eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
616 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
ایهود باراک، نخست وزیر سابق اسرائیل: ❗️ ما نباید خودمان را گول بزنیم. ما تهدید هسته‌ای و موشکی ایران را از بین نبرده‌ایم. ایران علیرغم ضرباتی که متحمل شده، همچنان در آستانه هسته‌ای شدن است. @snjramsar
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارشی از راهپیمایی روز جمعه یمنی‌های عزیز به مناسبت پیروزی ایران 🇾🇪یمن‌الاسلام🇾🇪 @snjramsar
💢 شهادت ۵ پزشک و دندان‌پزشک در حملات رژیم صهیونیستی به ایران ‌ ▫️شهید دکتر رسولی ▫️شهید دکتر دوابسری ▫️شهید دکتر عزیزی ▫️شهید دکتر بروجنی ▫️شهید دکتر عسگری ‌( دشمن حتی به طرفداران ززآ هم رحم نمیکند، هدفش تجزیه و نابودی ایران است) @snjramsar
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ مادری که همسر و دو فرزندش شهید شدند ‌ 🔹روایت سرکار خانم مصباح از لحظه‌ شهادت همسر و ۲ فرزند خردسالش در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آرامشی که این روزها به دست آورده است. @snjramsar
📸 قیس قریشی تحلیلگر سیاسی؛ "هر کس خواست از حقوق بشر برات بگه بهش بگو بهت ثابت کنه در نسل‌کشی غزه و حمله تروریستی به ایران کجا ایستاده بود؟ اگر ضد اسرائیل ایستاده بود بگذارید حرفش رو کامل کنه(ولو فانتزی) اگر با اسرائیل یا حتی وسط ایستاده بود بدون درنگ تف کنید به سرتاپای لجنش و با دمپایی بیوفتید به جونش." @snjramsar
🔰داستان بدشانسی و بی‌اقبالی ما! 🚩علی‌ابن ابراهیم قمی در تفسیرش از امام صادق نقل کرده که: «وقتی موسی عصایش را به زمین انداخت و عصا به اژدها تبدیل شد، همه‌ی درباریان فرار کردند. فرعون هم به قدری ترسید که اختیار از کف داد و دیگر نمی‌توانست خودش را نگه دارد [و قاعدتاً خودش را خیس کرد] و گفت: ای موسی! تو را به «الله» و به پیوند رضاعی که با تو دارم، قسم می‌دهم که این اژدها را از من باز داری.» 🚩«ذو الاوتاد»ی که هر مخالفی حتی همسرش آسیه را به چهارمیخ می‌کشید، در مقابل یک عصا ناچار شده بود به پای چوپانی پشمینه‌پوش بیفتد و قصرش را خیس کند. برای مدّعیِ «انا ربکم الاعلی» و «أ لیس لی ملک مصر و هذه الانهار تجری من تحتی» افتضاح بزرگی بود. گمان کنم همین آبروریزی بود که باعث شد که سراغ هامان برود و به فکر یک طراحی جدید بیفتد. چون خدا هم در سوره قصص بعد از اینکه می‌گوید «موسی آیات روشن ما را برای فرعونیان آورد»، تعریف می‌کند که: «وَ قالَ‏ فِرْعَوْنُ‏ يا أَيُّهَا الْمَلَأُ ما عَلِمْتُ‏ لَكُمْ‏ مِنْ‏ إِلهٍ‏ غَيْرِي‏ فَأَوْقِدْ لِي‏ يا هامانُ‏ عَلَى‏ الطِّينِ‏ فَاجْعَلْ‏ لِي‏ صَرْحاً لَعَلِّي‏ أَطَّلِعُ‏ إِلى‏ إِلهِ‏ مُوسى‏ وَ إِنِّي‏ لَأَظُنُّهُ‏ مِنَ‏ الْكاذِبِين... و فرعون گفت اى بزرگان قوم، من جز خودم براى شما خدايى نمى‌شناسم. پس اى هامان؛ برايم بر گل آتش بيفروز و برجى بلند براى من بساز، شايد به خداى موسى اطّلاع يابم، و من جداً او را از دروغگويان مى‌پندارم.‏» 🚩از حق نگذریم، حیله‌ی خوبی بود برای اینکه فکر آن همه قبطی و سبطی از عصای موسی و خفّتی که به فرعون داد، منحرف شود و باز هم تن‌شان را از قدرت فرعون بلرزاند. یک عمارت بلند که چشم همه را در بیاورد و فرعون از آن بالا برود و بر خدای موسی اشراف پیدا کند و وقت برگشت، دروغگویی موسی را همه‌جا جار بزند. 🚩بازم گلی به گوشه‌ی جمال فرعون که وقتی کم می‌آورد و عصبانی می‌شد، کارهای با کلاس می‌کرد و برج می‌ساخت و سازه بالا می‌برد. ما که از فرعون عصرمان هم شانس نیاوردیم. مستر پرزیدنت که ادعای جمع‌کردن جنگ و رسیدن به پیروزی بزرگ داشت (و شاید عجله مسئولین ما هم در آن شب، به کمک ادعایش آمد)، وقتی دیده منطق حضرت رهبری با اعلام پیروزی و تبریک به ایرانیان آبرویش را برده، این‌قدر عصبانی شده که جلوی آن همه دوربین با تمسخر، سر و صورت نحسش را تکان داده و ادای رهبر ما را درآورده و نشان داده که از بچه‌های دبیرستانی و دعواهای‌شان هم پایین‌تر و ضایع‌تر است. آدم یاد یزیدی می‌افتد که مثلا برنده جنگ و امپراتور شرق و غرب اسلامی بود اما وقتی خطبه زینب در کاخش به پایان رسید، تنها راهی که برایش ماند این بود که «یا صیحه تحمد من صوائح...» بخواند و دهان به بد و بیراه باز کند! خدا را شکر که آیه‌های قرآن جلوی چشم‌مان دارد دوباره جان می‌گیرد: «قد بدت البغضاء من افواههم.... عضوا علیکم الانامل من الغیظ... دشمنی از لحن و سخن‌شان آشکار است... از شدت خشم بر شما سرانگشتان‌شان را می‌گزند...» ❗️هی! کله‌زرد وقیح! فقط مواظب بند انگشت‌هایت باش که زخم نشود! مسلمانان دنیا با آن دست‌های نجس کارهای زیادی دارند! @snjramsar
735K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زهرا برزگر شهید سه ساله‌ حملات اسرائیل در حال خواندن سرود "ای ایران ای مرز پرگهر" به فرزندان خود به جای رقص اروتیک و آرایش و دستکاری ناخن دریدگی و این چیزها، وطن‌دوستی و غرور و عزت نفس و داشتن کرامت انسانی را بیاموزیم. کودکی که ارزش وطن را بفهمد، ارزش خانواده و زندگی و مهم‌تر از آنها ارزش خودش را هم بیشتر متوجه خواهد شد. @snjramsar
🎤👈 آیت‌الله شبیری زنجانی ◼️ آیت‌الله خویی رحمة الله علیه گفته بود: ما در نجف اشرف در خانه بسیار کوچکی زندگی می‌کردیم. خانواده ما روضه می‌گرفت و مزاحم مطالعه من بود. ◼️ من به ایشان گفتم: روضه خوانی در منزل مزاحم مطالعه من است، روضه ترک شد. ولی من مبتلا به چشم دردی شدم که هر چه به دکتر مراجعه کردم، خوب نشد و دکترها از معالجه آن مأیوس شدند. ◼️ متوسّل شدیم، در عالم خواب به من گفتند: بنا بود شما کور شوید، ولی حالا که متوسّل شدید، با تربت استشفا کنید، با تریت استشفا کردم، چشمم خوب شد. 📚 جرعه‌ای از دریا ج ۲ ص ۶۸۱ @snjramsar
بسم‌الله الرحمن الرحیم 🔸لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى ۖ وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يُنْصَرُونَ هرگز (یهودیان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیا زارند، و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و آنگاه [از جانب دیگران] یاری نمی شوند. 🌺 آیه ۱۱۱ سوره آل عمران @snjramsar