سلام
من رهبر مجاهدین خلق هستم
من در کشوری مستقر میشوم که امنیتم را تامین کند و مقداری هم از درآمدش را به من دهد ولی در عوض من برای نبرد برای دفاع از او به میدان میرم
اگر مذاکرات در المان صورت گرفت ولی به نتیجه ای نرسید من میام کمک سپاه یا اگر دوست نداشت بهش تسلیحات میدم و از خاتم الانبیا میخوام بیاد کمک در صورتی که مذاکرات نتیجه نداد
درود کشور تاجیکستان خطاب به FBI
من به یک شرط پیشنهاد قطر را قبول نمیکنم که تو پشتیبان من باشی این پیشنهاد من است اگر خواستی پشتیبان من باشی یک پایگاه در کشور من بزن و کمک های مالی برسان