نمیخوام انرژی منفی باشم ولی معلما هی میگفتن به ما امید دارن ، ماام به خودمون امید داشتیم ، ولی همش مال قبل از نهایی هاست
هیامـ🇵🇸ــ
نمیخوام انرژی منفی باشم ولی معلما هی میگفتن به ما امید دارن ، ماام به خودمون امید داشتیم ، ولی همش م
میدونم تو یا خیلی از بچهها قراره بعد از امتحانات احساس ناکافی بودن بگیرن؛
ولی همش ختم میشه تو کلمهی باور.
هر کس به خودش این باورو داره که تمام تلاششو کرده..
دیگه بقیهش رو سپردین به خدا.
بعدشم اینکه هر سال امتحانات نهایی آموزش پرورش داره سخت تر میشه، بیشتر داره با روان دانش اموز بازی میکنه؛
اینو دیگه من نمیگم، تموم معلما و حتی طراح سوالا میگن.
هیامـ🇵🇸ــ
اینجارو خیلی دوست دارم ، یه فاصلهی زیادی با چنلهای ایتایی داره ، قشنگیش مثل گلزارشهدا میمونه وقتی
یاده اون ناشناسی افتادم که میگفت اینجا وایب بیت رهبری میده😂
ممنونم خره:)))))
به نظرم تبلیغ غدیر به معنای این نیست که هی بگیم فلان روز مانده تا عید غدیر، به نظرم تبلیغ غدیر ینی تبیین غدیر ، بگو چیشد اصن که انقدر مهمه ، حالا هی بیاین بگین روزشمار محرم نذارین ، اوکی نمیذاریم ، ولی شما تبیین کن غدیر و ، هدف غدیر و بگو
21.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا جواد الائمه
من شبیه تو جوونم
به محرم برسونم...
هیامـ🇵🇸ــ
دانشگاه قبول نشدما ، ولی داریم برنامه میریزیم خوابگاه رفتم چیکار کنم؛
دانشگاه قبول نشدما ، ولی داریم ذوق میکنیم دربارهش.