از فارسی خل شده بودم تا زمانیکه سریالی ام که داشتم میدیدم بعد از بیست قسمت هردوتاشون مردن؛
فهمیدم بالاتر از خل شدنم هست
امروزم وقتی تکمیل شد که شنیدم نماینده صهیونیست گفته، دیگر هرچقدر در غزه آدم بکشیم برای کسی اهمیتی ندارد...
آقا کجایی؟!!! به فریادمون برس آقا..
دیدین آدم یه کاری رو با شک انجام میده ، بعد از انجام دادنش به غلط کردن میفته؟ من همونجام؛ سلام.
هیامـ🇵🇸ــ
دیدین آدم یه کاری رو با شک انجام میده ، بعد از انجام دادنش به غلط کردن میفته؟ من همونجام؛ سلام.
الان هم جایی وایسادم که برا همتون آرزو میکنم،
کاش همه ی اشتباها جبران پذیر بود:)