eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
612 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
@shool_ramsar 🔴 دکترینِ «انسجام و اقتدار»؛ پنج ضرورتِ راهبردی در مقابله با قماربازِ کذاب 🖋 به قلم: شیخ صفر قاسمی ✍️ در شطرنجِ غبارآلودِ سیاستِ امروز، فرجامِ نبرد نه در هیاهوی میدان، که در هندسه‌ی «هوشمندی» و «انسجام» رقم می‌خورد. پیروزی متعلق به جریانی است که بتواند میانِ صلابتِ میدان و ظرافتِ دیپلماسی، پیوندی ناگسستنی ایجاد کند. در این مسیر، بازخوانیِ راهبردِ مواجهه با حریفی که نقابِ صلح بر چهره دارد، از اوجبِ واجبات است: ۱. واکاویِ ماهیتِ حریف؛ بازیگری در حصارِ خودشیفتگی باید با صراحتی مؤمنانه گفت: ترامپ، حقیقت را به مسلخِ مصلحت برده است. او نه سودای مذاکره‌ای عادلانه در سر دارد و نه در ساحتِ اندیشه‌اش، صلح معنایی یافته است. شخصیتِ او آمیزه‌ای از غرورِ سرکش، خودشیفتگیِ مفرط، توهمِ قدرت و ادب‌گریزیِ سیاسی است؛ او نه یک شریکِ احتمالی، که حریفی کذاب، غیرقابل‌اتکا و پیمان‌شکن است. ۲. هوشیاری در برابرِ استراتژیِ «فرسایش از درون» آماجِ نهاییِ اتاق‌های فکرِ پشت‌صحنه‌ی دشمن، نه تغییر در رفتار، که تضعیفِ بنیادینِ ارکانِ اقتدارِ ماست. آن‌ها به «ایرانِ مقتدر و یکپارچه» تن نخواهند داد. ترامپ به فراست یافته است که ایران در طوفانِ تهاجمِ خارجی، استوارتر می‌شود؛ لذا راهبردِ خود را بر «فرسایشِ صبوریِ ملت» و ایجاد «گسل میان مردم و حاکمیت» بنا کرده تا در غبارِ گسست‌های داخلی، به سودایِ خامِ خود دست یابد. ۳. ترمیمِ گسل‌های اجتماعی؛ فوری‌ترین ضرورتِ ملی در مصاف با دشمنی که بر طبلِ تفرقه می‌کوبد، هوشمندانه‌ترین دفاع، «نهضتِ ترمیمِ درونی» است. نظامِ اسلامی باید با تأسی از اسلام رحمانی و سعه‌صدری انقلابی، شکاف‌های پدیدآمده در بطنِ جامعه را بازسازی کند. بازگشت به ظرفیت‌های بی‌بدیلِ داخلی و ارج نهادن به مطالباتِ برحقِ این ملتِ عظیم، نه یک انتخابِ تاکتیکی، که ضرورتی حیاتی برای صیانت از حریمِ امنیتِ ملی است. ۴. صیانت از وحدت و پرهیز از واگرایی در این پیچِ تاریخیِ حساس، هر سخنِ تفرقه‌انگیز و هر اقدامِ دوقطبی‌ساز، بازی در زمینِ طراحی‌شده‌ی دشمن است. هر تَرَک جدیدی که بر دیوارِ ترک‌خورده‌ی انسجامِ ملی بیفتد، روزنه‌ای برای نفوذِ بیگانگان خواهد بود. باید دانست که وزنِ ما در ترازوی دیپلماسی و قدرتِ ما در پهنه‌ی میدان، مستقیماً به عیارِ «همبستگیِ ملی» وابسته است. ۵. عبورِ آگاهانه از «تله‌ی مذاکره» با تکیه بر عزت ملت ایران جنگ‌طلب و آغازگر جنگ نیستند، اما هر چشم طمعی به این سرزمین آریایی را کور خواهند کرد؛ لذا عقلانیتِ انقلابی حکم می‌کند که فریبِ سرابِ مذاکره با دشمنِ متوهم و کذاب را نخوریم. راهِ عبور از این بن‌بست‌های ساخته‌ی دشمن، نه تمنایِ صلح از گرگ، که تکیه بر کرامتِ ملی است. پادزهرِ تکبرِ دشمن، تواضع در پیشگاهِ ملت و مجاهدت برای گره‌گشایی از زیستِ اجتماعی است. ما با تقویتِ بنیان‌های اقتدار و پیوندِ دوباره با متنِ مردم، می‌توانیم سدّی سکندر بسازیم که هیچ قماربازی را توانِ رخنه در آن نباشد. ✅️ سخن آخر: راهِ ما روشن است؛ تکیه بر اقتداری درون‌زا و بصیرتی نافذ. ما نباید نه مدهوشِ لبخندهای مسموم شویم و نه در زمینی که دشمن آرایش داده، گام برداریم. پیروزی، پاداشِ ملتِ زمان‌شناسی است که بر عهدِ «وحدت و عقلانیت» استوار بماند.. 🔘 ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ خورشیدی 🆔️ @shool_ramsar @snjramsar
کاریکاتوری که به آن نمی‌شود خندید و باید با آن گریه کرد😭 کاریکاتوریست: کمال شرف @snjramsar
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعار مرگ بر پهلوی بی شرف اجنبی در محفل یادبود چهلمین روز شهادت دانش‌آموزان میناب در بلوار حجاب تهران @snjramsar
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ای مردم مسلمان‌ الله‌اکبر خود را فراموش نکنید ▪️ دشمن هرچه داشته باشد، در مقابل این سلاح، عاجر و بی‌دفاع است @snjramsar
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه اینترنشنال با برخی انجام داد😂 🙈 اینو بفرست برای اونی که میدونی اینترنشنال نگاه میکنه تا شاید تلنگری بخوره و بیدار بشه @snjramsar
حضور چشمگیر جانفدایان ایران روی پل سفید اهواز 🇮🇷 مردم ایران را دشمنان نمی‌توانند شکست دهند_باذن الله_ هرجای دنیا مکانی مورد تهدید باشد مردم آنجا را تخلیه می‌کنند و به پناهگاه فرار می‌کنند! ولی مردم ایران🇮🇷 غسل شهادت می‌کنند و آنجا حاضر می‌شوند. 🔥پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه کودتاگران و اغتشاشگران مصلی جوادالائمه علیه‌السلام شهرستان رامسر را به آتش کشیدند؛ روز جمعه مردم غسل شهادت کردند و در نمازجمعه حاضر شدند. 🙏 🙏 این مردم شيعه حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام هستند همان بزرگواری که در ليلة المبيت، خداوند به او مباهات کرد و فرمود: وَمِنَ النَّاسِ مَن يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﺸﻨﻮﺩﻱ ﺧﺪﺍ ﻣﻰ ﻓﺮﻭﺷﺪ [ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻣﻴﺮﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎم)] ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ( بقرة/٢٠٧) ✍پی‌نوشت: ليلة المبيت، همان شبی است که امام علی علیه السلام به جای پیامبر اعظم ص در بسترش خوابید و از جانش نترسید🙏 @snjramsar
🔴 شهید طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران: روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود، روز «عزت» ماست 🔻إنّ اليومَ الذي تبدأُ فيه معركتُنا مع أمريكا هو يومُ عزّتنا 🔻The day our battle with America begins will be the day of our dignity. @snjramsar
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥ساعت صفر نزدیک است ساعت ۳ بامداد چهارشنبه، اگر ترامپ به زیرساخت‌های ایران حمله کند، چه اتفاقی در منطقه رخ خواهد داد؟ @snjramsar
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ وطنم در شب ۱۸فذوردین مردم رامسر در زیر باران و باد و سوزش سرما آمدند زنجیره انسانی بر پل بزرگ میدان امام تشکیل دادند . @snjramsar
🔴 متن کامل بیانیه شورای عالی امنیت ملی بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار ملت شریف، بزرگ و قهرمان ایران می رساند: دشمن در جنگ ناجوانمردانه، غیرقانونی و جنایتکارانه خود علیه ملت ایران دچار شکستی غیرقابل انکار، تاریخی و خرد کننده شده و به برکت خون پاک و مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (سلام الله علیه)، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام در جبهه ها و بویژه، حضور تاریخی، ماندگار و حماسی شما ملت عزیز در صحنه از همان نخستین روزهای آغاز جنگ، ایران به یک پیروزی عظیم دست پیدا کرد و آمریکای جنایتکار را مجبور به پذیرش طرح 10 ماده ای خود نمود که در آن آمریکا به طور اصولی متعهد به عدم تجاوز، استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز، پذیرش غنی سازی، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه ، خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام، پرداخت خسارت ایران، خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه و توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان شده است. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گوییم و تاکید می کنیم که هنوز تا نهایی شدن جزئیات این پیروزی، نیاز به استقامت و تدبیر مسئولان و حفظ وحدت و همبستگی مردم ایران وجود دارد. ایران اسلامی به همراه مجاهدان دلیر مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی در 40 روز گذشته ضرباتی به دشمن وارد کرده است که حافظه تاریخی جهانیان هرگز آن را از یاد نخواهد برد. ایران و محور مقاومت به عنوان نمایندگان شرافت و انسانیت در مقابل وحشی ترین دشمنان بشر، پس از نبردی تاریخی، درسی فراموش نشدنی به آنها داده و نیروها، امکانات، زیرساخت ها و همه سرمایه سیاسی، اقتصادی، فناوری و نظامی آنها را چنان در هم کوبیده اند که دشمن اکنون به اضمحلال و استیصال افتاده و راهی جز تسلیم در مقابل اراده ملت بزرگ ایران و محور شریف مقاومت پیش روی خود نمی بیند. روز نخست که دشمنان جنایتکار ایران این جنگ ظالمانه را آغاز کردند تصور می کردند در زمانی کوتاه موفق به تسلط نظامی کامل بر ایران شده و با ایجاد بی ثباتی سیاسی و اجتماعی، ایران را تسلیم خواهند کرد. گمان می کردند آتش موشکی و پهپادی ایران به سرعت خاموش می شود و باور نداشتند که ایران بتواند فراتر از مرزهای خود و در گستره تمام منطقه پاسخی چنین نیرومند به آنها بدهد. صهیونیسم خبیث جهانی رییس جمهور نادان امریکا را متقاعد کرده بود که این جنگ کار ایران را تمام خواهد کرد و آنها می توانند با از میان برداشتن این آخرین سنگر انسانیت و بشریت، از این پس با آسودگی هر جنایتی را علیه هر کسی که بخواهند مرتکب شوند. خواب آن را می دیدند که ایران عزیز را تجزیه و نفت و ثروت آن را غارت خواهند کرد و در آخر هم ایرانیان را در میانه آشوب و بی ثباتی و ناامنی، برای سال های طولانی غوطه ور و رها می کنند. رزمندگان دلیر اسلام و هم پیمانان شجاع آنها در محور مقاومت، با وجود آنکه قلبشان از شهادت امامشان مجروح و تکه تکه بود با اتکا به خداوند متعال و تاسی از سرور و سالار شهیدان تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه به این دشمنان درسی تاریخی داده، انتقام همه جنایت های پیشین را از آنها بگیرند و شرایطی ایجاد کنند که دشمن برای همیشه خیال تجاوز به ایران عزیز را از سر بیرون کرده و طعم خواری و ذلت در مقابل ملت بزرگ ایران را تمام و کمال بچشد. با این راهبرد و با تکیه بر اتحاد بی سابقه سیاسی و اجتماعی که در کشور ایجاد شده بود، ایران و مقاومت یکی از سنگین ترین نبردهای ترکیبی تاریخ را با امریکا و رژیم صهیونی آغاز کرده و در این مدت به همه اهدافی که از این نبرد طراحی کرده بودند دست یافتند. ایران و مقاومت ماشین نظامی امریکا در منطقه را تقریبا به طور کامل منهدم کردند، به انبوه زیرساخت ها و امکاناتی که دشمن طی سال ها برای این جنگ با ایران در منطقه ایجاد و پیرامون آن مستقر کرده بود ضربات خرد کننده و عمیق وارد آوردند، در ابعاد منطقه ای تلفات وسیع به ارتش جنایتکار امریکا تحمیل کردند، درون سرزمین های اشغالی ضرباتی سهمگین و خرد کننده به نیروها، زیرساخت ها، امکانات و دارایی های دشمن وارد آوردند و عرصه را در همه جبهه ها چنان بر دشمن تنگ کردند که نه تنها اهداف اصلی دشمن هیچ یک محقق نشد بلکه دشمن از حدود 10 روز پس از آغاز جنگ دریافت که به هیچ وجه توان پیروزی در این جنگ را نخواهد داشت و به همین دلیل از کانال ها و به روش های مختلف تلاش برای ارتباط گیری با ایران و درخواست آتش بس را آغاز کرد. @snjramsar