی و مسکن و.... 📌هرموقع اعصابت ضعیفه حافظه ات ضعیفه در به در دنبال تقویت کننده و دکتر و مشاور و عطاری... 📌هرموقع تهوع و ویار بارداری داری فقط باید تحمل کنی و بارداریت و به بدترین شکل ممکن بگذرونی 📌هرموقع درد قاعدگی داری فقط کمپرس گرم و مسکن و تحمل درد.... . اینا👆🏼،فقط" بخشی" از مشکلاتیه که کفلمه درمان میکنه...☺️ "فقط،بخشی".... .
. یکشنبه،اول مهر اخرین موجودی کفلمه ی ۱۴۰۳ هست ❌️یکشنبه،اول مهر راس ساعت ۱۵❌️ .
. اون کسی که میاد با وجود اینهمه محدودیت، به هر ترفندی شده، عمده میخره چون میدونه چه گنجیه.... اون بهتر میدونه...👋🏼 .
. موجودی این کمپین خب خیلی کمتره چون خودم نزاشتم پک بشه برای کسایی که کم خریدن یا نخریدن،تا حقوق ها واریز بشه و یارانه ها واریز بشه... اون سری،هزار نفر اول تخفیف داشتن،۳۸۹ و بقیه،به قیمت اصلی یعنی ۷۸۰ واریز کردن... این سری هم ،خب چون این تخفیف برای افراد با توان مالی پایینه، قصد داشتم تخفیف بزارم و اینکارو هم میکنم ولی واقعا اینکه همه شو با قیمت تخفیف عرضه کنیم واقعا به هیچ عنوان امکان پذیر نیست برامون... چون ارسال هم رایگانه... حالا یه عده ای میگفتن، مثل سری قبل،یه تعدادی با تخفیف بالا و مابقی به قیمت اصلی باشه یه عده ای هم میگفتن حد وسطش رو بزارید برای همه.... که هنوز سر این تصمیم نهایی نشده... شما بگید نظرتون چیه؟؟ .