سودازَده.
: )
به خراسان ببری یا نبری حرفی نیست ؛
تو نگیر از منِ دلخسته رضا گفتن را :)))
من، من دلم میخواهد وقتی بغض میکنم، خدا از آسمان به زمین بیاید، اشكهایم را پاك کند، دستم را بگیرد و بگوید " اینجا آدمها اذیتت میکنند، بیا برویم."