eitaa logo
🌏سیاست مهدوی🌎
1.3هزار دنبال‌کننده
85.6هزار عکس
61.8هزار ویدیو
512 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 بعد از فرمان «جهاد تبیین» باید در زندگی تک‌تک ما تغییر و فعالیت مضاعف دیده بشود 🌀 دفاع مقدس «واجب کفایی» بود، اما جهاد تبیین «واجب عینی» است؛ یعنی بر همه واجب است 🌀 اگر جهاد تبیین، واجب عینی و فوری است فراهم‌کردن مقدماتش هم بر ما واجب است 🔻 برای جهاد تبیین چه اقداماتی باید انجام بدهیم؟ 1️⃣ کسب مهارت‌های لازم؛ از مهارت متن‌نویسی و تدوین تا سخنوری، مناظره، توئیت زدن و... 2️⃣ پیدا کردن مخاطب، ساختن مخاطب و توسعۀ مخاطب 3️⃣ مطالعه و تحصیل دانش و آگاهی؛ مقدمۀ لازم برای جهاد تبیین 4️⃣ برای جهاد تبیین نیاز به کار جمعی و پیوند‌های اجتماعی قوی‌ داریم. 👤علیرضا پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نخبه های معلولی که از نظر وزارت بهداشت باید حذف شوند! ⚡️رهایی از امپراطوری پزشکی و سلامت که در کشور راه افتاده، فقط و مطالبات جدی مردمی را میخواهد! ⚡️تغییر قوانین غیراصولی و غیر اسلامی و خودباوری برای تعیین قوانین صحیح... پی نوشت 🔰جناب آقای رئیسی، متاسفانه در طول 2 سال گذشته علی الخصوص در 6 ماه اخیر بر اساس اطمینانی ساده انگارانه ، سلامت 80 میلیون ایرانی بازیچه ی افکار چنین مجموعه ای قرار گفته شده ،مجموعه ای که بر اساس تعالیم و دستورات سازمانهای غربی هر عمل غیر انسانی را مباح و جائز می دانند و در تازه ترین افتضاحِ خود ، فتوا صادر کرده و اهدای جسد شیعیان به مراکز آموزشی را مجاز اعلان نموده اند. 🔰جناب آقای رئیسی، وزیری که توسط خودتان بر مقدرات سلامت کشور حاکم گردیده با فریبکاری ملت ایران را متقاعد ساخت پس از تزریق 2 دُز واکسن جشن پایان کرونا را خواهد گرفت ولی نه تنها خبری از پایان کرونا نیست بلکه مجموعه ی تحت مدیریت عین اللهی با وقاحت تمام بر وجوب تزریق واکسن به فاصله ی زمانی هر 3ماه یکبار تاکید می نمایند. 🔰جناب آقای رئیسی،به نظر شما منطقی است با اطمینان به سخنان چنین مجموعه ای هر 3ماه یکبار با تهدیدهای مختلف، مردم را وادار به تزریق دُز های بعدی نمایند. 🔴جناب آقای رئیسی،نتیجه ی عملی فشارهای غیرقانونی به ملت ایران برای تحمیل دستورات سازمان آمریکایی who،نه تنها تاکنون در سلامت جامعه تاثیری نداشته بلکه روز بروز باعث کاهش پایگاه اجتماعی دولت گردیده است. ✍️سید ابراهیم میرپورفرد
هشدار به ایران و کشورهای مسلمان 🔰 ذخیره استراتژیک گندم عراق حداکثر ۲ ماه کفاف مصرف این کشور را می‌دهد، اوضاع در بقیه کشورهای عربی نیز در نقشه مشخص است👆ق علامت تعجب: اعلام نشده قرمز: حداکثر ۲ ماه زرد: ۴ تا شش ماه نارنجی: ۶ ماه یا تا پایان ۲۰۲۲ سبز: بیش از یکسال آبی: اکتفا و اعلام نشده کافی است بدانیم فقط روسیه و اکراین حدود 40% گندم دنیا را تامین می کنند که طی دو هفته گذشته بشدت قیمت این کالای راهبردی افزایش یافته است. امام باقر، علیه‌السلام، فرمود: هنگامی‌که ربا آشکار شود، مرگ ناگهانی ظاهر می‌گردد و هنگامی‌که از پیمانه‌ها کم گذاشته شود [یعنی کم‌فروشی شود]، خداوند آنان را به قحطی و کمبود دچار می‌کند؛و هنگامی که زکات پرداخت نشود، زمین تمامی برکات خود، اعم از کشت و میوه و معادن را بازمی‌دارد؛ و هنگامی که در حکم قضاوت ستم روا گردد، بر گناه و دشمنی یکدیگر را یاری می‌نمایند؛ و هنگامی که پیمان [الهی] را زیر پا بگذارند، خداوند بَدانِشان را بر آنان مسلط می‌کند و آن‌گاه خوبانشان هرچه خدا را بخوانند، دعایشان اجابت نمی‌شود».
💠 عمق فاجعه برای اسرائیل میدونید کجاست؟ اون قسمتی که مسئولیت حفاظت سایبری داشته، خودش مورد حمله قرار گرفته و از کار افتاده 😂👌 ترجمه توییت: ♨️ حمله سایبری گسترده علیه اسرائیل. وب سایت های دولتی از جمله سازمان امنیت سایبری ملی که مسئول حفاظت از فضای سایبری غیرنظامیان است، از کار افتاده است.
💠 آغاز جنگ مقدس علیه صهیونیست‌ها ▪️رژیم صهیونیستی به صورت رسمی در حال آچمز شدن توسط ایران است تنها ۲۴ ساعت پس از حملات دردناکه موشکی ایران به مقر خرابکاری و جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال عراق تاکنون خبر دیگر از ضربات مهلک وارد شده به این رژیم منتشر شده است نشان می‌دهد ایران به صورت ویژه بر مقابله با توسعه طلبی امنیتی و نظامی صهیونیست‌ها متمرکز کرده و در حال محدود کردن این رژیم در داخل مرزهای اشغالی آن است. ▪️انهدام تیم جاسوسی مشترک ترکیه و رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی، پس از انتشار خبر دستگیری عوامل خرابکار وابسته به این رژیم در تاسیسات مهم و راهبردی هسته‌ای فردو، و حالا هم انتشار خبر هجوم گسترده و بی‌سابقه سایبری به زیرساخت‌های دولتی و امنیتی نداسته رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد ماجرا برای صهیونیست‌ها بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنند. ایران با ورود به مرحله تهاجمی می‌خواهد رژیم‌ صهیونیستی را به صورت رسمی سرجای خود بنشاند. ▪️درحالی که صهیونیست‌ها فکر می‌کردند ایران درگیر مذاکرات است و قدرت واکنش به اقدام خرابکارانه این رژیم را ندارد و آنها می‌توانند با پنهان شدن در شهر اربیل در شمال عراق دسترسی بسیار خوبی به عمق ایران داشته باشند، نه تنها دستشان یکی پس از دیگری در حال قطع شدن است بلکه کل ساختار تشکیل شده و تعیین شده برای ضربه به ایران خود زیر ضربه رفته و تمام راه‌های ارتباطی و لینک‌های ایجاد شده نیز خاموش شده است. ▪️در طول ساعت‌ها و روزهای آینده منتظر خبرهای جدید و ویژه‌ای از سرزمین‌های اشغالی باشید که رژیم صهیونیستی چگونه باید تقاص تمام اقدامات و رفتارهای ضد ایرانی خود را یکجا بدهد. در حالی که آمریکا سرگرم جنگ در شرق اروپا بوده و تمام تمرکز خود را بر اوکرین گذاشته، رژیم صهیونیستی هیچ پشتیبانی در این نبرد نخواهد داشت و ایران به راحتی سر کفتار را قطع خواهد کرد. ✔️جنگ مقدس ایران علیه صهیونیست‌ها شروع شده و به زودی شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود...‌
💠برخی از دوستان در طول یکی دو روز گذشته به من پیغام داده و مدام می‌گویند فلانی اگر موشک‌های ایران قدرتمند است پس چرا این ساختمان را منفجر و‌ کن‌فیکون نکرد؟ در تمام تحلیل‌ها، یادداشت و گزارش هایی که در طول ۴۸ ساعت گذشته در کانال در مورد ویلای مسرور بارزانی یا همان مقر جاسوسی و کمپ آموزشی موساد در شهر اربیل نوشتم و تاکید کردم که این ویلا یا پادگان صهیونیست‌ها به شدت امنیتی ساز بوده است. شاید برخی از‌ دوستان مفهوم امنیتی ساز را نمی‌دانند که یعنی چه! برای اینکه بدانید این عکس را با دقت هرچه تمام‌تر نگاه کنید تا میزان بتن و میلگردی که در این سازه به کار رفته را مشاهده کنید. ساختمان به گونه ای ساخته شده بود که در برابر بمب‌های سنگین شاید هم موشک‌های کروز مقاومت کند. اما سرعت سرسام‌آور موشک‌های تاکتیکی ایرانی در فاز نهایی و انرژی جنبشی ایجاد شده هنگام اصابت تقریباً از این ساختمان چیزی باقی نگذاشته است. اگر دقت کنید بین سقف طبقه اول و طبقه دوم شاهد دو لایه بتن ریزی مسلح و سنگین هستیم که نشان می‌دهد این ساختمان به منظور خاصی ساخته شده اما از قدرت تخریب موشک‌های فاتح‌‌ در امان نمانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ویژگی زیردریایی هوشمند جدید سپاه ایران چیست و چگونه عمل می‌کند؟ «زهپاد» واژه جدیدی است که وارد واژگان نظامی ایران شده و به زودی شاهد گسترش بهره گیری از این تسلیحات جدید علیه دشمنان ایران عزیز خواهیم بود. زیردریایی‌های هوشمند بدون سرنشین که مانند اژدرهای سرگردان عمل می‌کنند در مدل انتحاری خود به دلیل ماندگاری زیاد و برد قابل توجه در زیر سطح می‌توانند هر شناوری را به قعر دریاها بفرستند.
💠 زیردریایی‌های نیروی دریایی سپاه برای نخستین بار رونمایی شد 🔹 مراسم الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه امروز با حضور فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد. 🔹 ماندگاری و تاب‎آوری،‌ افزایش سرعت تا ۹۵ نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت انداز، موشک‎انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است. 🔹 ارتقای بُرد و قابلیت مانورپذیری موشک‎ها ،گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‎های قبلی نیز از ویژگی‎های سامانه‎های جدید موشکی الحاق شده به نیروی دریایی سپاه است. 🔹 برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت‎ها به شمار می‎رود.
shabnameh785.mp3
9.75M
💠حمله روسیه به مرکز مستشاری ناتو در اوکراین / چند نکته درباره ارتش چند ملیتی غرب شبنامه / حمله روسیه به مرکز مستشاری ناتو در اوکراین / نیروی زمینی غرب توان حضور در نبردهای پیش رو را ندارد / آنها به فکر آموزش گروه‌های شبهه نظامی و به کارگیری آنها در بلند مدت هستند / همزمان آنها در حال مقابله با اندیشه جهاد و شهادت در کشورهای غرب آسیا هستند/ چند نکته خیلی مهم درباره آینده پیش رو که باید مرور کرد.../ قسمت ۷۸۵
🔴 سرتیترهای خبری حمله سایبری به رژیم صهیونسیتی 🔹 اختلال گسترده در تمامی سایت‌های وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی 🔸 تمامی سایت‌های وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده است و وزرای این رژیم نیز نمی‌توانند سایت‌های دولتی را باز کنند. 🔹 روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» هم خبر داد که چند سایت دولتی در این رژیم هک شده است و سایت‌های وزارتخانه‌های «کشور، بهداشت، دادگستری و رفاه و دفتر نخست وزیر» باز نمی‌شود. 💯 رژیم اشغالگر احتمال می‌دهد که منبع حمله سایبری، ایران باشد. 🔹 حالت آماده باش حداکثری در ارتش رژیم صهیونیستی، رسماً اعلام شد. 🔸 ارتش رژیم اشغالگر می‌گوید که بیم داریم که تارنماهای استراتژیک آن دچار اختلال شده باشد. 🔹 تارنمای موساد در نتیجه حمله سایبری گسترده از دسترس خارج شد. 🔸 مقامات رژیم صهیونیستی از تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی میزان خسارت ناشی از حمله گسترده سایبری خبر دادند. 🔹 مقامات رژیم اشغالگر می‌گویند که خسارت‌ها زیاد و گسترده است و این حمله، هجومی نامتعارف و غافلگیر کننده بود. 🔸 رژیم اشغالگر اقرار کرد که با حمله‌ای هماهنگ شده و برنامه‌ریزی شده مواجه شده است. 🔹 تارنماهایی که مورد هدف قرار گرفته‌اند؛ همچنان تحت تأثیر این حمله سایبری هستند و تا این لحظه اوضاع تحت کنترل درنیامده‌اند.
♦️شفق نیوز : سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران وارد بغداد شده است و با نیروهای سیاسی عضو چارچوب هماهنگی ملاقات خواهد داشت.
🔴حمله موشکی ایران، آخرین اقدام نخواهد بود 🔹رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در ارزیابی حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق گفت: این حمله، آخرین واکنش از سوی ایران نخواهد بود. 🔹عاموس یادلین در گفتگو با کانال ۱۲ شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل گمان نکند پرونده‌ها بسته شده است. ارتش باید در بخش عملیاتی و اطلاعاتی به صورت کامل آماده باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠شهاب حسینی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد: اینجانب سید شهاب‌الدین حسینی متولد 14 بهمن 1352 شمسی مصادف با سوم فوریه 1974 میلادی و به لطف الهی متولد دهم محرم 1394 هجری قمری، در این لحظه با قلبی آکنده اطمینان و امید اعلام می‌کنم از این پس نه تنها اسماً، رسماً و قلباً به دین جدّم حسین بن علی گرویدم و سوگند یاد می‌کنم، در راه مرام و آرمان او بکوشم همانا در زندگی همواره در برابر جهل که نشانه کفر است و در برابر جاهل که حامل روح کافر است، در برابر جهالت که تجسم عینی رذالت است تا آخرین دم ایستادگی کنم در هر لباس و کسوت و منصبی که نمود کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طرح تصرف و تجزیه ایران توسط امریکا در فیلم سینمایی W ⭕️ تو فیلماشون عملاً میگن چه خیال شومی برای ایران دارند ولی غربگراها هنوز بر این باورند آمریکا دستش به اینجا برسه، کشور گل و بلبل میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 شهدای قطیف ⚠️ نژادپرستانی که فقط مظلومیت مردم اوکراین را مسأله می‌دانند، شریک ظلم طواغیتی مثل آل سعودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گله مندی یکی از حاضران در تجمع از کسانیکه در تجمع حاضر نشدند کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد ‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی هستند سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست وبقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند و فکر میکنند کروناست... 🔴این چرخه تا بیداری کامل مردم ادامه خواهد داشت.... نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️
🔸 وزیر بهداشت: مردم حتما ۲ دز را تزریق کنند/ ساده‌انگاری نشود. + مثل خودشون که 2 دوز را کامل زدن و از دوز دومش 11ماه میگزره! {طبق بارکد اعلامی وزارت بهداشت}
📝 آیا افزایش ۲۸ درصدی سکته ی مغزی امسال نسبت به سال قبل ، به کرونا ربط دارد ؟؟؟!!! 🔹قبل از بررسی علمی این موضوع توسط کارشناسان ، توجه به این مهم لازم است که 👇👇👇👇👇 🔹بزرگترین تفاوت امسال با پارسال تزریق میلیون ها دوز واکسن میباشد 👌
مگر واکسن نزده بودند؟؟؟؟ امید هست در تاریخ بعدا نوشته نشه یک قومی انقلاب کردند ولی یهود طوری تو پاچه شون کرد که با دست خودشون از بین رفتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💉 بعد تزریق بیش از 130 میلیون به مردم ایران ببینید چه می گوید: واکسن بیشتر از ویروس خطر دارد! حتی واکسن های گذشته هم این چنین بودند. ❌ قاتلان سفید پوش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥 خیانت یا غفلت شاید هم جهالت یا منفعت طلبی ⁉️ 👆 خودتان قضاوت کنید : 1⃣ امام خامنه ای حفظه الله : نکته‌ی دوّم در مورد کرونا این است که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. این را من به مسئولین هم گفته‌ام، الان هم به طور عمومی میگویم.(۱۳۹۹/۱۰/۱۹) 2⃣ توقف تزریق واکسن آسترازنکا در چندین کشور اروپایی به دلیل عوارض بسیار زیاد و خطرناک : 🔺 اداره دارویی اروپا نظر می‌دهد فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا امروز اعلام کردند که واکسیناسیون با این واکسن را به طور موقت متوقف خواهند کرد. ایرلند و هلند نیز روز گذشته اعلام کرده بودند که در پی گزارش چند مورد جدی لختگی خون پس از تزریق این واکسن، استفاده از آن را متوقف می‌کنند و .... ❌ خبر امروز : ورود ۲.۲ میلیون دوز واکسن آسترازنکا(اهدایی آلمان😳🧐) 💥 شاید هم آمریکا و انگلیس و آلمان و....که ایران را حتی نسبت به ضروری ترین داروهای سایر بیماران تحریم کرده اند ، در مورد واکسن کرونا خیر خواه مردم ایران شده اند . 🛑 جناب آقای رئیسی ، این اتفاقات توسط وزیر انتخابی شما اتفاق می افتد و روز قیامت در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید ، شما نسبت به تمامی عوارض واکسن مسئول هستید . ✍ علی فاطمی تبار ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ✍ این واکسن به دلیل نازایی و ایدز و لخته خون در مغز و ایست قلبی چندی پیش از سوی ممنوع شده بود ولی همچنان تزریق میشه‼️😡 آیا به واکسن های ایرانی که این وزارتخانه و این سیستم فاسد ساخته اعتماد میکنید⁉️ خیانت به دستور واضح و صریح رهبری و واردات واکسن های انگلیس خبیث یعنی نفوذ جریانی مزدوران صهیونیزم جهانی در تمام ساختار بهداشت و درمان کشور‼️ ➖➖➖➖➖➖ چقدر آدم باید احمق باشه که معنای هدیه آلمان را نفهمه، آلمانی که رزمندگان دفاع مقدس ما را شیمیایی کرد آلمانی که همیشه پادوی آمریکا بوده و در همه شرارتهای آن شرکت داشته،و حالا اینهمه واکسن هدیه میکند‼️ کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد نظم نوین جهانی‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی و ترس مردم شده‼️ سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست ولی در نهایت واکسن زده ها را میکشد هرچند بقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند... را با شکست پروژه یهودیانWHO و مزدورانشان یاری کنید✌️ دشمن هم و هم مخالفان واکسن و کروناهراسی را حذف میکند؛ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
🔹🔸🔹 🔺 سنگر بگیرید 💢 این روزها سازمان های بهداشت و درمان دارند چهره ی واقعی خودشان را نشان میدهند و مردم جهان حقیقت این دشمن پنهان شده را درک می کنند، هر چند لباس سفید به تن داشته باشند اما ذات و باطن سیاه و تاریکی دارند. ⚠️ با تعبیر دقیقتر حقیقت این دشمن دارد بر ملا میشود علیرغم سعی بر پنهان کردن و مخفی کاری حرفه ای ، ولی خدا خواسته که چهره واقعی این دشمنان به ظاهر دوست نشان داده شود . 〽️ البته این تغییر ماهیت مدتها قبل و با اهداف مادی صورت گرفته، ولی امروز علاوه بر اهداف مادی اهداف سیاسی نیز وجود دارد، قصد دارند انسان ها را به بردگی نوین اجبار کنند و در حقیقت به دنبال به صلابه کشیدن آزادی و بشرند . ♨️ روزی به مردم عزیز عرض کردیم هدف پزشکی نوین این است که دارائی شما مردم را به روش های گوناگون مصادره کنند و در مرحله بعد با تجویز داروهای پر از عوارض، سلامتی شما را بگیرند و در نهایت با نقشه های زیرکانه به وسیله واکسن، غربالگری و... جان شما وفرزندانتان را بگیرند. 🔺 این مساله این بار به شکل کلان در تمامی جهان در حال اجرا است. 💠 ضرورت دارد که مردم در تمامی کشورها حالت تدافعی بگیرند و برای محفوظ ماندن از تیرهای قاتل این جماعت سنگر بگیرند. 🔺 شاید مهمترین و واجبترین کار تحریم پزشکی شیمیائی توسط مردم است تا از انحرافات و نقشه های شوم آن‌ها در امان بمانند. 🔹🔸🔹 کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد ‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی هستند سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست وبقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند و فکر میکنند کروناست... 🔴این چرخه تا بیداری کامل مردم ادامه خواهد داشت.... نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️ آیا نمیبینید دشمن مخالفان واکسن را هم مانند سردار مبارزه با صهیونیزم حذف میکند⁉️ جبهه خودی مشخص نیست⁉️