هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید نشسته در حیاط و ظرف چینی روی زانویش اناری بر لبش گل کرده سنجاقی به گیسویش #دایگو
قناری های این اطراف را آسیمه سر کرده
صدای نازک برخورد چینی با النگویش
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید مضاعف میکند زیبایی اش را گوشوار آن سان که در باغی درختی مهربان را آلبالویش #دایگو
که در باغی درختی مهربان را آلبالویش
خسوف ماه رخ داده ست یا بالا بلای من..
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید از درد ترک خورده و از زخم کبودیم کوهیم و تماشا گر رقصین رودیم #دایگو
او می رود و هر قدمش لاله و نسرین
ما سنگ تر از قبل همانیم که بودیم :)
هدایت شده از سخندونی
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Heiam83/5844
میگه که:
اشک آبادی چشم است بر آن شاکر باش:)))....
تعریف میکرد میگفت: اشک مقدسه، تنها چیزی که از بدن طراوش میکنه اما پاکه، به هنگام غم مرهممیشه:)))
#دایگو
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Heiam83/5844 میگه که: اشک آبادی چشم است بر آن شاکر باش:))).... تعریف
آقاسید میگفتن حضرت آقا بهشون گفتن اشک شرط شهادته :)
هدایت شده از سخندونی
📪 پیام جدید
یا مثلا تعریف میکرد از یه مردی که زیاد مایه میذاشت برا امام حسین پرسیده بود، دمت گرم که برا آقا خرج میکنی، ولی جدی از کجا میاری انقدر؟
جواب داده بود، من دو تا تیکه زمین دارم هرچی دارم از آب اونه...
که بعدا تو تنهاییا و فکر کردنا متوجه میشه منظور اون مرد، دو چشمشه و اونچیزی که آبادش کرده، اشک بر حسینه:)))
اصنن😭....
اونجا بود که شد:
اشک آبادی چشم است، بر آن شاکر باش
هر کجا جوی روانیست کپر بسیار است:)))
#دایگو
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید یا مثلا تعریف میکرد از یه مردی که زیاد مایه میذاشت برا امام حسین پرسیده بود، دمت گرم ک
چقدر قشنگ بود :))))))))))))))))