هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید ارمان نتایج چطور بود #دایگو
منفی نداشتم ، ولی فهمیدم که خیلی باید بیشتر بخونم برای کنکور بعدی
هیامـ🇵🇸ــ
یه سری کلیشه و برچسب وجود داره تو فضای مجازی مثه اینستا و غیره، میخوام که تو ناشناس یه چیزی که به نظ
امروز به طرز عجیبی هرکاری کردم لباسم تناسب پیدا نکرد، تو چند سال اخیر اولین باره که این شکلی لباس تنمه ، داشت میرفت رو مغزم که یاد این چالش افتادم و دیدم که لباسم مرتبه و ست بودنش خیلی مهم نیست!
اینکه یهویی بهم میریزم و داغون میشم و احساس میکنم دیگه نمیتونم ارتباط بگیرم داره اذیتم میکنه و ممنونم که هستی..