هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
آدم بزرگها چطوری تونستن این دوره رو بگذرونن اصلا؟ اصلا چطور تونستن تبدیل به آدم بزرگ بشن و هجده سالگی رو رد کنن؟
یه سری کلیشه و برچسب وجود داره تو فضای مجازی مثه اینستا و غیره،
میخوام که تو ناشناس یه چیزی که به نظرتون کلیشهی بیشتری شده رو نام ببرین ؛
https://daigo.ir/secret/2886072163
یه سری کلیشه وجود داره تو زندگی هممون ، مثه تعریف آدمای تاکسیک
کی میگه سین زدن و جواب ندادن ایراد داره؟ کی میگه انرژی نداشتن یه موقع هایی ایراد داره؟ کی گفته نمیشه میون صحبت ول کرد رفت؟
میخوام ببینم شما کدوماشو متوجه شدین
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید شوهر عرب، شیخ اماراتی و... #دایگو
برا این کاری نمیتونیم بکنیم😂
چون میخوام با حرفاتون یه چالش راه بندازم
هیامـ🇵🇸ــ
یه سری کلیشه و برچسب وجود داره تو فضای مجازی مثه اینستا و غیره، میخوام که تو ناشناس یه چیزی که به نظ
یکی دیگه از بچه ها گفت پارتنر داشتن