من یک اتحاد میزنم و درخواست دارم سپاه و خاتم الانبیا کدورت ها رو کنار بزارن و یک بارم که شده باهم باهم متحد بشیم و در صورتی که مذاکرات منفی شد به هم کمک کنیم
اسرائیل من دنبال جنگ نیستم
شما در تاجیکستان مذاکرات میکنید و اگر به مشکل نخوردید جنگ نخواهد شد ولی اگر جنگ شد هم منتظر حملات من و سپاه باش
انشاالله که جنگی در کار نخواهد بود