هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید حالا آهنگ از خودش که نبوده که نمیگی اسمشو یه آهنگ ساده... چرا اینجوری میکنید #دایگو
ربطی نداره اصن ، محتوای یه جاهاییش خوب نیست
هدایت شده از حرفاتون با من!
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Heiam83/5926
چقدر زشت آدم به دوستاش نگه چشه :)
#دایگو
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Heiam83/5926 چقدر زشت آدم به دوستاش نگه چشه :) #دایگو
چقدر زشت که آدم کلهشو از زندگی بقیه نکشه بیرون
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Heiam83/5926 چقدر زشت آدم به دوستاش نگه چشه :) #دایگو
بکشید از زندگی من بیرون ، فکر کنید اصلا کسی به اسم من وجود نداره ، حلال نمیکنم دیگه.
تمومش کنید و فرض بگیرید که من مُردم ، تموم شدم و الان وجود ندارم.
بار آخری بود که گفتم اینو.
نه تنها توی ناشناس خودم بلکه تو ناشناس دوستام.
نبینم پیامی رو که مربوط به من باشه. یا اسم من توش اومده باشه.
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید ارمان برنامه که قرار بود با کلیشه ها بریم چیشد #دایگو
هنوزم قراره ، با شروع محرم شروعش میکنیم