🌀پیام تشکر و قدردانی امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان رامسر در جهت حضور باشکوه مردم شریف و متدین در راهپیمایی جمعه خشم
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
🌀مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنهی شهرستان رامسر
🔹سلام و درود بر شما
🔰راهپیمایی باشکوه «جمعه خشم» که با حضور گسترده و آگاهانهی شما در کنار نماز جمعه برگزار شد، جلوهای ماندگار از ایمان، غیرت، وطندوستی و هوشیاری مردمان این دیار به یادگار گذاشت؛ حضوری که نهتنها نشانهی محکومیت قاطع جنایات رژیم کودککش صهیونیستی و تجاوز آشکار آن به خاک جمهوری اسلامی ایران بود، بلکه نمایش روشنی از پشتیبانی مردم رامسر از پاسخ کوبنده و قاطع نیروهای مسلح کشور در دفاع از تمامیت ارضی، امنیت ملی و عزت ایران عزیز به شمار میرود.
🔘شما مردم بزرگ، با گامهای استوار خود، فریاد مظلومیت شهدای اخیر اعم از فرماندهان، دانشمندان و هموطنان بیگناهمان، بهویژه کودکان و زنان مظلوم، را به گوش جهانیان رساندید و امید پیروزی نهایی را در دلهای همدل و استوار ملت ایران زنده نگاه داشتید.
🌀درود بر شما که نهتنها در صحنههای دفاع از کشور حضوری پررنگ دارید، بلکه با آغوشی باز در این روزهای دشوار، میزبان هموطنان آسیبدیده از مناطق جنگزده هستید و معنای حقیقی ایرانِ همدل و واحد را با عملتان معنا میبخشید.
✔️اینجانبان، به نمایندگی از مجموعه شورای اداری ، فرهنگی و مذهبی شهرستان رامسر، از این حضور کمنظیر و افتخارآفرین شما مردم نجیب و ولایتمدار، صمیمانه قدردانی مینمائیم.
🔹روابط عمومی فرمانداری و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
✳️ میدان جمهوری پاریس
بفرمایید به تماشای امپراطوری عظیم ایرانی ولی فقیه ... 👆👆
#اللهم_احفظ_قائدنا_الامام_خامنه_ای
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام و عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اطلاع همه مبلغان، مداحان، هیئات امنای مساجد، هیئات مذهبی و موکب داران میرساند در آستانه ماه محرم
"همایش جهادگران عرصه تبلیغ و تبیین شهرستان رامسر" برگزار میشود.
از همهی عزیزان دعوت میشود در این همایش شرکت فرمایند.
زمان: سهشنبه ۱۴۰۴/۴/۳ ساعت ۱۰ صبح
مکان: مصلی حضرت جوادالائمه علیه السلام رامسر
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام و عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اطلاع همه مبلغان، مداحان، هیئات امنای مساجد، هیئات مذهبی و موکب داران میرساند در آستانه ماه محرم
"همایش جهادگران عرصه تبلیغ و تبیین شهرستان رامسر" برگزار میشود.
از همهی عزیزان دعوت میشود در این همایش شرکت فرمایند.
زمان: سهشنبه ۳/۴/۱۴۰۴ ساعت ۱۰ صبح
مکان: مصلی حضرت جوادالائمه علیه السلام رامسر
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
❌ رژیم صهیونیستی آتش بس نمیفهمد
هر کس گفت آتش بس، این عکس را برای او بفرستید که رژیم صهیونیستی همیشه بعد از آتش بس ، خود را بازیابی و ضربات سنگین تری به طرف مقابل وارد کرده است.
فقط در جنگ با حماس حدود ۳۰۰ بار اتش بس را نقض کرده است
ای واااای ساده لوحی تا چه حد؟
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
♨️منابع عربی/ محافظ شهید سید حسن نصرالله در حال آمدن به ایران به شهادت رسید. ابوعلی از راه عراق وارد ایران شد و در حال آمدن به تهران بود
✍ بعد از شهادت سید مقاومت بی تاب رفتن بود.
شهادت پاداش یک عمرمجاهدت این عزیزان است
گوارای وجودشان...
🔰با ما همراه باشید...
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺خدا زنده است! این را اول اخبار باید گفت...
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
417K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حکایت پدافندهای اسراییل باموشکهای ما😂
#آبکش
#اسرائیل
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
22.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥پیروزی قطعی است
این کلیپ ساعتی قبل توسط سایت امام خامنه ای منتشر شد
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar
🚨🚨 بسماللهالرحمنالرحیم
بیانیه سازمان انرژی اتمی:
به دنبال حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته، سحرگاه امروز سایتهای هستهای کشور در فردو، نطنز و اصفهان طی اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بینالمللی، به ویژه معاهده عدم اشاعه سلاحهای اتمی(NPT)، مورد تهاجم دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت.
🔹 این اقدام مغایر با قوانین بینالمللی متأسفانه در سايه بیتفاوتی و بلکه همراهی آژانس بینالمللی انرژی اتمی انجام شده است.
🔹 دشمن آمریکایی از طریق فضای مجازی توسط رییس جمهور این کشور، مسئولیت حمله به سایتهای يادشده را که بر اساس موافقتنامه پادمان و معاهده NPT تحت نظارت مستمر آژانس بینالمللی انرژی اتمی میباشد را بر عهده گرفته است.
🔹 انتظار میرود جامعه جهانی ضمن محکوم کردن بیقانونیهای مبتنی بر قواعد جنگل، ایران را در احقاق حقوق حقه خود همراهی نماید.
سازمان انرژی اتمی ایران به ملت بزرگ ایران این اطمینان را میدهد که علیرغم توطئههای خبیثانه دشمنان، با همت هزاران دانشمند و متخصص انقلابی و باانگیزه خود اجازه نخواهد داد که مسیر توسعه این صنعت ملی که حاصل خون شهیدان هستهای است متوقف شود.
🔹 این سازمان در دفاع از حقوق ملت شریف ایران اقدامات لازم از جمله پیگیری های حقوقی را در دستور کار خود قرار داده است.
#کانالاطلاعرسانیستادنمازجمعهشهرستانرامسر
➣ @snjramsar