eitaa logo
سخن شیعه
119 دنبال‌کننده
531 عکس
202 ویدیو
12 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 بعد از دوران معاویه، بیست سی سال بعد از او، عمر بن عبدالعزیز آمد که عادل بنی امیه هست؛ نتوانست کاری انجام بدهد، نتوانست فجایع معاویه را جبران کند، گودهای معاویه را هموار کند، تازه دو سال هم بیشتر به او مهلت ندادن که حکومت کند، مسمومش کردند و او را کشتند، وضع را جوری درست کرده که جزء فساد نمی روید، جزء فساد پذیرفته نمیشود. 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص۱۴۶. ♦️ روزانه یک دقیقه با کلام مقام معظم رهبری باشید در کانال... @sokhanshia
🗓سالروز فوت زیگموند فروید 🏴پدر علم روان‌شناسی غربی/۳ 💠رهبرانقلاب ‼️اینکه بنده درباره علوم انسانی در دانشگاه‌ها و خطر این دانشهای ذاتا مسموم هشدار میدهم بخاطر اینستکه علوم انسانی غربی محتوائی دارد که ماهیتا معارض با اسلام و نظام اسلامی است؛ وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند و همین مدیران میآیند در رأس دانشگاه و اقتصاد و سمت سیاسی داخلی، خارجی، امنیتی و غیره قرار میگیرند. لذا حوزه‌های علمیه موظفند نظریات اسلامی را در این زمینه از متون الهی بیرون بکشند و در اختیار دانشگاه بگذارند! ۸۹/۷/۲۹ ‼️با این همه تأکیدی که بر علوم انسانی شده، باز همچنان همان اشکال به قوت خودش باقی است. ما آغوشمان را باز کرده‌ایم و حرفهایی که الان در زمینه‌های جامعه شناسی، روان شناسی، تاریخ و فلسفه و ادبیات مطرح است، از خارج برای ما دیکته میشود! ما باید در زمینه علوم انسانی یک کار اساسی بکنیم و این حرف سالهاست که گفته شده. چه کسانی باید این کار را بکنند؟ شورای عالی انقلاب فرهنگی، ما پیش خدای متعال با آنها احتجاج خواهیم کرد و امیدواریم که از عهده احتجاج بربیایند! ۸۴/۱۰/۱۳ @Jahade_tabeini @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ی ۱۴☝️☝️ @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ی ۱۵☝️☝️☝️ @sokhanshia
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 ♦ جک بشنویم........... مردم نادان، بی هوش،بدون تامل و دقت در مسائل، چشمها باز ببینند بلندگوهای معاویه چه میگویند، همان باور کنند، همان را معتقد میشوند، بنده داستانها دارم از جهالت مردم شام در دوران بنی امیه، غالبا هم داستانهای خوشمزه ای است، خیلی ها هم در بحثها و سخنرانی ها و بحث های تفسیری پور در گفته ام، یک دانه اش را هم بگویم بد نیست به صورت یک جک به قول امروزی ها. ببینید کار یک ملت را به کجا می رسانند، در زمان عبد الملک بن مروان، مکه به وسیله ی حجاج بن یوسف فتح شد، حجاج سردار بسیار مقتدر و با عرضه بنی امیه است، و ضد هر کسی و هر چیزی بود که مختصر گرایشی به شیعه داشته باشد، به شدت ضد، البته مکه دست شیعه نبود، دست عبدالله بن زبیر بود، عبدالله بن زبیر هم مثل حجاج، منتها خدا به او مهلت نداد، حجاج بن یوسف به جان او افتاده بود، بالاخره مکه را گرفتند و فتح کردند، و از جمله بر کوه ابو قبیس یکی از کوه های است که کنار مکه است، چسبیده به مکه، برداشت نامه ای نوشت به شام، برای خلیفه عبد الملک بن مروان، که الحمدلله بر کوه ابو قبیس مسلط شدیم، خلیفه دستور داد که این نامه را در منبر دمشق بخوانند، مردم همه جمع شده بودند، روز جمعه ای بود مردم مجتمع بودند، خطیب نامه را برد، گفته که فرمانده خلیفه، بر ابو قبیس مسلط شده، یهو از تمام مردم صدا بلند شد، گفتند؛ ما قبول نداریم، باید این ابو قبیس رافضی رو زنجیر کنند، و بفرستند شام تا ما باور کنیم، به خیالشان ابو قبیس یک رافضی هست در مکه، این است مایه درک و فهم در یک ملت. 🛑 روزانه یک دقیقه با کلام رهبری👇🏻 @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ی ۱۶. @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ی ۱۷.☝️☝️☝️ @sokhanshia
امام خمینی (ره): جنگ هم یک مسأله ای بود که انسان خیال می کرد بسیار مهم است، لکن معلوم شد که منافعش بیشتر از ضرر هایش بود. آن انسجامی که در اثر جنگ بین همه قشرهای مردم پیدا شد و آن معنای روحانی و معنوی که در خود سربازان ارتش و ژاندارمری و سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شد و آن روح تعاونی که در همه ملت از زن و مرد در سرتاسر کشور تحقق پیدا کرد، به دنیا فهماند که این مسأله ای که در ایران هست با همه مسائل جداست. صحیفه نور؛ جلد ۱۶؛ صفحه ۱۹ @sokhanshia
🌾🌺 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 ♦️ عامل نفهمیدن مردم... اینها را چه کسی انجام داده؟؟ گناه نفهمیدن مردم به دوش کیست؟ ممکن است شما بگوئید به دوش شریح قاضی است، به دوش محمد بن شهاب زهری است، به دوش فلان قاضی یا فلان مفتی مزدور اجیر است، او باید مردم را آگاه میکرد، بنده هم قبول دارم، البته که ابو یوسف قاضی یا شریح یا محمد بن شهاب زهری، یا دیگران و دیگران، بزرگترین جنایتها را انجام دادند، همچنانی که در نامه امام سجاد به ابن شهاب خواندیم و دیدیم، اما میخواهم ببینم محمد بن شهاب ساخته و پرداخته کیست؟؟؟؟ آن قطبی که قدرت های روحانی های ضد دین و ضد قرآن را میسازد، آن قطب کیست؟؟ جز قطب معاویه است؟؟ پس گناهان، بالمال(سر انجام، آخر کار) بر دوش معاویه است، بر دوش عبد الملک بن مروان است، بر دوش تمام سران طواغیت بنی امیه و بنی عباس و غیرهم است، و اینها با این گناه هایشان گاهی هم دم از پیروی از قرآن و دین میزنند!!!!!! 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص ۱۴۸. @sokhanshia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ پروتکل شماره ۱۸ دانشوران صهیونیسم...☝️☝️☝️ @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ۱۹ دانشوران صهیونیسم... ☝️☝️☝️ @sokhanshia
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 🛑 ایمان امثال معاویه، آیا مورد تایید است؟؟؟ اینجا تکلیف ما چیست؟؟؟ دقت کردید؟ ما در برابر آدمی مثل معاویه، یک آدمی مثل شریح، یک آدمی مثل مغیره، یک آدمی مثل زید بن عَمر زمان معاویه، فرقی نمیکند د هر طبقه ای، در مقام قضاوت نسبت به این انسان چگونه باید قضاوت کنیم؟؟ بعضی از جاها دین را، ایمان را، متعهدانه قبول کرده، یک جاهایی هم از دین و ایمان نشانی و اثری و خبری در زندگی خود باقی نگذاشته، چه بگوئیم ما به این آدم؟؟ مومنش بدانیم؟ قرآن صریحا میگوید چنین آدمی مومن نیست، پس ایمانی که در طرز فکر اسلامی معتبر است، ایمان این جور آدم ها _که نظرشان در روزگار ما الی ماشاالله بیشتر است_ نمی باشد، بلکه ایمان استوار آن مردانی است که همه جا، با همه کس، در همه زمان، به هر صورت محفوظ است، با تعهدش، با عملش، *انّ الذین آمنوا و عملوا الصالحات....* تا آخر. 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص ۱۴۹. 🗨🗯 روزانه یک دقیقه با سخنان رهبری؛ 👇🏻👇🏻 @sokhanshia
♦️ پروتکل شماره ی ۲۰.. @sokhanshia
🛑 پروتکل شماره ی ۲۱.... @sokhanshia
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 🛑 دست خدا همراه کدام مومنان است... وعده هایی که برای ایمان و مومنین داده شده برای آن ایمان است، نه برای این ایمان(مسلمانی که به بعض دین عمل میکنند نه همه) اگر گفتند مومنین پیروزند، آن چنان مومنینی را گفته اند و پیروزند قطعا!! اگر گفتند دست خدا همراه مومنان است؛ یعنی همراه آن چنان مومنینی است، اگر گفته اند طبیعت با مومن همکاری و همراهی میکند، به آن جور مومنی گفتنها اند، نه مثل من و شما، پس ما کمترین فایده ای که از این بحث میبریم، این است که اگر دیدیم ایمان ما دارای آثار و خواص و بشارتهای ایمانی نیست، که قرآن و خدا برای مومنین دادند، تعجب نمی‌کنیم؛ چون می فهمیم که آن ایمانی که آن همه نویدها برایش داده شده، اینها نیست‌. حالا این آیات رو ترجمه کنم گوش کنید؛ *لقد انزلنا آیات مبینات* همانا فرو فرستادیم آیه های روشنگر را،، اینها روشنگر است، آن کسانی که به خودشان اجازه نمیدهند، قرآن را بفهمند، بیچاره ها از این روشنگری محرومند، *و الله یهدی من یشاء الی صراط مستقیم* خدا رهنمون میشود هر که را بخواهد به سوی راه راست، هر که را خدا بخواهد. خواستن خدا یعنی چه؟؟؟(فردا ان شالله) 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص ۱۴۹ 🗨🗯 روزانه یک دقیقه با سخنان رهبری؛ 👇🏻👇🏻 @sokhanshia
🛑 پروتکل شماره ی ۲۱ دانشوران صهیون... @sokhanshia
9🛑 پروتکل شماره ۲۲ دانشوران صهیونیسم... @sokhanshia
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 🛑 خواستن خدا یعنی... خواستن خدا یعنی چه؟؟؟ یعنی یکنفر را خدا میخواهد، یک نفر را نمیخواهد؟؟؟!!! با بعضی یک نظر خاصی دارند، آنها را میکشاند میبرد، بعضی ها را پس میزند؟؟ این جور نیست قضیه، اراده خدا، مشیت خدا _در موارد معمولی البته_ جزء در قالب علتهای طبیعی و عادی جلوه گری نمیکند، شما اگر چنانچه خواستید، تصمیم گرفتید، پای یک سخن هدایتگر نشستید هدایت شدید، خدا خواسته بود که هدایت بشوید، همین شما اگر تنبلی کردید، اگر سستی کردید، اگر راه فهمیدن را روی خودتان بستید، خدا اراده کرده بود که شما نفهمید، اراده کردن خدا به این معنا است که وسایل و اسباب عادی پیش آمده یا نیامده؛ اگر با اراده شما، با خواست شما وسایل و علل عادی پیش آمده برای انجام گرفتن این معلول، اینجا خدا خواسته، اگر چنانچه شما نخواستید؛ پیداست که خدا نخواسته؛ نه اینکه نخواستن خدا موجب بشود شما اراده نکنید، نه، شما در اراده کردن آزادید، خدا نخواسته یعنی علت لازم مترتب نشده، این معنی خدا نخواسته است... 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص ۱۵۰ 🗨🗯 روزانه یک دقیقه با سخنان رهبری؛ 👇🏻👇🏻 @sokhanshia
🛑 پروتکل شماره ی ۲۳ دانشوران صهیونیسیم....☝️☝️ @sokhanshia
🛑 پروتکل شماره ی۲۴ و آخر دانشوران صهیونیسم... @sokhanshia
🌺🌾 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌾 🛑 چرا علت افعال با اینکه ما هستیم، ولی بخدا نسبت داده شده؟؟؟؟؟؟ خب چرا نمی گوییم علت لازم مترتب نشده، ( در اراده کردن ما آزادیم ولی چون اراده نکردیم، و عملی انجام ندا ه ایم، علت لازم مترتب نشده) میگوئیم خدا نخواسته؟؟؟ برای خاطر اینکه به وجود آورنده ی علتها خدا بود. این آتشی که در اینجا بر افروخته شده، دستم را بردم در آتش، دستم سوحت، خدا خواسته بسوزد، اگر من نبردم دستم را و نسوخت، خدا خواسته نسوزد، یعنی چه؟؟؟ خدا خواسته بسوزد، به این معنا که علت طبیعی برای سوختن فراهم شده، علت طبیعی اش چیست؟؟ بودن آتش، نبودن مانع، خواستن من، بردن دست، اینی که میگوئیم خدا نخواسته بسوزد در صورت دوم؛ یعنی علت طبیعی سوختن فراهم نشده، نزدیک آتش نرفته یا دست تر بوده یا جسم تر بوده یا آتش کم بوده و از این قبیل، خب چرا آن چیزی که به علتها مربوط هست ما به خدا نسبت میدهیم؟؟؟ برای خاطر اینکه خدا آفریننده ی علت هاست، به این دلیل، این *من یشاء* ها در همه جای قرآن از این قبیل است، و مفصلا توضیح دادم در موارد دیگری به مناسبت های دیگری، حالا هم یک اشاره ای کردم... 🛑 کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبری؛ ص ۱۵۱. 🗨🗯 روزانه یک دقیقه با سخنان رهبری؛ 👇🏻👇🏻 @sokhanshia
🔴امام خمینی (ره): ♦️ملت ایران اگر میخواست که صلح آمریکایی بکند، همان اول از آمریکا جدا نمیشد و قطع روابط نمیکرد و دستش را از ایران کوتاه نمی کرد و جاسوسان او را بیرون نمی کرد... ما نمی توانیم صلحی را بپذیریم که طرح آمریکایی دارد. 📚صحیفه نور،جلد 18،صفحه 77 @sokhanshia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا