هر چیز خوبی زمان میبرد
بذر هایی کهکاشته میشود
در روز بعد جوانه نمیزند
ولی این به این معنا نیست که
هیچگاه سبز نمی شود
صبور باش.☀️🌱
<<قطع اُمید کردی از این زندگی؟ صبح پاشدی به آسمون و خورشیدش نگا کردی؟
دمِ صبح طلوع آفتاب رو نمیخوای ببینی؟ ماه رو دیدی؟ نمیخوای ستاره هارو ببینی؟
شب مهتاب ، اون قرص کامل ماه رو دیگه نمیخوای ببینی؟ چشماتو میخوای ببندی و بیدار نشی؟ از مزه یه گیلاس میخوای بگذری؟
نَگذر ، من رفیقتم ، میگم نَگذر.>>
خواب خورشید`
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_czkbp8&btn=نورخورشید🌞
حرفی هست من اینجامم✨🤍
من عاشق اینم که یکی بیاد بهم بگه عه اینو دیدم یاد تو افتادم اینو گوش دادم یاد تو افتادم یا واسم یچی بفرسته و بگه وایب تورو میداد با همین کارهای کوچیک منو سر ذوق میاری و جای خودت رو توی زندگیم محکم میکنی✨
اما من زندگیو توی لبخند آدما و طلوع افتاب و ناز کردن حیوانات و فصل بهار و سبز بودن درختا پیدا کردم.🌞🍀