eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
613 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام و عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اطلاع همه مبلغان، مداحان، هیئات امنای مساجد، هیئات مذهبی و موکب داران می‌رساند در آستانه ماه محرم "همایش جهادگران عرصه تبلیغ و تبیین شهرستان رامسر" برگزار می‌شود. از همه‌ی عزیزان دعوت می‌شود در این همایش شرکت فرمایند. زمان: سه‌شنبه ۱۴۰۴/۴/۳ ساعت ۱۰ صبح مکان: مصلی حضرت جوادالائمه علیه السلام رامسر @snjramsar
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام و عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اطلاع همه مبلغان، مداحان، هیئات امنای مساجد، هیئات مذهبی و موکب داران می‌رساند در آستانه ماه محرم "همایش جهادگران عرصه تبلیغ و تبیین شهرستان رامسر" برگزار می‌شود. از همه‌ی عزیزان دعوت می‌شود در این همایش شرکت فرمایند. زمان: سه‌شنبه ۳/۴/۱۴۰۴ ساعت ۱۰ صبح مکان: مصلی حضرت جوادالائمه علیه السلام رامسر @snjramsar
رژیم صهیونیستی آتش بس نمیفهمد هر کس گفت آتش بس، این عکس را برای او بفرستید که رژیم صهیونیستی همیشه بعد از آتش بس ، خود را بازیابی و ضربات سنگین تری به طرف مقابل وارد کرده است. فقط در جنگ با حماس حدود ۳۰۰ بار اتش بس را نقض کرده است ای واااای ساده لوحی تا چه حد؟ @snjramsar
♨️منابع عربی/ محافظ شهید سید حسن نصرالله در حال آمدن به ایران به شهادت رسید. ابوعلی از راه عراق وارد ایران شد و در حال آمدن به تهران بود ✍ بعد از شهادت سید مقاومت بی تاب رفتن بود. شهادت پاداش یک عمرمجاهدت این عزیزان است گوارای وجودشان... 🔰با ما همراه باشید... @snjramsar
🚨🚨 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم بیانیه سازمان انرژی اتمی: به دنبال حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته، سحرگاه امروز سایت‌های هسته‌ای کشور در فردو، نطنز و اصفهان طی اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بین‌المللی، به ویژه معاهده عدم اشاعه سلاح‌های اتمی(NPT)، مورد تهاجم دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت. 🔹 این اقدام مغایر با قوانین بین‌المللی متأسفانه در سايه بی‌تفاوتی و بلکه همراهی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است. 🔹 دشمن آمریکایی‌ از طریق فضای مجازی توسط رییس جمهور این کشور، مسئولیت حمله به سایت‌های يادشده را که بر اساس موافقتنامه پادمان و معاهده NPT تحت نظارت مستمر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌باشد را بر عهده‌ گرفته است. 🔹 انتظار می‌رود جامعه جهانی ضمن محکوم کردن بی‌قانونی‌های مبتنی بر قواعد جنگل، ایران را در احقاق حقوق حقه خود همراهی نماید. سازمان انرژی اتمی ایران به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می‌دهد که علیرغم توطئه‌های خبیثانه دشمنان، با همت هزاران دانشمند و متخصص انقلابی و باانگیزه خود اجازه‌ نخواهد داد که مسیر توسعه این صنعت ملی که حاصل خون شهیدان هسته‌ای است متوقف شود. 🔹 این سازمان در دفاع از حقوق ملت شریف ایران اقدامات لازم از جمله پیگیری های حقوقی را در دستور کار خود قرار داده است. @snjramsar
✅ نظرات یک ناظر فنی در مورد حملات که ادعای ایران مبنی بر خسارت محدود را تأیید می‌کند: ✅ اگر فردو از بین رفته بود، شاهد دهانه‌های آتشفشانی، گسیختگی الکترومغناطیسی، پرواز اضطراری، روشن شدن لرزه‌نگارها و شعله‌های فروسرخ در زیر کوه بودیم. در عوض، توییتی از یک حساب کاربری در شمال اسرائیل دریافت کردیم که فریاد می‌زد «فردو از بین رفته است». ✅ در حال حاضر، هیچ تأییدیه‌ای از SAR وجود ندارد. هیچ خوشه‌بندی دهانه‌ای وجود ندارد. هیچ تحلیل فلش چندطیفی وجود ندارد. هیچ نشانه‌ای از آتش زیرزمینی وجود ندارد. هیچ حلقه BDA وجود ندارد. اگر فردو فردا همچنان بچرخد، واشنگتن گران‌ترین عملیات نفوذ در تاریخ تخریب سنگرها را انجام داده است، و تنها نظاره‌گر بالا رفتن تهران از نردبان تشدید تنش بدون آسیب است. ✅ نه تنها حمله ممکن است شکست خورده باشد، بلکه آنها بدون هیچ موفقیت استراتژیکی، اوضاع را تشدید کرده‌اند @snjramsar